Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великий державний прапор України
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001029-c ac9c6c28b0214615b17ac40bed941739
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 22:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 12:16
Очікувана вартість: 735 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Великий державний прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Шинна,28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:49
18 01 2019 Проект договору ПРАПОР.docx
18 січня 2019 11:49
зміни.docx
18 січня 2019 11:49
18 01 2019 тендерная документація зі змінами.doc
10 січня 2019 14:28
Зміни.docx
18 січня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:49
18 01 2019 Проект договору ПРАПОР.docx
10 січня 2019 14:28
ПРАПОР.docx
10 грудня 2018 11:10
ПРАПОР.docx
18 січня 2019 11:49
зміни.docx
18 січня 2019 11:49
18 01 2019 тендерная документація зі змінами.doc
10 січня 2019 14:28
тендерная докум УРЕА прапор зі змінами .doc
03 січня 2019 16:57
тендерная докум УРЕА прапор зі змінами .doc
26 грудня 2018 15:01
тендерная докум УРЕА прапор.doc
10 грудня 2018 11:10
тендерная докум УРЕА прапор.doc
10 січня 2019 14:28
Зміни.docx
03 січня 2019 16:57
зміни ТД.docx
26 грудня 2018 15:01
зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 грудня 2018 11:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:41
Згідно п.1 Додатку 3 Тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасники повинні надати копію одного договору. Аналогічним договором вважається договір тотожній предмету закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економіки України. Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015"Єдиний закупівельний Словник» Код ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування. Чи буде тотожнім аналогічний договір, що відповідає Коду ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно Р.1 Загальні положення п.4.1 назва предмета закупівлі - ( Великий державний прапор України). Аналогічним договором вважається договір тотожній предмету закупівлі.
щодо тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2018 11:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:45
Згідно розділу ІІІ Тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання ОРИГІНАЛУ або НОТАРІАЛЬНО засвідченої копії документу. Водночас, всі документи Тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді кольорових сканованих КОПІЙ у форматі “PDF”. Яким чином Учасник може надати оригінал, якщо документи підписуються керівником, а на сайті уповноваженого органу оприлюднюються скановані КОПІЇ. Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно Р. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ** Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) нумеруються, але можуть не містити підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника.
В розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надана чітка інструкція з підготовки тендерної документації.
щодо тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2018 11:58
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:47
Згідно п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів. Просимо надати роз’яснення який саме документ вимагається – Виписку з ЄДРПОУ чи Витяг?
Відповідь: Добрий день. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видаються Головним управлінням статистики області.
Щодо коду доступу
Дата подання: 11 грудня 2018 11:58
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:52
Шановний Замовнику! Наше підприємство працює більше 20 років на території України. При цьому, у Статут підприємства не вносилися зміни більше 10 років. Згідно п.2.7. Додатку 3 Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Дані описи містяться лише на документах, що видані після 01.01.2016р. Дана вимога звужує круг Учасників та не дає можливості приймати участь підприємствам, що зареєстровані раніше вищезазначеної дати. Просимо внести зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог ТД Замовника Учасник повинен надати : Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Якщо у Вас відсутній код доступу до статуту необхідно надати довідку в довільній формі з відповідними роз'ясненнями щодо ненадання коду доступу .
Щодо довідки з банку
Дата подання: 11 грудня 2018 11:59
Дата відповіді: 12 грудня 2018 12:50
Згідно п.4 Додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку з банку що повинна містити також залишок коштів на рахунку. Дана інформація є конфіденційною та крім того, оплата здійснюється протягом 90 днів з дати підписання видаткових накладних, тобто вже після отримання Вами продукції. Просимо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу щодо залишку коштів на рахунку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація на закупівлю товару Код ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування ( Великий державний прапор України)
затверджена Рішенням тендерного комітету (протокол №256 від 10.12.2018р. ) . Питання стосовно внесення змін в ТД щодо залишку коштів на рахунку банку будуть винесені на розгляд тендерного комітету .





Щодо підтвердження технічних характеристик
Дата подання: 11 грудня 2018 11:59
Дата відповіді: 12 грудня 2018 12:55
Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Просимо надати роз’яснення які саме документи повинен надати Учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару та чітко зазначити їх у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В затвердженій тендерній документації Звамовника чітко встановлені критерії до предмету закупівлі в Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Вам необхідно надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Вами Товару по формі Додатка 4.

Роз'яснення щодо кількості полос
Дата подання: 11 грудня 2018 14:26
Дата відповіді: 12 грудня 2018 13:02
Згідно технічного завдання (Додаток 4), пошив та обробка, - прапор складається з двох полос жовтого та синього кольору, що з'єднані уздовж. Ширина рулону даного типу тканини становить як правило 150см. Тобто для пошиву прапору за зазначеними у тендерній документації розмірами потрібно використати 4 полоси жовті та 4 полоси сині що буде не відповідати вимогам тендерної документації. Просимо надати роз'яснення щодо кількості полос та внести відповідні зміни у тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше запитання буде розглядатись на засіданні тендерного комітету найближчим часом. В разі необхідності будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Документи при відвантаженні
Дата подання: 11 грудня 2018 14:46
Дата відповіді: 12 грудня 2018 13:05
Згідно п.5.6. Проекту Договору Постачальник передає у власність Замовника Товар разом з наступною документацією: видаткова(ві) накладна(ні), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, протокол випробувань продукції. Продукція складається з двох компонентів - тканина та нитки. Чи допустимо при постачанні разом з продукцією надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань на тканину та нитки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В затвердженій тендерній документації Замовника Додаток 4 Інші умови прописано - Учасник надає документи на підтвердження технічних вимог замовника до матеріалу полотнища та ниток. Тому документи повинні бути в тендерній пропозиції Учасника, а не при поставці Товару.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛ прінт" 339 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКЛАМНА ГРУПА "БІЗНЕС СУВЕНІРИ" 734 999,70
UAH з ПДВ
734 999,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 735 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 19:47
Електронний підпис
25 січня 2019 17:53
реєстр документів.pdf
25 січня 2019 17:53
рух грошових коштів.pdf
25 січня 2019 17:53
витяг ЄДРПОУ 2019.pdf
25 січня 2019 17:53
Статут.pdf
25 січня 2019 17:53
висновок сес нитки.pdf
25 січня 2019 17:53
аналогічні договори.pdf
25 січня 2019 17:53
тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

Публічні документи

25 січня 2019 18:37
Страница 60.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 58.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 59.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 57.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 56.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 55.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 54.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 53.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 52.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 51.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 50.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 49.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 48.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 47.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 46.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 45.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 44.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 43.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 42.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 41.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 40.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 39.pdf
25 січня 2019 18:37
Страница 38.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 37.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 36.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 35.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 34.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 33.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 32.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 31.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 30.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 29.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 28.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 27.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 26.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 25.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 24.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 23.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 22.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 21.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 20.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 19.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 18.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 17.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 16.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 15.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 14.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 13.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 12.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 11.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 10.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 9.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 8.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 7.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 6.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 5.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 4.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 3.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 2.PDF
25 січня 2019 18:37
Страница 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛ прінт"

ТОВ "РЕКЛАМНА ГРУПА "БІЗНЕС СУВЕНІРИ"

ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛ прінт"
#30304078
Відхилено 339 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 15:48
ТОВ "РЕКЛАМНА ГРУПА "БІЗНЕС СУВЕНІРИ"
#37006118
Відхилено 734 999,70
UAH з ПДВ
30 січня 2019 16:26
ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2619600598
Переможець 735 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:59

Документи

29 січня 2019 15:48
Електронний підпис
29 січня 2019 15:46
протокол 29.pdf

Документи

30 січня 2019 16:26
Електронний підпис
30 січня 2019 16:23
протокол №31.pdf

Документи

06 лютого 2019 16:59
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:59
Протокол 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2619600598
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 16:59
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:59
Протокол 45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 09:42
звіт про укладений договір.pdf укладений
29 грудня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 09:28
Договір №24.pdf укладений
21 лютого 2019 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 735 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 122 500,00 UAH)