Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій
Очікувана вартість
25 500 000,00 UAH
UA-2018-12-08-000066-a 5ef594400a1243bdb9c84a094611a038
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державна установа Національний антарктичний науковий центр
Код ЄДРПОУ: 21574751
Вебсайт замовника: http://www.uac.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16
Контактна особа замовника: Мороз Ігор
+380442463810
morozko21_63@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 5 потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням
Обгрунтування
Закупівля послуги в іншого надавача послуг не дає можливості оперативно здійснити підготовчі роботи для досліджень та відтворити налаштування та пристосування обладнання для експлуатації, виконані групою науковців сезонного морського загону УАЕ в рамках отриманих технічних завдань силами одного науковця, що продовжить дослідження. Заміна надавача послуг призведе до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням даного обладнання. Крім того така заміна є неможливою через необхідність уніфікації та інтеркалібрування обладнання для забезпечення його сумісності з метою виконання поставлених наукових завдань..

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2018
Оскарження наміру укласти договір: 19 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Документація

Тендерна документація

08 грудня 2018 23:02
Електронний цифровий підпис
08 грудня 2018 23:01
Повідомлення ИПФ_12_18.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000008 ● a2b0d653ef45431bae57a944fb7d48fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-28 16:18:06
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

28.12.2018 № 318

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 28.12.2018 № 318

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-12-08-000066-a 08.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державна установа Національний антарктичний науковий центр, 21574751, Україна, Київ, м.Київ, бульвар Тараса Шевченка, 16
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій, 25500000UAH, 73110000-6, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 5ef594400a1243bdb9c84a094611a038, 2018-12-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, протокол щодо рішення про намір укласти договір від 07.12.2018 № 59, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), нормативні та інші документи, які зазначені у пункті 14 повідомлення, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 24.12.2018 № 24/12-18 (далі – Договір), та зміни до нього. За результатами моніторингу установлено, що замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме у повідомленні не обґрунтовано, що надання послуг іншими потенційними учасниками, окрім ТОВ «Інтерпромфлот», може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення. Проте додаток 1 «Специфікація № 1», що є невід'ємною частиною Договору в редакції додаткової угоди № 1, яка укладена 14.01.2019, замовник оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу 17.01.2019, чим порушив терміни, визначені абзацом восьмим частини першої статті 10 Закону., 18 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

До Окружного адміністративного суду м.Києва 01051, м. Київ, вул.Петра Болбочана, 8, корпус 1 ПОЗИВАЧ: Державна установа Національний антарктичний науковий центр Код ЄДРПОУ 21574751 01601, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, 16 електронна пошта:uac@uac.gov.ua телефон (044) 246-38-10 ВІДПОВІДАЧ: Державна аудиторська служба України ЄДРПОУ 40165856 04070, м.Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4 електронна пошта: postmast@dkrs.gov.ua телефон (044) 485 17 96 адміністративний позов немайнового характеру 06.02.2019р. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про оскарження рішення суб’єкта владних повноважень 23 січня 2019 року Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі Державної установи Національний антарктичний науковий центр (далі – ДУ НАНЦ, Замовник, Позивач) Моніторинг був розпочатий 29.12.2018р., предмет закупівлі за ДК 021-2015: 73110000-6 «Дослідницькі послуги» (Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій), за переговорною процедурою Prozorro №UA-2018-12-08-000066-a, інформація про оприлюднення : 5ef594400a1243bdb9c84a094611a038, 2018-12-08, (далі – Висновок), в якому зазначено про виявлення порушень: 1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури 2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та зобов’язано Замовника усунути порушення (копія висновку – додаток №1, заявляється клопотання про витребування в суб’єкта владних повноважень). Відповідно до ч.10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Адміністративний позов подається з дотриманням встановленого строку. Позивач оскаржує висновок в частині встановлення порушення законодавства щодо неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, в частині встановлення порушення щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення та не погоджується з інформацією, викладеною в оскаржуваній частині висновку з наступних підстав: 1.Органом державного фінансового контролю у висновку зазначено, що у повідомленні Замовника не обґрунтовано, що надання послуг іншими потенційними учасниками, окрім ТОВ «Інтерпромфлот» може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із експлуатацією та обслуговуванням. Замовником обґрунтовано застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на нормативно-правові акти та інші документи, якими керувався Замовник в пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (копія – Додаток №2) Відповідно абзацу 3 частини 3 пункту 1 Розділу ІІІ Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку «Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженого Наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 № 86, у висновку зазначаються найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). Органом державного фінансового контролю такі вимоги не виконано. Аргументів та доказів, що спростовували б обґрунтування та висновок Замовника про необхідність застосування переговорної процедури закупівлі у зв’язку із потребою здійснити закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) призведе до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних із експлуатацією та обслуговуванням) органом державного фінансового контролю у висновку не наведено. 2.Замовником, відповідно до абзацу 8 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено опублікування повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, було опубліковано зміни до Договору від 24.12.2018р №24/12-18, згідно Додаткової угоди №1 від 14.01.2019р., в тому числі Додаток 1 «Специфікація №1» 17.01.2019р. з дотриманням триденного строку. Ця обставина зазначена у Висновку та визнається відповідачем. Органом державного фінансового контролю зроблено помилковий висновок про наявність порушення, а саме, недотримання строку оприлюднення, оскільки оприлюднення впродовж двох днів передбачено для договорів про закупівлю, а не для змін до договорів про закупівлю, для оприлюднення яких встановлено триденний строк з дня внесення змін, який Замовником дотримано. 3.Зобов’язання щодо усунення порушень оскаржується Замовником у зв’язку із відсутністю порушень, а також у зв’язку із відсутністю конкретних вимог щодо усунення порушень та неможливістю їх усунення. Відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу закупівлі орган державного фінансового контролю має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу закупівлі відповідач не звертався до Замовника із запитом про надання пояснень. Позивач надає до позовної заяви копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо повноваження керівника Державної установи Національний антарктичний науковий центр на підписання позовної заяви (копія – Додаток №3) та заявляє клопотання про витребування оскаржуваного рішення, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу у відповідача, оскільки позивачу це рішення не надавалося та в нього відсутнє. Позивачем при поданні позовної заяви не наданий доказ сплати судового збору у встановленому порядку та розмірі, цей недолік позовної заяви буде усунутий. Відповідно до ч. 5 ст.160 КАС України, позивач у позовній заяві зазначає: - законом не встановлений обов’язків досудовий порядок урегулювання спору, тому заходи для досудового врегулювання спору не вживалися; - заходи забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви не здійснювалися; - оскаржуване рішення суб’єкта владних повноважень обмежує право позивача як замовника застосовувати переговорну процедуру за наявності для цього підстав, не оскарження висновку спричиняє перевірку закупівель та непродуктивні втрати робочого часу співробітників позивача у зв’язку із необхідністю участі у такій перевірці, право на оскарження висновку органу державного фінансового контролю прямо передбачене п.10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» - Позивач надає власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав. - Позивач подає клопотання про витребування оскаржуваного висновку у зв’язку із відсутністю його у позивача Зважаючи на викладене, оскільки у оскаржуваному висновку (в частині, що оскаржується) відсутня будь-яка аргументація наявності порушень та обгрунтування позивача ДУ НАНЦ, які викладені в Повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі не спростовані Відповідачем під час проведення моніторингу закупівлі, враховуючи, що, відповідно до ст. 77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, у таких справах суб’єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин, Керуючись статтями 5, 77, 160, 161 КАС України, Законом України «Про публічні закупівлі», «Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженим Наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 № 86, ПРОШУ: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу закупівлі Державної установи Національний антарктичний науковий центр предмет закупівлі за ДК 021-2015: 73110000-6 «Дослідницькі послуги» (Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій) за переговорною процедурою Prozorro №UA-2018-12-08-000066-a, інформація про оприлюднення : 5ef594400a1243bdb9c84a094611a038, 2018-12-08 Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 23.01.2019р. в частині встановлення порушення законодавства щодо неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, в частині встановлення порушення щодо неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення. 2. Стягнути з відповідача Державна аудиторська служба України, ЄДРПОУ 40165856, 04070, м.Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 4 на користь позивача Державна установа Національний антарктичний науковий центр, Код ЄДРПОУ 21574751, 01601, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, 16, р/р 35219098010192 в ДКСУ у м. Києві МФО 820172 суму сплаченого судового збори та інші документально підтверджені судові витрати. 3. Витребувати в відповідача Держаудитслужби України оскаржуване рішення – висновок про результати моніторингу закупівлі Державної установи Національний антарктичний науковий центр предмет закупівлі за ДК 021-2015: 73110000-6 «Дослідницькі послуги» (Комплексна послуга з матеріально-технічного забезпечення Українських антарктичних експедицій) за переговорною процедурою Prozorro №UA-2018-12-08-000066-a, інформація про оприлюднення : 5ef594400a1243bdb9c84a094611a038, 2018-12-08 Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 23.01.2019р. ДОДАТКИ: 1. Копія електронного доказу – висновку Державної аудиторської служби України було від 19.01.2018р. про результати моніторингу закупівлі ДУ НАНЦ (доказ у позивача відсутній, клопотання про витребування у відповідача). 2. Копія Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (доказ наявний у позивача). 3. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Державної установи Національний антарктичний науковий центр (доказ наявний у позивача). 4. Копія позовної заяви та доданих документів (1 примірник). В.о. директора ДУ НАНЦ Є.О. Дикий

2019-02-07 20:22:05

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПРОМФЛОТ"
#32229380
Переможець 25 500 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2018 23:08

Документи

08 грудня 2018 23:07
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2018 23:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМФЛОТ"
#32229380
25 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2018 23:07
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 грудня 2018 15:51
Протокол 59.pdf укладений
25 грудня 2018 15:50
Договір_ІПФ_ 24_12_18.pdf укладений
25 грудня 2018 15:50
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 17:03
sign.p7s зміни до договору
14 лютого 2019 17:11
Додаткова угода № 2_13_02_19.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 17:10
Додаткова угода № 2_13_02_19.pdf укладений
14 лютого 2019 16:59
sign.p7s зміни до договору
17 січня 2019 12:22
Додаткова угода № 1_14_01_2019 (1).pdf зміни до договору
17 січня 2019 12:21
Додаток 1_доп_14_01_19.pdf укладений
17 січня 2019 12:20
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2019 17:44
dodatkova_ugoda_14012019 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2019 17:44
1_dodatkova_ugoda_14012019.pdf укладений
15 січня 2019 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із необхідністю зміни черговості закупівлі обладнання для модернізації Української антарктичної станції «Академік Вернадський» (захід 2 модернізація антарктичної станції “Академік Вернадський”, проведення ремонту існуючих та створення нових об’єктів інфраструктури станції, завдання 17 «Державної цільової науково-технічної програми проведення досліджень в Антарктиці на 2011-2020 роки»), що виникла у Замовника, Сторони досягнули згоди замінити одні позиції в Специфікації №1 на інші (при цьому цільове призначення обладнання та ціна Договору залишаються незмінними), для цього внести зміни до Додатку № 1 до Договору, Специфікація № 1, виклавши її в новій редакції, що додається. 2. У зв’язку із резервуванням Виконавцем під час виконання Договору авіаквитків у авіаперевізника по ціні, нижчій за звичайну ціну, що дозволяє здійснити транспортування до з аеропорту міста Київ до порту відправлення судна (Пунта Аренас, республіка Чилі) одинадцяти членів української антарктичної експедиції замість передбачених Договором семи; також через відсутність через технічну помилку у Специфікації № 3 положення передбаченого п. 5.2. Договору про забезпечення Виконавцем проведення безперервних морських досліджень морської експедиції сезонної антарктичної експедиції на судні, що обладнане науковим обладнанням (стаціонарним) для проведення океанографічних та біоресурсних досліджень, викласти Додаток № 3 до Договору Специфікація № 3 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 24/12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 (специфікація № 1) до договор1 № 24/12-18 від 24.12.2018
Номер договору про закупівлю: 24/12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із резервуванням Виконавцем під час виконання Договору авіаквитків у авіаперевізника по ціні, нижчій за звичайну ціну, що дозволяє здійснити транспортування з аеропорту міста Київ до порту відправлення судна (Пунта Аренас, республіка Чилі) одинадцяти членів української антарктичної експедиції та одного члену української антарктичної експедиції з аеропорту міста Київ до порту відправлення судна (Ушуайя, Аргентинська республіка) замість передбачених Договором семи, викласти Додаток № 3 до Договору Специфікація № 3 в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 24/12-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/12-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 25 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 250 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку