Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Великий державний прапор України
Очікувана вартість
735 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001029-c ● ac9c6c28b0214615b17ac40bed941739
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Меліхова 7655811,+380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 735 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 одиниця
Великий державний прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Шинна,28.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 11:49 |
18 01 2019 Проект договору ПРАПОР.docx | |
18 січня 2019 11:49 |
зміни.docx | |
18 січня 2019 11:49 |
18 01 2019 тендерная документація зі змінами.doc | |
10 січня 2019 14:28 |
Зміни.docx |
18 січня 2019 11:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 січня 2019 11:49 |
18 01 2019 Проект договору ПРАПОР.docx
|
||||||||||||
18 січня 2019 11:49 |
зміни.docx
|
||||||||||||
18 січня 2019 11:49 |
18 01 2019 тендерная документація зі змінами.doc
|
||||||||||||
10 січня 2019 14:28 |
Зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 грудня 2018 11:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:41
Згідно п.1 Додатку 3 Тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасники повинні надати копію одного договору. Аналогічним договором вважається договір тотожній предмету закупівлі. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Міністерством економіки України. Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015"Єдиний закупівельний Словник» Код ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування. Чи буде тотожнім аналогічний договір, що відповідає Коду ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно Р.1 Загальні положення п.4.1 назва предмета закупівлі - ( Великий державний прапор України). Аналогічним договором вважається договір тотожній предмету закупівлі.
щодо тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2018 11:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:45
Згідно розділу ІІІ Тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання ОРИГІНАЛУ або НОТАРІАЛЬНО засвідченої копії документу. Водночас, всі документи Тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді кольорових сканованих КОПІЙ у форматі “PDF”. Яким чином Учасник може надати оригінал, якщо документи підписуються керівником, а на сайті уповноваженого органу оприлюднюються скановані КОПІЇ. Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно Р. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ** Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) нумеруються, але можуть не містити підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника.
В розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надана чітка інструкція з підготовки тендерної документації.
В розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції надана чітка інструкція з підготовки тендерної документації.
щодо тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2018 11:58
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:47
Згідно п.2.4. Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати копію відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів. Просимо надати роз’яснення який саме документ вимагається – Виписку з ЄДРПОУ чи Витяг?
Відповідь: Добрий день. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видаються Головним управлінням статистики області.
Щодо коду доступу
Дата подання: 11 грудня 2018 11:58
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:52
Шановний Замовнику! Наше підприємство працює більше 20 років на території України. При цьому, у Статут підприємства не вносилися зміни більше 10 років. Згідно п.2.7. Додатку 3 Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Дані описи містяться лише на документах, що видані після 01.01.2016р. Дана вимога звужує круг Учасників та не дає можливості приймати участь підприємствам, що зареєстровані раніше вищезазначеної дати. Просимо внести зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог ТД Замовника Учасник повинен надати : Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Якщо у Вас відсутній код доступу до статуту необхідно надати довідку в довільній формі з відповідними роз'ясненнями щодо ненадання коду доступу .
Якщо у Вас відсутній код доступу до статуту необхідно надати довідку в довільній формі з відповідними роз'ясненнями щодо ненадання коду доступу .
Щодо довідки з банку
Дата подання: 11 грудня 2018 11:59
Дата відповіді: 12 грудня 2018 12:50
Згідно п.4 Додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку з банку що повинна містити також залишок коштів на рахунку. Дана інформація є конфіденційною та крім того, оплата здійснюється протягом 90 днів з дати підписання видаткових накладних, тобто вже після отримання Вами продукції. Просимо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу щодо залишку коштів на рахунку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація на закупівлю товару Код ДК 021: 2015 35820000-8 Допоміжне екіпірування ( Великий державний прапор України)
затверджена Рішенням тендерного комітету (протокол №256 від 10.12.2018р. ) . Питання стосовно внесення змін в ТД щодо залишку коштів на рахунку банку будуть винесені на розгляд тендерного комітету .
затверджена Рішенням тендерного комітету (протокол №256 від 10.12.2018р. ) . Питання стосовно внесення змін в ТД щодо залишку коштів на рахунку банку будуть винесені на розгляд тендерного комітету .
Щодо підтвердження технічних характеристик
Дата подання: 11 грудня 2018 11:59
Дата відповіді: 12 грудня 2018 12:55
Згідно п.6 Розділу 3 Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Просимо надати роз’яснення які саме документи повинен надати Учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару та чітко зазначити їх у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В затвердженій тендерній документації Звамовника чітко встановлені критерії до предмету закупівлі в Додатку 4 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Вам необхідно надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Вами Товару по формі Додатка 4.
Роз'яснення щодо кількості полос
Дата подання: 11 грудня 2018 14:26
Дата відповіді: 12 грудня 2018 13:02
Згідно технічного завдання (Додаток 4), пошив та обробка, - прапор складається з двох полос жовтого та синього кольору, що з'єднані уздовж. Ширина рулону даного типу тканини становить як правило 150см. Тобто для пошиву прапору за зазначеними у тендерній документації розмірами потрібно використати 4 полоси жовті та 4 полоси сині що буде не відповідати вимогам тендерної документації. Просимо надати роз'яснення щодо кількості полос та внести відповідні зміни у тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше запитання буде розглядатись на засіданні тендерного комітету найближчим часом. В разі необхідності будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Документи при відвантаженні
Дата подання: 11 грудня 2018 14:46
Дата відповіді: 12 грудня 2018 13:05
Згідно п.5.6. Проекту Договору Постачальник передає у власність Замовника Товар разом з наступною документацією: видаткова(ві) накладна(ні), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, протокол випробувань продукції. Продукція складається з двох компонентів - тканина та нитки. Чи допустимо при постачанні разом з продукцією надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та протокол випробувань на тканину та нитки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В затвердженій тендерній документації Замовника Додаток 4 Інші умови прописано - Учасник надає документи на підтвердження технічних вимог замовника до матеріалу полотнища та ниток. Тому документи повинні бути в тендерній пропозиції Учасника, а не при поставці Товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛ прінт" |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКЛАМНА ГРУПА "БІЗНЕС СУВЕНІРИ" |
734 999,70
UAH з ПДВ
|
734 999,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
735 000,00
UAH з ПДВ
|
735 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛ прінт" #30304078 |
Відхилено |
339 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 15:48
|
ТОВ "РЕКЛАМНА ГРУПА "БІЗНЕС СУВЕНІРИ" #37006118 |
Відхилено |
734 999,70
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 16:26
|
ФОП "ДЕНИСЕНКО СТАНІСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2619600598 |
Переможець |
735 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2019 09:42
|
звіт про укладений договір.pdf | укладений |
29 грудня 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 09:28
|
Договір №24.pdf | укладений |
21 лютого 2019 09:27
|