Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області , учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Очікувана вартість
151 100,00 UAH
UA-2018-12-10-000297-c b3a2684b665d4ba4ae5246695e517b9f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пронько

+380503615161 sc_7_pv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 26328293
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Комарова, будинок №7А
Контактна особа: Ірина Пронько
+380503615161
sc_7_pv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 11:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 14:10
Очікувана вартість: 151 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 755,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області , учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Комарова буд. 7 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:35
ОГОЛОШЕННЯ їдальня СШ 7 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-10-000297-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ВВД, Код ЄДРПОУ:37735487
Дата подання: 31 грудня 2018 11:30
в рамках оголошення Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області , учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)
Оскарження рішення переможця

Не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Контракт Продрезерв5» з підстав запропонованої найвищої ціни для закупівлі, стало наслідком прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «Контракт Продрезерв5» переможцем закупівлі та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ВВД», яким було запропоновано найнижчу ціну закупівлі, призвело не тільки до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій ,а й порушує основні принципи закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Основоположним принципом публічних закупівель є принцип максимальної економії та ефективність, який зобов’язує бюджетні установи заощаджувати кошти. Визнання переможцем учасника, яким запропонована найвища ціна закупівлі, ставить під сумнів дотримання Замовником такого принципу як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерний комітет повинен здійснювати розгляд поданих тендерних документів та дати об’єктивну та не упереджену оцінку тендерних пропозицій.
Статтею 28 Закону встановлено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Зокрема, критеріями оцінки є, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок-ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Крім того відповідно до рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 16.05.2018 року, постанови Дніпропетровського апеляційного Господарського суду від 06.08.2018 року та Касаційного господарського суду в складі Верховного Суду від 14.11.2018 року по справі № 904/248/18, зазначено, що головною умовою при визначенні переможців є-ціна.
Відхиляючи пропозицію ПП «ВВД» з найменшою ціною, Замовник посилається на те, що надані аналогічні договори не повністю виконані , виходячи із того ,що не завершені протягом одного повного бюджетного (календарного) року. Таке твердження є помилковим , так як Замовником не прийнято до уваги положення ч. 7 ст. 180 ГК України відповідно до якої строком дії господарського договору є час, протягом якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на основі цього договору. Таким чином , виконання сторонами господарських зобов’язань свідчить про виконання договору у повному обсязі. На час подання ПП «ВВД» аналогічних договорів, зобов’язання сторін по договорам були виконані, тому договори є завершеними.
Крім того Замовник відхиляючи тендерну пропозицію ПП «ВВД» посилається на те, що один із наданих відгуків не від замовника з організації гарячого харчування у шкільному закладі, а другий від ЗШ № 1 не завірений печаткою та підписом керівника надавача відгуку.
Хочемо також зауважити, що відгук був підписаний виконуючим обов’язки директора у зв’язку із його відпусткою. Відгук складено на офіційному бланку ЗШ №1 тому додаткових печатей та штампів не потребував.
Відповідно до вимог ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідну до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції.
Таку ж позицію висловили і Господарські суди у вище наведених рішеннях.
Таким чином, Павлоградська загальноосвітня школа 1-111 ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області при проведенні Процедури закупівлі, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Контракт Продрезерв5», грубо порушила наші права на розгляд тендерних пропозицій, що призвело до незаконного обрання учасника-переможця торгів-ТОВ «Контракт Продрезерв5» ,яким запропоновано найвищу ціну.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Контракт Продрезерв5» повинна бути відхилена відповідно до вимог ст.ст. 3, 22, 28, 30 Закону, а нашу тендерну пропозицію ПП»ВВД» визнати такою, що перемогла в рамках даної закупівлі.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо про порушення Замовником торгів, порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів.

П Р О С И М О:

1. Повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «Контракт Продрезерв5» згідно оприлюдненого протоколу № 63 від 29.12.2018 року.
2. Скасувати своє рішення щодо неправомірного відхилення пропозиції ПП»ВВД» згідно протоколу № 62 від 28.12.2018 року.
3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПП «ВВД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 січня 2019 12:09
Шановний учасник процедури закупівлі «Послуги їдалень (послуга з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії Павлоградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Павлоградської міської ради Дніпропетровської області, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням, учнів в пришкільному оздоровчому таборі з денним перебуванням)», на Вашу Вимогу щодо оскарження рішення переможця відповідаємо наступне: Замовник, Тендерний комітет Павлоградської ЗШ № 7, у своїй роботі керується виключно Законодавством України. Зокрема: Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», Постановами КМ України та іншими нормативними актами, що регулюють питання проведення процедур Державних закупівель.
У своїй Вимозі Ви вказуєте на не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5», та на незаконність рішення Замовника, щодо визнання учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» переможцем торгів, та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ВВД», яким було запропоновано найнижчу ціну закупівлі, призвело не тільки до порушення Ваших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а й порушує основні принципи закупівель визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам визначені у тендерній документації.
Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
В даному випадку, Ваша тендерна пропозиція за результатами електронної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, однак, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим положеннями тендерної документації та статтею 16 цього Закону.
Подані у тендерній документації відгуки про виконання Учасником - ПП «ВВД»- договорів не відповідають кваліфікаційним критеріям (п.3 додатка 2 ). Один із відгуків – не від замовника з організації гарячого харчування у закладі освіти, а другий - від ЗШ № 1 не завірений печаткою та підписом керівника надавача відгуку. У вимогах до тендерної документації було зазначено: «Відгуки про виконання учасником договорів від усіх зазначених в інформаційній довідці замовників, яким надавалися послуги із зазначенням №, дати, суми договору/договорів, вказаних в інформаційній довідці, суми виконання по договору/договорам (надаються оригінали відгуків, завірені печаткою та підписом керівника надавача відгуку)»
До того ж, зобов’язання сторін договору (відгук № 2 від ЗШ №1) були виконані не в повному обсязі. Зокрема, не завершені протягом одного повного бюджетного (календарного) року. Бо на час проведення аукціону (18.12.2018 року) продовжувався освітній процес і здійснювалось харчування дітей. У вимогах тендерної документації було зазначено :«Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір протягом одного повного бюджетного (календарного) року…»


Враховуючи те, що учасник ПП «ВВД» запропонував найнижчу, найбільш економічно вигіднішу ціну, однак існують вищезазначені суттєві причини для безумовного відхилення їх тендерної пропозиції, саме учасник ТОВ «Контракт Продрезерев 5» і був на переконання Замовника законно визначений переможцем закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВВД 140 828,00
UAH з ПДВ
139 260,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 151 100,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 13:35
тех вимоги оновлення
21 грудня 2018 13:35
цінова пропозиція
16 грудня 2018 15:59
додаток5.rar
16 грудня 2018 15:59
додаток 4.rar
16 грудня 2018 15:59
цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2018 15:59
додаток 2.rar

Публічні документи

14 грудня 2018 09:48
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:21
ТЕХ ВИМОГИ.PDF
13 грудня 2018 14:21
СЕРТИФИКАТИ ISO 1.pdf
13 грудня 2018 14:21
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
13 грудня 2018 14:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
13 грудня 2018 14:21
ПЕРСОН ДАНІ ДИРЕКТОРА.PDF
13 грудня 2018 14:21
ЛИСТ ПРО СТАТУТ.PDF
13 грудня 2018 14:21
КПР НОВІ СТАТУТНІ.rar
13 грудня 2018 14:21
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
13 грудня 2018 14:21
ДОВІДКИ СТ. 17.PDF
13 грудня 2018 14:21
ГАРАНТ ЛИСТ МЕД КНИГИ.PDF
13 грудня 2018 14:21
витяг з ЄДР 22.11.2018р..PDF
13 грудня 2018 14:21
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВВД

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВВД
#37735487
Відхилено 139 260,25
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 12:00
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 12:02

Документи

28 грудня 2018 12:00
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:59
Протокол ВВД 62.docx

Документи

28 грудня 2018 12:02
Електронний підпис
28 грудня 2018 12:01
Протокол № 63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 12:02
Електронний підпис
28 грудня 2018 12:01
Протокол № 63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 10:07
CCF20122019 (1).pdf зміни до договору
03 січня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 10:27
CCF20122019.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 10:26
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 14:37
харчування 23.09.19.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 11:27
CCF20092019.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 11:26
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 12:29
ДУ № 1 від 14.01.19.pdf зміни до договору
14 січня 2019 12:29
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 13:38
Договір 2019 харчування.pdf укладений
10 січня 2019 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з виявленою друкарською помилкою в п.1.5 Договору Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: Викласти п.1.5 у наступній редакції : «Зобов’язання по Договору виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на 2019 рік.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості харчування учнів пільгової категорії збільшити ціну за одиницю послуги на 4,00 грн. Загальна сума договору є незмінною.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Економію по послузі харчування дітей в пришкільному оздоровчому таборі по КПК 0613140 у розмірі 515,10 грн додати до послуги з організації гарячого харчування учнів пільгової категорії по КПК 0611020.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму договору на 1999,47 грн в зв'язку зі зменшенням кількості дітоднів харчування по КПК 0611020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму договору на 1999,47 грн в зв'язку зі зменшенням кількості дітоднів харчування по КПК 0611020
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 159 968,23
UAH з ПДВ