Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво каналізації на території житлового фонду приватного сектору у мікрорайоні Ялти у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
7 109 069,00 UAH
UA-2018-12-10-000963-a 7d7e2abd2a88401b9663097c9c351213
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380933799656 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380933799656
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2019 22:00
Початок аукціону: 25 січня 2019 14:16
Очікувана вартість: 7 109 069,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 545,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво каналізації на території житлового фонду приватного сектору у мікрорайоні Ялти у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, мікрорайон Ялти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 12:12
Перелік змін від 17.01.2018.PDF
17 січня 2019 12:12
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
17 січня 2019 12:12
ТД (нова редакція).docx
08 січня 2019 15:49
Перелік змін від 08.01.2019_каналізація Ялти.PDF
08 січня 2019 15:49
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
08 січня 2019 15:49
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
08 січня 2019 15:49
ТД (нова редакція).docx
22 грудня 2018 13:55
Перелік від 22.12.2018.PDF
22 грудня 2018 13:55
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
Додаток 1 Тендерна пропозиція (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
ТД (нова редакція).docx
10 грудня 2018 16:58
Перелік документів.docx
10 грудня 2018 16:58
Екс.звіт каналізація Ялти.pdf
10 грудня 2018 16:58
Додаток 5 Гарантії.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 4 Проект договору.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
10 грудня 2018 16:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
10 грудня 2018 16:58
ТД.docx
17 січня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 12:12
Перелік змін від 17.01.2018.PDF
17 січня 2019 12:12
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
17 січня 2019 12:12
ТД (нова редакція).docx
08 січня 2019 15:49
Перелік змін від 08.01.2019_каналізація Ялти.PDF
08 січня 2019 15:49
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
08 січня 2019 15:49
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
08 січня 2019 15:49
ТД (нова редакція).docx
22 грудня 2018 13:55
Перелік від 22.12.2018.PDF
22 грудня 2018 13:55
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
Додаток 1 Тендерна пропозиція (зі змінами).docx
22 грудня 2018 13:55
ТД (нова редакція).docx
10 грудня 2018 16:58
Перелік документів.docx
10 грудня 2018 16:58
Екс.звіт каналізація Ялти.pdf
10 грудня 2018 16:58
Додаток 5 Гарантії.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 4 Проект договору.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
10 грудня 2018 16:58
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
10 грудня 2018 16:58
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
10 грудня 2018 16:58
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Техніка
Дата подання: 22 грудня 2018 16:09
Дата відповіді: 22 грудня 2018 18:23
Доброго дня! У додатку 2 до ТД з урахуванням внесених змін Замовником зазначений апарати для стискового зварювання поліетиленових труб. Замовником мається на увазі апарат для СТИКОВОГО зварювання? Дякую!
Відповідь: Виникла технічна описка, мається на увазі апарати для стикового зварювання поліетиленових труб.
Аналог
Дата подання: 22 грудня 2018 16:20
Дата відповіді: 22 грудня 2018 18:31
У додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що під зазначенням конкретної будівельної машини і механізму, в вищезазначеному переліку, необхідно розуміти, як можливість використання аналогу. У випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення інформації замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати. З цього випливає питання, яка техніка буде вважатися Замовником аналогом будівельних машин і механізмів, зазначених у переліку Замовника? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогом будівельних машин і механізмів вважається техніка, якою можливо виконати ті ж самі роботи, що і зазначена техніка в переліку.
Аванс
Дата подання: 10 січня 2019 09:31
Дата відповіді: 10 січня 2019 16:16
Доброго дня! У п. 4.3. проекту договору (додаток 4 до ТД) зазначено, що аванс здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на рахунок, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Роз'ясніть, будь ласка, хто та яким чином буде відкривати цей рахунок, а також яким чином Підрядник зможе користуватися казначейським рахунком для використання авансу? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відкривати рахунок в органах Казначейства повинен Підрядник, який планує отримати аванс від Замовника. Порядок відкриття рахунку та перелік усіх необхідних документів, Підрядник може дізнатися в місцевому відділенні Державної Казначейської служби. Підрядник може відкрити та користуватися небюджетним рахунком в Державній Казначейській службі на підставі Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764 та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 року № 117, з урахуванням усіх змін. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000963-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 14 січня 2019 20:33
Вимога на умови закупівлі
Відповідно до вимог п. 5 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.01.2019 № 2 «якщо в складі своєї пропозиції Учасник надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності та не подав заяву до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на приведення її у відповідність до чинного законодавства, така пропозиція буде відхилена».
На дату оголошення вказаної закупівлі ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» має діючу ліцензію від 15.03.2017 № 11-Л на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (додається). Коди та види робіт додатку до вказаної ліцензії відповідають вимогам Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 № 256 (зі змінами).
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (надалі – Закон № 222-VIII) зі змінами та доповненнями згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 № 1817-VIII (надалі – Закон № 1817-VIII) ліцензуванню підлягає, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Також, за ч. 6 ст. 21 Закону № 222-VIII ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Згідно п. 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 1817-VIII з дня набрання чинності цим Законом об’єкти будівництва III (крім об’єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру) та IV категорій складності належать відповідно до об’єктів з середніми (СС2) наслідками, а об’єкти V категорії складності належать відповідно до об’єктів із значними (СС3) наслідками.
Одночасно, згідно ч. 3 ст. 8 Закону № 222-VIII у разі зміни згідно з цим Законом назви виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, яка не призводить до зміни предмета такої діяльності, відповідні ліцензійні умови надалі поширюються на такий вид діяльності. Ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності продовжують діяти.
Крім того, жоден з вказаних Замовником нормативних актів, а також інші нормативні акти з питань ліцензування будівельної діяльності не містять обов’язкових вимог щодо переоформлення ліцензій на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності або приведення їх у відповідність до чинного законодавства саме з причин запровадження класифікації об’єктів будівництва за класами наслідків (відповідальності), а не за категоріями складності.
Таким чином, ліцензії на провадження видів господарської діяльності з будівництва, що на день набрання чинності Законом № 1817-VIII є чинними і коди та види робіт з переліку робіт (додатку до таких ліцензій) яких відповідають вимогам Постанови КМУ від 30.03.2016 № 256 (зі змінами), продовжують діяти і не потребують переоформлення або приведення їх у відповідність до чинного законодавства. Суб’єкти господарювання можуть на підставі таких ліцензій провадити будівельну діяльність.
В той же час, встановлення Замовником вказаних вище вимог, призводить до того, що не будуть відхилені пропозиції лише тих учасників, які мають нові, отримані після набрання чинності Законом № 1817-VIII ліцензії.
Вказане призводить до звуження кола учасників за вказаною закупівлею та до їх дискримінації, що порушує основні принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон № 922-VIII). Крім того, встановлення таких вимог порушує умови ч. 3 ст. 5 Закону № 922-VIII щодо заборони Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо ще раз переглянути обов’язковість встановлення умови, наведеної у п. 5 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, щодо відхилення пропозиції учасника, який надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності та не подав заяву до Державної архітектурно-будівельної інспекції України на приведення її у відповідність до чинного законодавства, та усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до тендерної документації.

З повагою, директор ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІЇ» О.В. Жак
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2019 11:48
Ваше звернення було розглянуто на засіданні тендерного комітету та принято рішення про внесення змін до тендерної документації з даного питання.
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000963-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології", Код ЄДРПОУ:36486467
Дата подання: 01 лютого 2019 08:45
Щодо документів ТОВ "НІМФАН"
За результатами аукціону за цією закупівлею найкращою визначено пропозицію ТОВ "НІМФАН". Однак, просимо Замовника звернути увагу на ряд невідповідностей документів цього Учасника тендерній документації, а саме:

1.Згідно внесених у Додаток 1 до ТД змін від 22.12.2018 була змінена форма «Тендерна пропозиція». ТОВ "НІМФАН" у складі своє пропозиції надав форму «Тендерна пропозиція» № 1/1-тд від 22.01.2019, яка не відповідає встановленій Замовнику формі.

2. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за встановленою формою. До довідки включаються будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу, а саме:
- Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т;
- Бульдозери;
- Екскаватори;
- Машина для перевезення грунту;
- Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб;
- Електростанція пересувна;
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання;
- Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т;
- Автомобіль вантажопідйомністю 10 т з бортовим краном-маніпулятором гідравлічним максимальною вантажопідйомністю 4.1 т;
- Апаратура пошуку підземних комунікацій АППК-2000 АС;
- Змішувальні вузли для готування бурової рідини, ємкість бака 5000 л;
- Машина асенізаційна на базі ЗИЛ, місткість цистерни до 5 м3;
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л;
- Установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 36300 кг;
- Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м;
- Трактори на гусеничному ходу з лебідкою.
Під зазначенням конкретної будівельної машини і механізму, в вищезазначеному переліку, необхідно розуміти, як можливість використання аналогу.
У випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення інформації замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати.
Однак, довідка ТОВ "НІМФАН" від 22.01.2019 № 1/3-тд не містить інформації, яку машину чи механізм планує використовувати замість змішувальних вузлів для готування бурової рідини, ємкість бака 5000 л.
Одночасно, в ТД Замовником був наведений приклад заповнення вказаної довідки про наявність будівельних машин. Серед іншого, при залученні власної техніки у ній необхідно було зазначити реквізити договору придбання цієї техніки. Всупереч зазначеному, довідка ТОВ "НІМФАН" від 22.01.2019 № 1/3-тд за позиціями 1, 2, 5-7, 10, 16-18, 24-33 та 35-42 цієї інформації не містить. Також, вказана інформація взагалі відсутня у документах пропозиції Учасника.

3. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції лист-згоду власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. Лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) повинен містити серед іншого прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону. Однак, наданий ТОВ "НІМФАН" лист-згода ТОВ «Крани-України» від 18.01.2019 № 18.01.2019 не містить вказаної інформації.

4. Згідно п. 3 додатку 2 до тендерної документації учасник має надати відгук від контрагента, що вказаний у Довідці про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору. Відгук повинен містити повне прізвище, ім'я, по-батькові керівника. Однак надані ТОВ "НІМФАН" відгуки УКБ Чорноморської міської ради від 22.01.2019 № 14 та КП «Чорноморськводоканал» не містять вказаної інформації.

5. Згідно умов тендерної документації Учасник мав надати скановані оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), наказів про призначення або трудових книжок, аналогічних договорів з усіма додатками. Однак, пропозиція ТОВ "НІМФАН" містить лише копії вказаних документів.

Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "НІМФАН" не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт «Нове будівництво каналізації на території житлового фонду приватного сектору у мікрорайоні Ялти у м. Миколаєві», а отже має бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон № 922-VІІІ).

Сподіваємося, що при обранні переможця Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради керуватиметься встановленими ст. 3 Закону № 922-VІІІ принципами щодо недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

З повагою директор ТОВ «ВІК ТЕХНОЛОГІІ» О.В. Жак
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2019 16:51
Рішення Замовника затверджено протоколом від 01.02.2019 №8

Документи подані скаржником

14 січня 2019 20:32
Ліцензія 2017.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІМФАН" 6 530 975,54
UAH з ПДВ
6 530 975,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 6 994 251,56
UAH з ПДВ
6 994 251,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 7 066 998,00
UAH з ПДВ
7 066 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 16:22
Електронний підпис
24 січня 2019 16:17
21_Статут.pdf
24 січня 2019 16:17
10-18_ст.17.pdf
24 січня 2019 16:17
9_Ліцензія+дозвіл.pdf
24 січня 2019 16:17
7_2_Відгук_КП-ЧВК.pdf
24 січня 2019 16:17
5_2_труд_кн_РОБІТН.pdf
24 січня 2019 16:17
5_1_труд_кн_ІТР.pdf
24 січня 2019 16:17
4_2_скан_ТЕХНІКА.pdf
24 січня 2019 16:17
4_1_Довідка_ТЕХНІКА.pdf
24 січня 2019 16:17
3_Лист_гарантія_Дод_5_2.pdf
24 січня 2019 16:17
2_кошторис.pdf
24 січня 2019 16:17
2.imd

Публічні документи

08 лютого 2019 14:41
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:38
Довідка МВС.pdf
08 лютого 2019 14:38
Довідка ДФС.pdf
08 лютого 2019 14:38
Довідка юрособа.zip
08 лютого 2019 14:38
Довідка.zip
24 січня 2019 11:36
Електронний підпис
24 січня 2019 11:08
Лист+ліцензія.pdf
24 січня 2019 11:05
Довідка МТБ+згода+ТП.pdf
08 січня 2019 14:33
Електронний підпис
08 січня 2019 14:17
Тендерна пропозиція.pdf
08 січня 2019 14:08
Довідка МТБ+згода+ТП.pdf
22 грудня 2018 10:06
Електронний підпис
22 грудня 2018 10:03
Технічна частина.pdf
22 грудня 2018 10:03
Довідка МТБ+згода+ТП.pdf
22 грудня 2018 10:03
Довідка ІТП+накази.pdf
22 грудня 2018 10:03
Банківські документи.pdf
22 грудня 2018 10:03
Довідки за ст17.pdf
22 грудня 2018 10:03
Статут.pdf
22 грудня 2018 10:03
55.imd
22 грудня 2018 10:03
Лист+ліцензія.pdf
22 грудня 2018 10:03
Лист субпідрядник.pdf
22 грудня 2018 10:03
Повноваження.pdf
22 грудня 2018 10:03
Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2018 10:03
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 15:47
Електронний підпис
23 січня 2019 15:45
5 (1).pdf
22 січня 2019 10:28
Електронний підпис
08 січня 2019 16:07
20.pdf
08 січня 2019 16:07
19.pdf
08 січня 2019 16:07
17-18.pdf
08 січня 2019 16:07
16.pdf
08 січня 2019 16:07
15.pdf
08 січня 2019 16:07
12.pdf
08 січня 2019 16:07
4.pdf
08 січня 2019 16:07
11.pdf
08 січня 2019 16:07
10.pdf
08 січня 2019 16:07
5.pdf
08 січня 2019 16:07
7.pdf
08 січня 2019 16:07
1.pdf
08 січня 2019 16:07
об 7.pdf
08 січня 2019 16:07
об 6.pdf
08 січня 2019 16:07
об 5.pdf
08 січня 2019 16:07
об 2-1.pdf
08 січня 2019 16:07
об 4-1.pdf
08 січня 2019 16:07
лок 2-2.pdf
08 січня 2019 16:07
лок 4-2.pdf
08 січня 2019 16:07
об 1.pdf
08 січня 2019 16:07
дц.pdf
08 січня 2019 16:07
лок 4-2-5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІМФАН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІМФАН"
#33812613
Відхилено 6 530 975,54
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 16:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
Переможець 6 994 251,56
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"
#36486467
6 994 251,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:39
КБ3 Ялти.pdf укладений
24 грудня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:23
Додаток 4 до ДУ8 від 18.12.2020 до дог.1Т_ДЦ4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
Додаток 4 до ДУ8 від 18.12.2020 до дог.1Т_ДЦ3.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
Додаток 4 до ДУ8 від 18.12.2020 до дог.1Т_ДЦ2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
Додаток 4 до ДУ8 від 18.12.2020 до дог.1Т_ДЦ1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
ДУ 8 від 18.12.2020 до дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:59
ДУ 7 від 15.10.2020 до дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:07
Додаток 4_3 до ДУ6 від 25.09.2020 дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 15:58
Додаток 4_2 до ДУ6 від 25.09.2020 дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 15:58
Додаток 4_1 до ДУ6 від 25.09.2020 дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 15:58
ДУ 6 від 25.09.2020 до дог.1Т_каналіз.Ялти.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:42
ДУ 5 від 19.02.2020 до дог. 1Т_каналіз. Ялти.PDF зміни до договору
19 лютого 2020 16:38
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:11
ДУ 4 від 04.02.20 до дог.1Т_канал. Ялти.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 12:05
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 17:04
ДУ 3 від 28.11.2019 до дог. 1Т від 22.02.2019.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 17:01
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:54
ДУ 2_31.10.2019 до дог. 1Т_22.02.2019.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:09
ДУ 1 каналізація ялти.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 11:00
ДУ №1 до Договіру 1Т від 22.02.2019_каналіз. Ялти.PDF зміни до договору
22 лютого 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2019 рік на 3 669 551,56 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 994 251,56 грн. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі двісті п’ятдесят одна гривня 56 коп.), в т.ч. ПДВ 1 165 708,59 грн., в тому числі на 2019 рік 3 324 700,00 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 3. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.4. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 4. У зв’язку із відкриттям небюджетного рахунка для зарахування попередньої оплати «Підрядника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2019 рік на 2 000 000,00 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3 та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 994 251,56 грн. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі двісті п’ятдесят одна гривня 56 коп.), в т.ч. ПДВ 1 165 708,59 грн., в тому числі на 2019 рік 1 324 700,00 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 2019 рік на 545 780,77 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 994 251,56 грн. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі двісті п’ятдесят одна гривня 56 коп.), в т.ч. ПДВ 1 165 708,59 грн., в тому числі на 2019 рік 778 919,23 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 2 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п.3.1 розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 994 251,56 грн. (шість мільйонів дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі двісті п’ятдесят одна гривня 56 коп.), в т.ч. ПДВ 1 165 708,59 грн., в тому числі на 2020 рік 6 215 332,33 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації. 2. У зв’язку із зміною реквізитів Сторін, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Сторін, що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135 р/р UA438201720344281008100099423 в ГУ ДКСУ у Миколаївській обл. ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток № 3 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною реквізитів Сторін, Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Сторін, що містяться в Розділі 14 Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради адреса: 54055, м. Миколаїв, проспект Центральний, 135 р/р UA438201720344281008100099423 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 41271134 тел. (0512) 53-31-22
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2 262 741,15 грн. 1.2. Внести зміни у п.3.1 розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 731 510,41 грн. (чотири мільйони сімсот тридцять одна тисяча п’ятсот десять гривень 41 копійка), в т.ч. ПДВ 788 585,07 грн., в тому числі на 2019 рік – 778 919,23 грн., 2020 рік – 3 952 591,18 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1, 2, 4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 3 до Договору (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 26 420,82 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 26 420,82 грн. 1.3. Внести зміни у п.3.1 розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 705 089,59 грн. (чотири мільйони сімсот п’ять тисяч вісімдесят дев’ять гривень 59 копійок), в т.ч. ПДВ 784 181,60 грн., в тому числі на 2019 рік – 778 919,23 грн., 2020 рік – 3 926 170,36 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Реєстрація бюджетних зобов’язань по даному договору здійснюється Замовником згідно вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених кошторисних призначень. Договірна ціна є динамічною та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1, 2, 4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 705 089,59
UAH (в тому числі ПДВ 784 181,60 UAH)