Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Паркування та ринок" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22828596 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 33 А |
Контактна особа: |
Коваленко Ігор Михайлович 380462604453 igor.kovalenko76@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
доставка до Замовника: | 10% |
доставка до Замовника: | 10% |
доставка: | 0% |
21 грудня 2018 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2018 11:35 |
Додатки до ТД_КП_2.docx | |
21 грудня 2018 11:31 |
Технічні вимоги_КП_2.docx | |
21 грудня 2018 11:25 |
тендерна документація_КП_2.docx |
21 грудня 2018 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
21 грудня 2018 11:35 |
Додатки до ТД_КП_2.docx
|
||||
21 грудня 2018 11:31 |
Технічні вимоги_КП_2.docx
|
||||
21 грудня 2018 11:25 |
тендерна документація_КП_2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-17-000006 ● fad1f7f9aa7143098b2faf473b526fa6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2018 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2018 № 242
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: лист Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 12 грудня 2018 року № 26-25-31-11/6444.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 13.12.2018 № 242
Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-12-07-003531-с 07.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-19 15:25:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля легкового (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2018-12-07-003531-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах комунальним підприємством «Паркування та ринок» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) не зазначено у тендерній документації та в додатку №2 «Технічні характеристики» до тендерної документації обґрунтування закупівлі саме автомобіля легкового Renault Dokker Expression та вираз «або еквівалент», як визначено пунктом 3 частини третьої статті 22 Закону?
3. З яких причин Вами, як Замовником в п.9 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено строк поставки від 30.01.2019 до 30.01.2019, при цьому в пп.4.4 п.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що постачальник здійснює поставку товару у повному обсязі з дня укладання договору протягом 5-ти днів, а в п.1.3, п.5.1 та п.5.7 додатку № 6 «Договір про закупівлю» до тендерної документації Замовника зазначено, строк поставки товарів протягом 20-ти робочих днів з дня підписання договору?
4. У зв’язку з чим, Замовником в п.11.1 розділу 11 «Строк дії Договору та інші умови» додатку № 6 «Договір про закупівлю» до тендерної документації Замовника зазначено, що Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє по 30 квітня 2018 року?
5. Зазначити, чому Замовником у п.1 «Технічні характеристики» додатку № 2 до тендерної документації Замовника зазначено, що автомобіль повинен бути новим (не раніше 2018 року випуску), при цьому в п.4 «Технічні вимоги» додатку № 2 до тендерної документації зазначено рік виробництва не раніше 2019 року?
6. З яких причин, Замовником в пп.4.5 п.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації прописом зазначена очікувана вартість предмета закупівлі чотириста
сімдесят грн з ПДВ, при тому, що очікувана вартість предмета закупівлі становить
470000,00 грн з ПДВ?
7. У зв’язку з чим, Замовником при тому, що здійснюється закупівля легкового автомобіля (код ДК 021:2015: 34110000-1) в п.1.1, п.4.1, п.7.1 додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання техніки, що може бути віднесена до предмета закупівлі – трактори»?
8. Зазначити, чому Замовником в п.12 «Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки» оголошення про проведення відкритих торгів» крім ціни (90%) було встановлено ще інший критерій оцінки, а саме: доставка до замовника (10%), при тому, що в додатку № 5 «Критерії та методика оцінки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника зазначена питома вага критерію «ціна» - 100%?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2018-12-20 16:02:47
На Ваш запит надаємо деталізовану відповідь по кожному окремому пункту
Ми дуже вдячні за Вашу прискіпливу та методичну роботу з нашою документацією. Вражені високою якістю перевірки. Бажаємо успіхів та винагород!
На Ваш запит надаємо відповідь щодо усунення порушень.
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
UA-P-2018-12-17-003520-a ● a13eb9ed1af64368807d6701fc95a9f9
2. На яких підставах комунальним підприємством «Паркування та ринок» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) не зазначено у тендерній документації та в додатку №2 «Технічні характеристики» до тендерної документації обґрунтування закупівлі саме автомобіля легкового Renault Dokker Expression та вираз «або еквівалент», як визначено пунктом 3 частини третьої статті 22 Закону?
Технічна помилка. Виправлено.
3. З яких причин Вами, як Замовником в п.9 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено строк поставки від 30.01.2019 до 30.01.2019, при цьому в пп.4.4 п.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що постачальник здійснює поставку товару у повному обсязі з дня укладання договору протягом 20-ти днів, а в п.1.3, п.5.1 та п.5.7 додатку № 6 «Договір про закупівлю» до тендерної документації Замовника зазначено, строк поставки товарів протягом 20-ти робочих днів з дня підписання договору?
Технічна помилка. Виправлено
4. У зв’язку з чим, Замовником в п.11.1 розділу 11 «Строк дії Договору та інші умови» додатку № 6 «Договір про закупівлю» до тендерної документації Замовника зазначено, що Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє по 30 квітня 2018 року?
Технічна помилка. Виправлено.
5. Зазначити, чому Замовником у п.1 «Технічні характеристики» додатку № 2 до тендерної документації Замовника зазначено, що автомобіль повинен бути новим (не раніше 2018 року випуску), при цьому в п.4 «Технічні вимоги» додатку № 2 до тендерної документації зазначено рік виробництва не раніше 2019 року?
Технічна помилка. Виправлено.
6. З яких причин, Замовником в пп.4.5 п.4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації прописом зазначена очікувана вартість предмета закупівлі чотириста сімдесят грн з ПДВ, при тому, що очікувана вартість предмета закупівлі становить 470000,00 грн з ПДВ?
Технічна помилка. Виправлено
7. У зв’язку з чим, Замовником при тому, що здійснюється закупівля легкового автомобіля (код ДК 021:2015: 34110000-1) в п.1.1, п.4.1, п.7.1 додатку № 3 до тендерної документації зазначено: «Аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання техніки, що може бути віднесена до предмета закупівлі – трактори»?
Технічна помилка. Виправлено
8. Зазначити, чому Замовником в п.12 «Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки» оголошення про проведення відкритих торгів» крім ціни (90%) було встановлено ще інший критерій оцінки, а саме: доставка до замовника (10%), при тому, що в додатку № 5 «Критерії та методика оцінки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника зазначена питома вага критерію «ціна» - 100%?
Технічна помилка. Виправлено. Рішення про застосування нецінового критерію прийнято тендерним комітетом через відсутність можливості фінансування послуг/витрат по доставці предмету закупівлі.
- мониторинг.docx
- тендерна документація_КП_2.docx
- Додатки до ТД_КП_2.docx
- Технічні вимоги_КП_2.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-01-04 14:54:58
Щодо отримання допомоги та роз`яснень
Приймаючі до безумовного виконання Ваші зобов`язання щодо усунення порушень, у зв`язку з необхідністю технічного опису конкретних дій по усуненню, ми звернулись за усною консультацією до служби підтримки потралу Е-Tender.
В ході консультації з`ясовано наступне:
1. Технічної можливості для усунення порушень, виявлених в ході моніторингу, станом на дату 4.01.2019 не знайдено, а саме:
- технічно неможливо змінити дату оприлюднення фінансового плану;
- технічно неможливо додати окремо перелік внесених змін до тендерної документації щодо усунених недоліків в кожну окрему складову,
так як, нажаль, станом на 4.01.2019 закупівля UA-2018-12-07-003531-c знаходиться в стадії кваліфікації Переможця.
При цьому всі виправлення по наданих зауваженнях внесені в кожний файл тендерної документації та опубліковано на порталі.
Ми готові усунути Ваші зауваження, виконуючі вимоги Закону "Про публічні закупівлі".
Звертаємось із проханням надати роз`яснення щодо наявних можливостей виконання Ваших вимог.
З повагою,
КП "Паркування та ринок"
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі 2 абзацу п. 1 ст 31 ЗУ "про публічні закупівлі", "у звязку з неможливістю усунення порушень, шо виникли через виявленні порушення законодавсства з питань публічних закупівель", закупівля скасована.
2019-01-08 17:17:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 січня 2019 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" |
469 600,00
UAH з ПДВ
|
469 600,00
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 422 640 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ-ТРЕЙДЕР" |
470 000,00
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 470 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС" "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЧЕРНІГІВ" #30843190 |
Очікує рішення |
469 600,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2019 13:59
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 січня 2019 15:59 |
Коментар щодо відміни: | На підставі абз 2 п.1 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" |