Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи дитячі
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-12-10-000954-c e8b71eb7e8ff4ddea9bba7544dd4b0ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кондратюк Людмила

+380334220520 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №8 "ВИШИВАНКА" ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила
+380334220520
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 15:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Товар має відповідати наступним вимогам: екологічність, безпечність, стійкість та надійність конструкції, якісні комплектуючі, гіппоалергенність, відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ГОСТ , ДСТУ. 1. Обладнання повинно відповідати: - Державним санітарним нормам та правилам відповідно до «Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, а саме: - розділу VII. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання приміщень та обладнання. 2. На все обладнання має бути встановлений гарантійний термін експлуатації. 3. В ціну предмета закупівлі включаються витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, оплату митних тарифів тощо. 4. Умовою постачання обладнання є безкоштовна доставка на територію закладів Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. 5. Обладнання повинно бути новим (таким, що не було в експлуатації). 6. Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання, щодо його відповідності державним стандартним, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним нормам, чинними в Україні: - висновки Державної санітарно-гігієнічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України; - сертифікати відповідності. 7. Матеріали повинні бути із низькою теплопровідністю, стійкими до дії теплої води, мийних та дезінфекційних засобів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Шафа дитяча 3-секційна для роздягальні Розмір 920*250*1250мм. Дверні полотна (салатово-оранжеві-жовті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
9 шт
Шафа дитяча 3-секційна для роздягальні Розмір 920*300*1400мм. Дверні полотна (салатово-оранжеві-жовті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 шт
Шафа дитяча 3-секційна для роздягальні Розмір 780*330*1400мм. Дверні полотна (салатові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 49 275,00
UAH з ПДВ
49 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 13:06
записка пояснювальна.pdf
17 грудня 2018 13:06
тех відповідність.pdf
17 грудня 2018 13:06
проект договору.pdf
17 грудня 2018 13:06
цінова.pdf
17 грудня 2018 13:06
сес фурнітура.pdf
17 грудня 2018 13:06
сертифікат УкрСЕПРО.pdf
17 грудня 2018 13:06
лист згода ОД.pdf
17 грудня 2018 13:06
паспорт.pdf
17 грудня 2018 13:06
кромка rehau.pdf
17 грудня 2018 13:06
Висновок СЕС ДВП.pdf
17 грудня 2018 13:06
висновки сес плита.pdf
17 грудня 2018 13:06
витяг з реєстру.pdf
17 грудня 2018 13:06
Висновок ДСЕЕ кромки.pdf
17 грудня 2018 13:06
Висновки на клей Henkel.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
Переможець 49 275,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 10:16

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЕЛЕЩУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2871614099
49 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:31
Договір.PDF укладений
27 грудня 2018 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 49 275,00
UAH з ПДВ