Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво
Очікувана вартість
8 137 800,00 UAH
UA-2018-12-10-000618-b 3f6914f50176487d80fd52b2ba37433b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 14:36
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:53
Очікувана вартість: 8 137 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40689 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Україна, Херсонська область, с.Зелений Під, Каховський район, вул.Перекопська, 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:21
ТД амбулаторія Зелений Під нова редакція.doc
18 грудня 2018 15:21
Перелік змін.docx
10 грудня 2018 14:32
Додаток 7 проект договору.doc
10 грудня 2018 14:32
Додаток 6 техзавдання.docx
10 грудня 2018 14:32
ТД амбулаторія Зелений Під.doc
18 грудня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2018 15:21
ТД амбулаторія Зелений Під нова редакція.doc
18 грудня 2018 15:21
Перелік змін.docx
10 грудня 2018 14:32
Додаток 7 проект договору.doc
10 грудня 2018 14:32
Додаток 6 техзавдання.docx
10 грудня 2018 14:32
ТД амбулаторія Зелений Під.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2018 12:16
Дата відповіді: 17 грудня 2018 11:39
Тендерний комітет, просимо Вас повідомити щодо надання або ненадання в складі тендерної пропоиції учасника копії ліцензії та дозволу. Так дійсно, ваш предмет закупівлі відноситься до СС1, а тому не вимагається надання ліцензії в будівництві. Проте, роботи, які необхдіно виконати передбачають наявність дозволу на виконання робіт. Крім того, закон про публічні закупівлі вимагає наявність ліцензії/дозволу!!!!! Внесіть зміни до документації з метою приведення її у відповідність до діючого законодавства, в частині того, що учасник повинен надати ліцензію та дозволи на виконання небезпечних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-10-000618-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 21 січня 2019 17:50
Скарга на неправомірне рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» та визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК».
Замовником (Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації) проведено відкриті торги по закупівлі робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво» (процедура закупівлі UA-2018-12-10-000618-b). 04.01.2019 року о 10 год. 46 хв. Замовником опубліковано протокол № 5 від 04.01.2019 року, згідно з яким тендерним комітетом Замовника вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» (Код ЄДРПОУ 41376218) на закупівлю робіт по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Також, 11.01.2019 року о 14 год. 45 хв. Замовником опубліковано протокол № 9 від 11.01.2019 року, у відповідності до якого учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (Код ЄДРПОУ 34610536) визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». Проте, вказані рішення тендерного комітету Замовника є незаконними та такими, що грубо порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», що обґрунтовуються в поданій Товариством скарзі. Зокрема, посилання тендерного комітету Замовника у протоколі № 5 від 04.01.2019 року на вартість одиниці виміру норми П2-16-3, Е18-3-2, Е9-75-2 є незрозумілим та безпідставним, адже ні в Додатку № 6 – «Технічне завдання», ні в Тендерній документації Замовником взагалі не було передбачено вимог щодо вартості одиниці виміру, заробітної плати на 1 систему та заробітної плати з к=6, а також вимог щодо витрат праці робітників не зайнятих обслуговуванням машин. Замовником взагалі не визначались будь-які шифри (коди) норм витрат при виконанні робіт, передбачених Замовником до закупівлі. Тендерним комітетом Замовника навіть не зроблено спробу обґрунтувати, в якому положенні Тендерної документації або додатку до неї визначаються такі вимоги щодо заробітної плати працівників та витрат праці, так само як і відносно того, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» вимогам Тендерної документації в контексті заробітної плати працівників та витрат праці. На виконання вимог п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» було надано відповідні розрахунки вартості витрат праці залучених до виконання робіт працівників та заробітної плати, зокрема – локальні кошториси на будівельні роботи № 2-1-15, № 2-3-1, на що вказав також тендерний комітет Замовника у протоколі № 5 від 04.01.2019 року. В протоколі № 5 від 04.01.2019 року зазначено також: «3. В п. 707 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2м». Кількість 104,3 м2. В п. 37 локального кошторису № 7-1-1 пропозиції застосована норма ЕН27-65-3 «Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів, шириною понад 2 м». Завищена вартість одиниці виміру норми. 4. В п. 721 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м». Кількість 106,7 м2. В п. 51 локального кошторису № 7-1-1 пропозиції застосована норма ЕН27-65-3 «Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів, шириною понад 2 м. Завищена вартість одиниці виміру норми». Однак, з наведених доводів тендерного комітету Замовника не вбачається жодних висновків щодо допущених ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» порушень вимог Замовника, так само як і обґрунтувань тих чи інших порушень. При цьому, незрозумілим є те, в чому полягає завищення вартості одиниці виміру норми. Тендерним комітетом Замовника в оскаржуваному рішенні не наведено навіть вартість одиниці виміру норми, завищення якої начебто було допущено. Більше того, жодним положенням Тендерної документації не передбачено вимог щодо вартості одиниці виміру норми, а також не визначались шифри (коди) норми витрат людино-годин при виконанні робіт, передбачених Замовником до закупівлі. В оскаржуваному протоколі тендерний комітет Замовника обґрунтував своє рішення також тим, що «не надано розрахунок № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва на суму 31,5644 тис. грн.» Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» не передбачено вимогу щодо надання розрахунку № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва», як і вимог відносно порядку оформлення розрахунків витрат на відрядження працівників підрядника. В той же час, ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» в складі документу, який має назву «Договірна ціна на будівництво Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, с. Зелений Під Каховського району – будівництво, що здійснюється в 2018 році», було надано саме розрахунок № 8 «Інші супутні витрати, тис.грн.», згідно з п. 8.1. якого кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва складають 31,5644 тис. грн. Тому, посилання тендерного комітету Замовника на відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» розрахунку № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва» є безпідставним та не відповідає дійсним обставинам справи. Разом з цим, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» є найбільш економічно вигідною порівняно з пропозицією іншого учасника пропозиції закупівлі та передбачає економію бюджетних коштів у розмірі 446 095,08 грн., відтак завищення витрат на оплату праці залучених робітників неможливе. Таким чином, рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», оформлене протоколом № 5 від 04.01.2019 року, є необґрунтованим та безпідставним, таким, що грубо порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», і тому підлягає скасуванню. Протиправність рішення тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» переможцем процедури закупівлі на виконання робіт обґрунтовується тим, що більшість зазначеного в довідці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року не є основними засобами для забезпечення належного виконання робіт, запланованих до закупівлі. В той же час, технічні характеристики обладнання, вказаного у довідці за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року, не відповідають вимогам Замовника до такого обладнання, про що йтиметься далі. Також, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не надано жодних документальних підтверджень наявності в нього екскаваторів, за допомогою яких мають виконуватись роботи, заплановані до закупівлі, як передбачив Замовник. Тому, тендерна пропозиція ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не відповідає вимогам Тендерної документації. Учасником не надано жодних документальних підтверджень щодо вантажопідйомності автокрану, визначеного в довідці про наявність обладнання за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», що унеможливлює встановити здатність Учасника виконати роботи. Всупереч вимогам Тендерної документації, на підтвердження залучення на умовах оренди або на інших умовах машин та механізмів, вказаних у Підсумковій відомості ресурсів, Учасником не було надано копій договорів оренди на відповідні одиниці техніки та навіть не вказано таку техніку в довідці за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року, як того вимагає Замовник. Натомість, Учасником надано гарантійний лист за вих. № 2212-28 від 22.12.2018 року про забезпечення об’єкту будівництва необхідним обладнанням, машинами, механізмами у разі перемоги. Однак, надання таких «гарантійних листів» Тендерною документацією не передбачено та додатково підтверджує факт відсутності в ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обладнання, будівельних машин (механізмів), необхідних для виконання робіт, що заплановані до закупівлі. Таким чином, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обґрунтовує ціну своєї тендерної пропозиції витратами на залучення вищевказаних машин та механізмів, які відсутні в довідці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року про обладнання, будівельні машини (механізми), наявні в Учасника та залучені для виконання робіт на умовах оренди (лізингу) тощо. Тобто, ціна пропозиції Учасника обґрунтовується витратами на залучення техніки, якої в Учасника фактично немає. Зазначене свідчить також про завищення ціни тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК». Крім того, в пояснювальній записці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» визначені такі усереднені показники для визначення розміру адміністративних витрат: - усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 3,40 грн./люд.год.; - усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат – 1,25 грн./люд.год., що свідчить про порушення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» вимог Замовника щодо обрахування розміру кошторисного прибутку та розміру адміністративних витрат, а саме – недотримання положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д.1.1-13 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не дотримано вимог Тендерної документації щодо порядку повідомлення Замовника про залучення субпідрядників для виконання робіт. Так, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» в складі тендерної пропозиції надано довідку за вих. № 2212-24 від 22.12.2018 року – «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)», в якій Учасник вказав субпідрядну організацію Приватне підприємство «Лєда», обсяг залучення до виконання договору якого становить 1,78% від вартості договору про закупівлю. Дану довідку складено за формою, визначеною Замовником в Додатку № 4 до Тендерної документації, надання якої вимагається у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На всіх завантажених документах в складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» відсутній особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи, а підписи уповноваженої особи Учасника в оригіналах документів, наданих в складі тендерної пропозиції, виконані за допомогою кліше підпису, або з використанням технічних засобів та способів монтажу в оригіналах документів, чи під час виготовлення їх зображень. Зазначене підтверджується висновком спеціаліста № 5 від 21.01.2019 року, наданого Приватним підприємством «Консатлинг Експерт Груп «Діктум-Фактум» Відокремленого підрозділу «Центр експертиз та оцінки». В Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (текстовий файл «178_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf» в складі кошторисних розрахунків Учасника), а саме в п. 1 вартість робіт розраховано з підвищувальним коефіцієнтом к=1,2, який застосовано двічі. Внаслідок цього Учасником завищено трудозатрати для виконання будівельних робіт та порушено вимоги Замовника, визначені у Додатку № 6 до Тендерної документації, якими не передбачається жодних підвищувальних коефіцієнтів. Таким чином, зважаючи на вищевказані істотні порушення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» вимог Тендерної документації, рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», оформлене протоколом № 9 від 11.01.2019 року, підлягає скасуванню. В той же час, з урахуванням необґрунтованості та безпідставності рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» на закупівлю робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», оформлене протоколом № 5 від 04.01.2019 року, внаслідок чого права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» були грубо порушені, таке рішення також має бути скасоване.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2019 10:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність наміру у подальшій участі у закупівлі та виконання робіт, які є предметом даної закупівлі.
Дата: 29 січня 2019 13:51
Рішення від 23.01.2019 № 709 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2019 10:16
Рішення від 08.02.2019 № 1368.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 12:39

