Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
415 940,00 UAH
UA-2018-12-10-000340-b ● 89a8b797583740a1a10f2b6a582cb907
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Барської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141288 |
Вебсайт: | http://osvitabar.at.ua |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, майдан Святого Миколая, 20 |
Контактна особа: |
Погребнюк Ірина Володимирівна +380434122114 osvitabar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2018 12:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2018 12:10 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2018 12:11 |
Очікувана вартість: | 415 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25871 кг
Овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Вінницька область, Барський район, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03200000-3 — Зернові культури, картопля, овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 3.docx | |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 2.docx | |
10 грудня 2018 12:09 |
Додаток 1.docx | |
10 грудня 2018 12:09 |
Тендерна документація.docx | |
10 грудня 2018 12:08 |
Додаток 5.docx | |
10 грудня 2018 12:08 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 29 грудня 2018 23:40
неправомірне визначення переможця
Шановний замовник!Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович, виявлено ряд невідповідностей, на які прошу звернути увагу замовника торгів.
1. Довідка про екологічну безпеку по змісту стосується закупівлі відділу освіти Жмеринської міської ради, а не закупівлі, що проводить Відділ освіти Барської районної державної адміністрації. А тому можна вважати дану інформацію такою, що не надана стосовно даної процедури закупівлі. Адже вимогою тендерної документації було надання інформації про екологічну безпеку товару, що ПРОПОНУЄТЬСЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ. Не думаю, що товар, що купляв відділ освіти Жмеринської міської ради ідентичний товару, що закуповується Відділом освіти Барської районної державної адміністрації.
2. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав документального підтвердження якості та безпеки товару на помідори та огірки, адже декларація постачальника відповідно до чинного законодавства не є документом, що підтверджує якість та безпеку товару. Розглянувши детально наданий документ, тендерний комітет повинен був побачити, що у декларації постачальника чітко зазначено, що документи, що посвідчують якість та безпечність продукту є протокол №1218д від 27.10.18р. та протокол №764-772 від 27.10.18р.Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчука Руслана Андрійовича, а тому це пряма невідповідність вимогам тендерної документації.
3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди транспортних засобів про платне користування ТЗ до 01.08.2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації, адже закупівля товару здійснюється до 31.12.2019р. У тендерній документації чітко заначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості), необхідних ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА. Однією з основних вимог замовника є поставка товару до 31.12.2019р., що учасник не зможе виконати аналізуючи надані ним документи у складі тендерної пропозиції. До того ж, договір оренди ТЗ не містить жодних умов щодо його пролонгації.
4. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не дотримався форми довідки про досвід виконання аналогічного договору, а саме відсутня адреса осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір, що не відповідає п.2.1 додатку 1 до тендерної документації.
5. Не по усіх пунктах ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» надана інформація, адже замовник вимагав «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)», що не відповідає п.1 додатку 2 тендерної документації.
Отож, виходячи із вищезазначеного прошу тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Аверчук Руслан Андрійович по предмету закупівлі «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» та провести повторну оцінку тендерної пропозиції даного учасника дотримуючись норм закону в цілому та зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Довідка про екологічну безпеку по змісту стосується закупівлі відділу освіти Жмеринської міської ради, а не закупівлі, що проводить Відділ освіти Барської районної державної адміністрації. А тому можна вважати дану інформацію такою, що не надана стосовно даної процедури закупівлі. Адже вимогою тендерної документації було надання інформації про екологічну безпеку товару, що ПРОПОНУЄТЬСЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ. Не думаю, що товар, що купляв відділ освіти Жмеринської міської ради ідентичний товару, що закуповується Відділом освіти Барської районної державної адміністрації.
2. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав документального підтвердження якості та безпеки товару на помідори та огірки, адже декларація постачальника відповідно до чинного законодавства не є документом, що підтверджує якість та безпеку товару. Розглянувши детально наданий документ, тендерний комітет повинен був побачити, що у декларації постачальника чітко зазначено, що документи, що посвідчують якість та безпечність продукту є протокол №1218д від 27.10.18р. та протокол №764-772 від 27.10.18р.Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчука Руслана Андрійовича, а тому це пряма невідповідність вимогам тендерної документації.
3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди транспортних засобів про платне користування ТЗ до 01.08.2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації, адже закупівля товару здійснюється до 31.12.2019р. У тендерній документації чітко заначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості), необхідних ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА. Однією з основних вимог замовника є поставка товару до 31.12.2019р., що учасник не зможе виконати аналізуючи надані ним документи у складі тендерної пропозиції. До того ж, договір оренди ТЗ не містить жодних умов щодо його пролонгації.
4. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не дотримався форми довідки про досвід виконання аналогічного договору, а саме відсутня адреса осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір, що не відповідає п.2.1 додатку 1 до тендерної документації.
5. Не по усіх пунктах ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» надана інформація, адже замовник вимагав «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)», що не відповідає п.1 додатку 2 тендерної документації.
Отож, виходячи із вищезазначеного прошу тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Аверчук Руслан Андрійович по предмету закупівлі «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» та провести повторну оцінку тендерної пропозиції даного учасника дотримуючись норм закону в цілому та зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 09 січня 2019 17:32
Причина: усунено виявлені порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 04 січня 2019 10:08
Не надання відповіді на звернення
Доброго дня!Звертаємося повторно з вимогою щодо надання роз'яснення з приводу неправомірного визначення переможця торгів (попередня вимога з аргументованими підставами була 29.12.2018р.). Відповідь на вимогу не надано в строк відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 січня 2019 11:46
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто та буде прийняте відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 08 січня 2019 14:41
неправомірне визначення переможця
Шановний замовник!Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчук Руслан Андрійович, виявлено ряд невідповідностей, на які прошу звернути увагу замовника торгів. 1. Довідка про екологічну безпеку по змісту стосується закупівлі відділу освіти Жмеринської міської ради, а не закупівлі, що проводить Відділ освіти Барської районної державної адміністрації. А тому можна вважати дану інформацію такою, що не надана стосовно даної процедури закупівлі. Адже вимогою тендерної документації було надання інформації про екологічну безпеку товару, що ПРОПОНУЄТЬСЯ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ. Не думаю, що товар, що купляв відділ освіти Жмеринської міської ради ідентичний товару, що закуповується Відділом освіти Барської районної державної адміністрації. 2. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав документального підтвердження якості та безпеки товару на помідори та огірки, адже декларація постачальника відповідно до чинного законодавства не є документом, що підтверджує якість та безпеку товару. Розглянувши детально наданий документ, тендерний комітет повинен був побачити, що у декларації постачальника чітко зазначено, що документи, що посвідчують якість та безпечність продукту є протокол №1218д від 27.10.18р. та протокол №764-772 від 27.10.18р.Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Аверчука Руслана Андрійовича, а тому це пряма невідповідність вимогам тендерної документації. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди транспортних засобів про платне користування ТЗ до 01.08.2019р., що не відповідає вимогам тендерної документації, адже закупівля товару здійснюється до 31.12.2019р. У тендерній документації чітко заначено про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (з зазначенням найменування та кількості), необхідних ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЗАМОВНИКА. Однією з основних вимог замовника є поставка товару до 31.12.2019р., що учасник не зможе виконати аналізуючи надані ним документи у складі тендерної пропозиції. До того ж, договір оренди ТЗ не містить жодних умов щодо його пролонгації. 4. ФОП Аверчук Руслан Андрійович не дотримався форми довідки про досвід виконання аналогічного договору, а саме відсутня адреса осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір, що не відповідає п.2.1 додатку 1 до тендерної документації. 5. Не по усіх пунктах ч.1 ст17 Закону України «Про публічні закупівлі» надана інформація, адже замовник вимагав «Інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 Закону(надається однією довідкою або одним гарантійним листом, в довільній формі)», що не відповідає п.1 додатку 2 тендерної документації. Отож, виходячи із вищезазначеного прошу тендерний комітет скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП Аверчук Руслан Андрійович по предмету закупівлі «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)» та провести повторну оцінку тендерної пропозиції даного учасника дотримуючись норм закону в цілому та зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Прошу надати аргументовану відповідь відповідно до норм чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Прошу надати аргументовану відповідь відповідно до норм чинного законодавства.
Скасована
Дата: 11 січня 2019 15:11
Причина: замовником усунено порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-10-000340-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Аверчук Руслан Андрійович, Код ЄДРПОУ:2901909910
Дата подання: 18 січня 2019 11:15
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник!
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Облапенко В.І. виявлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.
1. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до результату аукціону що відбувся 26.12.2018р., остаточна пропозиція ФОП Облапенко В.І. становить 365 000,00 грн.
08.01.2019р. оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ФОП Облапенко В.І.
11.01.2019 о 15:00 ФОП Облапенко В.І. завантажив документ «Цінова оновлена». Якщо додати усі показники у колонці «ціна по найменуванню без ПДВ» (а даний учасник згідно наданих документів не платник ПДВ), виходить сума – 415 179,04грн., що не відповідає остаточній пропозиції ФОП Облапенко В.І. за результатами аукціону.
