Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний протитуберкульозний санаторій для дорослих "Лісова казка" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 13544322 |
Місцезнаходження: | 12505, Україна , Житомирська , Коростишівський район обл., м. Коростишів, Лісовий масив,7 |
Контактна особа: |
ОПС Лісова казка Мануліна 0413054522, +380500487240 sanator_kazka@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 12:39 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 12:39 |
Очікувана вартість: | 343 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Сайда, аргентина, хек
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2018 15:04 |
документація на рибу (25).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000057 ● d889d4b2469d4b4db1e66b722bb4ba30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2019
№31
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2018-12-10-000698-b від 10.12.2018 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-27 10:44:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сайда, аргентина, хек» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000698-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що Замовником додатковою угодою до договору від 26.03.2019 № 3 збільшено ціну на товар відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922 (зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі).
Враховуючи вищевикладене, поясніть причини збільшення ціни на товар відповідно до вказаної додаткової угоди з наданням підтверджуючих документів щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-28 12:47:13
Відповідь на звернення
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України № 22 « Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків : зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку , за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Згідно пункту 11.2.. розділу ХІ « Інші умови» договору № 1 – Р від 16.01.2019р.
істотні умови цього договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі , крім випадків , що зазначено у ст.. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» :
Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Обов’язково повинні бути підтверджуючі документи на зміну цінової кон»юктури ринку.
Ці за 1 кг риби мороженої – сайди, аргентини, хек згідно договору № 1 – Р від 16.01.2019р. становила – 56,80грн.
Постачальником було надано документально підтверджуючий документ коливання ціни на рибу - Довідки головного управління статистики у Житомирській області : середня споживча ціна за лютий становить – 72,25 грн. за 1 кг.
Згідно Листа ФОП Ярошинської І.А. р. та довідки Головного управління статистики у Житомирській області ціну за 1 кг сайди, аргентини, хеку було збільшено на 10 відсотків, і становить – 62,48 грн. за 1 кг.
Це на 15 відсотків менше ціни вказаної у довідці головного управління статистики у Житомирській області.
Також доводимо до Вашого відома, що згідно довідки Головного управління статистики у Житомирській області середня споживча ціна за 1 кг риби мороженої у березні становить – 74,28 грн. за 1 кг.
Згідно роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016р. вказано , що сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька раз в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін.
Постачальник продукції ФОП Ярошинська І.А. після підняття ціни свої зобов’язання виконує.
Надаємо довідки головного управління статистики у Житомирській області за лютий – березень 2019року.
З повагою тендерний комітет.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-29 09:46:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Сайда, аргентина, хек» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000698-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Керуючись нормами Закону № 922, договором від 16.01.2019 № 1-Р та згідно листа ФОП Ярошенської І.А. від 15.03.2019 № 21 сторони за взаємною згодою збільшили ціну товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати лист ФОП Ярошинської І.А. від 15.03.2019 № 21.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-29 10:19:08
Відповідь на звернення
На Ваше звернення надаємо відповідь :
Згідно П. 11.1. розділу ХІ « Інші умови» договору № 1- Р від 16.01.2019р. зміни до даного договору здійснюються до чинного законодавства, шляхом укладання додаткової угоди.
Постачальником ФОП Ярошинська І.А. було надано лист № 21 від 15.03.2019р. про підвищення ціни на 10 відсотків та довідки Головного управління статистики у Житомирській області.
Надаємо копію листа ФОП Ярошинська І.А.
З повагою тендерний комітет
Надання інформації про усунення порушення замовником
ОПС " Лісова казка повідомляє, для усунення порушень в найкоротший термін буде розірвано договір №1- Р від 16.01.2019р.
2019-06-19 11:46:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Усунуто шляхом розірвання договору
2019-07-11 16:44:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА" |
286 650,00
UAH з ПДВ
|
271 705,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Комісаренко Олена Олегівна |
288 855,00
UAH з ПДВ
|
271 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА |
312 816,00
UAH з ПДВ
|
278 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕДІЛЬКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА" #1402402522 |
Відхилено |
271 705,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2019 15:46
|
ФОП Комісаренко Олена Олегівна #3552309400 |
Відхилено |
271 950,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 13:25
|
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА #2629614440 |
Переможець |
278 320,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 09:55
|
дод.уг.№4 від 21.06.2019р..PDF | зміни до договору |
21 червня 2019 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 10:41
|
дод.уг.№3 від 26.03.19р..PDF | зміни до договору |
26 березня 2019 10:39
|
дод.уг.№2 від11.02.2019р.до №1-Р.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2019 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2019 12:32
|
дод.уг.№1від 18.01.19рдо дог.1-Р.PDF | зміни до договору |
18 січня 2019 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2019 13:25
|
договір №1-Р від 16.01.19р..PDF | укладений |
16 січня 2019 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зобов"язання згідно тимчасового кошторису |
Номер договору про закупівлю: | 1-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1- Р від 16.01.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зобов'язання виникають згідно постійного кошторису на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1-Р від 16.01.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1-Р від 16.01.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дострокове розірвання договору за взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 1-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-Р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |