Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи на першому поверсі адміністративного будинку Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36 у Шевченківському районі для створення публічного простору» (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)
Очікувана вартість
11 022 625,00 UAH
UA-2018-12-07-003707-c cf032d54d11f4819aac8ce47a022ec7b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтович Вікторія Анатоліївна

380444637287 tendersgf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд"
Код ЄДРПОУ: 31454734
Вебсайт: http://sgf.kiev.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Оболонська, 34
Контактна особа: Войтович Вікторія Анатоліївна
380444637287
tendersgf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 15:25
Оскарження наміру укласти договір: 18 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи на першому поверсі адміністративного будинку Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36 у Шевченківському районі для створення публічного простору» (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи на першому поверсі адміністративного будинку Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36 у Шевченківському районі для створення публічного простору» (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Оболонська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

07 грудня 2018 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 15:13
Протокол 137.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АРТЄЛЬ-1"
#33342645
Переможець 11 022 625,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:25

Документи

07 грудня 2018 15:24
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:23
Протокол 138.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АРТЄЛЬ-1"
#33342645
11 022 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:24
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:23
Протокол 138.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:31
ДУ4 до договору 2018-133-Т.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:31
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 15:26
ДУ3 до договору 2018-133-Т.PDF зміни до договору
19 червня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 11:08
ДУ2 до договору 2018-113-Т.PDF зміни до договору
05 червня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:32
ДУ1 до договору 2018-133-Т.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 20:17
2018-133-Т.PDF укладений
21 грудня 2018 20:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження фінансування та продовження термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 2018-133-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 2018-133-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018-133-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 2018-133-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018-133-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження виконаних та оплачених робіт
Номер договору про закупівлю: 2018-133-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 946 607,47
UAH (в тому числі ПДВ 1 491 101,24 UAH)