Окрім цього, згідно тендерної документації ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки. При цьому ціна за одиницю товару апельсинів та лимонів вказана без копійок. Що теж суперечить вимогам замовника.
2. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.
Учасником ФОП Облапенко В.І. не дотримано даної вимоги чим грубо порушено пряму вимогу замовника.
- у документі «специфікація» із 4 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «довідка про товар» із 2 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «проект договору» із 7 сторінок лише дві містять підпис та печатку учасника.
Тож очевидно, що тендерна пропозиція ФОП Облапенка В.І. не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
А отже, тендерний комітет зобов’язаний бути об’єктивним та має відхилити пропозицію ФОП Облапенка В.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозицій наступних учасників.
Виходячи із вищезазначеного, прошу повторно переглянути тендерну пропозицію ФОП Облапенка В.І. об’єктивно оцінивши її у відповідності із Законом України «Про Публічні закупівлі».
До того ж, звертаю увагу тендерного комітету, що згідно ст.164-14КЗпАП оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись із документами тендерної пропозиції учасника ФОП Облапенко В.І. виявлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав.
1. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможець процедури закупівлі повинен надати (завантажити) в електронну систему закупівель замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до результату аукціону що відбувся 26.12.2018р., остаточна пропозиція ФОП Облапенко В.І. становить 365 000,00 грн.
08.01.2019р. оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ФОП Облапенко В.І.
11.01.2019 о 15:00 ФОП Облапенко В.І. завантажив документ «Цінова оновлена». Якщо додати усі показники у колонці «ціна по найменуванню без ПДВ» (а даний учасник згідно наданих документів не платник ПДВ), виходить сума – 415 179,04грн., що не відповідає остаточній пропозиції ФОП Облапенко В.І. за результатами аукціону.
Окрім цього, згідно тендерної документації ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки. При цьому ціна за одиницю товару апельсинів та лимонів вказана без копійок. Що теж суперечить вимогам замовника.
2. Відповідно до ч.1 Розділ III тендерної документації «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.
Учасником ФОП Облапенко В.І. не дотримано даної вимоги чим грубо порушено пряму вимогу замовника.
- у документі «специфікація» із 4 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «довідка про товар» із 2 сторінок лише одна містить підпис та печатку учасника;
- у документі «проект договору» із 7 сторінок лише дві містять підпис та печатку учасника.
Тож очевидно, що тендерна пропозиція ФОП Облапенка В.І. не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
А отже, тендерний комітет зобов’язаний бути об’єктивним та має відхилити пропозицію ФОП Облапенка В.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозицій наступних учасників.
Виходячи із вищезазначеного, прошу повторно переглянути тендерну пропозицію ФОП Облапенка В.І. об’єктивно оцінивши її у відповідності із Законом України «Про Публічні закупівлі».
До того ж, звертаю увагу тендерного комітету, що згідно ст.164-14КЗпАП оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Аверчук Руслан Андрійович |
401 857,00
UAH з ПДВ
|
364 781,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович |
415 184,00
UAH з ПДВ
|
365 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ключникова Л.М. |
415 940,00
UAH з ПДВ
|
378 157,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Аверчук Руслан Андрійович #2901909910 |
Рішення скасоване |
364 781,10
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 16:09
|
ФОП Аверчук Руслан Андрійович #2901909910 |
Відхилено |
364 781,10
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 16:13
|
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович #3261508232 |
Переможець |
365 000,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 22:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2019 15:45
|
Угода про дострокове розірвання.pdf | укладений |
20 травня 2019 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 15:07
|
ДУ 6 овочі (повторно).pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 11:07
|
ДУ7 овочі.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2019 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 11:01
|
ДУ 6 овочі.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2019 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 15:32
|
ДУ 5 овочі.pdf | зміни до договору |
25 березня 2019 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2019 15:19
|
ДУ 4 овочі фрукти.pdf | зміни до договору |
18 березня 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 14:46
|
ДУ 3 овочі.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2019 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 15:41
|
ДУ 2 овочі.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 16:20
|
ДУ овочі фрукти.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 09:55
|
1 овочі фрукти.pdf | укладений |
29 січня 2019 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 1) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІІІ (із змінами) – 2) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне оприлюднення додаткової угоди № 6 від 04.04.2019 р. до договору № 1 28.01.2019 р. у зв'язку з допущенням помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
90 423,11
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі листа про дострокове розірвання договору про закупівлю товару б/н від 15 травня 2019 року Сторони дійшли згоди, щодо розірвання про закупівлю товару № 1 від 28 січня 2019 року |