Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
339 000,00 UAH
UA-2018-12-10-000265-c e93bdc6897bf4ebfaa57186e19d40356
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Житняк Олена Василівна

380462233621 sivuham@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Чернігівський навчально-реабілітаційний центр Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05266292
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, 1 Травня, 56
Контактна особа: Житняк Олена Василівна
380462233621
sivuham@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2018 11:00
Очікувана вартість: 339 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

09310000-5 Електрична енергія (постачання електричної енергії)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105000 Кіловат-година
ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.1 Травня, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:29
TD_2019 elektr..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-17-000007 ● cdeb3374c3774c88ac75ba12635f7343
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

13.12.2018 № 242
Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: лист Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 12 грудня 2018 року № 26-25-31-11/6444.


Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 13.12.2018 № 242


Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-12-10-000265-c 10.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-20 16:04:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (постачання електричної енергії) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000265-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Зазначити ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
2. У зв’язку з чим, в п.13 оголошення про проведення відкритих торгів зазначена дата кінцевого строку подання пропозицій 25.12.2018, при цьому в п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначена дата кінцевого строку подання пропозицій 06.12.2018?
3. Надати інформацію щодо наявності укладеного в установленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу електричної енергії (його реквізити), що передбачено п.2.2 розділу 2 «Предмет договору» Додатку 4 «Проект договору про постачання електричної енергії споживачу» до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-22 13:00:34

Пояснення на запит

1. ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, в якому передбачена зазначена закупівля: UA-P-2018-12-19-003711-с
2. Зазначена дата кінцевого строку подання пропозицій 06.12.2018р., яка зазначена в п.1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовника , є прикрою технічною помилкою (опечаткою) , яку не було виявлено вчасно. Вірна дата кінцевого строку подання пропозицій 25.12.2018р.
3. Наявність укладеного в установленому порядку з оператором системи розподілу договору про надання послуг з розподілу електричної енергії передбачена під час підписання договору про постачання електричної енергії споживачу. Наразі даний договір вже знаходиться на стадії підписання, і під час підписання договору про постачання електричної енергії споживачу буде в наявності. На даний час підписана заява-приєднання до умов договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії в якій повідомлено про приєднання споживача з 01 січня 2019 р. до договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії та, що договір вважається укладеним з дати підписання споживачем заяви-приєднання до договору. Також потрібно зазначити, що в примітці Додатку 4 «Проект договору про постачання електричної енергії споживачу» до тендерної документації вказано, що даний Проект Договору не є остаточним, його може бути доповнено та змінено за угодою сторін.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
25 грудня 2018 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій