Послуги з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка
Очікувана вартість
691 680,00 UAH
UA-2018-12-07-003239-c 24f4952bcd2f4b7b8a03af7e9c723966
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 33322943
Місцезнаходження замовника: 23100, Україна , Вінницька обл., м Жмеринка, вул Соборна 10
Контактна особа замовника: Гуменюк Віра Миколаївна
+380433221225
Vira.baka@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 14:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 14:41
Початок аукціону: 26 грудня 2018 12:19
Очікувана вартість: 691 680,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 916,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Соборна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 грудня 2018 15:23
Електронний цифровий підпис
07 грудня 2018 14:37
Документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000050 ● 896e6b7fb8fe42a4bb0c448c2cd483ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 17:47:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.06.2019 №32
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.06.2019 №32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10.UA-2018-12-07-003239-c 07.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 13:12:09

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-003239-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницяліфт», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-25 11:26:38

Письмові пояснення

КП «Жмеринкакомунсервіс» відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №190 від 27.07.2018 року «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території» включено обов’язкову послуг з Технічного обслуговування ліфтів. Станом на 2019 рік підприємство обслуговує 7 будинків в яких обслуговується 22 ліфти. Комунальне підприємство за рахунок коштів, що надходять за надані послуги від населення (в даному випадку кошти місцевого бюджету не використовуються, оплати через органи Державно-казначейської служби України не здійснюються) щороку здійснює закупівлю послуги з технічного обслуговування ліфтів.
Враховуючи ту обставину, що ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відтак КП «Жмеринкакомунсервіс» з метою додержання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та забезпечення потреб територіальної громади міста за кошти, що надходять за надані послуги від населення здійснили закупівлю послуги з технічного обслуговування ліфтів. 07.12.2018 року на веб - порталі з питань державних закупівель оприлюднено оголошення
UA-2018-12-07-003239-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуги.
Тендерна документація КП «Жмеринкакомунсервіс» розроблена відповідно до вимог чинного законодавства та на виконання ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктом 2,3,5,6 і 8 частини першої та частини другої цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 1 і 7 частини першої цієї статті.
КП «Жмеринкакомунсервіс» з додержанням вимог п.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - після оцінки пропозицій замовник розглянув тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації з переліком учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами оцінки тендерних пропозицій автоматичною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону було визначено найбільш економічно вигідну ціну Товариства з обмеженою відповідальністю «Вінницяліфт» з остаточною ціновою пропозицією 691200,00 грн. код ЄДРПОУ -36063903. Так як абз. 2 ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Враховуючи ту обставину, що тендерним комітетом вивчалась та оцінювалась на відповідність тендерної документації лише пропозиція учасника, який за результатами аукціону запропонував найбільш економічно вигідну ціну – тендерна пропозиція ТОВ «Вінницяліфт», то у відповідності до п.6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КП «Жмеринкакомунсервіс» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовника визначив переможця та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Станом на 25.04.2019 року послуги з технічного обслуговування ліфтів своєчасно та якісно виконуються ТОВ «Вінницяліфт» - здійснення платежів за надані послуги проводяться за рахунок коштів підприємства, що в свою чергу одержані за надані послуги. Невиконання або призупинення надання послуг з технічного обслуговування ліфтів призведе до вкрай негативних наслідків.
Крім того, тендерним комітетом КП «Жмеринкакомунсервіс» вжито усіх заходів по максимальному забезпеченню конкуренції при закупівлі послуги з технічного обслуговування 22 ліфтів. КП «Жмеринкакомунсервіс» користуючись технічною можливістю системи прозоро проінформувало усіх можливих (на думку підприємства) учасників у даній закупівлі, окрім ТОВ «Вінницяліфт» КП «Жмеринкакомунсервіс» направляло запрошення в участі закупівлі з технічного обслуговування 22 ліфтів іншим організаціям, які обслуговують ліфти у м. Вінниця та Вінницькій області, безпосередньо – МП «Інвар» та ВМКП «Вінницяміськліфт». ( Копія листа №157 від 07.05.2019, копія листа №01-9/208 від 08.05.2019, копія скріншот від 008.05.2019, копія листа №156 від 07.05.2019, копія листа №19 від 08.05.2019 року, копія скріншот від 08.05.2019) Тому, КП «Жмеринкакомунсервіс» як замовник закупівлі, вжили максимальних заходів для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з правилом, викладеним у ч. 2 ст. 32 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено Порядок оскарження процедури закупівлі, безпосередньо міститься норма в абз.2 ч.2 ст.18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозиції учасника, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Ч. 12 зазначеної статті встановлено, що Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Отже, Законом встановлено строк на оскарження рішення замовника про намір укласти договір.
Як вбачається з інформації, оприлюдненої на електронному майданчику в системі «Ргоzогго», ДАНИЙ договір було укладено 09.01.2019. Отже, замовником додержано строк, протягом якого зацікавлені особи мали право оскаржити рішення замовника про намір укласти договір.
Отже, у відповідність до даної норми, тендерним комітетом вивчалась та оцінювалась на відповідність тендерної документації лише пропозиція учасника, який за результатами аукціону запропонував найбільш економічно вигідну ціну – тендерна пропозиція ТОВ «Вінницяліфт», то у відповідності до п.6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет КП «Жмеринкакомунсервіс» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовника визначив переможця та прийняв рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом з додержанням усіх строків встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-02 09:36:41

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-003239-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких причин договір про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 09.01.2019 №03-01-19 укладений з ТОВ «Вінницяліфт» завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки №1, №2, №3 до договору, які є невід’ємними частинами договору (п. 1.1, п.1.2, п.11.3)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-04 11:04:36

Письмові поясненя

КП «Жмеринкакомунсервіс», на Ваш запит щодо оприлюднення договору без додатків про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 09.01.2019 №03-01-19 укладений з ТОВ «Вінницяліфт» завантажений в систему Prozorro, повідомляємо, що КП «Жмеринкакомунсервіс» у відповідності до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оприлюднило договір № 03-01-2019 від 09.01.2019 року у встановлений законом термін. Враховуючи ту обставину, що відповідно до абзацу 7 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься положення про необхідність оприлюднення договору, а не договору з усіма додатками, тобто, санкцією даної статті не уточнено необхідність оприлюднення договору з усіма додатками, тому КП «Жмеринкакомунсервіс», вважає, що підприємство виконало вимоги Закону. Проте, КП « Жмеринкакомунсервіс» повідомляє про наявність даних додатків, скан-копія яких надається разом з цими письмовими пояснення.

Додатки:
- Скан-копія додатку №1, №2,№3 до договору 03-01-19 від 09.01.2019

Секретар тендерного комітету,
Юрисконсульт КП «Жмеринкакомунсервіс» Гуменюк В.М.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз.2 ч.8 ст.7-1 ЗУ " По публічні закупівлі" Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Саме тому, з метою усунення порушення вимог частини першої статті 10 Закону, додатки № 1, № 2, № 3 до договору, які є його невід’ємною частиною (пункти 1.1., 1.2. Розділ 1, пункт 11.3. Розділ 11) оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу.

2019-07-09 15:29:46

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Жмеринкакомунсервіс", 33322943, Україна, м Жмеринка, вул Соборна 10
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування 22 ліфтів у м. Жмеринка, 691680UAH, 50750000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 24f4952bcd2f4b7b8a03af7e9c723966, 2018-12-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік комунального підприємства «Жмеринкакомунсервіс» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол засідання тендерного комітету від 29 грудня 2018 року № 77, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Вінницяліфт», повідомлення про намір укласти договір, договір від 09 січня 2019 року № 03-01-09, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 05.04.2019 до договору № 03-01-19 від 09.01.2019, пояснення від 25 червня 2019 року, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що для участі у процедурі закупівлі були надані пропозиції ТОВ «Вінницяліфт», із остаточною ціновою пропозицією 691 200,00 грн та ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3», із остаточною ціновою пропозицією 691 680,00 грн. Відповідно до інформацій, відображених у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), одним із засновників ТОВ «Вінницяліфт» (50% статутного капіталу) та ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» (100% статутного капіталу) є ТОВ «Виробничо – будівельне підприємство «Літел» (адреса засновника: вул. Михайла Котельникова, буд. 23, Святошинський район, м. Київ, 03115). При цьому, відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Також, відповідно до пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Водночас, на порушення пункту 7 частини першої статті 17 та пункту 3 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Вінницяліфт», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 09 січня 2019 року № 03-01-09 на суму 691 200,00 грн. Крім того, установлено, що на порушення вимог частини першої статті 10 Закону, додатки № 1, № 2, № 3 до договору, які є його невід’ємною частиною (пункти 1.1., 1.2. Розділ 1, пункт 11.3. Розділ 11) не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 7 частини першої статті 17 та пункту 3 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

КП "Жмеринкакомунсервіс" повідомляє, про наявність відкритого провадження у господарській справі № 902/303/19 від 15.04.2019 за позовом Керівника Жмеринської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах: Північного офісу Держаудитслужби до КП "Жмеринкакомунсервіс" та до ТОВ "Вінницяліфт" третя особа яка не заявляє самостійні вимоги на предмет спору на стороні відповідача - Жмеринська міська рада Вінницької області про визнання недійсним рішення тендерного комітету та договору, договору який був предметом даного моніторингу. Отже, КП "Жмеринкакомунсервіс" після вирішення даної справи по суті, оприлюднить інформацію про усунення порушень у сфері публічних закупівель.

2019-07-09 15:59:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Вінницяліфт 691 200,00
UAH
691 200,00
UAH
Документи
ДП «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Ліфт-3» 691 680,00
UAH
691 680,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 11:23
S021001624_1812291229001.pdf
29 грудня 2018 11:20
S021001624_1812291229000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211634002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211634001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211634000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211619000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211618003.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211618002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211618001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211618000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211617003.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211617002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211617001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211617000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211616001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1812211616000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171516002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171516000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171445002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171445001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171445000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171444003.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171444002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171444000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171444001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171444000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171440004.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171443003.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171443002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171443001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171443000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171442002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171442001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171442000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171441004.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171441002.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171441001.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171441000.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171440004.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171440003.pdf
21 грудня 2018 15:51
S021001624_1608171440002.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Вінницяліфт
#36063903
Переможець 691 200,00
UAH
29 грудня 2018 11:31

Документи

29 грудня 2018 11:31
sign.p7s
29 грудня 2018 11:29
Протокол переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Вінницяліфт
#36063903
691 200,00
UAH
Документи

Документи

29 грудня 2018 11:31
sign.p7s
29 грудня 2018 11:29
Протокол переможця

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 січня 2019 11:08
договір укладений
09 січня 2019 11:06
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 17:42
звіт про виконання умов договору.docx укладений
02 березня 2020 17:03
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:43
додаткова Ліфти.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:40
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 15:19
Додаток 3.docx зміни до договору
09 липня 2019 15:15
Додаток 2.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:15
Додаток 1.pdf зміни до договору
09 липня 2019 15:15
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 14:24
sign.p7s зміни до договору
05 квітня 2019 11:51
Додаткова угода.docx зміни до договору
05 квітня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Врезультаті проведення капітального ремонту ліфтів та фактичне покращення експлуатаційних показників, що стало підставою зменшення витрат на технічне обслуговування ліфтів.
Номер договору про закупівлю: 03-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-01-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки № 1, № 2, № 3 до договору з метою усунення порушень по результатам моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-01-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 03-01-19
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 666 644,12
UAH

Актуальні тендери

До пошуку