Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гіпохлорит натрію марки А
Sodium hypochlorite of "A" brand
Очікувана вартість
8 734 050,00 UAH
UA-2018-12-10-000728-b c5fdf1b7cd39454fa0fad641184fa553
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Черкашина Ксенія Андріївна
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Ksenia Cherkashina
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 13:03
Очікувана вартість: 8 734 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 10 грудня 2018 15:19
Enquiries until: 29 січня 2019 11:00
Complaints submission until: до 04 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 лютого 2019 11:00

Information

Estimated total value: 8 734 050 UAH including VAT
Minimal lowering step: 175 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 т
гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Знам"янка, Кропивницький, Світловодськ, Смоліне, насосні станції підприємтсва
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Sodium hypochlorite of "A" brand
CPV: 24310000-0
Період постачання: з 01 лютого 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:34
Зміни до ТД окремим документом.doc
30 січня 2019 15:34
ТД гіпохлорит натрію нова редакція.pdf
10 грудня 2018 15:21
Проект договору.doc
10 грудня 2018 15:21
ТД гіпохлорит натрію.pdf
30 січня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 15:34
Зміни до ТД окремим документом.doc
30 січня 2019 15:34
ТД гіпохлорит натрію нова редакція.pdf
10 грудня 2018 15:21
Проект договору.doc
10 грудня 2018 15:21
ТД гіпохлорит натрію.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000728-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 29 грудня 2018 13:04
вимога про усунення дискримінаційних вимог
Наше підприємство має намір взяти участь в даній закупівлі, проте умови тендерної документації мають очевидні порушення – дискримінаційні вимоги, які направлені на надання преференцій та неринкових переваг окремим суб’єктам господарювання.
Ознайомившись з текстом тендерної документації (далі – ТД) нами було встановлено, що замовником порушено ст.ст. 3, 5, 16, 17, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наводимо положення ТД, які суперечать положенням законодавства про публічні закупівлі:

- Згідно до Розділу ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) Замовник вимагає від учасників: документальне підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів з поставок реагентів для очистки води за 2016-2017 роки з нотаріально посвідченими копіями договорів та не менше 3-х оригіналів позитивних відгуків по договорах, зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі у спосіб, що передбачений Додатком №1.
Додаток №1 містить наступне формулювання: Довідка, яка містить відомості про виконані або ті, що перебувають у виконанні учасником аналогічні договори (не менше трьох) за 2016-2017 р.р., з нотаріально посвідченими копіями таких договір та не менше трьох оригіналів позитивних відгуків по договорам які зазначені у довідці, за наступним зразком.

Виходячи з системного аналізу законодавства про публічні закупівлі та положень тендерної документації Замовника, можна зробити висновок що тендерна документація суперечить положення Закону України «Про публічні закупівлі»,
по-перше, вимоги Розділу ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) та Додатку №1 не є тотожними, оскільки Розділом ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) вимагається надання аналогічних договорів, тобто не менше одного, а Додатком не менше трьох, дане положення ТД вводить в оману учасників закупівлі та не відповідає вимогам ст.16 Закону, оскілки встановлює вимогу, яка є більш складною для учасників ніж визначено в Законі (не менше 3 договорів, на відміну від Закону – не менше одного договору),
по-друге, замовник не обґрунтував необхідність надання «не менше 3 аналогічних договорів», встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання,
по-третє, Розділ ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) пов’язує «3-х оригіналів позитивних відгуків» з договорами, які зазначені в Додатку №1, однак не пов’язує аналогічні договори з відгуками, тобто учасник може надати нотаріально засвідчені копії договорів , які не внесені до Додатку №1, тим самим не порушить вимоги ТД, проте надання тендерної пропозиції в такому вигляді може призвести до порушення вимог Додатку №1, який пов’язує договори, відгуки та відомості зазначені в таблиці,
по-четверте, Замовником не обґрунтовано чому аналогічні договори за 2016-2017 р.р., встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Згідно з частиною другою статті 16 Закону достатньо, щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного договору.

Отже, нові підприємства, які створені в 2018 році не зможуть взяти участь в даній закупівлі через надання трьох аналогічних договорів за 2016-2017 роки, адже строк існування та діяльності підприємства унеможливлює виконання цієї вимоги (критерію).

Між тим, надання та складання відгуків про виконання договору не передбачено законодавством України, тому вимога про надання такого роду документів не надає впевненості про якість та повноту виконання будь-якого з договору, крім того до автентичності цих документів (відгуків) не можна не ставитись критично.

Таким чином, ВИМАГАЄМО: усунути дискримінаційні вимоги та суперечності в положеннях ТД виключивши вимогу про надання трьох аналогічних договорів за 2016-2017 р.р. та трьох позитивних відгуків замінивши її на надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів засвідчених учасником або нотаріально засвідчених (не менше одного) без надання будь-яких відгуків у будь-якій формі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 січня 2019 14:43
Протокол і відповідь на вимогу

Документи

02 січня 2019 14:42
Відповідь на запит

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-10-000728-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг", Код ЄДРПОУ:32713652
Дата подання: 05 січня 2019 19:32
Скарга в порядку ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
СКАРГА щодо дискримінаційних умов закупівлі (тендерної документації) (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-12-10-000728-b ОБЛАСНИМ КОМУНАЛЬНИМ ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (ідентифікаційний код юридичної особи 03346822) (далі – Замовник) було розпочато процедуру публічних закупівель: «Гіпохлорит натрію марки А», код за ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (далі – Закупівля). 10 грудня 2018 року Замовником опубліковано файл «ТД Гіпохлорит натрію.pdf», який містить тендерну документацію щодо Закупівлі. За умовами закупівлі учасники мають подати тендерні пропозиції до 11.01.2019 р. Наше підприємство має намір взяти участь в даній закупівлі, проте умови тендерної документації мають очевидні порушення – дискримінаційні вимоги, які направлені на надання преференцій та неринкових переваг окремим суб’єктам господарювання. Вивчивши тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ОКВП "Дніпро - Кіровоград" від 10.12.2018 року (протокол № 254), далі – ТД, ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-УПІ із змінами (далі - Закон) та наше право на участь у відкритих торгах, а саме: Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація Учасників. 1. В розділі ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) Замовник вимагає від учасників: документальне підтвердження про досвід виконання аналогічних договорів з поставок реагентів для очистки води за 2016-2017 роки з нотаріально посвідченими копіями договорів та не менше 3-х оригіналів позитивних відгуків по договорах, зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі у спосіб, що передбачений Додатком №1. Додаток №1 містить наступне формулювання: Довідка, яка містить відомості про виконані або ті, що перебувають у виконанні учасником аналогічні договори (не менше трьох) за 2016-2017 р.р., з нотаріально посвідченими копіями таких договір та не менше трьох оригіналів позитивних відгуків по договорам які зазначені у довідці, за наступним зразком. Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 встановлено, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини третьої статті 16 визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з системного аналізу законодавства про публічні закупівлі та положень тендерної документації, можна зробити висновок що тендерна документація суперечить положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», по-перше, вимоги розділу ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) та Додатку №1 (стр.11 ТД) не є тотожними, оскільки розділом ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) вимагається надання аналогічних договорів, тобто не менше одного, а Додатком №1 не менше трьох, дане положення ТД вводить в оману учасників закупівлі та не відповідає вимогам ст.16 Закону, оскільки встановлює вимогу, яка є більш складною для учасників ніж визначено в Законі (не менше 3 договорів, на відміну від Закону – не менше одного договору), по-друге, замовник не обґрунтував необхідність надання «не менше 3 аналогічних договорів», встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, по-третє, розділ ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) пов’язує «3-х оригіналів позитивних відгуків» з договорами, які зазначені в Додатку №1, однак не пов’язує аналогічні договори з відгуками, тобто учасник може надати нотаріально засвідчені копії договорів , які не внесені до Додатку №1, тим самим не порушить вимоги ТД, проте надання тендерної пропозиції в такому вигляді може призвести до порушення вимог Додатку №1, який пов’язує договори, відгуки та відомості зазначені в таблиці, отже скаржник вважає, що вимога про надання 3-х оригіналів позитивних відгуків – не обґрунтована Замовником та направлена на дискримінацію інших учасників, в тому числі Скаржника, по-четверте, Замовником не обґрунтовано чому аналогічні договори за 2016-2017 р.р., а не за інший період часу, наприклад 2014-2018, адже замовник допускає можливість того, що договір виконується на момент подання тендерної пропозиції. Тому Скаржник вважає, що встановлення зазначеної вимоги (аналогічні договори за 2016-2017 р.р.) обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимоги встановлені розділом ІІІ, пункт 5 , підпункт 1) та Додатком №1 (стр.11 ТД) обмежують коло учасників тими, хто може подати зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови ТД) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, Скаржник просить зобов’язати Замовника усунути відповідну вимогу та внести відповідні зміни до ТД в цій частині. 2. Підпунктом 10 пункту 3 Додатку №1 (стр. 14 ТД) вимагається від учасників надання копії свідоцтва про державну реєстрації дезінфекційного засобу. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (пп.3 ч.2 ст. 22 Закону). Державна реєстрація (перереєстрація) дезінфекційних засобів здійснюється відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого постановою КМУ від 3 липня 2006 р. № 908, у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178 (далі – Порядок). У пункті 3 Порядку визначено виключний перелік обставин за яких здійснюється державна реєстрація дезінфекційного засобу, зокрема, державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для: здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, дошкільних навчальних закладах; “холодної” стерилізації медичних виробів; дезінфекції рук медичних працівників; профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах; промислової дезінфекції; миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями; дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків; знищення переносників збудників інфекційних хвороб (інсектицидні); знищення синантропних комах у середовищі життєдіяльності людини; відлякування комах; знищення гризунів, які є джерелами та переносниками збудників інфекційних хвороб; деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі; достерилізаційного очищення медичних виробів; контролю за якістю стерилізації та достерилізаційного очищення медичних виробів. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком (п. 4 Порядку). Для державної реєстрації (перереєстрації) засобів юридична або фізична особа (далі - заявник) подає до МОЗ: 1) заяву, в якій зазначається інформація про: засіб (найменування засобу (торговельне найменування зазначається мовою оригіналу, англійською та українською мовами), код згідно з Державним класифікатором продукції та послуг - для вітчизняного засобу, код згідно з УКТЗЕД - для імпортованого засобу); заявника (для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та номер паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), місце проживання, номер телефону та/або телефаксу, електронна адреса; для юридичної особи - найменування, ідентифікаційний номер юридичної особи (для іноземних заявників - реєстраційний номер), місцезнаходження, номер телефону та/або телефаксу, електронна адреса); виробника (для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце проживання, номер телефону та/або телефаксу, електронна адреса; для юридичної особи - найменування, ідентифікаційний номер юридичної особи (для іноземних виробників - реєстраційний номер), місцезнаходження, номер телефону та/або телефаксу, електронна адреса); 2) засвідчені в установленому законодавством порядку результати оцінки (звіти і протоколи) специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобу та результати випробування на практиці, проведені згідно з вимогами належної лабораторної практики або виконані відповідно до пункту 15 цього Порядку; 3) проект етикетки засобу; 4) проект інструкції щодо використання засобу; 5) інформацію про способи утилізації засобу, його стабільність в об’єктах навколишнього природного середовища, строк зберігання; 6) документ, що підтверджує повноваження заявника представляти інтереси виробника (якщо заявник не є виробником). Відповідно до пункту 15 Порядку дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) засобів та їх випробування на практиці проводяться підприємствами, установами, організаціями, що акредитовані на право проведення відповідних робіт в установленому законодавством порядку. МОЗ затверджує порядки проведення зазначених досліджень, а також встановлює методи випробувань дезінфекційних засобів, контролю за їх відповідністю вимогам стандартів, інших нормативних документів. Відповідно до п. 8 Порядку за результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній. Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру. Внесення інформації про засіб до Реєстру здійснюється безоплатно. За бажанням заявника на зареєстрований засіб видається витяг з Реєстру на підставі заяви заявника протягом п’яти робочих днів з моменту її отримання. Реєстр розміщується на офіційному веб-сайті МОЗ для вільного доступу. Видача свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу здійснювалась Державною санітарно-епідеміологічною службою в порядку, передбаченому Порядком державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, в редакції затвердженій постановою КМУ від 3 липня 2006 р. № 908, яка втратила чинність 28.03.2018 р. із набранням чинності постановою КМУ від 14 березня 2018 р. № 178. Постановою КМУ від 29 березня 2017 р. № 348 (дата набрання чинності 25.05.2017р.) прийнято рішення про ліквідацію Державної санітарно-епідеміологічної служби. Отже, з 25.05.2017 р. свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційних засобів не видавалися у зв’язку з ліквідацією органу, який займався відповідною державною реєстрацією. Виходячи із системного аналізу норм чинного законодавства та положень ТД, можна зробити висновок, що вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію дезіфекційного засобу є дискримінаційною, з наступних підстав. По-перше, законодавство не передбачає видачу такого документу, як свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, отже жоден з учасників не зможе виконати дану вимогу, крім тих учасників, які отримали відповідний документ до 25.05.2017 р., по-друге, на момент подання даної скарги МОЗ не затверджено вимоги належної лабораторної практики та/або порядки дослідження специфічної активності, безпечності, якості (ефективності) гіпохлориту марки А та його випробування на практиці, по-третє, Державний реєстр дезінфекційних засобів не містить жодного підприємства, яким зареєстровано засіб аналогічний за вмістом, який би відповідав вимогам Замовника, по-четверте, застосування предмета закупівлі буде здійснюватися замовником в межах його статутної діяльності, зокрема, виробництво (добування) і продаж (реалізація) питної води, у тому числі фасованої, централізоване водопостачання та водовідведення тощо, що не потребує державної реєстрації дезінфекційного засобу відповідно до п.3 Порядку. Отже, вимога встановлена підпунктом 10 пункту 3 Додатку №1 (стр. 14 ТД) обмежує коло учасників тими, хто може подати зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови ТД) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, Скаржник просить зобов’язати Замовника усунути відповідну вимогу та внести відповідні зміни до ТД в цій частині. Не має залишатись поза увагою органу оскарження наступний факт. 01 жовтня 2018 року Замовник опублікував оголошення на уповноваженому веб-порталі про закупівлю гіпохлорит натрію марки А (кількість: 500 т) ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, очікувана вартість 8 734 050.00 грн., ідентифікатор: UA-2018-10-01-000522-b, посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-01-000522-b. 05 листопада 2018 року замовник відмінив процедуру закупівлі з підстав: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. 08 листопада 2018 року Замовник опублікував оголошення на уповноваженому веб-порталі про закупівлю гіпохлорит натрію марки А (кількість: 500 т) ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, очікувана вартість 8 734 050.00 грн., ідентифікатор: UA-2018-11-08-002042-c, посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-08-002042-c. 09 грудня 2018 року замовник відмінив процедуру закупівлі з підстав: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Скаржник звертає увагу на те, що дана Закупівля є другою закупівлею з аналогічним предметом, очікуваною вартістю та вимогами тендерної документації, ймовірно, Замовник бажає пристосувати ситуацію до положень п.4 ч.2. ст. 35 Закону, а саме: застосувати переговорну процедуру через те, що замовником було двічі відмінено закупівлю через відсутність достатньої кількості учасників. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на допущені Замовником порушення при складанні тендерної документації щодо закупівлі: «Гіпохлорит натрію марки А» код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, ідентифікатор № UA-2018-12-10-000728-b Скаржник вважає, що його права та законні інтереси порушені Замовником, порушення полягає в недотриманні положень ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону, однак вони можуть бути поновлені у разі задоволення скарги органом оскарження та усунення дискримінаційних вимог (умов) з тендерної документації. Керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «АКВА-ХОЛДИНГ» до розгляду. 2. Зобов’язати ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРО-КІРОВОГРАД" (ідентифікаційний код юридичної особи 03346822) усунути зі своєї тендерної документації викладені у даній скарзі дискримінаційні умови і вимоги, які порушують законодавство про публічні закупівлі та права учасників публічних закупівель, зокрема, права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий будинок «АКВА-ХОЛДИНГ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2019 10:30
Рішення від 09.01.2019 № 199 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 10:30
Рішення від 24.01.2019 № 784.pdf
Дата публікації: 29 січня 2019 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: ОКВП "Дніпро - Кіровоград" виконало рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері порушення законодавства з питань публічних закупівель від 24.01.2019 № 784-р/пк-пз по закупівлі «Код ДК 021:2015 – 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (гіпохлорит натрію марки А)», ідентифікатор - UA-2018-12-10-000728-b шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації до закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2019 15:35

Документи подані скаржником

05 січня 2019 19:32
скарга

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 лютого 2019
UA-2018-12-10-000728-bc5fdf1b7cd39454fa0fad641184fa553
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Місцезнаходження: 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Дезсистема Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 лютого 2019 12:56
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2019 11:56
Електронний підпис
10 січня 2019 16:52
Електронний підпис
10 січня 2019 16:51
Щодо пов язаних осiб.pdf

Документи

12 лютого 2019 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2019 13:56
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:56
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:44
статут ТОВ.PDF
07 лютого 2019 13:44
ст17.PDF
07 лютого 2019 13:44
Ліцензія.PDF
07 лютого 2019 13:44
лист відгук натрій.pdf
07 лютого 2019 13:44
Свідоцтво.PDF
07 лютого 2019 13:44
Свідоцтво ПДВ.PDF
07 лютого 2019 13:44
карта даних.PDF
07 лютого 2019 13:44
інші документи.PDF
07 лютого 2019 13:43
Додаток 3.PDF
07 лютого 2019 13:43
паспорт директора.PDF
07 лютого 2019 13:43
обмеження директора.PDF
07 лютого 2019 13:43
Додаток 2.PDF
07 лютого 2019 13:43
витяг з реєстру ПДВ.PDF
07 лютого 2019 13:43
довідка про досвід.PDF
07 лютого 2019 13:43
аналог договір.pdf

Документи

12 лютого 2019 14:27
Електронний підпис

Публічні документи

22 лютого 2019 12:47
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:41
Документи переможця
08 лютого 2019 08:56
Електронний підпис
08 лютого 2019 08:56
Електронний підпис
08 лютого 2019 08:53
Статут.pdf
08 лютого 2019 08:53
Проект договору.pdf
08 лютого 2019 08:53
Інші док..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ Дезсистема

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 8 599 980,00
UAH з ПДВ
8 424 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 8 500 000,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 12:47
Електронний підпис
22 лютого 2019 12:41
Документи переможця
08 лютого 2019 08:56
Електронний підпис
08 лютого 2019 08:56
Електронний підпис
08 лютого 2019 08:53
Статут.pdf
08 лютого 2019 08:53
Проект договору.pdf
08 лютого 2019 08:53
Інші док..pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 13:56
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:56
Електронний підпис
07 лютого 2019 13:44
статут ТОВ.PDF
07 лютого 2019 13:44
ст17.PDF
07 лютого 2019 13:44
Ліцензія.PDF
07 лютого 2019 13:44
лист відгук натрій.pdf
07 лютого 2019 13:44
Свідоцтво.PDF
07 лютого 2019 13:44
Свідоцтво ПДВ.PDF
07 лютого 2019 13:44
карта даних.PDF
07 лютого 2019 13:44
інші документи.PDF
07 лютого 2019 13:43
Додаток 3.PDF
07 лютого 2019 13:43
паспорт директора.PDF
07 лютого 2019 13:43
обмеження директора.PDF
07 лютого 2019 13:43
Додаток 2.PDF
07 лютого 2019 13:43
витяг з реєстру ПДВ.PDF
07 лютого 2019 13:43
довідка про досвід.PDF
07 лютого 2019 13:43
аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Переможець 8 424 980,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема
#41196801
8 424 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 16:48
Протокол затвердження звіту про виконання договору укладений
27 січня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:31
Додаткова угода 20_ Дезсистема.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:29
Протокол 20_ Дезсистема.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 10:58
Договір ТОВ Дезсистема укладений
07 березня 2019 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться до договору № 28-002р/21 від 07.03.2019 року на підставі ч. 5, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Враховуючи вищевикладене, строк дії Договору № 28-002р/21 від 07.03.2019 року буде продовжено до 31.03.2020 року на суму 1 684 996,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28-002р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 667 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 611 310,00 UAH)