Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (Контейнери для крові з розчином антикоагулянту)
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2018-12-09-000015-b b0edba497bbb445daa78eda00656617a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшук Марина Володимирівна

+380979883162 MARINALIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 03399089
Вебсайт: http://pology.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18
Контактна особа: Ляшук Марина Володимирівна
+380979883162
MARINALIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2018 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2018 19:30
Початок аукціону: 27 грудня 2018 15:35
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021-2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (Контейнери для крові з розчином антикоагулянту), строк поставки: до 31 грудня 2019 року Детально - в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
контейнери для крові з розчином антикоагулянту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 шт
контейнери для крові з розчином антикоагулянту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
80 ампул
контейнери для крові з розчином антикоагулянту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2018 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2018 19:01
Оголошення.pdf
09 грудня 2018 19:01
33140000-3_Тендерна_документація.pdf
09 грудня 2018 19:01
Оголошення.pdf.p7s
09 грудня 2018 19:01
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 41 323,40
UAH з ПДВ
41 323,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕДМЕД" 46 996,33
UAH з ПДВ
46 996,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2019 16:59
Документи переможця.pdf
27 грудня 2018 17:44
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:25
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:06
Технічний опис.pdf.(1).P7S
21 грудня 2018 17:06
Повноваження.pdf.(1).P7S
21 грудня 2018 17:06
Інші документи.pdf.(1).P7S
21 грудня 2018 17:06
Технічний опис.pdf
21 грудня 2018 17:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ .pdf
21 грудня 2018 17:06
Повноваження.pdf
21 грудня 2018 17:06
Інші документи.pdf
21 грудня 2018 16:47
Технічний опис.7z
21 грудня 2018 16:47
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.7z
21 грудня 2018 16:47
Повноваження.7z
21 грудня 2018 16:47
Інші документи.7z

Публічні документи

22 грудня 2018 18:20
Інші документи.pdf
22 грудня 2018 18:20
Технічний опис.pdf
22 грудня 2018 18:20
Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "РЕДМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 41 323,40
UAH з ПДВ
17 січня 2019 22:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2019 22:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
41 323,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 13:06
Повідомлення про внесення змін до дорговру (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 13:05
ДУ №1 від 17.12.19р. (2).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 13:05
ДУ №1 від 17.12.19р..pdf (1).p7s зміни до договору
17 грудня 2019 13:05
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 09:41
Договір №05-02 від 05.02.2019р..pdf укладений
07 лютого 2019 09:41
Протокол №6 11вт-19 від 05.02.2019.pdf укладений
07 лютого 2019 09:41
Договір №05-02 від 05.02.2019р..pdf.p7s укладений
07 лютого 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклавши дану додаткову Угоду, сторони вирішили: керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Бюджетним кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), з метою зменшення обсягів закупівлі, Сторони домовились внести зміни до Договору № 05-02 від 05.02.19р. (далі – Договір) шляхом укладення цієї Додаткової угоди про таке: 1. В зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, відповідно до підпункту 10.2.1. пункту 10.2. Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 10 486,00 грн.. 2. З урахуванням пункту 1 цієї Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 2.1. Специфікацію (додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції, що додається. 2.2. Пункт 4.1. Договору викласти у такій редакції: «4.1. Загальна вартість товару, що підлягає постачанню за цим Договором, (сума договору) становить: 30 837,40 грн. (Тридцять тисяч вісімсот тридцять сім грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ – 2017,40 грн. за кошти фінансової підтримки з бюджету.» 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони. 5. Всі інші умови Договору поставки №05-02 від 05.02.19р. залишаються без змін, та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. З метою забезпечення виконання вимоги, що передбачена частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, зазначаємо випадок для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Детально викладено в копії додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 05-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 837,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 017,40 UAH)