Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3- Тверде паливо (вугілля кам'яне: ДГ(13-100) або еквівалент- 600 тонн; ГЖП (25-100) або еквівалент- 260 тонн)
Очікувана вартість
4 208 120,00 UAH
UA-2018-12-10-000639-a 3fd5202cf0344cd99d6957d6deef613e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 січня 2019 15:43
Очікувана вартість: 4 208 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 040,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
вугілля кам'яне: ДГ(13-100) або еквівалент- 600 тонн; ГЖП (25-100) або еквівалент- 260 тонн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання (ТЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 січня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2018 09:58
проект договору вугілля 2019 рік із змінами від 26.12.2018 року.docx
26 грудня 2018 09:58
ЗТД вугілля 2019 рік від 26.12.2018 року.doc
18 грудня 2018 12:02
проект договору вугілля 2019 рік із змінами від 18.12.2018 року.docx
18 грудня 2018 12:02
ЗТД вугілля 2019 рік від 18.12.2018 року.doc
10 грудня 2018 15:28
проект договору вугілля 2019 рік від 10.12.2018 року.docx
10 грудня 2018 15:28
Тендерна документація вугілля 2019 рік від 10.12.2018 року.doc
10 грудня 2018 15:09
методика та критерії оцінки тендерних пропозицій (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000639-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 29 січня 2019 17:54
Вимога Замовнику про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задля забезпечення виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємо увагу Замовника на наступне:
• Щодо тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" (надалі – Учасник):
У складі тендерної пропозиції Учасником надано наступні документи (згідно реєстру документів):
01. Довідка про наявність обладнання
02. Довідка про наявність працівників
03. Довідка про виконнання аналогічного договору
05. Інформація про форму оподаткування та ПДВ
06. Тендерна пропозиція
07. Довідки по статті 17
08. Витяг з ЄДР 31.12.2018
10. Виписка з протоколу загальних зборів учасників
11. Інформація про субпідрядників
12. Проект договору
13. Довідка про учасника
14. Довідка про захист персональних даних
19. Довідка про особу, уповноважену на підписання договору
30. Інформація про необхідні ТЯКХТ
31. Технічна специфікація
35. Гарантійний лист про те, що вугілля буде без сміття
36. Гарантійний лист про дослідження вугілля
38. Інформація про автотранспорт, яким здійснювалося постачання
41. Гарантійний лист про зважування вугілля
42. Довідка про характеристики вугілля, що пропонується до постачання
45. Інформація про наявність вугілля на складі
47. Довідка про захист довкілля
Вказані документи не містять власноручного підпису уповноваженої особи Учасника, а містить факсимільне відтворення підпису.
Ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України, передбачено, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.
Згідно положень ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію» якщо відповідно до акта цивільного законодавства або за домовленістю сторін електронний правочин має бути підписаний сторонами, моментом його підписання є використання:
- аналога власноручного підпису (факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису) за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів.
Крім того, є ділова практика щодо розроблення документів, які б регламентували порядок використання факсиміле. Порядок використання факсиміле встановлюється в інструкції, де зазначається, яка особа має право на підписання документів за допомогою факсиміле, визначається, які документи можливо підписувати за допомогою факсиміле, порядок зберігання факсиміле. Крім того, наказом визначається особа, що буде відповідальною за використання та зберігання факсиміле.
Позиція судів підтверджує практику щодо використання факсиміле з попередньою згодою сторін на використання факсиміле.
З вищесказаного випливає висновок, що документи можуть бути оформлені за допомогою факсиміле – за умови, якщо між сторонами укладено договір, в якому прописана можливість використання факсиміле та міститься зразок відповідного аналога власноручного підпису особи, аналог підпису якої планується використовувати. Використання факсиміле повинно бути врегульовано наказом та інструкцією використання на підприємстві.
З документів які надані Учасником не відомо ким було проставлено підпис та чий підпис відтворено за допомогою факсиміле. Учасником не надано ані наказу, ані листа-пояснення – ЖОДНОГО документу, який би підтверджував законність використання факсиміле у документах. Не надано і зразку оригінального підпису уповноваженої особи Учасника. Крім того звертаємо вашу увагу, що на багатьох документах підпис знаходиться в одному місці на печатці Учасник (ідентично розміщено факсимільний підпис на печатці), отже виникає сумніви, що даний документ дійсно існує у паперовій формі та підписаний, а не підпис з печаткою накладено на документи, які надані у складі тендерної пропозиції та які вимагаються тендерною документацією.
Крім того, тендерна документація та проект договору Замовника не містить згоди Замовника про використання Сторонами факсиміле. Натомість і на проекті договору Учасником використано факсиміле, з невідомих причин.
Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Учасником порушено вимоги тендерної документації, адже документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції підписані з порушенням законодавства України. Не відомо ким та яким способом використовувалася факсимільний підпис, чи було відомо посадовій особі Учасника про таке використання факсиміле, також, не можна встановити зв’язок між уповноваженою особою та даним факсимільним підписом, т.к. зразок підпису – відсутній, Угода Сторін про використання факсимільного підпису – відсутня.
Документи, які подані Учасником у складі тендерної пропозиції можна вважати не поданими, т.к. вони вчинені з порушенням чинного законодавства України.
Крім того, Учасником подано документи, що повідку вагів, звертаємо увагу, що ручкою прописано, що повірка відбулась 17.01.2018 року, Станом на 18.01.2019 року – дата аукціону, строк дії повірки скінчився. Відповідно до вимог ДСТУ 2708-99, повірка вагів здійснюється раз на рік. Крім того, печатка- штамп, яка підтверджує повірку вагів не чітка та не можливо прочитати які знаки вона містить. На штампі повинна бути цифра 8, яка підтверджує проведення повірки вагів у 2018 року, та вказано квартал, в якому проводилась повірка вагів. Данні не можливо прочитати на штампі, отже є сумніви щодо повірки вагів у 2018 році. Крім того, на момент проведення аукціону ваги вже були не повірені і не відомо на яких вагах буде зважувати вугілля Учасник, адже тендерною документацією встановлено вимогу, щодо повірки вагів.
Також, Учасником надано не завірені копії Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, як того вимагає тендерна документація – відсутній підпис та ініціали уповноваженої особи власника вказаних Сертифікатів.
П. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання - копії чинних на дату подання тендерних пропозицій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, виданих ДП "УкрНДІвуглезбагачення" або ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" на запропоновані марки вугілля, що є предметом закупівлі, завірених власником даних сертифікатів.
Згідно чинного законодавства України, належно завірений документ повинен містити: підпис, ініціали особи, яка завіряє документ та печатку (у разі здійснення діяльності з печаткою).
Також, Звертаємо увагу Замовника на судові справи даного Учасника у сфері державних закупівель, як у кримінальних так і господарських які тривають з 2018 року. Рішення з ДРСР додаються.
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України ВИМАГАЄМО :
1. Дискваліфікувати ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" на підставі виявлених порушень чинного законодавства України та ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступних тендерних пропозиції Учасників.
3. Завершити закупівлю, відповідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 15:41
Замовник розглянув Ваше звернення за роз"ясненнями, причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Євроальянс ЛТД", згідно тендерної документації не виявлено.

Документи подані скаржником

29 січня 2019 17:53
Вимога скарга

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-10-000639-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙДІНГ ВІП КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41122519
Дата подання: 20 грудня 2018 17:18
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 21 грудня 2018 09:37
рішення від 22.12.2018 № 13060.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2018 16:20
Номер скарги: UA-2018-12-10-000639-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙДІНГ ВІП КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:41122519
Дата подання: 20 грудня 2018 17:27
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2018 16:18
рішення від 22.12.2018 № 13058 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2018 16:18
рішення від 10.01.2019 №293.pdf
Дата публікації: 15 січня 2019 17:26
Номер скарги: UA-2018-12-10-000639-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 06 лютого 2019 23:21
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 лютого 2019 17:42
Рішення від 08.02.2019 № 1351 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 17:42
Рішення від 25.02.2019 № 2012.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 18:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник дискваліфікував (відхилив) тендерну пропозицію учасника ТОВ "Євроальянс ЛТД", враховуючи результат рішення колегії АМКУ з розгляду скраг
Дата виконання рішення замовником: 01 березня 2019 14:34

Документи подані скаржником

20 грудня 2018 17:18
скарга.pdf
20 грудня 2018 17:18
платежка (1).pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

20 грудня 2018 17:27
скарга.pdf
20 грудня 2018 17:27
платежка.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

06 лютого 2019 23:21
ПД.pdf
06 лютого 2019 23:21
скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 3 612 000,00
UAH з ПДВ
2 838 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 3 164 800,00
UAH з ПДВ
3 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 220 000,00
UAH з ПДВ
3 078 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ІНВЕСТ ХОЛДІНГ" 3 346 400,00
UAH з ПДВ
3 078 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 4 204 436,80
UAH з ПДВ
4 204 436,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2019 16:07
Електронний підпис
30 січня 2019 16:03
17 стаття
10 січня 2019 16:29
Електронний підпис
10 січня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

09 січня 2019 11:14
Електронний підпис
29 грудня 2018 16:33
Електронний підпис
29 грудня 2018 16:32
30. Довідка ст.17.pdf
29 грудня 2018 16:32
27. Проект договору.pdf
29 грудня 2018 16:32
39. Довідка МВС.pdf
29 грудня 2018 16:31
37. Справка з банку.pdf
29 грудня 2018 16:31
24.1 ДСТУ 3472_2015.pdf
29 грудня 2018 16:31
24. ДСТУ 7146_2010.pdf
29 грудня 2018 16:31
21. Сертифікат ГЖКО 25-100.pdf
29 грудня 2018 16:31
16. Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2018 16:31
14.2 Договір ГПХ-01-11.pdf
29 грудня 2018 16:30
14.1 Договір ГПХ-01-10.pdf
29 грудня 2018 16:30
13.1. Ваги платформні.pdf
29 грудня 2018 16:30
8. Паспорт Осипович П.Г.pdf
29 грудня 2018 16:30
7.1. Відомость з ЄДРПОУ.pdf
29 грудня 2018 16:30
7. Загальні відомості.pdf
29 грудня 2018 16:30
2.1. Модельний статут.pdf
29 грудня 2018 16:30
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 січня 2019 16:39
Електронний підпис
09 січня 2019 16:38
пропозиція.jpg
08 січня 2019 10:51
Електронний підпис
08 січня 2019 10:50
пропозиція.jpg
08 січня 2019 10:50
копії ДСТУ.pdf
08 січня 2019 10:50
ДГКОМ.pdf
08 січня 2019 10:50
договір з ОП .pdf
08 січня 2019 10:50
зміни до ДСТУ.pdf
08 січня 2019 10:50
тех.pdf
08 січня 2019 10:50
від ОП.jpg
08 січня 2019 10:50
захист довкілля.jpg
08 січня 2019 10:50
тех спец.jpg
08 січня 2019 10:50
дозвіл від ОП.jpg
08 січня 2019 10:50
дозвіл від 105.pdf
08 січня 2019 10:50
копія статуту.pdf
08 січня 2019 10:50
копія паспорта.pdf
08 січня 2019 10:50
дог.Жидачів 2018 копія .pdf
08 січня 2019 10:50
проект.pdf
08 січня 2019 10:50
ст 17.jpg
08 січня 2019 10:50
дог.купівлі ваг.pdf
08 січня 2019 10:50
повірка ваг.jpg
08 січня 2019 10:50
копії відгуків (2).jpg
08 січня 2019 10:50
відомості ЄДРПОУ.pdf
08 січня 2019 10:50
мтб.jpg
08 січня 2019 10:49
копії відгуків (1).jpg
08 січня 2019 10:49
працівники.jpg
08 січня 2019 10:49
про єдиний податок.jpg
08 січня 2019 10:49
довідка з банку.jpg
08 січня 2019 10:49
відомості.jpg
08 січня 2019 10:49
довіреність.pdf
08 січня 2019 10:49
про свідоцтво.jpg
08 січня 2019 10:49
персональні.jpg
08 січня 2019 10:49
аналогнічні.jpg
08 січня 2019 10:49
субпідрядники.jpg
08 січня 2019 10:49
пдв.jpg
08 січня 2019 10:49
доручення.pdf
08 січня 2019 10:49
витяг ПДВ.jpg
08 січня 2019 10:49
виписка з протоколу.pdf
08 січня 2019 10:49
довідка про кредити.pdf
08 січня 2019 10:49
відгук Жидачів 2018.PDF

Публічні документи

29 грудня 2018 14:25
Електронний підпис
29 грудня 2018 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2018 14:21
Спецификация.pdf
29 грудня 2018 14:21
Проект договору_4.pdf
29 грудня 2018 14:21
Проект договору_3.pdf
29 грудня 2018 14:21
Проект договору_2.pdf
29 грудня 2018 14:21
Проект договору_1.pdf
29 грудня 2018 14:21
Паспорт_5.pdf
29 грудня 2018 14:21
Паспорт_4.pdf
29 грудня 2018 14:21
Паспорт_3.pdf
29 грудня 2018 14:21
Паспорт_2.pdf
29 грудня 2018 14:21
Паспорт_1.pdf
29 грудня 2018 14:21
ІПН.pdf
29 грудня 2018 14:21
Договор поставки_3_105.pdf
29 грудня 2018 14:21
Договор поставки_2_105.pdf
29 грудня 2018 14:21
Договор поставки_1_105.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.9 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.8 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.7 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.6 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.5 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.4 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.3 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.2 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до п.1 ч.1 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
Довідка до ч.2 ст.17.pdf
29 грудня 2018 14:20
ГЖКО 25-100 - 259.jpg
29 грудня 2018 14:20
ГЖКО 25-100 - 259-1.jpg
29 грудня 2018 14:20
Витяг платника ПДВ.pdf
29 грудня 2018 14:20
Виписка з ЄДР_2.pdf
29 грудня 2018 14:20
Виписка з ЄДР_1.pdf

Публічні документи

10 січня 2019 16:29
Електронний підпис
10 січня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ІНВЕСТ ХОЛДІНГ"

ПП "АРТМАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Рішення скасоване 2 838 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 14:34
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"
#39508011
Відхилено 2 838 000,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 14:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Очікує рішення 3 078 370,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 09:14
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Відхилено 3 078 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 09:14

Документи

28 січня 2019 14:09
Електронний підпис

Документи

01 березня 2019 14:42
Електронний підпис
01 березня 2019 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2019 18:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2019 09:13
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 березня 2019 15:30
Коментар щодо відміни: згідно частини 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
15 березня 2019 15:29
протокол 59 від 15.03.2019 р