Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальта
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2018-12-07-005420-c e7a45680766d4db8b7055673a396b78f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черниш Наталія Григорівна

380672462329 ksca_yasno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський центр соціальної адаптації престарілих, інвалідів та інших осіб, що не мають постійного місця проживання
Код ЄДРПОУ: 19478709
Місцезнаходження: 07324, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, с. Ясногородка, табір "Жемчужина"
Контактна особа: Черниш Наталія Григорівна
380672462329
ksca_yasno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 20:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 15:32
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Пальта
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 20:14
куртки__чол._2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-07-005420-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41741046
Дата подання: 14 грудня 2018 15:31
Скарга
Скарга на дії замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 15:59
Відповідно до п 3. Оголошення про проведення закупівлі вимагалося саме наступне: "Всі документи пропозиції учасника мають бути подані накладанням КЕП/ЕЦП Учасника.".
В поданій Вами пропозиції накладено електронний цифровий підпис ВИКЛЮЧНО на тедрену пропозицію, що додатково підтверджується скріншотом, долученим до Вашої скарги. Додатково наголошуємо, що всі документи учасника, подані в Вашій пропозиції, не подані накладання КЕП/ЕЦП Учасника, як того вимагалося в п.3 оголошення про закупівлю, що не дає змогу ідентифікувати особу, яка подавала відповідні документи.
Вважаємо, що подання Вами вимоги зумовлено виключно бажанням зірвати допорогові закупівлі, проведені відповідно до норм чинного законодавства України, або в силу недостатніх знань норм чинного законодавства України.
Підсумовуючи вказане, замовник не вбачає обгрунтованості та доведеності Вашої вимоги (скарги) в силу чого відсутні будь-які підстави для її задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-07-005420-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41741046
Дата подання: 17 грудня 2018 10:58
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 23:43
Перед усім акцентуємо увагу, що дана скарга (вимога) взагалі не містить нормативно-правового та фактичного обґрунтування її вимог, а лише містить безпідставні та упереджені звинувачення в формі наклепу. Враховуючи, зокрема, наведене нижче.
Щодо посилання на сумнівну репутацію Центру вимушені закцентувати увагу на тому факті, що згадані Скаржником кримінальні провадження (відповідно до наведених самим же Скаржником посилань на відповідні статті в мережі Інтернет) стосуються ймовірних дій керівництва Центру у 2013-2016 роках. Правда полягає в тому, що на даний час керівництво Центру змінено, про що можна пересвідчитися, переглянувши відомості в відкритому реєстрі ЄДРПОУ, які є відкритими та загальнодоступними та цілком і повністю спростовують безпідставні звинувачення Скаржника і свідчать скоріше про його упереджене ставлення до Центру та ймовірне бажання зірвати торги, ніж про об’єктивність та бажання взяти у них участь.
Стосовно необґрунтованого та упередженого звинувачення Скаржника щодо дроблення предмету закупівлі з метою уникнення відкритих торгів, доводимо до відома, що визначення предмету закупівлі проведено у чіткій відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, що, окрім іншого, додатково підтверджується у тексті Скарги наявністю окремих торгів щодо закупівлі пальт, взуття тощо. У Скарзі жодним чином не доведено та не обґрунтовано з посиланням на відповідні нормативно-правові документи необхідність об’єднання допорогової закупівлі верхнього одягу та взуття в єдину закупівлю за процедурою, здійснення якої передбачає проведення відкритих торгів, а містяться виключно необґрунтовані міркування Скаржника з даного приводу.
Необхідно наголосити, що на всі запитання, розміщені в системі Prozorro відповідно до вимог чинного законодавства, Замовником надано відповіді у передбачені чинним законодавством терміни. Відповідно до п 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Наголошуємо, що зазначена інформація розміщена Замовником у Системі. Посилання при здійсненні закупівлі на ТУ ат/або ДСТУ жодним чином не суперечить нормам чинного законодавства України. Відповідно до п. 6.5. згаданого Порядку: у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі та підтверджують, в тому числі факти звернення за роз’ясненнями в одній процедурі закупівлі щодо предмету закупівлі, який придбається (закуповується) в іншому оголошенні, що ймовірно свідчить про їх формальний характер. Чинне законодавство України з питань проведення допорогових закупівель жодним чином не містить норм, якими зобов’язує проведення телефонних переговорів між Замовником та Учасником під час проведення процедури допорогових закупівель, більш того, на нашу думку, здійснення зазначених переговорів може свідчити про наявність ймовірної корупційної складової, а наполегливе бажання Учасника (Скаржника) щодо отримання телефонного номеру посадових осіб Замовника, про яке йдеться у Скарзі, свідчить скоріше про бажання проведення ймовірних провокацій з метою зриву торгів, та з подальшим ймовірним зверненням до правоохоронних органів, ніж про бажання взяти участь у процедурі закупівлі відповідно до норм чинного законодавства України.
