Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сайда, аргентина, хек
Очікувана вартість
343 000,00 UAH
UA-2018-12-10-000698-b 31c4a4028f60493899e5854aafddccee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ОПС Лісова казка Мануліна

0413054522
+380500487240
sanator_kazka@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний протитуберкульозний санаторій для дорослих "Лісова казка" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13544322
Місцезнаходження: 12505, Україна , Житомирська , Коростишівський район обл., м. Коростишів, Лісовий масив,7
Контактна особа: ОПС Лісова казка Мануліна
0413054522, +380500487240
sanator_kazka@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 12:39
Початок аукціону: 27 грудня 2018 12:39
Очікувана вартість: 343 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сайда, аргентина, хек

Зміни до річного плану закупівель на 2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4900 кілограми
Сайда, аргентина, хек
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:04
документація на рибу (25).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-22-000057 ● d889d4b2469d4b4db1e66b722bb4ba30
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 травня 2019 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
22.05.2019
№31

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2018-12-10-000698-b від 10.12.2018 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 10:44:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сайда, аргентина, хек» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000698-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковою угодою до договору від 26.03.2019 № 3 збільшено ціну на товар відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922 (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини збільшення ціни на товар відповідно до вказаної додаткової угоди з наданням підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-28 12:47:13

Відповідь на звернення

Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України № 22 « Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків : зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку , за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.

Згідно пункту 11.2.. розділу ХІ « Інші умови» договору № 1 – Р від 16.01.2019р.
істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі , крім випадків , що зазначено у ст.. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» :
Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Обов’язково повинні бути підтверджуючі документи на зміну цінової кон»юктури ринку.
Ці за 1 кг риби мороженої – сайди, аргентини, хек згідно договору № 1 – Р від 16.01.2019р. становила – 56,80грн.
Постачальником було надано документально підтверджуючий документ коливання ціни на рибу - Довідки головного управління статистики у Житомирській області : середня споживча ціна за лютий становить – 72,25 грн. за 1 кг.
Згідно Листа ФОП Ярошинської І.А. р. та довідки Головного управління статистики у Житомирській області ціну за 1 кг сайди, аргентини, хеку було збільшено на 10 відсотків, і становить – 62,48 грн. за 1 кг.
Це на 15 відсотків менше ціни вказаної у довідці головного управління статистики у Житомирській області.

Також доводимо до Вашого відома, що згідно довідки Головного управління статистики у Житомирській області середня споживча ціна за 1 кг риби мороженої у березні становить – 74,28 грн. за 1 кг.


Згідно роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016р. вказано , що сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька раз в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Постачальник продукції ФОП Ярошинська І.А. після підняття ціни свої зобов’язання виконує.

Надаємо довідки головного управління статистики у Житомирській області за лютий – березень 2019року.


З повагою тендерний комітет.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-29 09:46:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сайда, аргентина, хек» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000698-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Керуючись нормами Закону № 922, договором від 16.01.2019 № 1-Р та згідно листа ФОП Ярошенської І.А. від 15.03.2019 № 21 сторони за взаємною згодою збільшили ціну товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати лист ФОП Ярошинської І.А. від 15.03.2019 № 21.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 10:19:08

Відповідь на звернення

На Ваше звернення надаємо відповідь :

Згідно П. 11.1. розділу ХІ « Інші умови» договору № 1- Р від 16.01.2019р. зміни до даного договору здійснюються до чинного законодавства, шляхом укладання додаткової угоди.

Постачальником ФОП Ярошинська І.А. було надано лист № 21 від 15.03.2019р. про підвищення ціни на 10 відсотків та довідки Головного управління статистики у Житомирській області.


Надаємо копію листа ФОП Ярошинська І.А.



З повагою тендерний комітет

Надання інформації про усунення порушення замовником

ОПС " Лісова казка повідомляє, для усунення порушень в найкоротший термін буде розірвано договір №1- Р від 16.01.2019р.

2019-06-19 11:46:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Усунуто шляхом розірвання договору

2019-07-11 16:44:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА" 286 650,00
UAH з ПДВ
271 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Комісаренко Олена Олегівна 288 855,00
UAH з ПДВ
271 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА 312 816,00
UAH з ПДВ
278 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 13:14
Електронний підпис
24 грудня 2018 13:37
х-ка нсф.jpg
24 грудня 2018 13:37
застусування печатки.docx
24 грудня 2018 13:37
ФОП робітник.docx
24 грудня 2018 13:37
х-ка нсф.jpg
24 грудня 2018 13:37
застусування печатки.docx
24 грудня 2018 13:37
Хек Канада 02,18 №0798.pdf
24 грудня 2018 13:37
Аргентина 218.jpg.png
24 грудня 2018 13:37
Сайда Норвегия 05,18 №М94.pdf
24 грудня 2018 13:37
Цінова пропозиція.doc
24 грудня 2018 13:37
Логвінчук С.В.pdf
24 грудня 2018 13:37
дт.jpg
24 грудня 2018 13:37
тех талон 4.jpg
24 грудня 2018 13:37
тех талон 3.jpg
24 грудня 2018 13:37
тех талон 2.jpg
24 грудня 2018 13:37
тех талон 1.jpg
24 грудня 2018 13:37
САНАВТО ПО 0419УРП.jpg
24 грудня 2018 13:37
САНАВТО ПО 0419НСФ.jpg
24 грудня 2018 13:37
Рудніцький П.Й.pdf
24 грудня 2018 13:37
Неділько С.Ф.pdf
24 грудня 2018 13:37
ФОП робітник.docx
24 грудня 2018 13:37
риба на складе2.jpeg
24 грудня 2018 13:37
Риба на складе1.jpeg
24 грудня 2018 13:37
риба на складе 4.jpeg
24 грудня 2018 13:37
риба на складе 3.jpeg
24 грудня 2018 13:37
Наявність мед книжок .jpeg
24 грудня 2018 13:37
мощностя лист Нсф об.doc
24 грудня 2018 13:37
дозвіл.jpg
24 грудня 2018 13:37
Реєстр корупції.docx
24 грудня 2018 13:37
Право підпису.docx
24 грудня 2018 13:37
Не Бонкрут.docx
24 грудня 2018 13:37
лист ст 17 НСФ.docx
24 грудня 2018 13:37
Виконання договорів.docx
24 грудня 2018 13:37
Антиконкурентні дії.docx
24 грудня 2018 13:37
Додаткова угода 7,3.jpg
24 грудня 2018 13:37
Додаткова угода 7,3 сп.jpg
24 грудня 2018 13:37
договір постачання22ч.jpg
24 грудня 2018 13:37
договір неділько.jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7.jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 сп.jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 сп (1).jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 3.jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 3 (1).jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 2.jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 2 (1).jpg
24 грудня 2018 13:37
Договір 7 (1).jpg
24 грудня 2018 13:37
договір 5.jpg
24 грудня 2018 13:37
договір 4.jpg
24 грудня 2018 13:37
договір 3.jpg
24 грудня 2018 13:37
договір 2 (1).jpg
24 грудня 2018 13:37
відгук о співпраці 16р.jpg
24 грудня 2018 13:37
відгук 2 о роботі.jpg
24 грудня 2018 13:37
код.jpg
24 грудня 2018 13:37
паспорт_Недилько.pdf
24 грудня 2018 13:37
витяг.rtf
24 грудня 2018 13:37
дозвіл.jpg
24 грудня 2018 13:37
единий.pdf
24 грудня 2018 13:37
свідоцтво.pdf
24 грудня 2018 13:37
витяг.jpg
24 грудня 2018 13:37
виписка2.jpg
24 грудня 2018 13:37
банк довідка.pdf
24 грудня 2018 13:37
4-ОПП.pdf

Публічні документи

20 грудня 2018 16:11
Електронний підпис
20 грудня 2018 16:10
частина 2.rar
20 грудня 2018 16:10
частина 1.rar

Публічні документи

03 січня 2019 15:04
мвс
03 січня 2019 15:04
дпі
03 січня 2019 13:38
пропозиція оновлена
17 грудня 2018 21:57
Електронний підпис
17 грудня 2018 21:38
faw 13.12-23.12.pdf
17 грудня 2018 21:38
faw санп 13.11-13.05.19.pdf
17 грудня 2018 21:38
сан мерседес.pdf
17 грудня 2018 21:38
техпаспорт мерседес.pdf
17 грудня 2018 21:38
оренда мерседес 2020.pdf
17 грудня 2018 21:38
оренда по 2020 рік.pdf
17 грудня 2018 21:38
МТБ.pdf
17 грудня 2018 21:38
свідоцтво ІПН.JPG
17 грудня 2018 21:38
стаття 17.pdf
17 грудня 2018 21:38
паспорт оригінал.pdf
17 грудня 2018 21:38
проект риба.pdf
17 грудня 2018 21:38
паспорт код зав.pdf
17 грудня 2018 21:38
ЄП завірений.pdf
17 грудня 2018 21:38
ЄДР 17.09.2018.rtf
17 грудня 2018 21:38
ЄДР 27.03.18.pdf
17 грудня 2018 21:38
минтай сайда.pdf
17 грудня 2018 21:38
хек.pdf
17 грудня 2018 21:38
лист працівники.pdf
17 грудня 2018 21:38
лист медкнижки.pdf
17 грудня 2018 21:38
техпаспорта.jpg
17 грудня 2018 21:38
лист ціна.pdf
17 грудня 2018 21:38
лист статут.pdf
17 грудня 2018 21:38
лист законодавство.pdf
17 грудня 2018 21:38
інформація про ФОП.pdf
17 грудня 2018 21:38
персональні дані.pdf
17 грудня 2018 21:38
навколишнє середовище.pdf
17 грудня 2018 21:38
ліцензування.pdf
17 грудня 2018 21:38
відомості.pdf
17 грудня 2018 21:38
вимоги риба.pdf
17 грудня 2018 21:38
пропозиція риба.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА"

ФОП Комісаренко Олена Олегівна

ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА"
#1402402522
Відхилено 271 705,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 15:46
ФОП Комісаренко Олена Олегівна
#3552309400
Відхилено 271 950,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 13:25
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2629614440
Переможець 278 320,00
UAH з ПДВ
03 січня 2019 14:32

Документи

02 січня 2019 15:46
Електронний підпис

Документи

03 січня 2019 13:25
Електронний підпис

Документи

03 січня 2019 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА
#2629614440
278 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 09:55
дод.уг.№4 від 21.06.2019р..PDF зміни до договору
21 червня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 10:41
дод.уг.№3 від 26.03.19р..PDF зміни до договору
26 березня 2019 10:39
дод.уг.№2 від11.02.2019р.до №1-Р.PDF зміни до договору
11 лютого 2019 14:54
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 14:53
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 12:32
дод.уг.№1від 18.01.19рдо дог.1-Р.PDF зміни до договору
18 січня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 13:25
договір №1-Р від 16.01.19р..PDF укладений
16 січня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зобов"язання згідно тимчасового кошторису
Номер договору про закупівлю: 1-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1- Р від 16.01.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зобов'язання виникають згідно постійного кошторису на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: №1-Р від 16.01.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: №1-Р від 16.01.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дострокове розірвання договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 1-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-Р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 137 615,04
UAH (в тому числі ПДВ 22 935,84 UAH)
Причини розірвання договору: Досторове розірвання договору за взаємною згодою Сторін