Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
31 000,00 UAH
UA-2018-12-07-005408-c 149b0bdc7bc14df8934ba29ed0b95df0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Черниш Наталія Григорівна

380672462329 ksca_yasno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський центр соціальної адаптації престарілих, інвалідів та інших осіб, що не мають постійного місця проживання
Код ЄДРПОУ: 19478709
Місцезнаходження: 07324, Україна , Київська обл., Вишгородський р-н, с. Ясногородка, табір "Жемчужина"
Контактна особа: Черниш Наталія Григорівна
380672462329
ksca_yasno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 15:57
Очікувана вартість: 31 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 20:05
крiсла.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2018 09:15
Дата відповіді: 10 грудня 2018 12:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, встановленим у документації Замовника.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-07-005408-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 17 грудня 2018 10:11
Дискваліфікація ТОВ «ВКФ «ВВ»
ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-12-07-005408-c (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), який проходив 12.12.2018 р. Виходячи з результатів аукціону ТОВ «ВКФ «ВВ» надало кращу пропозицію.
На основі ж протоколом розгляду пропозиції UA-2018-12-07-005408-c (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ТОВ «ВКФ «ВВ» було дискваліфіковано з зазначенням причини: «В порушення вимог п.3. Оголошення про закупівлю документи пропозиції учасника подані без накладання КЕП/ЕЦП Учасника».
ТОВ «ВКФ «ВВ» же завіряє, що дана вимога була виконана. У Додатку 1 можна побачити, що пропозиція була з накладанням КЕП/ЕЦП Учасника.
В Додатку 2 можна побачити, що перше накладання КЕП/ЕЦП Учасника було 11 грудня в 20,35. Також після прикріплення Оновленої пропозиції по результатам аукціону було друге накладання КЕП/ЕЦП Учасника, а саме 12 грудня в 16,57.
Виходячи з вище написаного вважаю дискваліфікацію ТОВ «ВКФ «ВВ» неправомірною.
Прошу змінити рішення до кінця дня 17 грудня 2018 року. В противному випадку будемо звертатися в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 12:11
По закупівлі UA-2018-12-07-005428-c ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від учасника ТОВ "ВКФ "ВВ" через систему електронних закупівель надійшла вимога наступного змісту: «ТОВ «ВКФ «ВВ» приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-12-07-005428-c (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), який проходив 12.12.2018 р. Виходячи з результатів аукціону ТОВ «ВКФ «ВВ» надало кращу пропозицію. На основі ж протоколом розгляду пропозиції UA-2018-12-07-005428-c (ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) ТОВ «ВКФ «ВВ» було дискваліфіковано з зазначенням причини: «В порушення вимог п.3. Оголошення про закупівлю документи пропозиції учасника подані без накладання КЕП/ЕЦП Учасника». ТОВ «ВКФ «ВВ» же завіряє, що дана вимога була виконана. У Додатку 1 можна побачити, що пропозиція була з накладанням КЕП/ЕЦП Учасника. В Додатку 2 можна побачити, що перше накладання КЕП/ЕЦП Учасника було 11 грудня в 20,34. Також після прикріплення Оновленої пропозиції по результатам аукціону було друге накладання КЕП/ЕЦП Учасника, а саме 12 грудня в 16,58. Виходячи з вище написаного вважаю дискваліфікацію ТОВ «ВКФ «ВВ» неправомірною. Прошу змінити рішення до кінця дня 17 грудня 2018 року. В противному випадку будемо звертатися в АМКУ.»
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 ( далі –Порядок) якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
Враховуючи зазначене, пояснюємо, що учасником у складі пропозиції подано 40 файлів із документами. Відповідно до вимог п.3. оголошення про закупівлю, всі документи пропозиції учасника мають бути подані з накладанням КЕП/ЕЦП Учасника.
Таким чином, учасник повинен був у складі пропозиції подати документи, кожен з яких підписаний КЕП/ЕЦП Учасника. (КЕП/ЕЦП Учасника повинен накладатися не тільки на всю пропозицію, яку подав учасник шляхом заповнення електронних форм, а й на кожен документ (файл) поданий у складі такої пропозиції)
Жоден документ поданий у складі пропозиції ТОВ «ВКФ «ВВ» не має накладеного КЕП/ЕЦП Учасника, тому дискваліфікація пропозиції ТОВ «ВКФ «ВВ» є аргументованою.

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 10:11
Додаток 1.JPG
17 грудня 2018 10:11
Додаток 2.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 30 970,80
UAH з ПДВ
30 970,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ " 30 996,00
UAH з ПДВ
30 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 16:57
Електронний підпис
12 грудня 2018 16:35
Оновлена пропозиція.pdf
11 грудня 2018 20:35
Електронний підпис
11 грудня 2018 19:36
Характеристики.pdf
11 грудня 2018 19:36
Ф1, Ф2 9 місяців 2018.pdf
11 грудня 2018 19:36
Статут завірена копія.PDF
11 грудня 2018 19:36
пропозиція.pdf
11 грудня 2018 19:36
Проект договору.pdf
11 грудня 2018 19:36
Документи Каранда М.М..pdf
11 грудня 2018 19:36
Договір оренди (склад).PDF
11 грудня 2018 19:36
Договір оренди (офіс).PDF
11 грудня 2018 19:36
Договір лізингу (авто).PDF
11 грудня 2018 19:36
Довідка Укрсиббанк.pdf
11 грудня 2018 19:36
гарантія ціни.pdf
11 грудня 2018 19:36
гарантія експертизи.pdf
11 грудня 2018 19:36
гарантія.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 18:48
Електронний підпис
11 грудня 2018 18:47
крісла проп.pdf.p7s
11 грудня 2018 18:47
крісла проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 30 970,80
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 14:54
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#3122116174
Переможець 30 996,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 16:02

Документи

14 грудня 2018 14:54
стільці-.pdf

Документи

14 грудня 2018 16:02
стільці+.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БУГАЙ ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ "
#3122116174
30 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 16:02
стільці+.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
74.pdf укладений
18 грудня 2018 17:12
73.pdf укладений
18 грудня 2018 17:11