Щодо звинувачення Скаржником керівництва Центру (посадових осіб Центру) у змові з ФОП Бугай Г.М. наголошуємо, що станом на 17.12.2018 року (дата подання скарги) керівництвом Центру жоден договір з ФОП Бугай Г.М. не укладено, а отже твердження скаржника про те, що: «З даним учасником вже і раніше неодноразово були підписані договори по закупівлям» є черговим неправдивим твердженням Скаржника.
Повторно хочемо наголосити, що вимога Замовника, викладена в п.3 Оголошення про закупівлю щодо подання всіх документів з накладенням ЕЦП/КЕП Учасника жодним чином не порушує норм чинного законодавства України, в тому числі щодо проведення допорогових закупівель, не оскаржена жодним учасником відповідно до норм чинного законодавства України, спрямована виключно на унеможливлення участі в торгах недобропорядних учасників шляхом зобов’язання останніх ідентифікувати особу, яка подавала відповідні документи. Бажання учасника подати з накладенням ЕЦП/КЕП виключно тендерної пропозиції та ймовірно умисне небажання накладати ЕЦП/КЕП на інші документи, які подані в складі пропозиції останнього, ймовірно можуть свідчити про невідповідність згаданих документів нормам діючого законодавства України (ймовірні фальсифікацію, підроблення тощо).
Поза викладеним, сукупний аналіз хибних тверджень Учасника (Скаржника) дає змогу дійти висновку про явний упереджений характер «оскарження», дійсність мети якого опосередковано характеризується Замовним заздалегідь підготовленим наміром введення в оману адресатів та одночасного спотворення інформації шляхом неправдивого її висвітлення та маніпулятивного співставлення відомостей, що втратили чинність по відношенню до реальних передумов і підстав звернення із вищевказаною «скаргою» та/або «вимогою».
Очевидність викладеного вище зумовлює необхідність висловлення обурення Замовником умисному характеру псевдоучасті згаданого суб’єкта господарювання в процедурі допорогових закупівель, проведеної Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України.
Поза викладеним, Замовник діяв та виходить з принципу законності в діях та рішеннях, прийнятих відповідними посадовими особами при розгляді відповідних пропозицій в поєднанні з дійсною метою забезпечення реальності та законності проведення закупівель в подальшому певних предметів (товарів), необхідних для сталого, безперервного функціонування Центру.
Одночасно Центр, в особі його трудового колективу, залишає за собою право звернутися до відповідних громадських організацій та до компетентних органів (в тому числі до суду) з метою спростування неправдивої інформації та притягнення недобросовісних посадових осіб Учасника до цивільної, адміністративної та іншої відповідальності в порядку та межах, визначених чинним законодавством України за факт розповсюдження неправдивої (такої, що містить ознаки наклепу) та заздалегідь недостовірної інформації про Замовника (Центр), а також за вчинення дій шляхом розповсюдження інформації, яка є такою, що порушує честь та гідність і ділову репутацію Центру та його працівників і посадових осіб.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-07-005420-c.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41741046
Дата подання: 18 грудня 2018 09:53
Скарга
Скарга щодо відповіді
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2018 12:06
Роз’яснення щодо причин відхилення ТОВ «Укрсистемтрейд» (Скаржника) вже неодноразово (тричі) надавалося Замовником при наданні відповідей на його попередні скарги в передбачені чинним законодавством України строки з посиланням на відповідні норми Оголошення про проведення закупівлі, опублікованого в системі Prozorro відповідно до норм чинного законодавства, та Порядку здійснення допорогових закупівель. Подання такої значної кількості скарг з однаковим змістом може ймовірно свідчити про їх замовний характер або спрямовання на ймовірно умисне блокування проведення допорогових закупівель Центру.
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 року № 35 якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Проте, вимога подана Скаржником (ТОВ «Укрсистемтрейд») суперечить п.9.1. вищезгаданого Порядку та містить вимоги щодо скасування рішень тендерного комітету, а не роз’яснення причин дискваліфікації.

Враховуючи неодноразове надання Скаржнику додаткової інформації з причин дискваліфікації його пропозиції, а також невідповідність поданої вимоги Порядку, відмовити у розгляді вимоги та залишити попередні рішення тендерного комітету без змін.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-005420-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41741046
Дата подання: 17 грудня 2018 14:27
Скарга
Скарга
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2018 11:54
Роз’яснення щодо причин відхилення ТОВ «Укрсистемтрейд» (Скаржника) вже неодноразово (двічі) надавалося Замовником при наданні відповідей на його попередні скарги в передбачені чинним законодавством України строки з посиланням на відповідні норми Оголошення про проведення закупівлі, опублікованого в системі Prozorro відповідно до норм чинного законодавства, та Порядку здійснення допорогових закупівель. Подання такої значної кількості скарг з однаковим змістом може ймовірно свідчити про замовний або спрямований на ймовірно умисне блокування проведення допорогових закупівель Центру характер дій Скаржника.
Відповідно до п 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Наголошуємо, що зазначена інформація розміщена Замовником у Системі. Повторно хочемо наголосити, що вимога Замовника, викладена в п.3 Оголошення про закупівлю щодо подання всіх документів з накладенням ЕЦП/КЕП Учасника жодним чином не порушує норм чинного законодавства України, в тому числі щодо проведення допорогових закупівель, не оскаржена жодним учасником відповідно до норм чинного законодавства України, спрямована виключно на унеможливлення участі в торгах недобропорядних учасників шляхом зобов’язання останніх ідентифікувати особу, яка подавала відповідні документи.
Окремо роз’яснюємо, що підписання лише одного документу пропозиції з усієї сукупності поданих документів дає змогу ідентифікувати виключно особу, яка наклала ЕЦП/КЕП на відповідний документ, а не на всю сукупність поданих документів, як того вимагалося в п.3 оголошення про проведення закупівлі. Бажання Учасника подати з накладенням ЕЦП/КЕП виключно тендерної пропозиції та ймовірно умисне небажання накладати ЕЦП/КЕП на інші документи, які подані в складі пропозиції останнього, ймовірно можуть свідчити про невідповідність згаданих документів нормам діючого законодавства України (ймовірні фальсифікацію, підроблення тощо), в зв’язку з чим його пропозиція була відхилена на підставі п.9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35 як таку, що не відповідає умовам закупівлі.

