Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги щодо чищення 2-х басейнів»
Очікувана вартість
186 400,00 UAH
UA-2018-12-07-005182-c b1d6f7b2f8f746138898a96c6920e486
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 14:32
Початок аукціону: 18 грудня 2018 14:32
Очікувана вартість: 186 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 864,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги щодо чищення 2-х басейнів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київ, Київ, вул. Академіка Стражеска,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 грудня 2018 10:58
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:13
Просимо уточнити наступну інформацію: - розміри/об'єми басейнів - графік виконання робіт з переліком робіт - кількість хімічних реагентів
Відповідь: Вся інформація в тендерній документації.
По проэкту договора
Дата подання: 11 грудня 2018 11:41
Дата відповіді: 11 грудня 2018 16:14
Предоставте пожалуйста образец договора
Відповідь: Договір доданий на майданчик.
Характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 12:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:25
Просимо обгрунтування наступних вимог: 1. Дод №2 Технічне завдвння - "Хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам... вказані препарати обов язкові до використання *Гіпохлорид натрію; Гідроксид натрію 50 % та Сірчана кислота". Дана вимога є дискримінаційна. відповідно до діючого ДСанПіН 2.2.4-174.10 "Якість води плавального басейну повинна відповідати сан-гіг виммогам до якості питної води незалежно від прийнятої системи водопостачання, характеру водообміну та застосованих та дозволених до використання на території України засобів ( відповідно до чинних висновків держаної санітарно-епідеміологічної експертизи на препаарти). Тим більше, що в Дод № 2 вимагається лист гарантійний стосовно шкоди обладнанню. 2. ДОД №1 "АКРЕДИТАЦІЯ" п.4 "Лист за підписом керівника на бланку Учасника щодо гарантії надання Замовнику можливості проведення технічного аудиту Учасника та субпідрядників (за наявності), або Учасника та виробника (якщо Учасник є не виробником, а офіційним дилером) дійсну на весь період акредитації (12 місяців)" - Вимога до Учасника стосується в розрізі "бути офіційним ділером або виробником засорбів" ? - просимо надати роз яснення. 3. ДОД №1 "Критерії для оцінки фінансово-економічного стану" п.5 "Завірені належним чином копії річної фінансової звітності Учасника за попередні два роки та, при наявності, проміжна фін. звітність за кожен звітний квартал поточного року (Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів). " - Питання: за 2017-2018 роки( календарні, звітні) ; Мається на увазі по річні, піврічні квартальні по 3 документи за кожен період включаючи часу ( всього за один рік - 21 звіт , а за 2 роки 42 звіти) ??? Просимо обгрунтувати на надати роз яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ця вимога обгрунтована тільки нашим сумним досвідом використання гіпохлориту кальцію,
тому ми вирішили не ризикувати станом свого обладнання.
2. ви правильно зрозуміли трактування цього пункту.
3. Згідно зі змінами до закону "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України" вироблено поділ підприємств на типи, згідно статті 55 Господарського кодексу України. Встановлено критерії класифікації підприємств за розмірами і відповідно розподіл за термінами подання звітності. Всі учасники подають документи про фінансову звітність відповідно до приналежності до свого типу підприємства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс" 145 324,80
UAH з ПДВ
145 324,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОТЕР СТРІМ" 180 000,00
UAH з ПДВ
178 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2018 21:07
Тех вимоги 22 .pdf
17 грудня 2018 16:03
Акредетация.pdf
17 грудня 2018 16:03
Акред - фин показники .pdf
17 грудня 2018 16:03
Тех вимоги+персонал.pdf
17 грудня 2018 16:03
Пропозиція+Кошторис.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 17:19
Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2018 17:19
Фін документи.rar
17 грудня 2018 17:19
Трудові.rar
17 грудня 2018 17:19
Статутні.rar
17 грудня 2018 17:19
рекомендаційни листи.PDF
17 грудня 2018 17:19
Договори.rar
17 грудня 2018 17:14
Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2018 17:14
Фін документи.rar
17 грудня 2018 17:14
Трудові.rar
17 грудня 2018 17:14
Статутні.rar
17 грудня 2018 17:14
рекомендаційни листи.PDF
17 грудня 2018 17:14
Договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Біо-Сервіс"

ТОВ "ВОТЕР СТРІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
Відхилено 145 324,80
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 14:51
ТОВ "ВОТЕР СТРІМ"
#39332716
Переможець 178 136,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 15:57

Документи

20 грудня 2018 14:51
188.pdf

Документи

26 грудня 2018 15:57
194.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОТЕР СТРІМ"
#39332716
178 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 15:57
194.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:24
2.pdf укладений
08 січня 2019 12:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 178 136,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 689,33 UAH)