Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Килимок діелектричний
Очікувана вартість
48 430,00 UAH
UA-2018-12-07-002766-c ● 2b18e5bcbc9041b5b24b91bac6923e2d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київводфонд |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дмитрівська, 16-а |
Контактна особа: |
Вовк Тарас Васильович +380442289173 buvet_svkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 13:58 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 13:58 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2018 15:29 |
Очікувана вартість: | 48 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Килимок діелектричний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 шт
Детальний опис предмета закупівлі в завантаженому файлі тендерної документації "Специфікація"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, Київ, Вул. Дмитрівська, 16-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 13:08 |
Вимоги до учасників (товари) БГ.doc |
07 грудня 2018 13:55 |
Специфікація.xlsx |
07 грудня 2018 13:55 |
Проект договору на закупівлю товарів.docx |
10 грудня 2018 13:08 |
Вимоги до учасників (товари) БГ.doc
|
||
07 грудня 2018 13:55 |
Специфікація.xlsx
|
||
07 грудня 2018 13:55 |
Проект договору на закупівлю товарів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо тендерної документації
Дата подання: 10 грудня 2018 10:11
Дата відповіді: 10 грудня 2018 13:25
У відповідності до п. 9 вимог до учасників Замовником вимагається Банківська гарантія прте тендерна документація не містьт конкретної сумми банківської гарантії, та у відповідності Додатку 1 "Цінова пропозиція" зазначена наступна умова оплати: "Відстрочка платежу до 60 банківських днів", а у відповідності до розділу IV. Порядок здійснення оплати зазначені наступні умови оплвти: "розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізнішеніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, або письмово повідомлений Постачальником."
У звязку з вищевікладеним просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації: зазначити відповідний розмір банківької гарантії та умови оплати, а також подовжити термін прийому пропозицій на термін, необхідний Учаснику для оформлення банківської гарантіїї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.На сторінці закупівлі вказано «Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції», а саме 1`450.00 грн.
2.Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві.
3. Термін прийому пропозицій подовжено не буде, так як для оформлення банківської гарантії достатньо часу. Якщо жодним з Учасників не буде надана банківська гарантія, то при повторній публікації закупівлі буде подовжено термін прийому пропозицій.
2.Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві.
3. Термін прийому пропозицій подовжено не буде, так як для оформлення банківської гарантії достатньо часу. Якщо жодним з Учасників не буде надана банківська гарантія, то при повторній публікації закупівлі буде подовжено термін прийому пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-07-002766-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрростехнології", Код ЄДРПОУ:34825038
Дата подання: 10 грудня 2018 12:23
Вимоги до тендерної документації
У відповідності до п. 9 вимог до учасників Замовником вимагається Банківська гарантія прте тендерна документація не містьт конкретної сумми банківської гарантії, та у відповідності Додатку 1 "Цінова пропозиція" зазначена наступна умова оплати: "Відстрочка платежу до 60 банківських днів", а у відповідності до розділу IV. Договору Порядок здійснення оплати зазначені наступні умови оплвти: "розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізнішеніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві. Оплата здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, вказаний у цьому Договорі, або письмово повідомлений Постачальником." У звязку з вищевікладеним просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації: зазначити відповідний розмір банківької гарантії та умови оплати, а також подовжити термін прийому пропозицій на термін, необхідний Учаснику для оформлення банківської гарантіїї.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 грудня 2018 13:26
1.На сторінці закупівлі вказано «Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції», а саме 1`450.00 грн
2.Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві.
3. Термін прийому пропозицій подовжено не буде, так як для оформлення банківської гарантіїї достатньо часу. Якщо жодним з Учасників не буде надана банківська гарантія, то при повторній публікації закупівлі буде подовжено термін прийому пропозицій.
2.Умови оплати: розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставлених Товарів за видатковою накладною не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару Покупцеві.
3. Термін прийому пропозицій подовжено не буде, так як для оформлення банківської гарантіїї достатньо часу. Якщо жодним з Учасників не буде надана банківська гарантія, то при повторній публікації закупівлі буде подовжено термін прийому пропозицій.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-07-002766-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 13 грудня 2018 10:41
Щодо кваліфікації
Голові тендерного комітету “Спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд»
№ закупівлі UA-2018-12-07-002766-c
Вимога!
Шановний Замовнику!
З метою реалізації принципів здійснення закупівель передбачених п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 N 35 та вимог п.6.9, 9.1. цього ж наказу просимо дискваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАІМПЕКС" у зв`язку невідповідністю пропозиції учасника вимогам до кваліфікації учасників, а саме: п. 12, не надання гарантійного листа учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених замовником документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
З метою реалізації принципів здійснення закупівель передбачених п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 N 35 та вимог п.6.9, 9.1. цього ж наказу просимо дискваліфікувати ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" у зв`язку невідповідністю пропозиції учасника вимогам до кваліфікації учасників, а саме: п.4.1. проекту договору щодо відстрочки платежу терміном до 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару. У ціновій пропозиції ТОВ “НВО “СЗГВ” вказана відстрочка платежу на 7 (сім) днів.
З повагою,
ТОВ “Епіцентр К”
Код ЄДРПОУ 32490244
Розгорнути
Згорнути
№ закупівлі UA-2018-12-07-002766-c
Вимога!
Шановний Замовнику!
З метою реалізації принципів здійснення закупівель передбачених п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 N 35 та вимог п.6.9, 9.1. цього ж наказу просимо дискваліфікувати Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАІМПЕКС" у зв`язку невідповідністю пропозиції учасника вимогам до кваліфікації учасників, а саме: п. 12, не надання гарантійного листа учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених замовником документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.
З метою реалізації принципів здійснення закупівель передбачених п. 6.2. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України” вiд 13.04.2016 N 35 та вимог п.6.9, 9.1. цього ж наказу просимо дискваліфікувати ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" у зв`язку невідповідністю пропозиції учасника вимогам до кваліфікації учасників, а саме: п.4.1. проекту договору щодо відстрочки платежу терміном до 15 (п’ятнадцять) банківських днів після передачі Товару. У ціновій пропозиції ТОВ “НВО “СЗГВ” вказана відстрочка платежу на 7 (сім) днів.
З повагою,
ТОВ “Епіцентр К”
Код ЄДРПОУ 32490244
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2018 13:44
Вашу Вимогу буде розглянуто. Дякуємо
Номер вимоги: UA-2018-12-07-002766-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:34326488
Дата подання: 13 грудня 2018 13:31
відмова в признанні найнижчої ціни по результатам аукціону
Прошу вас надати пояснення в звязку з відмовою нам в пермозі-https://tender.uub.com.ua/Position_complaints.aspx?id=2b18e5bcbc9041b5b24b91bac6923e2d&complaintOf=award&relatedItem=fe6201a5083b4299a29eb6de4dceb44c&draft_state=claim
По результатам аукціону ми поставили найнижчу ціну
По результатам аукціону ми поставили найнижчу ціну
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2018 13:43
Дивіться "Протокол засідання тендерного комітету Замовника про визначення переможця" в ньому описано причини дискваліфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАІМПЕКС" |
23 200,00
UAH з ПДВ
|
23 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" |
43 500,00
UAH з ПДВ
|
33 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
42 999,75
UAH з ПДВ
|
35 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дебют-центр ООО |
39 254,40
UAH з ПДВ
|
38 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПОСТАЧТЕХНОЛОГІЯ |
48 430,00
UAH з ПДВ
|
48 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАІМПЕКС" #34326488 |
Відхилено |
23 200,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 12:25
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" #42171243 |
Рішення скасоване |
33 350,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 14:41
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СУМСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" #42171243 |
Відхилено |
33 350,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 14:57
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
35 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
19 грудня 2018 09:49
|