Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір бумаги А4 та бумаги для фліпчартів за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне та набір для маркерних дошок/фліпчартів за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
Очікувана вартість
287 600,00 UAH
UA-2018-12-08-000173-c b03e76827fe34993b12a594f560f0a75
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Харіна

+380971388803 zakupki_deposvity@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142862
Вебсайт: http://mariupolosvita.wixsite.com/0629
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 70
Контактна особа: Тетяна Харіна
+380971388803
zakupki_deposvity@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.п.4 п.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами: «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупіівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» .
Закупівля здійснюється відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

Для забезпечення необхідним приладдям та для якісного функціювання загальноосвітніх навчальних закладів м.Маріуполя було прийнято рішення про закупівлю наборів бумаги А4 та бумаги для фліпчартів та наборів для маркерних дошок/фліпчартів. Під час опрацювання ринку данного виду продукції, було прийнято рішення закупівлі наборів бумаги А4 та бумаги для фліпчартів та наборів для маркерних дошок/фліпчартів у фізичної особи-підприємця Ісакової Наталії Георгіївни, яка надала найбільш економічно вигіднішу цінову пропозицію та відповідає встановленим критеріям.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2018 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

08 грудня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Набір бумаги А4 та бумаги для фліпчартів - 160 наборів за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 203 200,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

160 наб
Набір бумаги А4 та бумаги для фліпчартів за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева, 27а (приміщення закладу)
Дата доставки: 26 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ісакова Наталія Георгіївна
#2638409206
Переможець 203 200,00
UAH
08 грудня 2018 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2018 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Ісакова Наталія Георгіївна
#2638409206
203 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2019 01:52
Звіт про виконання договору №3019-Л1 (UA-2018-12-08-000173-с).pdf укладений
04 січня 2019 12:29
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 11:41
Додаткова угода №1 до договору №3019-Л1 від 19.12.2018.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:12
Повідомлення про внесення змін до договору №3019-Л1 від 19.12.2018.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:12
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 09:45
Договір №3019-Л1 від 19.12.2018.pdf укладений
19 грудня 2018 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 4800,00 грн. (чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 3019-Л1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №3019-Л1 від 19.12.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 198 400,00
UAH