Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Очікувана вартість
929 900,00 UAH
UA-2018-12-07-002279-c 74e04011267b418e97a477ac6a90c579
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ступаєнко

+380485927849 npnbi@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189110
Місцезнаходження: 67143, Україна , Одеська обл., Великомихайлівський р-н , село Новосавицьке
Контактна особа: Оксана Ступаєнко
+380485927849
npnbi@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 14:56
Очікувана вартість: 929 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 929,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68100 метр кубічний
ПРИРОДНИЙ ГАЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67143, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, село Новосавицьке, Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 12:56
Проект договору - .doc
07 грудня 2018 12:56
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-19-000012 ● d6d9123b3dec4590925ea85499c94785
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2019 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2019 Одеса № 54
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 19.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.02.2019 № 54

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2018-12-07-002279-c Наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Нотєвський А.Д.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 12:07:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Природний газ» за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, яка проводиться Новосавицьким психоневрологічним будинком-інтернатом (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-002279-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про укладення додаткової угоди від 23.01.2019 №1 та додаткової угоди від 30.01.2019 №2 до договору на постачання природного газу від 22.01.2019 №19-346, підвищуючи ціну на газ з 9559,98 грн. до 10515,00 грн. та з 10515,00 грн. до 11565,00 грн., коли таке підвищення можливе лише у разі коливання ціни такого товару на ринку відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону ?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-22 13:00:22

Пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Природний газ»

Новосавицький психоневрологічний будинок інтернат надає пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Природний газ» за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-002279-c)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-22 13:35:46

Пояснення щодо закупівлі "Природний газ" ДК 021:2015 09120000-6, номер закупівлі UA-2018-12-07-002279-с

Новосавицький психоневрологічний будинок інтернат надає пояснення щодо закупівлі процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Природний газ» за кодом ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-002279-c).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Направлені пропозиції щодо усунення виявлених порушень ТОВ "Укртранссервіс-груп"

2019-03-26 16:36:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 684 405,00
UAH з ПДВ
651 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮГ-ГАЗ 898 920,00
UAH з ПДВ
651 036,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" 743 652,00
UAH з ПДВ
743 652,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗТОРГ" 817 200,00
UAH з ПДВ
817 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2019 19:25
Електронний підпис
03 січня 2019 19:25
ч1п2.pdf
03 січня 2019 19:25
МВС.pdf
03 січня 2019 19:25
ДФС.pdf
27 грудня 2018 18:25
Електронний підпис
27 грудня 2018 18:24
Договір зберігання.pdf
27 грудня 2018 18:24
6 Протокол призначення.pdf
27 грудня 2018 18:23
13 Довідка п.1 ч.1 ст.17.pdf
27 грудня 2018 18:23
тех специфікація.pdf
27 грудня 2018 18:23
роз'яснення.pdf
27 грудня 2018 18:23
Паспорт.pdf
27 грудня 2018 18:23
Ліцензія.pdf
27 грудня 2018 18:23
Договор.pdf

Публічні документи

26 грудня 2018 16:51
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:49
21 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 грудня 2018 16:49
13 ПОСТАНОВА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
26 грудня 2018 16:49
11 Статут.pdf
26 грудня 2018 16:49
7 Загальні відомості.pdf
26 грудня 2018 16:49
6 Договір КЕУ 64-2017040.pdf
26 грудня 2018 16:49
5 Договір Укрпошта12_57.pdf
26 грудня 2018 16:49
4 Довідка аналогічні.pdf
26 грудня 2018 16:49
3 Довідка працівники.pdf
26 грудня 2018 16:49
1 Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 11:29
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:28
санкции.pdf
21 грудня 2018 11:28
лист згода.pdf
21 грудня 2018 11:28
проект.pdf
21 грудня 2018 11:28
захист довкилля.pdf
21 грудня 2018 11:28
Гарантийний лист ГОСТ.pdf
21 грудня 2018 11:28
тех спец.pdf
21 грудня 2018 11:28
довидки за ст 17.pdf
21 грудня 2018 11:28
Договір 008852 від 14.02.17р..pdf
21 грудня 2018 11:28
аналог договір.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 22:27
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

ТОВ ЮГ-ГАЗ

ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Переможець 651 035,00
UAH з ПДВ
02 січня 2019 12:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2019 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
651 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 лютого 2020 18:33
Електронний підпис зміни до договору
29 лютого 2020 18:25
дод уг 9.jpg зміни до договору
29 лютого 2020 18:24
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 12:22
дод уг 8.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 12:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 16:05
ду7 дог 19 346.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:38
дод уг 6.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:36
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 14:12
дод угода 5.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 14:10
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 11:25
дод уг 4.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 16:44
дод уг 3.pdf зміни до договору
07 травня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 14:06
ду 2 дог 19 346.pdf зміни до договору
30 січня 2019 14:05
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 12:07
дод уг 1 дог 19 346.pdf зміни до договору
30 січня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 15:36
дод уг до дог 19 346.pdf зміни до договору
23 січня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 20:08
Догов 19 346.pdf укладений
22 січня 2019 20:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зниження ціни
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-346
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума додаткової угоди складає 36811,66 грн.
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
29 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 19-346
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 217 594,71
UAH (в тому числі ПДВ 36 265,78 UAH)