Щодо зауважень Учасника (Скаржника) щодо ймовірно незаконного оголошення переможцем закупівлі ФОП Бугай М.Г. повідомляємо. В Оголошенні про проведення закупівлі вимагалося подання Учасником у складі пропозиції довідки в довільній формі щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та довідки в довільній формі про наявність необхідного обладнання: ФОП Бугай М.Г. надано в складі своєї пропозиції зазначені довідки в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, про що сам Скаржник зазначає в скарзі. Стосовно вимоги до учасника-виробника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена в специфікації, у 2018 році збільшуватись не будуть, повідомляємо про наступне: ФОП Бугай М.Г. відповідно до поданих документів не є виробником, про що останнім зазначено у відповідній довідці. Крім того, останнім у складі пропозиції надано довідку у довільній формі про те, що ціни на продукцію протягом 2018 року збільшуватися не будуть. Як зазначає сам Скаржник: «Учасник 2 не являється виробником, тому дати дану довідку він не може», тобто одні твердження скаржника фактично суперечать іншим. Щодо вимоги надати у складі пропозиції інформації про наявність в учасника відкритого рахунку повідомляємо, що у складі пропозиції Учасника міститься відповідна інформація – картка про відкритий рахунок. Крім того наголошуємо, що на ВСІ документи в складі пропозиції ФОП Бугай М.Г. подано з накладенням ЕЦП/КЕП, що, на думку Замовника, є гарантією їх достовірності.
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 року № 35 якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Проте, вимога подана Скаржником (ТОВ «Укрсистемтрейд») суперечить п.9.1. вищезгаданого Порядку та містить вимоги щодо скасування рішень тендерного комітету, а не роз’яснення причин дискваліфікації.
Враховуючи неодноразове надання Скаржнику додаткової інформації з причин дискваліфікації його пропозиції, а також невідповідність поданої вимоги Порядку, відмовити у розгляді вимоги та залишити попередні рішення тендерного комітету без змін.

Документи подані скаржником

14 грудня 2018 15:31
скарга.pdf

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 10:58
скарга (3) (1).pdf

Документи подані скаржником

18 грудня 2018 09:53
скарга (4) (1).pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД" 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ " 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 12:22
Електронний підпис
11 грудня 2018 12:21
цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2018 12:21
фін. звіт.pdf
11 грудня 2018 12:21
технічні.pdf
11 грудня 2018 12:21
установчі.pdf
11 грудня 2018 12:21
склад.pdf
11 грудня 2018 12:21
свідоцтво на авто (2).pdf
11 грудня 2018 12:21
про банкруцтво.pdf
11 грудня 2018 12:21
паспорт, код.pdf
11 грудня 2018 12:21
накази працівників.pdf
11 грудня 2018 12:21
лист про сертиф..pdf
11 грудня 2018 12:21
лист про перевірку.pdf
11 грудня 2018 12:21
лист пояснення.pdf
11 грудня 2018 12:21
лист згода на оброб..pdf
11 грудня 2018 12:21
лист гарантія.pdf
11 грудня 2018 12:21
лист згода з договором.pdf
11 грудня 2018 12:21
лист згода зразок.pdf
11 грудня 2018 12:21
договір авто.pdf
11 грудня 2018 12:21
КАТАЛОГ.pdf
11 грудня 2018 12:21
ДОГОВІР.pdf
11 грудня 2018 12:21
договір виробництва.pdf
11 грудня 2018 12:21
довідка про прац..pdf
11 грудня 2018 12:21
довідка.pdf
11 грудня 2018 12:21
довідка про ціни.pdf
11 грудня 2018 12:21
Довідка про печатку.pdf
11 грудня 2018 12:21
деклар. відпов..pdf
11 грудня 2018 12:21
витяг 2018.pdf
11 грудня 2018 12:21
Dovidka_18331524520970140861.pdf.p7s
11 грудня 2018 12:21
гарантія ціни (2).pdf
11 грудня 2018 12:21
гарантія тех. вимог.pdf
11 грудня 2018 12:21
аналог. договір.pdf
11 грудня 2018 12:21
Dovidka_18331524520970140861.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 19:12
Електронний підпис
11 грудня 2018 19:11
куртки чоловічі 1.pdf.p7s
11 грудня 2018 19:11
куртки чоловічі 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД"

ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСИСТЕМТРЕЙД"
#41741046
Відхилено 21 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 14:56
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#3122116174
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 15:57

Документи

14 грудня 2018 14:56
пальта2-.pdf

Документи

14 грудня 2018 15:57
пальиа2+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#3122116174
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 15:57
пальиа2+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
76.pdf укладений
18 грудня 2018 17:18