Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгових категорій
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2018-12-07-003584-c 04e5d4ffb47b402facfed096557020a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гречана

+380684545497 novobogdan_shool@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Успіх" Новобогданівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42309027
Вебсайт: http://novobogdanivska.kl.com.ua
Місцезнаходження: 72330, Україна , Запорізька обл., с. Новобогданівка, вул. Шевченка, 13
Контактна особа: Ірина Гречана
+380684545497
novobogdan_shool@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 13:05
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з організації харчування учнів (Опорний заклад КЗ "Успіх", Відродженська філія І-ІІ ст., Старобогданівська філія І-ІІ ст., Троїцька філія І ст.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-17-000018 ● 0aa63343be1a4508bdf9b6e05919bdad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2019 14:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.01.2019 № 5


Запоріжжя



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Г. ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.01.2019 № 5


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу


Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2018-12-07-003584-c; 07.12.2018; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Комунального закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Успіх" Новобогданівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області, на підставі висновків моніторингу, проведеного ДЕРЖАУДИТСЛУЖБОЮ 17.01.-18.01.2019 (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2019-01-17-000018), усунув встановлені порушення. Відповідно до рішення тендерного комітету (Протокол № 25 від 23.01.2019) договір про закупівлю з ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" розірвано.

2019-01-23 15:47:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" 410 000,00
UAH
405 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЖЕРМАН МАРК ОЛЕГОВИЧ" 410 000,00
UAH
406 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 січня 2019 10:53
Електронний підпис
02 січня 2019 21:45
Електронний підпис
01 січня 2019 22:45
Изображение 064.jpg
31 грудня 2018 18:23
Изображение 066.jpg
31 грудня 2018 18:23
Изображение 065.jpg
31 грудня 2018 18:23
Изображение 064.jpg
31 грудня 2018 18:23
Изображение 063.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 056.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 055.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 054.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 053.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 052.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 051.jpg
16 грудня 2018 20:13
Изображение 049.jpg

Публічні документи

18 грудня 2018 20:53
Изображение 062.jpg
18 грудня 2018 20:53
Изображение 061.jpg
18 грудня 2018 20:53
Изображение 060.jpg
18 грудня 2018 20:53
Изображение 059.jpg
18 грудня 2018 20:53
Изображение 058.jpg
18 грудня 2018 20:53
Изображение 057.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА"

ФОП "ЖЕРМАН МАРК ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА"
#2511714529
Переможець 405 000,00
UAH
28 грудня 2018 09:50

Документи

28 грудня 2018 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА"
#2511714529
405 000,00
UAH
Документи

Документи

28 грудня 2018 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 12:35
Протокол Про розірвання Договору та відхилення тендерних пропозицій.pdf укладений
23 січня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 16:10
Договір Послуги харчування Підписаний.pdf укладений
16 січня 2019 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 405 000,00
UAH
Причини розірвання договору: Тендерна пропозиція ФОП "МАЗУРКЕВИЧ СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника торгів.