Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2018-12-10-000869-c cbac5efd19324e2993355d7b3627e71d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кобець Ірина Петрівна

380442808951 rfupechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451530
Вебсайт: http://pechersk.kievciti.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка (Суворова), буд.15, к.414
Контактна особа: Кобець Ірина Петрівна
380442808951
rfupechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 12:00
Очікувана вартість: 9 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Папір офісний А-4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 пачка
Ціна за одиницю: 64.68UAH з ПДВ
Папір офісний А-4, клас В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, Михайла Омеляновича-Павленка 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2018  —  14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 10:53
оголошення папір 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 10:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій