Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісні меблі» ДК 021:2015: 39130000-2 (Офісні меблі)
Очікувана вартість
39 800,00 UAH
UA-2018-12-07-004120-c 5e3e188b38b54f43bbf119ebdc55c302
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Строган

+380312612892 m.kotsan@zk.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 34888449
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Марія Строган
+380312612892
m.kotsan@zk.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 14:50
Очікувана вартість: 39 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 398,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-07-004120-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 12 грудня 2018 20:11
Дискваліфікація ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович"
ТОВ "Епіцент К" розглянувши тендерну докуменцію ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" було виявлено,що надані документи ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме: в Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі зазаначено,що кваліфікація Учасників підтверджується шляхом розміщення на торговому майданчику завірених підписом курівника та/або уповноваженої особи Учасника. ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не завірив такі документи,як:
-Сертифікати відповідності на товар(вимагають копії сертифікатів відповідності завірені підписом керівника);
- Довідка від виробника на іноземній мові без перекладу,не завірена;
-Висновок держ.саніт.-епідеміологічної служби;
-Протоколи від виробника;
-Витяг з реєстру платників єдиного податку;
-Виписка з держ.реєстру;
-копія пасопрта +індифікаційний код;
-копія аналогічного договору;
Загальна кількість документів,які не відповідають вимогам складає -23
Враховуючи вище викладене,ТОВ "Епіцентр К" вважає,що надана тендерна документація ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" не відповідає кваліфікаційним вимогам предмета закуплі :ДК 021:2015:39130000-2"Офісні меблі" та вимогає дискваліфікації даного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 16:15
Комісією Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з питань закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, визначену в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі комісією з питань закупівлі товарів, робіт, послуг) розглянуто вимогу опубліковану від 12.12.2018 «оскарження визнання переможця».
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Однак як вбачається зі змісту вимоги відсутні дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася та чітке обґрунтування вимог щодо порушень допущених в процесі закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо Вимогу, такою, що подана з порушенням п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.

Документи

13 грудня 2018 16:15
Відповідь на вимогу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович" 34 200,00
UAH з ПДВ
34 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 38 403,00
UAH з ПДВ
38 403,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 15:40
Електронний підпис
11 грудня 2018 15:36
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2018 15:36
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2018 15:36
СЕС кромка.pdf
11 грудня 2018 15:36
сертификаты Кроношпан.pdf
11 грудня 2018 15:35
Паспорт Прудніков.pdf
11 грудня 2018 15:35
Сертификат 10,2019.pdf
11 грудня 2018 15:35
Копія Договору.PDF
11 грудня 2018 15:35
Лист-згода.pdf
11 грудня 2018 15:35
ІНД код Прудніков.pdf
11 грудня 2018 15:35
Довідка щодо підпису.pdf
11 грудня 2018 15:35
Висновок СЕС клей Henkel.pdf
11 грудня 2018 15:35
Довідка про досвід.pdf
11 грудня 2018 15:35
Висновок ЛДСП .pdf
11 грудня 2018 15:35
Виписка Прудніков.pdf
11 грудня 2018 15:35
Висновок 12,2018_expertise_.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 17:41
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:33
Лист-згода.pdf
11 грудня 2018 17:33
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2018 17:33
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2018 17:33
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Прудніков Анатолій Олександрович"
#3226915733
Відхилено 34 200,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 16:19
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 38 403,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 16:21

Документи

13 грудня 2018 16:19
Електронний підпис

Документи

13 грудня 2018 16:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій