Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщенні Пішанського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей» по вул. Шкільна,1
Очікувана вартість
302 000,00 UAH
UA-2018-12-07-004912-c ● 6e2542f2e9e64fb39c22fde4c9086302
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Піщанської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141420 |
Місцезнаходження: | 24700, Україна , Вінницька обл., смт Піщанка, вул. Центральна, 95 |
Контактна особа: |
Тимцуник Олена Дмитрівна +380434921027 pischanka_osvita_td@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 17:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 17:07 |
Початок аукціону: | 03 січня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 302 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Очікувана вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи пожежної сигналізації в приміщенні Пішанського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей» по вул. Шкільна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45343000-3 — Встановлення протипожежного обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2018 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2018 15:55 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
19 грудня 2018 15:55 |
Тендерна документація із змінами.docx |
19 грудня 2018 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2018 15:55 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
19 грудня 2018 15:55 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
перелік матеріалів
Дата подання: 07 грудня 2018 21:12
Дата відповіді: 10 грудня 2018 10:45
надайте перелік матеріалів згідно з проектною документацією
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що Додаток 3 до тендерної документації містить достатній перелік та об’єм послуг, що є предметом закупівлі та дозволяє учаснику зробити усі розрахунки для підготовки тендерної пропозиції. Ще раз наголошуємо, що учасникам відповідно до п.6.3 ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації надається можливість обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи (надані послуги) та одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо робіт (послуг), яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Термін виконання робіт
Дата подання: 10 грудня 2018 14:59
Дата відповіді: 10 грудня 2018 15:44
Кінцевим терміном виконання робіт є 31.12.2018.
Аукціон має пройти 26.12.2018
Чи вистачить даного терміну для повного виконання робіт?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що відповідно до п.4.4 розділу «I. Загальні положнння» тендерної документації строк поставки товарів:Строк (термін) виконання послуг до 31.12.2019р. Технічна помилка допущена в проекті договору про закупівлю в розділі: ХІІ. Строк дії договору в пункті 12.1., буде виправлена шляхом внесення змін в тендерну документацію відповідно до норм Закону "Про публічні закупівлі".
Скан-копії посвідчень спеціалістів.
Дата подання: 10 грудня 2018 16:29
Дата відповіді: 19 грудня 2018 15:41
В ТД передбачено надати "Скан-копії посвідчень спеціалістів."
Що мається на увазі під копіями посвідчень?
Які саме посвідчення необхідні?
Відповідь: Доброго дня! Згідно діючих ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту мають бути посвідчення спеціалістів з електробезпеки та охорони праці.
Перелік обладнання
Дата подання: 13 грудня 2018 10:32
Дата відповіді: 17 грудня 2018 08:35
В Додаток 3 до тендерної документації містить лише перелік та об’єм послуг. Надайте будь-ласка перелік обладнання котре необхідно встановити
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що Додаток 3 до тендерної документації містить достатній перелік обладнання та об’єм послуг, що є предметом закупівлі та дозволяє учаснику зробити усі розрахунки для підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-07-004912-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39095456
Дата подання: 11 січня 2019 11:33
Оскарження рішення
Вимагаємо відхилити учасника ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" . Пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Учасником на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) надана Довіреність на генерального директора, що діє до 31.12.2018р., аукціон же був проведений 03.01.2019. Тобто на момент аукціону та на момент підписання договору довіреність прострочена.
2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист з переліком обов’язків відповідно до норм чинного законодавства. Учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не виконав вимогу.
3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. Учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не виконав вимогу.
4. Учасник не надав копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу або копію сторінок Статуту із зазначенням інформації стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (Статутного фонду (фондів)) (для юридичних осіб).
5. Учасник не надав гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції», а також про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
6. Учасник не надав копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7. На пристрій МЦА-GSM надано сертифікат відповідності, що діє до 15 вересня 2018р. Не надані сертифікати відповідності акумуляторні батареї, трос, металорукав, гофру, оповіщувач світловий ОС-6.1, автоматичний вимикач, також не надано учасником лист-пояснення не надання даних документів згідно законодавства.
8. На підтвердження виконання аналогічного договору учасник надав копію Договору укладений з ЖБК «Парадіз», договір не містить дату підписання, та наданий не повністю (п.2.1. Загальна вартість Договору, визначається «Протоколом узгодження договірної вартості Обладнання та Робіт» (Додаток №1 до Договору). Додаток не наданий.
9. Посвідчення працівників великої давності. Працівники повинні періодично не рідше одного разу на 3 роки проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
10. Договірна ціна складена на 01 грудня 2018 року, закупівля оголошена 07 грудня 2018.
11. Не виконана вимога: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.
12. Не виконана вимога: Учасник повинен надати всі документи у сканованому вигляді у форматі PDF(PortableDocumentFormat).
13. Не виконана вимога: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги».Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний цифровий підпис.
Отже, учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації Замовника, підлягає дискваліфікації згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Учасником на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) надана Довіреність на генерального директора, що діє до 31.12.2018р., аукціон же був проведений 03.01.2019. Тобто на момент аукціону та на момент підписання договору довіреність прострочена.
2. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист з переліком обов’язків відповідно до норм чинного законодавства. Учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не виконав вимогу.
3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе Учасник. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Надати письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та згоден з вищезазначеною інформацією. Учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не виконав вимогу.
4. Учасник не надав копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу або копію сторінок Статуту із зазначенням інформації стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (Статутного фонду (фондів)) (для юридичних осіб).
5. Учасник не надав гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції», а також про те, що до учасника не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).
6. Учасник не надав копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
7. На пристрій МЦА-GSM надано сертифікат відповідності, що діє до 15 вересня 2018р. Не надані сертифікати відповідності акумуляторні батареї, трос, металорукав, гофру, оповіщувач світловий ОС-6.1, автоматичний вимикач, також не надано учасником лист-пояснення не надання даних документів згідно законодавства.
8. На підтвердження виконання аналогічного договору учасник надав копію Договору укладений з ЖБК «Парадіз», договір не містить дату підписання, та наданий не повністю (п.2.1. Загальна вартість Договору, визначається «Протоколом узгодження договірної вартості Обладнання та Робіт» (Додаток №1 до Договору). Додаток не наданий.
9. Посвідчення працівників великої давності. Працівники повинні періодично не рідше одного разу на 3 роки проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
10. Договірна ціна складена на 01 грудня 2018 року, закупівля оголошена 07 грудня 2018.
11. Не виконана вимога: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника.
12. Не виконана вимога: Учасник повинен надати всі документи у сканованому вигляді у форматі PDF(PortableDocumentFormat).
13. Не виконана вимога: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги».Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний цифровий підпис.
Отже, учасник ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації Замовника, підлягає дискваліфікації згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" |
204 128,28
UAH з ПДВ
|
133 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пожежне спостереження-Вінниця" |
268 443,52
UAH з ПДВ
|
134 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" |
234 749,05
UAH з ПДВ
|
231 729,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" |
301 848,00
UAH з ПДВ
|
233 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХНІКА ГРУП" #31617550 |
Переможець |
133 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2019 11:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 січня 2019 13:16 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність фінансового забезпечення на 2019 рік для проведення закупівлі |
Документи:
11 січня 2019 13:16
|
протокол |