Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція магістрального газопроводу "Івацевичі-Долина" (ІІ нитка) в місці переходу через р.Дністер на км 457 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
69 013 844,00 UAH
UA-2018-12-07-003221-c ● ef40f8812d4c496cac09951009f6e5e7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Львівтрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 25560823 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, вул.І.Рубчака,3, м.Львів |
Контактна особа: |
Дмитришин Наталія Вікторівна (032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 17 січня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 69 013 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 345 069,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 287557.68 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-01-02-003992-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція магістрального газопроводу "Івацевичі-Долина" (ІІ нитка) в місці переходу через р.Дністер на км 457»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція магістрального газопроводу "Івацевичі-Долина" (ІІ нитка) в місці переходу через р.Дністер на км 457
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 лютого 2019
—
15 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2019 16:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2019 16:36 |
Перелік змін до тендерної документації від 03.01.2018.docx | |
03 січня 2019 16:36 |
Повідомлення про виправлення помилки.pdf | |
03 січня 2019 16:36 |
Протокол про помилку.pdf | |
07 грудня 2018 14:34 |
ТД.pdf | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток І Технічні вимоги та Іа Вимоги до оформлення розрахунку.pdf | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток IV Проект договору.pdf | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VII Екоопитувальник.docx | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VI Гарантія договору.docx | |
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток V Гарантія пропозиції.docx | |
07 грудня 2018 14:34 |
титульна 332.pdf |
03 січня 2019 16:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 січня 2019 16:36 |
Перелік змін до тендерної документації від 03.01.2018.docx
|
|||
03 січня 2019 16:36 |
Повідомлення про виправлення помилки.pdf
|
|||
03 січня 2019 16:36 |
Протокол про помилку.pdf
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
ТД.pdf
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток І Технічні вимоги та Іа Вимоги до оформлення розрахунку.pdf
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток IV Проект договору.pdf
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VII Екоопитувальник.docx
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток VI Гарантія договору.docx
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
|
|||
07 грудня 2018 14:34 |
титульна 332.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Авансування
Дата подання: 27 грудня 2018 13:19
Дата відповіді: 28 грудня 2018 16:18
У зв’язку з великими фінансовими потребами начального періоду будівництва, викликаними: - необхідністю закупок матеріалів по переплаті;
- значними розмірами обов’язкових виплат ПДВ при імпортуванні комплектуючих виробів, матеріалів та обладнання, які не виробляються в Україні; - обов’язковими мобілізаційними витратами обладнання та персоналу, та враховуючи гармонізацію умов закупівель з європейськими та світовими нормами, Просимо дозволу включення, в разі перемоги в тендері, умови щодо можливості отримати авансування проекту (наприклад, до 30%) проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
«Документація закупівлі на даний об’єкт включає договір підряду стандартної форми, розробленої та затвердженої АТ «Укртрансгаз» у відповідності до чинного законодавства та фінансової політики Товариства. Внесення запропонованих змін до тексту не передбачається.»
«Документація закупівлі на даний об’єкт включає договір підряду стандартної форми, розробленої та затвердженої АТ «Укртрансгаз» у відповідності до чинного законодавства та фінансової політики Товариства. Внесення запропонованих змін до тексту не передбачається.»
щодо уточнення розділу 3 Додатку I "Технічні вимоги і якісні характеристики предмету закупівлі"
Дата подання: 04 січня 2019 15:43
Дата відповіді: 11 січня 2019 09:27
1.Технічними вимогами і якісними характеристиками предмету закупівлі розділом 1.2.3 чітко зазначено вимоги до ізоляційного покриття та ізоляційних манжет. Не зрозуміло посилання Замовника у розділі 3 «Технічні і якісні характеристики» на виробника манжет CANUSA (Канада) та системи ізоляційного покриття WG Welepipe.
Просимо привести показники до єдиного типу характеристик та видалити посилання на виробника манжет CANUSA (Канада) та системи ізоляційного покриття WG Welepipe у розділі 3 Технічні і якісні характеристики.
2. У розділі 3 « Технічні і якісні характеристики» Технічними вимогами і якісними характеристиками предмету закупівлі зазначено про застосування трубної продукції Харцизького заводу. На даний час Харцизьский трубний завод знаходиться на тимчасово окупованій території та не випускає продукцію. Враховуючи наведене просимо викласти технічні вимоги до трубної продукції з метою можливості постачання трубної продукції.
3. У розділі 3 «Технічні і якісні характеристики» Технічними вимогами і якісними характеристиками предмету закупівлі зазначено «закладено використання обладнання виробників Stopaq Europe B.V., CANUSA (Канада), WG Welepipe, Polyester, Харцизький трубний завод, ТОВ "Сумське НВО ім. Фрунзе" м.Суми». Просимо звернути увагу, що в вимогах відсутнє обладнання, а наявні лише матеріали. Крім того, внесення змін до проектно-кошторисної документації, в частині зміни застосованих матеріалів не вимагає проходження державної експертизи та процедури перезатвердження проектної документації, так як не змінюються техніко-економічні показники затвердженої проектно-кошторисної документації. Просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: поставлене вами питання розглядається профільним відділом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-07-003221-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Транс-ВІСМОС, Код ЄДРПОУ:32453637
Дата подання: 22 лютого 2019 17:19
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію (текст вимоги додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:24
22.02.2019р. Учасник опублікував у системі електронних закупівель ProZorro Вимогу № UA-2018-12-07-003221-c.a2 щодо скасування рішення про дискваліфікацію, посилаючись на роз’яснення особливостей здійснення публічних закупівель робіт, викладені у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) за вих.№ 3302-06/24782-06 від 05.08.2016р. У вказаному листі зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» «не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону». Пунктом 6.2.4 ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293 визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу. Виходячи з викладеного, Учасник стверджує, що наведені УМГ «Львівтрансгаз» підстави для відхилення тендерної пропозиції суперечать положенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-003221-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Транс-ВІСМОС, Код ЄДРПОУ:32453637
Дата подання: 22 лютого 2019 17:40
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію (текст вимоги додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:23
22.02.2019р. Учасник опублікував у системі електронних закупівель ProZorro Вимогу № UA-2018-12-07-003221-c.a2 щодо скасування рішення про дискваліфікацію, посилаючись на роз’яснення особливостей здійснення публічних закупівель робіт, викладені у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) за вих.№ 3302-06/24782-06 від 05.08.2016р. У вказаному листі зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» «не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону». Пунктом 6.2.4 ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293 визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу. Виходячи з викладеного, Учасник стверджує, що наведені УМГ «Львівтрансгаз» підстави для відхилення тендерної пропозиції суперечать положенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Транс-ВІСМОС #32453637 |
Відхилено |
68 303 802,57
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 14:23
|
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» #23742193 |
Рішення скасоване |
68 968 398,04
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 10:47
|
ПрАТ «ПВІ ЗІТ «Нафтогазбудізоляція» #23742193 |
Переможець |
68 968 398,04
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:58
|
Угода №1903000558-D від 26.12.2019 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:52
|
Додаткова угода №2 від 26.12.2019 (2) (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 10:09
|
Протокол ВП 332-4-1.pdf | укладений |
27 березня 2019 10:09
|
ДОГОВІР 457 км..pdf | укладений |
27 березня 2019 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" № 922-VІІ від 25.10.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 1903000558 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4.ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Зміна сторони у зобов'язані |
Номер договору про закупівлю: | 1903000558 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1903000558-D |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |