Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
415 940,00 UAH
UA-2018-12-10-000340-b 89a8b797583740a1a10f2b6a582cb907
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребнюк Ірина Володимирівна

+380434122114 osvitabar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Барської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141288
Вебсайт: http://osvitabar.at.ua
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20
Контактна особа: Погребнюк Ірина Володимирівна
+380434122114
osvitabar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2018 12:10
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2018 12:10
Початок аукціону: 26 грудня 2018 12:11
Очікувана вартість: 415 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25871 кг
Овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Барський район, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03200000-3 — Зернові культури, картопля, овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 12:09
Додаток 3.docx
10 грудня 2018 12:09
Додаток 2.docx
10 грудня 2018 12:09
Додаток 1.docx
10 грудня 2018 12:09
Тендерна документація.docx
10 грудня 2018 12:08
Додаток 5.docx
10 грудня 2018 12:08
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 29 грудня 2018 23:40
неправомірне визначення переможця
Шановний замовник!Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович, виявлено ряд невідповідностей, на які прошу звернути увагу замовника торгів.
1. Довідка про екологічну безпеку по змісту стосується закупівлі відділу освіти Жмеринської міської ради, а не закупівлі, що проводить Відділ освіти Барської районної державної адміністрації. А тому можна вважати дану інформацію такою, що не надана стосовно даної процедури закупівлі. Адже вимогою тендерної документації було надання інформації про екологічну безпеку товару, що ПРОПОНУЄТЬСЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ. Не думаю, що товар, що купляв відділ освіти Жмеринської міської ради ідентичний товару, що закуповується Відділом освіти Барської районної державної адміністрації.
2. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав документального підтвердження якості та безпеки товару на помідори та огірки, адже декларація постачальника відповідно до чинного законодавства не є документом, що підтверджує якість та безпеку товару. Розглянувши детально наданий документ, тендерний комітет повинен був побачити, що у декларації постачальника чітко зазначено, що документи, що посвідчують якість та безпечність продукту є протокол №1218д від 27.10.18р. та протокол №764-772 від 27.10.18р.Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчука Руслана Андрійовича, а тому це пряма невідповідність вимогам тендерної документації.
3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди транспортних засобів про платне користування ТЗ до 01.08.2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації, адже закупівля товару здійснюється до 31.12.2019р. У тендерній документації чітко заначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості), необхідних ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА. Однією з основних вимог замовника є поставка товару до 31.12.2019р., що учасник не зможе виконати аналізуючи надані ним документи у складі тендерної пропозиції. До того ж, договір оренди ТЗ не містить жодних умов щодо його пролонгації.
4. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не дотримався форми довідки про досвід виконання аналогічного договору, а саме відсутня адреса осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір, що не відповідає п.2.1 додатку 1 до тендерної документації.
5. Не по усіх пунктах ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» надана інформація, адже замовник вимагав «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)», що не відповідає п.1 додатку 2 тендерної документації.
Отож, виходячи із вищезазначеного прошу тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Аверчук Руслан Андрійович по предмету закупівлі «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» та провести повторну оцінку тендерної пропозиції даного учасника дотримуючись норм закону в цілому та зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 січня 2019 17:32
Причина: усунено виявлені порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 04 січня 2019 10:08
Не надання відповіді на звернення
Доброго дня!Звертаємося повторно з вимогою щодо надання роз'яснення з приводу неправомірного визначення переможця торгів (попередня вимога з аргументованими підставами була 29.12.2018р.). Відповідь на вимогу не надано в строк відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 січня 2019 11:46
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та буде прийняте відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 08 січня 2019 14:41
неправомірне визначення переможця
Шановний замовник!Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович, виявлено ряд невідповідностей, на які прошу звернути увагу замовника торгів. 1. Довідка про екологічну безпеку по змісту стосується закупівлі відділу освіти Жмеринської міської ради, а не закупівлі, що проводить Відділ освіти Барської районної державної адміністрації. А тому можна вважати дану інформацію такою, що не надана стосовно даної процедури закупівлі. Адже вимогою тендерної документації було надання інформації про екологічну безпеку товару, що ПРОПОНУЄТЬСЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ. Не думаю, що товар, що купляв відділ освіти Жмеринської міської ради ідентичний товару, що закуповується Відділом освіти Барської районної державної адміністрації. 2. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав документального підтвердження якості та безпеки товару на помідори та огірки, адже декларація постачальника відповідно до чинного законодавства не є документом, що підтверджує якість та безпеку товару. Розглянувши детально наданий документ, тендерний комітет повинен був побачити, що у декларації постачальника чітко зазначено, що документи, що посвідчують якість та безпечність продукту є протокол №1218д від 27.10.18р. та протокол №764-772 від 27.10.18р.Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчука Руслана Андрійовича, а тому це пряма невідповідність вимогам тендерної документації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди транспортних засобів про платне користування ТЗ до 01.08.2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації, адже закупівля товару здійснюється до 31.12.2019р. У тендерній документації чітко заначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості), необхідних ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА. Однією з основних вимог замовника є поставка товару до 31.12.2019р., що учасник не зможе виконати аналізуючи надані ним документи у складі тендерної пропозиції. До того ж, договір оренди ТЗ не містить жодних умов щодо його пролонгації. 4. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не дотримався форми довідки про досвід виконання аналогічного договору, а саме відсутня адреса осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір, що не відповідає п.2.1 додатку 1 до тендерної документації. 5. Не по усіх пунктах ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» надана інформація, адже замовник вимагав «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)», що не відповідає п.1 додатку 2 тендерної документації. Отож, виходячи із вищезазначеного прошу тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Аверчук Руслан Андрійович по предмету закупівлі «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» та провести повторну оцінку тендерної пропозиції даного учасника дотримуючись норм закону в цілому та зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Прошу надати аргументовану відповідь відповідно до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 січня 2019 15:11
Причина: замовником усунено порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Аверчук Руслан Андрійович, Код ЄДРПОУ:2901909910
Дата подання: 18 січня 2019 11:15
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник!

Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Облапенко В.І. виявлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.

1. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до результату аукціону що відбувся 26.12.2018р., остаточна пропозиція ФОП Облапенко В.І. становить 365 000,00 грн.
08.01.2019р. оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ФОП Облапенко В.І.
11.01.2019 о 15:00 ФОП Облапенко В.І. завантажив документ «Цінова оновлена». Якщо додати усі показники у колонці «ціна по найменуванню без ПДВ» (а даний учасник згідно наданих документів не платник ПДВ), виходить сума – 415 179,04грн., що не відповідає остаточній пропозиції ФОП Облапенко В.І. за результатами аукціону.
Окрім цього, згідно тендерної документації ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки. При цьому ціна за одиницю товару апельсинів та лимонів вказана без копійок. Що теж суперечить вимогам замовника.

2. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.

Учасником ФОП Облапенко В.І. не дотримано даної вимоги чим грубо порушено пряму вимогу замовника.
- у документі «специфікація» із 4 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «довідка про товар» із 2 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «проект договору» із 7 сторінок лише дві містять підпис та печатку учасника.

Тож очевидно, що тендерна пропозиція ФОП Облапенка В.І. не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
А отже, тендерний комітет зобов’язаний бути об’єктивним та має відхилити пропозицію ФОП Облапенка В.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозицій наступних учасників.

Виходячи із вищезазначеного, прошу повторно переглянути тендерну пропозицію ФОП Облапенка В.І. об’єктивно оцінивши її у відповідності із Законом України «Про Публічні закупівлі».

До того ж, звертаю увагу тендерного комітету, що згідно ст.164-14КЗпАП оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович 401 857,00
UAH з ПДВ
364 781,10
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович 415 184,00
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключникова Л.М. 415 940,00
UAH з ПДВ
378 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 08:44
Електронний підпис
02 січня 2019 08:41
Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2018 10:16
Електронний підпис
25 грудня 2018 10:14
Тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2018 10:14
Лист пояснення.pdf
25 грудня 2018 10:14
Лист згода.pdf
25 грудня 2018 10:14
Лист гарантія строк ТП.pdf
25 грудня 2018 10:14
Довідка щодо довкілля.pdf
25 грудня 2018 10:14
Довідка по ст.17.pdf
25 грудня 2018 10:14
Витяг з ЄДР_.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 11:51
Електронний підпис
21 січня 2019 11:49
оновлена цінова.JPG
14 січня 2019 14:49
Електронний підпис
14 січня 2019 11:48
Справка.JPG
11 січня 2019 18:13
Електронний підпис
11 січня 2019 15:01
17.jpg
11 січня 2019 15:00
МВС.JPG
11 січня 2019 15:00
Цінова оновлена.jpg
23 грудня 2018 00:25
Електронний підпис
23 грудня 2018 00:24
мтб.JPG
22 грудня 2018 19:24
Електронний підпис
22 грудня 2018 15:55
гарантія.pdf
22 грудня 2018 15:55
частина 2.rar
22 грудня 2018 15:55
частина 1.pdf
22 грудня 2018 15:55
частина 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аверчук Руслан Андрійович

Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович

ФОП Ключникова Л.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
Рішення скасоване 364 781,10
UAH з ПДВ
08 січня 2019 16:09
ФОП Аверчук Руслан Андрійович
#2901909910
Відхилено 364 781,10
UAH з ПДВ
08 січня 2019 16:13
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
Переможець 365 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 16:19

Документи

29 грудня 2018 11:12
Електронний підпис
29 грудня 2018 11:07
Протокол овочі.pdf

Документи

08 січня 2019 16:12
Електронний підпис
08 січня 2019 16:10
Протокол 1.pdf

Документи

08 січня 2019 16:19
Електронний підпис
08 січня 2019 16:15
Протокол 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович
#3261508232
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 16:19
Електронний підпис
08 січня 2019 16:15
Протокол 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 22:26
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 15:45
Угода про дострокове розірвання.pdf укладений
20 травня 2019 09:12
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 15:07
ДУ 6 овочі (повторно).pdf зміни до договору
08 квітня 2019 15:02
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 11:07
ДУ7 овочі.pdf зміни до договору
08 квітня 2019 11:05
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 11:01
ДУ 6 овочі.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:32
ДУ 5 овочі.pdf зміни до договору
25 березня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:19
ДУ 4 овочі фрукти.pdf зміни до договору
18 березня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 14:46
ДУ 3 овочі.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 14:44
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 15:41
ДУ 2 овочі.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 15:33
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 16:20
ДУ овочі фрукти.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 16:02
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 09:55
1 овочі фрукти.pdf укладений
29 січня 2019 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне оприлюднення додаткової угоди № 6 від 04.04.2019 р. до договору № 1 28.01.2019 р. у зв'язку з допущенням помилки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 423,11
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі листа про дострокове розірвання договору про закупівлю товару б/н від 15 травня 2019 року Сторони дійшли згоди, щодо розірвання про закупівлю товару № 1 від 28 січня 2019 року