Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко жирністю 3,2%
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-12-10-000807-b 0aa7f4aa4d254a51bd90f229748d00e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маліченко Ірина Миколаївна

+380957802941 irina.malichenko37700@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145626
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., Оржиця, вул.Центральна,24
Контактна особа: Маліченко Ірина Миколаївна
+380957802941
irina.malichenko37700@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:58
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 кг
Молоко жирністю 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, Оржицький район, смт. Оржиця, за адресами загальноосвітніх,позашкільних та дошкільних навчальних закладів смт Оржиця та Оржицького району Полтавської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:51
Проект договору молоко.DOCX
10 грудня 2018 15:51
ТД молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про критерій оцінки
Дата подання: 12 грудня 2018 16:49
Дата відповіді: 14 грудня 2018 15:52
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 5 ТД «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ, запропонована учасником щодо усього обсягу предмета закупівлі». Просимо пояснити, як буде застосовуватись даний критерій оцінки до учасників не платників ПДВ.
Відповідь: Шановний учасник!
Закупівля здійснюється згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо Ви не платник ПДВ і в тендерній пропозиції Ви надасте відповідні документи, Ваша ціна пропозиції буде вважатися кінцевою (під час розгляду ПДВ додаватись не буде).


З повагою,
Голова тендерного комітету
Уточнення вимог
Дата подання: 13 грудня 2018 14:37
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:13
Додаток 3 Технічні вимоги передбачає для підтвердження вимог якості товару: «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення якості, декларації виробника, протоколу випробувань тощо (з додатками у разі наявності) на запропонований товар». Оскільки дані документи прописані через кому, але з зазначенням слова «тощо», не зрозуміло: - учасник повинен надати і посвідчення якості, і декларацію виробника, і протокол випробувань або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару чи - учасник повинен надати або посвідчення якості, або декларацію виробника, або протокол випробувань, або інші документи, що підтверджують якість запропонованого товару Просимо надати уточнення та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Роз’яснення по Додатку 3:
«Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копії посвідчення якості, декларації виробника, протоколу випробувань тощо (з додатками у разі наявності) на запропонований товар».

Мається на увазі – один з перелічених документів – обов’язково, додатки - у разі наявності.

З повагою,
Голова тендерного комітету

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000807-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СУПРУН МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3153619546
Дата подання: 13 грудня 2018 14:20
Щодо наявності персоналу
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 ТД Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням прізвища, ініціалів, посади та «обов’язково водій та вантажник або комірник». З даної вимоги випливає, що Учасник повинен мати не менше двох найманих працівників. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує участь суб’єктів господарювання, які самостійно здійснюють свою діяльність або мають одного найманого працівника (наприклад водія-експедитора, який здійснює поставку та супровід (завантаження-розвантаження) товару). Вимагаємо усунути дану вимогу та встановити рівні вимоги для учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 14:54
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Ви зробили правильний висновок про те, що учасник повинен мати не менше двох працівників.
Але зазначена вимога не може бути дискримінаційною, оскільки це кваліфікаційний критерій, встановлений статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Саме «працівників», а не працівника. В законі цей термін вжито у множині, а це означає, що працівників має бути мінімум двоє.
Додатково нагадуємо, що відповідно до п. 24 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах "Працівники, пов'язані з організацією харчуванням дітей, повинні проходити обов'язкові медичні огляди відповідно до чинного законодавства". Тому відповідно до вимог чинного законодавства України в тендерній документації вимагається надання Учасником медичних книжок таких працівників.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Вимога щодо працівників не може бути дискримінаційною, оскільки відноситься до всіх без винятку учасників.

З повагою,
Голова тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000807-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЛЯШЕНКО ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3470006396
Дата подання: 13 грудня 2018 14:28
Про усунення вимоги
Додаток 1 ТД містить Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника. Відповідно до п. 9 цього переліку Учасником надається «Довідка Полтавської торгово-промислової палати про рівень середньоринкових цін, що склалися у Полтавському регіоні станом на грудень 2018 року на продукцію, що закуповується.». Проте, ТД не містить будь-яких вимог, які б потребували підтвердження відповідності їм, саме зазначеною довідкою. Вважаємо вимогу про надання довідки безпідставною та нікчемною. Такою, що призведе лише до значних додаткових витрат учасників на користь конкретно вказаної недержавної організації, яка проводить комерційну діяльність. В зв’язку з цим просимо скасувати дану вимогу та внести відповідні зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 15:09
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закупівля проводиться згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі.
В статті 22 Закону (част. 3) зазначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Зверніть увагу, що саме «відповідно до законодавства», а не тільки до Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до законодавства України, торгово-промислові палати досліджують ринок та надають інформацію щодо цін, виробників, постачальників тощо.
Враховуючи високу вартість предмета закупівлі, Замовник хотів би отримати максимум інформації про учасників процедури закупівлі для того, щоб впевнитися в їх надійності.
З метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції та на підтвердження формування вартості цін за одиницю продукції відповідно до середньоринкових цін на товари по області, вимагається така довідка, що повністю відповідає вимогам частини 7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою упередження подання Учасниками недостовірної інформації про можливість поставки продукції за завідомо низькими, неринковими, демпінговими цінами з можливістю після укладення договору багаторазовим підвищенням зазначених цін.
Щодо «вимоги про надання довідки безпідставною та нікчемною».
Закон не містить визначення «безпідставних та нікчемних» вимог Замовника.
Вимоги не повинні бути «дискримінаційними».
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Вимога щодо цінової довідки не може бути дискримінаційною, оскільки відноситься до всіх без винятку учасників.

З повагою,
Голова тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000807-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:39418096
Дата подання: 14 грудня 2018 14:44
Про усунення вимоги
Додаток 3 містить вимогу: "товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО»". Проте Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (Стаття 39) чітко зазначає: "5. Оператор ринку за бажанням може включити до маркування позначку "без ГМО" ". Тобто це маркування, відповідно до Закону, не є обов'язковим, а Ваша вимога є дискримінаційною. Просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2018 14:41
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Закупівля проводиться не за Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а перш за все згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки част.2 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони"».
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Вимога щодо ГМО не може бути дискримінаційною, оскільки відноситься до всіх без винятку учасників.
Крім цього, підтвердження відсутності ГМО вимагається не на етапі подання тендерних пропозицій, а від переможця (постачальника) продукції.

З повагою,
Голова тендерного комітету

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 909 000,00
UAH з ПДВ
904 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 978 000,00
UAH з ПДВ
906 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 15:57
Документи переможця
25 грудня 2018 22:50
Електронний підпис
25 грудня 2018 22:33
ПРОПОЗИЦІЯ МОЛОКО1.part2.rar
25 грудня 2018 22:33
ПРОПОЗИЦІЯ МОЛОКО1.part1.rar
25 грудня 2018 22:33
Опис документів.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 14:39
Пропозиція_МОЛОКО.pdf
22 грудня 2018 14:38
Технічний_опис_МОЛОКО.rar

Публічні документи

25 грудня 2018 21:27
Електронний підпис
25 грудня 2018 21:27
доки_молоко_подача.part2.rar
25 грудня 2018 21:27
доки_молоко_подача.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 904 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 15:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
904 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:06
Звіт про виконання договору укладений
28 лютого 2020 14:05
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:04
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 14:02
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:03
додаткова угода2.PDF зміни до договору
08 січня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:31
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 10:29
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:25
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 14:56
Договір укладений
17 січня 2019 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару в зв'язку з коливанням ціни на ринку на молоко
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (ст.36 частина 5 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 248 380,19
UAH (в тому числі ПДВ 41 396,70 UAH)