Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, печінка яловича заморожена)
Очікувана вартість
176 283,40 UAH
UA-2018-12-10-001040-b ● 4eed3bded7644468b9d93c13ed64f8ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Харківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9"Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22678613 |
Місцезнаходження: | 61019, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул.Катаєва, 20 |
Контактна особа: |
Давидян Любовь +380 57 376 36 20 internat9-buh1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 12:29 |
Очікувана вартість: | 176 283,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,13% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг
кури бройлери заморожені 1-ї категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61019, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Катаєва 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1100 кг
чверть куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61019, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Катаєва 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
960 кг
печінка яловича заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61019, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Катаєва 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2018 16:58 |
ТД кури.doc | |
10 грудня 2018 16:58 |
Додаток 5.doc | |
10 грудня 2018 16:58 |
Додатки 1-4 кури.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання про працівників
Дата подання: 13 грудня 2018 15:24
Дата відповіді: 18 грудня 2018 08:47
У п.1.1. п.1 Додатку 1 тендерної документації Ви вимагаєте наявність транспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць (рефрижератори) та в п.п.2.1. п.2 певну кількість працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних) до кожної одиниці автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, тобто 4 працівника.
Згідно п.3 ст.64, а також п.1 ст.44, п.1 ст.45 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання самостійно вирішують питання чисельності робітників та штатного розкладу, самостійно проводять комерційний розрахунок та визначають майновий статус. Таким чином, вказані статті ГкУ говорять про протизаконність втручання будь-яких суб’єктів у господарчу діяльність з метою здійснення впливу на встановлення його організаційної структурі та кількості працівників. Дана вимога призводить до дискримінації учасників торгів - суб’єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб) та позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у торгах та стати Переможцем. Ця вимога також позбавляє мене прийняти участь у даних торгах та стати Переможцем. Я вважаю дану вимогу корупційною та вимагаю у п.п.2.1. п.2 Додатку 1 фразу про певну кількість працівників скасувати з тендерної документації (…кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі). А замість неї написати, що Учасник сам має вирішувати кількість працівників, яких буде задіювати в обігу предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В порядку передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить безперебійне систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями, відповідно до замовлень протягом 2019 року.
Заклад не має власної матеріально-технічної бази для тривалого зберігання товару відповідно до температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб, протягом 2019 року.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення двома транспортними засобами, однак, встановлює матеріально-технічну базу з достатню для забезпечення постачання протягом 2019 року.
Посадові обов’язки водіїв та експедиторів мають абсолютно різний зміст та потребують різного кваліфікованого рівня, враховуючи вищезазначене, під час постачання,цілком обґрунтоване залучення як особи, що здійснює доставку – водія автотранспортного засобу, так і осіб, що здійснюють супроводження товару – експедиторів транспортних, що володіють знаннями щодо товарного сусідства, слідкують за додержанням температурного режиму, відповідають за процес навантаження та розвантаження, надають супровідні документи на товар, що підтверджують безпечність та якість товару, що постачається, тощо.
Заклад не має власної матеріально-технічної бази для тривалого зберігання товару відповідно до температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб, протягом 2019 року.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення двома транспортними засобами, однак, встановлює матеріально-технічну базу з достатню для забезпечення постачання протягом 2019 року.
Посадові обов’язки водіїв та експедиторів мають абсолютно різний зміст та потребують різного кваліфікованого рівня, враховуючи вищезазначене, під час постачання,цілком обґрунтоване залучення як особи, що здійснює доставку – водія автотранспортного засобу, так і осіб, що здійснюють супроводження товару – експедиторів транспортних, що володіють знаннями щодо товарного сусідства, слідкують за додержанням температурного режиму, відповідають за процес навантаження та розвантаження, надають супровідні документи на товар, що підтверджують безпечність та якість товару, що постачається, тощо.
Про робітників
Дата подання: 14 грудня 2018 18:00
Дата відповіді: 18 грудня 2018 08:48
Поясніть чому для відвантаження чвертей курячих заморожених та печінки яловичої приблизно 100 кг на тиждень потрібно задіювати 2 авто та 4 робітників. Чверті курячі та печінка яловича відвантажуються в упаковці виробника в одной машине при темперутуре не менше ніж -8*С. Вказані продукти в упаковці можуть відвантажуваться в одном рефрижераторі. Дайте повну відповідь на моє питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В порядку передбаченому ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить безперебійне систематичне постачання харчових продуктів дрібними партіями, відповідно до замовлень протягом 2019 року.
Заклад не має власної матеріально-технічної бази для тривалого зберігання товару відповідно до температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб, протягом 2019 року.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення двома транспортними засобами, однак, встановлює матеріально-технічну базу з достатню для забезпечення постачання протягом 2019 року.
Посадові обов’язки водіїв та експедиторів мають абсолютно різний зміст та потребують різного кваліфікованого рівня, враховуючи вищезазначене, під час постачання, цілком обґрунтоване залучення як особи, що здійснює доставку – водія автотранспортного засобу, так і осіб, що здійснюють супроводження товару – експедиторів транспортних, що володіють знаннями щодо товарного сусідства, слідкують за додержанням температурного режиму, відповідають за процес навантаження та розвантаження, надають супровідні документи на товар, що підтверджують безпечність та якість товару, що постачається, тощо.
Заклад не має власної матеріально-технічної бази для тривалого зберігання товару відповідно до температурного режиму, отже харчові продукти будуть замовлятись невеликими партіями, відповідно до потреб, протягом 2019 року.
Замовник не зобов’язує одночасно здійснювати перевезення двома транспортними засобами, однак, встановлює матеріально-технічну базу з достатню для забезпечення постачання протягом 2019 року.
Посадові обов’язки водіїв та експедиторів мають абсолютно різний зміст та потребують різного кваліфікованого рівня, враховуючи вищезазначене, під час постачання, цілком обґрунтоване залучення як особи, що здійснює доставку – водія автотранспортного засобу, так і осіб, що здійснюють супроводження товару – експедиторів транспортних, що володіють знаннями щодо товарного сусідства, слідкують за додержанням температурного режиму, відповідають за процес навантаження та розвантаження, надають супровідні документи на товар, що підтверджують безпечність та якість товару, що постачається, тощо.
ПРо працівників
Дата подання: 15 грудня 2018 18:02
Дата відповіді: 18 грудня 2018 08:50
У Додатку № 1 п. 2 до Тендерної документації Замовник вимагає інформаційну довідку про наявність ПРАЦІВНИКІВ (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та осіб, відповідальних за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу системи НАССР) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі.
Виходячи з Ваших вимог виходить, що працівники суб’єкта господарювання - водії та експедитори, які найчастіше не мають профільної освіти (наприклад слюсар автотранспортних засобів та ін., в даний момент працює водієм або експедитором) повинні бути відповідальними за контроль відносно Застосування Постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу системи НАССР. Тобто Ви вимагаєте від Учасника наявність некваліфікованих працівників, які будуть відповідальні за якість і безпеку продуктів харчування, та які НЕ мають відповідної кваліфікації, необхідних знань в Галузі торгівлі продуктами харчування. Також система НАССР для малого бізнесу буде обов'язковою тільки з 20.09.2019р. На підставі вищевикладеного прошу дати докладне роз'яснення:
1. Чому Ви вимагаєте обов'язкової наявності у Учасника (суб’єктів малого бізнесу) працівників, відповідальних за контроль відносно Застосування Постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу системи НАССР до моменту вступу в дію обов'язкової системи НАССР для малого бізнесу;
2. Чому Ви не вимагаєте від Учасника наявності ПРАЦІВНИКІВ, які мають необхідні знання та досвід в галузі торгівлі продуктами харчування.
3. Працівники повинні пройти навчання Системи менеджменту безпеки харчової продукції, якості харчової продукції або безпеки та якості разом.
4.Прошу вказані вимоги скасувати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При визначенні умов Тендерної документації Замовник керувався, виключно, чинним законодавством. Впровадження системи НАССР регулюється Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Відповідно до ч.1 ст. 21Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Вимоги частини першої статті 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання.
Відповідно до п. 65) ст.1 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» первинне виробництво - виробництво та вирощування продукції, у тому числі збір врожаю, доїння, розведення тварин до моменту забою, полювання на тварин, рибальство та збір врожаю диких рослин.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є харчовий продукт - речовина або продукт, призначені для споживання людиною, оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з виробництвом та обігом харчового продукту не відноситься до виключного переліку операторів ринку на яких не поширюється дія ст.21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Прошу звернути особливу увагу на те, що Замовником встановлено надання інформації про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та осіб, відповідальних за контролемщодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Вимоги щодо осіб, що відповідають за контролем щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу відповідають вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Відповідно до ч.1 ст. 21Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Вимоги частини першої статті 21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання.
Відповідно до п. 65) ст.1 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» первинне виробництво - виробництво та вирощування продукції, у тому числі збір врожаю, доїння, розведення тварин до моменту забою, полювання на тварин, рибальство та збір врожаю диких рослин.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є харчовий продукт - речовина або продукт, призначені для споживання людиною, оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з виробництвом та обігом харчового продукту не відноситься до виключного переліку операторів ринку на яких не поширюється дія ст.21 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Прошу звернути особливу увагу на те, що Замовником встановлено надання інформації про наявність працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та осіб, відповідальних за контролемщодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для обігу предмету закупівлі. Вимоги щодо осіб, що відповідають за контролем щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу відповідають вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД #22647877 |
Переможець |
176 234,40
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2019 08:11
|
img112 (1).pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 08:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 19:19
|
ДУ 7 1-П (1).pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 19:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:23
|
ДУ 1-П 6_2 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:23
|
ДУ 1-П 6_1 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:22
|
ДУ 1-П 5_2 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:22
|
ДУ 1-П 5_1 (1).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2019 06:23
|
1-П 4 (1).pdf | зміни до договору |
03 вересня 2019 06:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:24
|
img036 (1).pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:24
|
img035 (1).pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:23
|
img034 (1).pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:23
|
img033 (1).pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 22:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 07:25
|
img363 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 07:25
|
img364 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 07:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2019 19:03
|
Доп дог1-п (1).pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 19:03
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2019 09:42
|
догвiр_1-п.pdf | укладений |
14 січня 2019 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. Підстава внесення змін: ч.1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі". 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначена у вкладеному файлі. |
Номер договору про закупівлю: | 1-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |