Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво
Очікувана вартість
8 137 800,00 UAH
UA-2018-12-10-000618-b ● 3f6914f50176487d80fd52b2ba37433b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2018 14:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2018 14:36 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 11:53 |
Очікувана вартість: | 8 137 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 345,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40689 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74853, Україна, Херсонська область, с.Зелений Під, Каховський район, вул.Перекопська, 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2018 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2018 15:21 |
ТД амбулаторія Зелений Під нова редакція.doc | |
18 грудня 2018 15:21 |
Перелік змін.docx | |
10 грудня 2018 14:32 |
Додаток 7 проект договору.doc | |
10 грудня 2018 14:32 |
Додаток 6 техзавдання.docx | |
10 грудня 2018 14:32 |
ТД амбулаторія Зелений Під.doc |
18 грудня 2018 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2018 15:21 |
ТД амбулаторія Зелений Під нова редакція.doc
|
|||
18 грудня 2018 15:21 |
Перелік змін.docx
|
|||
10 грудня 2018 14:32 |
Додаток 7 проект договору.doc
|
|||
10 грудня 2018 14:32 |
Додаток 6 техзавдання.docx
|
|||
10 грудня 2018 14:32 |
ТД амбулаторія Зелений Під.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до тендерної документації
Дата подання: 13 грудня 2018 12:16
Дата відповіді: 17 грудня 2018 11:39
Тендерний комітет, просимо Вас повідомити щодо надання або ненадання в складі тендерної пропоиції учасника копії ліцензії та дозволу. Так дійсно, ваш предмет закупівлі відноситься до СС1, а тому не вимагається надання ліцензії в будівництві. Проте, роботи, які необхдіно виконати передбачають наявність дозволу на виконання робіт. Крім того, закон про публічні закупівлі вимагає наявність ліцензії/дозволу!!!!! Внесіть зміни до документації з метою приведення її у відповідність до діючого законодавства, в частині того, що учасник повинен надати ліцензію та дозволи на виконання небезпечних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-12-10-000618-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 21 січня 2019 17:50
Дата подання: 21 січня 2019 17:50
Скарга на неправомірне рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» та визначення переможцем процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК».
Замовником (Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації) проведено відкриті торги по закупівлі робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво» (процедура закупівлі UA-2018-12-10-000618-b).
04.01.2019 року о 10 год. 46 хв. Замовником опубліковано протокол № 5 від 04.01.2019 року, згідно з яким тендерним комітетом Замовника вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ»
(Код ЄДРПОУ 41376218) на закупівлю робіт по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Також, 11.01.2019 року о 14 год. 45 хв. Замовником опубліковано протокол № 9 від 11.01.2019 року, у відповідності до якого учасника торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (Код ЄДРПОУ 34610536) визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК».
Проте, вказані рішення тендерного комітету Замовника є незаконними та такими, що грубо порушують права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», що обґрунтовуються в поданій Товариством скарзі.
Зокрема, посилання тендерного комітету Замовника у протоколі № 5 від 04.01.2019 року на вартість одиниці виміру норми П2-16-3, Е18-3-2, Е9-75-2 є незрозумілим та безпідставним, адже ні в Додатку № 6 – «Технічне завдання», ні в Тендерній документації Замовником взагалі не було передбачено вимог щодо вартості одиниці виміру, заробітної плати на 1 систему та заробітної плати з к=6, а також вимог щодо витрат праці робітників не зайнятих обслуговуванням машин. Замовником взагалі не визначались будь-які шифри (коди) норм витрат при виконанні робіт, передбачених Замовником до закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника навіть не зроблено спробу обґрунтувати, в якому положенні Тендерної документації або додатку до неї визначаються такі вимоги щодо заробітної плати працівників та витрат праці, так само як і відносно того, в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» вимогам Тендерної документації в контексті заробітної плати працівників та витрат праці.
На виконання вимог п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» було надано відповідні розрахунки вартості витрат праці залучених до виконання робіт працівників та заробітної плати, зокрема – локальні кошториси на будівельні роботи № 2-1-15, № 2-3-1, на що вказав також тендерний комітет Замовника у протоколі № 5 від 04.01.2019 року.
В протоколі № 5 від 04.01.2019 року зазначено також:
«3. В п. 707 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2м». Кількість 104,3 м2. В п. 37 локального кошторису № 7-1-1 пропозиції застосована норма ЕН27-65-3 «Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів, шириною понад 2 м». Завищена вартість одиниці виміру норми.
4. В п. 721 додатку № 6 технічного завдання тендерної документації зазначено «Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з використанням готової піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м». Кількість 106,7 м2. В п. 51 локального кошторису № 7-1-1 пропозиції застосована норма ЕН27-65-3 «Улаштування покриття із фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів, шириною понад 2 м. Завищена вартість одиниці виміру норми».
Однак, з наведених доводів тендерного комітету Замовника не вбачається жодних висновків щодо допущених ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» порушень вимог Замовника, так само як і обґрунтувань тих чи інших порушень.
При цьому, незрозумілим є те, в чому полягає завищення вартості одиниці виміру норми. Тендерним комітетом Замовника в оскаржуваному рішенні не наведено навіть вартість одиниці виміру норми, завищення якої начебто було допущено.
Більше того, жодним положенням Тендерної документації не передбачено вимог щодо вартості одиниці виміру норми, а також не визначались шифри (коди) норми витрат людино-годин при виконанні робіт, передбачених Замовником до закупівлі.
В оскаржуваному протоколі тендерний комітет Замовника обґрунтував своє рішення також тим, що «не надано розрахунок № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва на суму 31,5644 тис. грн.»
Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» не передбачено вимогу щодо надання розрахунку № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва», як і вимог відносно порядку оформлення розрахунків витрат на відрядження працівників підрядника.
В той же час, ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» в складі документу, який має назву «Договірна ціна на будівництво Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, с. Зелений Під Каховського району – будівництво, що здійснюється в 2018 році», було надано саме розрахунок № 8 «Інші супутні витрати, тис.грн.», згідно з п. 8.1. якого кошти на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва складають 31,5644 тис. грн.
Тому, посилання тендерного комітету Замовника на відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» розрахунку № 8 «Кошти на відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва» є безпідставним та не відповідає дійсним обставинам справи.
Разом з цим, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» є найбільш економічно вигідною порівняно з пропозицією іншого учасника пропозиції закупівлі та передбачає економію бюджетних коштів у розмірі 446 095,08 грн., відтак завищення витрат на оплату праці залучених робітників неможливе.
Таким чином, рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», оформлене протоколом № 5 від 04.01.2019 року, є необґрунтованим та безпідставним, таким, що грубо порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ», і тому підлягає скасуванню.
Протиправність рішення тендерного комітету Замовника про визнання ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» переможцем процедури закупівлі на виконання робіт обґрунтовується тим, що більшість зазначеного в довідці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року не є основними засобами для забезпечення належного виконання робіт, запланованих до закупівлі.
В той же час, технічні характеристики обладнання, вказаного у довідці за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року, не відповідають вимогам Замовника до такого обладнання, про що йтиметься далі.
Також, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не надано жодних документальних підтверджень наявності в нього екскаваторів, за допомогою яких мають виконуватись роботи, заплановані до закупівлі, як передбачив Замовник. Тому, тендерна пропозиція ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Учасником не надано жодних документальних підтверджень щодо вантажопідйомності автокрану, визначеного в довідці про наявність обладнання за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», що унеможливлює встановити здатність Учасника виконати роботи.
Всупереч вимогам Тендерної документації, на підтвердження залучення на умовах оренди або на інших умовах машин та механізмів, вказаних у Підсумковій відомості ресурсів, Учасником не було надано копій договорів оренди на відповідні одиниці техніки та навіть не вказано таку техніку в довідці за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року, як того вимагає Замовник.
Натомість, Учасником надано гарантійний лист за вих. № 2212-28 від 22.12.2018 року про забезпечення об’єкту будівництва необхідним обладнанням, машинами, механізмами у разі перемоги.
Однак, надання таких «гарантійних листів» Тендерною документацією не передбачено та додатково підтверджує факт відсутності в ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обладнання, будівельних машин (механізмів), необхідних для виконання робіт, що заплановані до закупівлі.
Таким чином, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» обґрунтовує ціну своєї тендерної пропозиції витратами на залучення вищевказаних машин та механізмів, які відсутні в довідці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» за вих. № 2212-33 від 22.12.2018 року про обладнання, будівельні машини (механізми), наявні в Учасника та залучені для виконання робіт на умовах оренди (лізингу) тощо. Тобто, ціна пропозиції Учасника обґрунтовується витратами на залучення техніки, якої в Учасника фактично немає. Зазначене свідчить також про завищення ціни тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК».
Крім того, в пояснювальній записці ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» визначені такі усереднені показники для визначення розміру адміністративних витрат:
- усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку –
3,40 грн./люд.год.;
- усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат –
1,25 грн./люд.год.,
що свідчить про порушення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» вимог Замовника щодо обрахування розміру кошторисного прибутку та розміру адміністративних витрат, а саме – недотримання положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д.1.1-13 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» не дотримано вимог Тендерної документації щодо порядку повідомлення Замовника про залучення субпідрядників для виконання робіт.
