Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-12-10-001017-b d4f9ddf2c32d461b93ae0b57d1e358cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 16:53
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 16:53
Початок аукціону: 31 січня 2019 14:33
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:25
706-18 від 22.12.2018 внесення змін_шкідники_ЗМІНИ 1.doc
22 грудня 2018 11:25
ТД шкідники _ гарантія 20тис._Зміни 1.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 5.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 4.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 3.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 2.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 1.doc
22 грудня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:25
706-18 від 22.12.2018 внесення змін_шкідники_ЗМІНИ 1.doc
22 грудня 2018 11:25
ТД шкідники _ гарантія 20тис._Зміни 1.doc
10 грудня 2018 16:59
ТД шкідники _ гарантія 20тис..doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 5.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 4.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 3.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 2.doc
10 грудня 2018 16:59
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасника
Дата подання: 11 грудня 2018 11:37
Дата відповіді: 12 грудня 2018 09:14
Доброго дня. Вами вказано у додатку 1 наступне : Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з санітарно-гігієнічної обробки приміщень, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Це означає що на момент подання пропозиції попередній договір з обробки приміщень має бути виконаний на 50% мінімум, не залежно від суми? ЧИ ви вкладаєте інше значення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Запитання є не дуже зрозумілим, але спробуємо пояснити на прикладі. Наприклад: між Вашою організацією та контрагентом був укладений договір на 400 000 грн., на момент подання Вашої пропозиції, в т.ч. подання у Вашій пропозиції даного договору, як аналогічного його виконання повинно бути не менше ніж 200 000 грн.
Дякуємо за запитання.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-10-001017-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ", Код ЄДРПОУ:39948135
Дата подання: 17 лютого 2019 12:42
СКАРГА Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкритих торгів, що полягає у безпідставному відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» та щодо незаконного визначення переможцем - учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вчинене тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарствата будівництва Кам’янської міської ради по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги ізсанітарно-гігієнічноїобробкиприміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталіУповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресоюwww.prozorro.gov.ua
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкритих торгів, що полягає у безпідставному відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» та щодо незаконного визначення переможцем - учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вчинене тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарствата будівництва Кам’янської міської ради по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги ізсанітарно-гігієнічноїобробкиприміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталіУповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресоюwww.prozorro.gov.ua(надалі- Процедура закупівлі). Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ року зі змінами. Оскаржується рішення тендерного комітету щодо незаконно відхилення пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ». Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, Визначених Конституцією та Законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральні органи виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з частиною третьої статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійнодіючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 №6рп. Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі – 5 тисяч гривень у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тисяч гривень у рази оскарження процедури закупівлі робіт. ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ", як СКАРЖНИКОМ, внесено вище зазначений розмір плати за скаргу 15.02.2019(платіжне доручення №351 від 15.02.2019року). Частиною другою статті 18 Закону встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу, після повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Протоколом тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі - Замовник) №97-19 від 06.02.2019пропозицію ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) – відхилено.Повідомлення сформоване в системі «ProZorro»07.02.2019 18 годин14 хвилин. Протоколом тендерного комітету Замовника №51 від 06.02.2019 пропозиціюТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" сформоване в системі «ProZorro»07.02.2019 18 годин18 хвилин. Отже скарга подається на 10 день від зазначеного та оприлюдненого Повідомлення про намір укласти Договір, що відповідає положенням частини другої статті 18 Закону. Цінові пропозиції учасників за результатами електронного реверсного аукціону сформувалися наступним чином: 1. ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"859 375 грн. з ПДВ 2. ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"1 484 375 грн. з ПДВ 3. ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ"1 499 698,32 грн. з ПДВ Підставою для відхилення ядерної пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» були, на думку Замовника певні невідповідності, які ми вважаємо необґрунтованими та незаконними. 1.Невідповідність у довідці «Відомості про учасника», а саме відсутній зразок підпису посадової особи, яка має право представляти інтереси Учасника (в подальшому Переможця). Однак хочу зазначити що матеріали тендерної пропозиції містять зазначену довідку за вих. №1901/27 від 29.01.2019, яка підписана особисто директором ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» Власовою Інною Василівною, Учасника після зазначення всіх необхідних відомостей у вище зазначеній довідці. Тобто зразок підпису наявний, справжній, власноручно зроблений посадовою особою Учасника та не містить ознак факсимільного підпису. Саме директор Власова Інна Василівна є уповноваженою особою представляти інтереси Учасника. 2.У складі тендерної пропозиції відсутній документ «Відомості з ЄДРПОУ». Натомість тендерна пропозиція містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 30.01.2019 о 10:40:06. Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у свідоцтві, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі. Інформація, яка міститься у витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа, звісно, при умові сплати певного державного мита. Отже, Виписка просто містить відомості про юридичну особу чи ФОП, яка утворились внаслідок реєстраційної дії. Її може отримати тільки директору підприємства чи особисто на руки ФОП. А витяг – це публічна інформація, яка міститься в реєстрі і доступна по запиту для будь-якої особи. Ця інформація є актуальною на дату та час формування витягу. 3. У складі пропозиції Учасника подано сканований оригінал договору, але в неповному обсягу (а саме відсутній додаток № 3 до договору). Наявність даного додатку передбачена умовами поданого аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції Учасником надано сканований оригінал Договору №2/2017-П від 26.05.2017, укладеного між ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» (для п. 3 далі – Виконавець) та ТОВ «Керуюча компанія «ДОМ.КОМ» (для п. 3 далі – Замовник) про надання послуг з дератизації та дезінсекції (далі – Договір) на підтвердження наявності аналогічного договору. Дійсно до даного Договору не був наданий Додаток № 3, який підтверджував би факт виконаних робіт з боку ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ». Однак натомість Учасником були надані акти здачі-прийняття виконаних робіт на виконання умов договору, які не можливо було б підписати без наявних Додатків № 3 (акти виконаних робіт) оскільки відповідно до п.3.1.6.Договору перед підписанням акту приймання-передачі послуг вимагати від Виконавця акт виконаних робіт, визначеною у Додатку № 3 (…). У разі відсутності відповідного документу Замовник має право е приймати послуги по Договору (…). Тобто Замовником були отримані акти виконаних робіт після яких підписані оприлюднені акти здачі-прийняття виконаних робіт. Крім того, Замовником надано на підтвердження виконаного Договору лист-відгук (вих. №190128-01 від 28.01.2019) в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі. 4. Відсутній лист-згода з приводу наступного:«У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю (…) або не укладення договору з вини учасника (…) замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника». Однак хочe зазначити, що листом-згодою за вих. №1901/31 від 29.01.19 Замовника було повідомлено про те, що Учасник у разі визначення його переможцем надає безумовну згоду на підписання Договору, тим самим підтверджуючи той факт, що у разі не підписання договору його тендерна пропозицію буде відхилена. Ненадання даного листа-згоди, на думку учасника, є несуттєвою помилкою. Варто зазначити, поряд із надуманими підставами для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, тендерним комітетом не об’єктивно здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д», якого визначено переможцем. У розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України №7-рп/2019 від 16.04.2019 року тендерний комітет Замовника зобов’язаний діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституцією та Законами України. За власною волею тендерний комітет Замовника не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більше безпідставно відхиляти тендерну пропозицію бідь-якого учасника без достатньо на те аргументованого дослідження інформації. Тендерний комітет при проведенні публічних закупівель розглядає пропозиції учасників на дотримання вимог тендерної документації виключно в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Із вище наведеної інформації випливає, що тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради при проведенні процедури закупівлі незаконно відхилено пропозицію ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" з надуманих підстав та незаконно визначено переможцем закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" чим грубо порушив наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції та на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що як наслідок може призвести до незаконного укладання договору про закупівлю із учасником закупівлі - ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", яка є не економічно вигідною для Замовника. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послугиіз санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) згідно індентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресою: www.prozorro.gov.ua,- ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу дорозгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівліза кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень(Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників). 3. Зобов’язати Замовника - Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради торгів повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 97-19 від.06.02.2019 про відхилення пропозиціїТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників). 4. Зобов’язати Замовника - Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом №98-19 від 06.02.2019 про визнання пропозиціїТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" такою, щовідповідає вимогам тендерної документації та протоколом розгляду пропозицій №51від 06.02.2019 про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д". 5.Зобовязати Замовника- Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради визнати ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" переможцем по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників). Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за подання скарги до органу оскарження в розмірі 5 тисяч гривень згідно із Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 15.02.2019 (платіжне доручення №351 від 15.02.2019року); 2. Довідка на право підпису документів; 3. Решта документів розміщені в рамках процедури закупівлі у вільному доступі ttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-10-001017-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2019 18:48
Рішення від 20.02.2019 № 1838+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 18:48
Рішення від 01.03.2019 № 2279.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 18:29

Документи подані скаржником

17 лютого 2019 12:42
Скарга Клінінг Ідеал.pdf
17 лютого 2019 12:42
наказ №1.JPG
17 лютого 2019 12:42
Статут.pdf
17 лютого 2019 12:42
Протокол.PDF
17 лютого 2019 12:42
Платежное поручение.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" 859 375,00
UAH з ПДВ
859 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" 1 484 375,00
UAH з ПДВ
1 484 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ" 1 499 698,32
UAH з ПДВ
1 499 698,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 14:40
Електронний підпис
30 січня 2019 14:37
Открытие счета.pdf
30 січня 2019 12:59
частина 1 ст. 25 Закону.pdf
30 січня 2019 12:59
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2019 12:59
фінансова звітність.pdf
30 січня 2019 12:59
Статут.pdf
30 січня 2019 12:59
Сертифікат ISO 22000.pdf
30 січня 2019 12:59
Протокол № 3.pdf
30 січня 2019 12:59
Платіжне доручення.pdf
30 січня 2019 12:59
Ліцензія банку.pdf
30 січня 2019 12:59
лист-гарантія.pdf
30 січня 2019 12:59
лист підтвердження.pdf
30 січня 2019 12:59
істотні умови.pdf
30 січня 2019 12:59
інші довідки.pdf
30 січня 2019 12:59
Документ_ЄДР_1004929633.zip
30 січня 2019 12:59
Дозвіл.pdf
30 січня 2019 12:59
довідка про печатку.pdf
30 січня 2019 12:59
гарантійний лист.pdf
30 січня 2019 12:59
гарант лист.pdf
30 січня 2019 12:59
Відомості з ЄДР.pdf
30 січня 2019 12:59
висновок експертизи.pdf
30 січня 2019 12:59
Виписка.pdf

Публічні документи

28 січня 2019 11:16
Електронний підпис
28 січня 2019 11:15
СКАН 2 Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"

ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"

ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"
#39948135
Відхилено 859 375,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 18:14
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
Переможець 1 484 375,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 18:18

Документи

07 лютого 2019 18:13
Електронний підпис
07 лютого 2019 18:12
клининг.pdf

Документи

07 лютого 2019 18:18
Електронний підпис
07 лютого 2019 18:16
екология.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"
#42353652
1 484 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 18:18
Електронний підпис
07 лютого 2019 18:16
екология.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:05
SCAN0142.PDF укладений
28 грудня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 21:12
д.у._2 до дог._137-19.PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 21:09
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 20:59
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:15
д.у.1 до догов 137.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 15:04
137.pdf укладений
07 березня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 3.3.1. Договору та п.2 Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 137-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 137-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшили обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Після внесення змін загальна сума договору становить - 984 371,00 грн. Обсяг закупівлі після внесення змін складає - 1 шт. (послуга)
Номер договору про закупівлю: 137-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 584 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Умови оплати – післяплата. Джерело фінансування – кошти міського бюджету.