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2019 12:39
Рішення від 08.02.2019 № 1368.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 7 691 704,92
UAH з ПДВ
7 691 704,92
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 8 017 039,20
UAH з ПДВ
8 017 039,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 12:35
Електронний підпис
26 грудня 2018 12:33
Установчі документи.rar
26 грудня 2018 12:33
ТЗ_додаток_6.pdf
26 грудня 2018 12:33
ст 17.rar
26 грудня 2018 12:33
ст 16.rar
26 грудня 2018 12:33
розрахунок.rar
26 грудня 2018 12:33
Проект_договiр_дод._7.pdf
26 грудня 2018 12:33
згода з тз.pdf
26 грудня 2018 12:33
довідка про дозвіл.pdf
26 грудня 2018 12:33
Графік зелений під.pdf

Публічні документи

14 січня 2019 15:03
Електронний підпис
14 січня 2019 15:02
довідка МВС.PDF
11 січня 2019 16:04
Довідка Зелений Під.PDF
22 грудня 2018 16:20
Електронний підпис
22 грудня 2018 16:19
31. Договірна ціна.PDF
22 грудня 2018 16:19
27. Копія ліцензії.pdf
22 грудня 2018 16:19
26. Копія дозволу.pdf
22 грудня 2018 16:19
16. Довіреність.PDF
22 грудня 2018 16:19
13. Копія витягу ПДВ.pdf
22 грудня 2018 16:19
1. Тендерна пропозиція.PDF
22 грудня 2018 16:19
0. Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 7 691 704,92
UAH з ПДВ
04 січня 2019 10:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"
#34610536
Переможець 8 017 039,20
UAH з ПДВ
11 січня 2019 14:45

Документи

04 січня 2019 10:46
Електронний підпис
04 січня 2019 10:44
Протокол

Документи

11 січня 2019 14:45
Електронний підпис
11 січня 2019 14:23
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"
#34610536
8 017 039,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2019 14:45
Електронний підпис
11 січня 2019 14:23
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:52
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 15:06
дод. угода 9 Зеленопідська.pdf зміни до договору
17 червня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 09:21
Дод. угода 8 Зеленопідська.pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 11:56
Дод_угода 7 Зеленопідська.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:30
додугода 6.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:27
Дод.угода 5 Зеленопідська.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:16
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 15:12
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 13:31
Додаткова угода Зелений Під.pdf зміни до договору
27 березня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 13:23
Додаткова угода Зеленопідська амбулаторія.pdf зміни до договору
04 березня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 13:54
Додаткова угода 2 Зеленопідська амбулаторія .pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:52
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 13:50
Додаткова угода 1 Зеленопідська амбулаторія .pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:48
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 11:27
Договір укладений
12 лютого 2019 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 7 Договору викладено в наступній редакції: «7.1 Генпідрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники – приватне підприємство «Лєда». Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати ресурси ( матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт; мати досвід виконання аналогічних робіт, тощо. 7.2. Замовник має право після одержання пропозиції Генпідрядника відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і рекомендувати свою кандидатуру. 7.3. Відносини між субпідрядниками та Генпідрядником регулюється із урахуванням положень Загальних умов».
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити виконавця робіт викладено в наступній редакції: 53200, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Соборна (стара назва Альпова), 2 Код ЄДРПОУ 34610536 р\р 2600631051901 в ПАТ «Кредит Дніпро» м. Нікополь, МФО 305749 р\р 37127117001923 в ДКСУ, м.Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 12 лютого 2019 року № 13 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540290,66 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч двісті дев’яносто грн 66 коп.), у тому числі ПДВ 923381,67 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят одна грн 67 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередня оплата (аванс) у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 680 751,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 280 125,22 UAH)