Так, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» в складі тендерної пропозиції надано довідку за вих. № 2212-24 від 22.12.2018 року – «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)», в якій Учасник вказав субпідрядну організацію Приватне підприємство «Лєда», обсяг залучення до виконання договору якого становить 1,78% від вартості договору про закупівлю.
Дану довідку складено за формою, визначеною Замовником в Додатку № 4 до Тендерної документації, надання якої вимагається у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На всіх завантажених документах в складі тендерної пропозиції
ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» відсутній особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи, а підписи уповноваженої особи Учасника в оригіналах документів, наданих в складі тендерної пропозиції, виконані за допомогою кліше підпису, або з використанням технічних засобів та способів монтажу в оригіналах документів, чи під час виготовлення їх зображень.
Зазначене підтверджується висновком спеціаліста № 5 від 21.01.2019 року, наданого Приватним підприємством «Консатлинг Експерт Груп «Діктум-Фактум» Відокремленого підрозділу «Центр експертиз та оцінки».
В Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 (текстовий файл «178_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf» в складі кошторисних розрахунків Учасника), а саме в п. 1 вартість робіт розраховано з підвищувальним коефіцієнтом к=1,2, який застосовано двічі. Внаслідок цього Учасником завищено трудозатрати для виконання будівельних робіт та порушено вимоги Замовника, визначені у Додатку № 6 до Тендерної документації, якими не передбачається жодних підвищувальних коефіцієнтів.
Таким чином, зважаючи на вищевказані істотні порушення ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» вимог Тендерної документації, рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», оформлене протоколом № 9 від 11.01.2019 року, підлягає скасуванню.
В той же час, з урахуванням необґрунтованості та безпідставності рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» на закупівлю робіт: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», оформлене протоколом № 5 від 04.01.2019 року, внаслідок чого права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» були грубо порушені, таке рішення також має бути скасоване.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2019 10:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність наміру у подальшій участі у закупівлі та виконання робіт, які є предметом даної закупівлі.
Дата: 29 січня 2019 13:51
Рішення від 23.01.2019 № 709 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 січня 2019 10:16
Рішення від 08.02.2019 № 1368.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2019 12:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" |
7 691 704,92
UAH з ПДВ
|
7 691 704,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" |
8 017 039,20
UAH з ПДВ
|
8 017 039,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" #41376218 |
Відхилено |
7 691 704,92
UAH з ПДВ
|
04 січня 2019 10:46
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" #34610536 |
Переможець |
8 017 039,20
UAH з ПДВ
|
11 січня 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 15:52
|
Звіт виконання договору | укладений |
18 січня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 15:06
|
дод. угода 9 Зеленопідська.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 09:21
|
Дод. угода 8 Зеленопідська.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 11:56
|
Дод_угода 7 Зеленопідська.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 15:30
|
додугода 6.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:27
|
Дод.угода 5 Зеленопідська.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 13:31
|
Додаткова угода Зелений Під.pdf | зміни до договору |
27 березня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 13:23
|
Додаткова угода Зеленопідська амбулаторія.pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 13:54
|
Додаткова угода 2 Зеленопідська амбулаторія .pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 13:50
|
Додаткова угода 1 Зеленопідська амбулаторія .pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 11:27
|
Договір | укладений |
12 лютого 2019 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 7 Договору викладено в наступній редакції: «7.1 Генпідрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники – приватне підприємство «Лєда». Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати ресурси ( матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт; мати досвід виконання аналогічних робіт, тощо. 7.2. Замовник має право після одержання пропозиції Генпідрядника відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і рекомендувати свою кандидатуру. 7.3. Відносини між субпідрядниками та Генпідрядником регулюється із урахуванням положень Загальних умов». |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити виконавця робіт викладено в наступній редакції: 53200, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул. Соборна (стара назва Альпова), 2 Код ЄДРПОУ 34610536 р\р 2600631051901 в ПАТ «Кредит Дніпро» м. Нікополь, МФО 305749 р\р 37127117001923 в ДКСУ, м.Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 18.2 договору від 12 лютого 2019 року № 13 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Зеленопідська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Перекопська, 1б, в с. Зелений Під Каховського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 5540290,66 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сорок тисяч двісті дев’яносто грн 66 коп.), у тому числі ПДВ 923381,67 грн (Дев’ятсот двадцять три тисячі триста вісімдесят одна грн 67 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Попередня оплата (аванс) у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |