Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона фонтанів м. Дніпра з метою забезпечення цілісності архітектурних споруд
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2018-12-07-005206-c 29dbf56d6ab24eb58d7567c52ec2dc84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2019 22:00
Початок аукціону: 14 січня 2019 14:48
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона фонтанів м. Дніпра з метою забезпечення цілісності архітектурних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 12:41
Тендерна документація зі змінами.rtf
22 грудня 2018 12:41
перелік змін.doc
07 грудня 2018 18:07
проект договору.doc
22 грудня 2018 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 12:41
Тендерна документація зі змінами.rtf
07 грудня 2018 18:07
Тендерна документація.doc
22 грудня 2018 12:41
перелік змін.doc
07 грудня 2018 18:07
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 12 грудня 2018 17:34
Дата відповіді: 17 грудня 2018 17:16
Для належного та своєчасного виконання послуг за предметом закупівлі, зазначені працівники мають бути працевлаштовані у учасника не менш ніж три місяці. - на підставі чого викладена дана вимога? Адже вона грубо порушує трудове законодавство, на підставі чого Ви порушуєте конституційне право людей на працю? В чому питання, якщо учасник розширює штат у зв'язку із збільшенням обсгу робіт і буде залучати нових працевлаштованих працівників? Ваша вимога незаконна! Просимо виключити її.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо працевлаштування не менш ніж три місяці підготовлена на підставі статті 27 Кодексу законів про працю України, яка зазначає, що строк випробування при прийнятті на роботу не може перевищувати трьох місяців, а в окремих випадках, за погодженням з відповідним виборним органом первинної профспілкової організації, - шести місяців.
У зв’язку із тим, що в проекті договору, який є додатком до тендерної документації, департаментом не передбачено матеріальну відповідальність за пошкодження об’єктів які є об’єктами охорони, які між іншим є власністю територіальної громади.
Замовник хоче бути впевнений, що робітники, які безпосередньо виконуватимуть послуги з охорони мають стаж роботи та професійні навички.
Отже, як вбачається із вищезазначеного, тендерним комітетом не порушено трудове законодавство, а тим паче конституційне право людей на працю.
Проте, для більш сприятливих умов для прийняття участі у тендері потенційних учасників, та поширення конкурентної середи у даному тендері, дана вимога буде видалена шляхом внесення змін до тендерної документації.
Також, будуть внесені зміни до проекту договору, та визначено відповідальність учасника у разі пошкодження об’єкта охорони.
Вимога
Дата подання: 12 грудня 2018 17:34
Дата відповіді: 17 грудня 2018 17:30
щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси - Дана вимога дискримінує учасників з інших регіонів, адже логічно, що зараз вони цього не мають в Дніпрі. Просимо виключити дану вимогу!
Відповідь: Об’єкти охорони знаходяться у м. Дніпро.
Для швидкого реагування учасника на форс-мажорні ситуації, для уникнення випадків пошкодження об’єктів Замовником зазначено вимогу щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси.
Щодо дискримінації, зазначаємо, що для учасників із усіх регіонів відсутні перешкоди у будь який спосіб (телефонним або електронним зв’язком тощо) домовитись з будь яким суб’єктом господарювання, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області на час виконання послуг, та надати Замовнику довідку в довільній формі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "БАСТІОН-Д" 3 410 278,64
UAH з ПДВ
3 410 278,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 20:25
46.pdf
11 січня 2019 20:25
45.pdf
11 січня 2019 20:25
44.pdf
11 січня 2019 20:25
43.pdf
11 січня 2019 20:25
42.pdf
11 січня 2019 20:25
41.pdf
11 січня 2019 20:25
40.pdf
11 січня 2019 20:25
39.pdf
11 січня 2019 20:25
38.pdf
11 січня 2019 20:25
37.pdf
11 січня 2019 20:25
36.pdf
11 січня 2019 20:25
35.pdf
11 січня 2019 20:25
34.pdf
11 січня 2019 20:25
33.pdf
11 січня 2019 20:25
32.pdf
11 січня 2019 20:25
31.pdf
11 січня 2019 20:25
30.pdf
11 січня 2019 20:25
29.pdf
11 січня 2019 20:25
28.pdf
11 січня 2019 20:25
27.pdf
11 січня 2019 20:25
26.pdf
11 січня 2019 20:25
25.pdf
11 січня 2019 20:25
24.pdf
11 січня 2019 20:25
23.pdf
11 січня 2019 20:25
22.pdf
11 січня 2019 20:25
21.pdf
11 січня 2019 20:25
20.pdf
11 січня 2019 20:25
19.pdf
11 січня 2019 20:25
18.pdf
11 січня 2019 20:25
17.pdf
11 січня 2019 20:25
16.pdf
11 січня 2019 20:25
15.pdf
11 січня 2019 20:25
14.pdf
11 січня 2019 20:25
13.pdf
11 січня 2019 20:25
12.pdf
11 січня 2019 20:25
11.pdf
11 січня 2019 20:25
10.pdf
11 січня 2019 20:25
9.pdf
11 січня 2019 20:25
8.pdf
11 січня 2019 20:25
7.pdf
11 січня 2019 20:25
6.pdf
11 січня 2019 20:25
5.pdf
11 січня 2019 20:25
4.pdf
11 січня 2019 20:25
3.pdf
11 січня 2019 20:25
2.pdf
11 січня 2019 20:25
1.pdf
11 січня 2019 20:25
0.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 20:02
48 Витяг з ЄДР.PDF
11 січня 2019 20:02
46 Договор ГШР.PDF
11 січня 2019 20:02
42 Довідка з банку.pdf
11 січня 2019 20:02
40 Виписка з ЄДР.PDF
11 січня 2019 20:02
39 Меморандум.PDF
11 січня 2019 20:02
38 Баланс за 2017р.PDF
11 січня 2019 20:02
27 Проект договору.PDF
11 січня 2019 20:02
22 Ліцензія.PDF
11 січня 2019 20:02
17 Довідка ЄДРПОУ.PDF
11 січня 2019 20:02
11 Лист-відгук.PDF
11 січня 2019 20:02
6 Копія Наказу.PDF
11 січня 2019 20:02
6 Копия наказу 2.PDF
11 січня 2019 20:02
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "БАСТІОН-Д"

ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "БАСТІОН-Д"
#39444388
Переможець 3 410 278,64
UAH з ПДВ
16 січня 2019 18:06

Документи

16 січня 2019 18:06
Електронний підпис
16 січня 2019 18:06
намір.pdf
16 січня 2019 18:05
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "БАСТІОН-Д"
#39444388
3 410 278,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2019 18:06
Електронний підпис
16 січня 2019 18:06
намір.pdf
16 січня 2019 18:05
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 15:58
Повідомлення Ду 9 28.01-2.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 14:31
Повідомлення Ду 9 28.01-2.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 11:19
Повідомлення Ду 8 28.01-2.pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:42
Ду 7 28.01-2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:48
Ду 6 28.01-2.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 12:00
Ду 5 28.01-2.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 10:28
Повідомлення Ду 4 28.01-2.pdf зміни до договору
10 липня 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2019 16:26
Повідомлення Ду 3 28.01-2.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 17:16
Повідомлення Ду 2 28.01-2.pdf зміни до договору
04 лютого 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 17:14
Повідомлення про внесення змін Ду 1 28.01-2.pdf зміни до договору
30 січня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 14:31
28.01-2.pdf укладений
28 січня 2019 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28/01-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 07 лютого 2020
Сума оплати за договором: 3 507 332,24
UAH з ПДВ