Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cистемні блоки на базі процесора Intel
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2018-12-07-005287-c ba37979a3e24405bb950c1c86cec9719
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Новикова

+380544423386 office.gluhi@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глухівське УДКСУ Сумської області
Код ЄДРПОУ: 37437431
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., м. Глухів, вул. Терещенків, 44
Контактна особа: Оксана Новикова
+380544423386
office.gluhi@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 20:30
Початок аукціону: 18 грудня 2018 11:00
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

2 штуки
Cистемні блоки на базі процесора Intel із встановленою операційною системою (в комплекті клавіатура і маніпулятор "миша")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Cистемні блоки на базі процесора Intel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, Терещенків ,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 18:45
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
07 грудня 2018 18:45
Додаток 2 Проект договору.doc
07 грудня 2018 18:45
Оголошення_системні блоки 1-2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2018 09:19
Дата відповіді: 10 грудня 2018 10:09
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання щодо технічних вимог до предмета закупівлі „Cистемні блоки на базі процесора Intel” (допорогова закупівля UA-2018-12-07-005287-с):
Щодо можливості розгляду Замовником аналогів чи еквівалентів товару, що є предметом закупівлі, Глухівське управління Державної казначейської служби України Сумської області (далі – Управління) повідомляє наступне.
Згідно п. 6.4. частини шостої Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП „Зовнішторгвидав України” (правонаступник – ДП „ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35 (зі змінами), у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в оголошенні Управління щодо проведення допорогової закупівлі системних блоків на базі процесора Intel (UA-2018-12-07-005287-с) зазначено, що пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі, та буде відхилена в разі пропонування товару неповної комплектності, ніж визначено в оголошенні, або такого, що не відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі.
Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі (п.10 оголошення), в свою чергу, містять чітке посилання на вимоги до комплектуючих системних блоків, аналоги яких будуть прийматися до розгляду Замовником у пропозиціях Учасників закупівлі (але не гірші за характеристиками ніж ті, що вказані в оголошенні).
Наявність сервісного центру
Дата подання: 10 грудня 2018 14:28
Дата відповіді: 10 грудня 2018 15:25
Шановний замовник, у пункті 6. тендерних вимог ви просите надати довідку про наявність сервісного центру в м.Суми. Просимо дати раз'яснення чому саме сервісний центр повинен знаходитись в м.Суми, якщо ви географічно знаходитесь в м.Глухів (відстать майже 137км)? Якщо участник буде з м.Глухів, Шостка, Кролевец тощо в радіусі 50 км від м.Глухів? Хіба це не краще для оперативного реагування на гарантійні випадки і своєчасного отриманная сервісного обслуговування саме для Вас? Якщо це помилка просимо виправити. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання щодо наявності сервісного центру. Глухівське управління Державної казначейської служби України Сумської області вважав що такий сервісний центр може знаходитись лише в місті обласного значення. Тому ми не проти, якщо учасник та сервісний центр буде з м.Глухів, Шостка, Кролевец тощо в радіусі 50 км від м.Глухів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Михайленко Максим Анатолійович 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 25 770,00
UAH з ПДВ
25 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 15:05
Сертификат 2018 (1).JPG
13 грудня 2018 15:05
Декларация ЭМС (1).JPG
13 грудня 2018 15:05
Декларация (1).JPG
13 грудня 2018 15:05
ISO9001-2015 (1) (1).PDF
13 грудня 2018 15:05
29. Техпаспорт.pdf
13 грудня 2018 15:05
26.ІПН Михайленко М.А..pdf
13 грудня 2018 15:05
25.Док.pdf
13 грудня 2018 15:05
24.Довіреність.pdf
13 грудня 2018 15:05
23. Договір суборенди.pdf
13 грудня 2018 15:05
22.Виписка.pdf
13 грудня 2018 15:05
21.Витяг.pdf
13 грудня 2018 15:05
18. Лист гарантія.pdf
13 грудня 2018 15:05
13 Технічні вимоги.pdf
13 грудня 2018 15:05
11. Порівняльна таблиця.pdf
13 грудня 2018 15:05
10. Пропозиція.pdf
13 грудня 2018 15:05
9. Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Михайленко Максим Анатолійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Михайленко Максим Анатолійович
#3520710314
Переможець 21 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 12:11

Документи

19 грудня 2018 12:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Михайленко Максим Анатолійович
#3520710314
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:47
Договір_35.pdf укладений
22 грудня 2018 16:44