Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Catering servises
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192098 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська область обл., Маневичі, 100-річчя Маневич, 53 |
Контактна особа: |
Хітько Алла Борисівна 380677792104 manusz760@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social protection of the population Manevychi district state administration |
National ID: | 03192098 |
Contact point: |
Hitko Alla Borysivna 380677792104 manusz760@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 25 700 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 07 грудня 2018 12:38 |
Enquiries until: | 29 грудня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 04 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 січня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 25 700 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 128 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2018 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2018 16:07 |
pb_3219610490.jks | |
26 грудня 2018 16:02 |
ТД Маневичі 19 нова редакція 26.12.doc | |
26 грудня 2018 15:57 |
ТД Маневичі 19 нова редакція 26.12.doc | |
26 грудня 2018 15:50 |
Перелік змін 26.12.doc | |
07 грудня 2018 12:40 |
pb_3219610490.jks |
26 грудня 2018 16:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 грудня 2018 16:07 |
pb_3219610490.jks
|
|||||||||
26 грудня 2018 16:02 |
ТД Маневичі 19 нова редакція 26.12.doc
|
|||||||||
26 грудня 2018 15:57 |
ТД Маневичі 19 нова редакція 26.12.doc
|
|||||||||
26 грудня 2018 15:50 |
Перелік змін 26.12.doc
|
|||||||||
07 грудня 2018 12:40 |
pb_3219610490.jks
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ні ст. 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", ні іншими нормативно-правовими актами не затверджено переліку харчових додатків, які сприяють виведенню радіонуклідів з організму. Водночас на виконання Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" та з метою забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, продуктами харчування і виплати часткової компенсації їх вартості постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» затверджено розроблені Міністерством охорони здоров'я України норми харчування для дітей у шкільних закладах. Додатком № 3 до вказаної постанови встановлено норми харчування дітей у шкільних закладах, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Ваше трактування про порушення управлінням вимог рішення Рахункової палати від 11.07.2018 року є безпідставним, оскільки воно стосується та адресовувалось Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики для усунення недоліків, на їхню думку, чинного законодавства. Варто нагадати, що відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Станом на час оголошення закупівлі рекомендації, що були запропоновані Рахунковою палатою суб’єктам законодавчої ініціативи, не внесені в чинні нормативно-правові акти. Таким чином, управління здійснює свою діяльність в порядку, визначеному чинним законодавством.
Щодо вашого трактування про невизначеність відсотку добової медичної норми харчування повідомляємо, шо в тендерній документації прямо вказано, що послуги з харчування полягають у забезпеченні не менше 33,5 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та у порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість». Тобто продукти та норми їх споживання передбачені вищевказаним нормативно-правовим актом. Учасник розраховує, виходячи з вартості продуктів харчування, кількості діто-днів харчування, норму харчування для однієї дитини на день, враховуючи суму закупівлі. Встановлення конкреткного розміру добової фізіологічної норми харчування для закупівлі даного виду послуг не передбачено чинним законодавством. Це суб’єктивне твердження може розцінюватись як дискримінація учасників. А основним критерієм оцінки закупівлі є ціна відповідно до тендерної документації та ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо додатку 3 форми калькуляції. Колонка «Співвідношення у відсотковому вираженні» передбачає відношення витрат до суми пропозиції. Рядок «Відсоткове значення розміру націнки до вартості сировини, %», колонка «Розмір витрат, грн.» у взаємозв’язку передбачають подання інформації в гривнях. Витрати по організації харчування учасник заповняє на власний розсуд, незалежно від пронумерованих рядків, вказуючи всі витрати, що він понесе під час організації надання послуг.
Також щодо меню. Чинни законодавством не передбачено, яким має бути меню: тижневим чи двотижневим. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення якоїсь конкретної вимоги, не передбаченої законодавством, з боку замовника, призведе до обмеження кола учасників і, як наслідок, до дискримінації. Тому замовником пропонується надати документи на розсуд учасника.
На ваше заувження щодо відсутності у вітчизняному законодавстві визначення «спеціалізований автомобіль», повідомляємо, що відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні,
затверджених наказом Міністерства транспорту України 14.10.97 року № 363, спеціалізований автомобіль - автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій.
Щодо вашого суб’єктивного трактування, що організація надання кейтерингових послуг не вимагає використання жодних спеціалізованих транспортних засобів, достатньо, щоб транспортний засіб у встановленому поряду проходив санобробку, його водій – медогляд, а готова їжа транспортувалася у призначених для цього ємностях із щільними кришками, повідомляємо, що згідно ч.2 ст.26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 №4004-ХІІ працівники підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, повинні проходити обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) і періодичні медичні огляди. Згідно ст. 17 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний за свої кошти забезпечити фінансування та організувати проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі. Згідно постанови КМУ від 23.05.2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» передбачено, що до вказаного переліку входять водії чи інші працівники, що безпосередньо задіяні в роботі з харчовими продуктами. Управління здійснює закупівлю послуг з харчування дітей, а не працівників. Учасник (надавач послуг) самостійно добирає собі персонал відповідно до законодавства. Також це питання врегульовано ст 169 кодексу законів про працю України. Питання санообробки транспортного засобу врегульовано вимогами до спеціалізованих автомобілів, на що було звернуто увагу вище.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії учасників, що встановлені ч. 2 ст. 16 Закону. При встановленні такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону. Тендерна документація сформована таким чином, щоб не обмежувати коло учасників закупівлі та не допускати дискримінації.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 грудня 2018 11:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-22-000004 ● 13965af82d5f44dfa2bce46951549fd2
- Статус: вирішено ● Дата: 21 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.04.2019 № 111
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2018-12-07-002119-c 07.12.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-05-11 10:59:04
Щодо порушення законодавства в частині внесення змін до Договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Договір про закупівлю послуг з харчування дітей № 1 укладено 15.02.2019, Додаткова угода № 1 до Договору № 1 укладено 18.02.2019. Додатковою угодою відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" було узгоджено в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) ціну Договору № 1 від 15.02.2019 на суму 1 053 257,56 грн. При цьому вартість одного діто-дня не змінювалась, обсяг послуг в сумі по вікових категоріях відповіно до Договору становив 841 645 діто-днів, Додатковою угодою встановлено 807 313 діто-днів.
Хочемо відзначити, що закупівля кейтерингових послуг управлінням оголошувалась без доведених кошторисних призначень на вказані цілі, сума закупівлі, а також обсяг послуг по вікових категоріях при оголошенні закупівлі були орієнтовними. Тому, з метою приведення у відповідність до бюджетного законодавства та реєстрації Договору про закупівлю в органах Державної казначейської служби України було укладено Додаткову угоду в бік зменшення ціни, оскільки згідно з доведеним Департаментом соціального захисту населення Волинської облдержадміністрації кошторисом управлінню було доведено 24 516 631, 53 грн. для закупівлі вказаних послуг.
Тому, на засадах співпраці та взаємодії, враховуючи вищевказане та викладену за результатами моніторингу Вами інформацію, просимо надати консультацію або роз'яснити, чи доцільно у додатковій угоді щодо зміни істотних умов договору (предмет, ціна та строк дії договору - ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України), у системному зв'язку застосувати пункти 1, 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупвілі" з метою внесення змін до Договору щодо зменшення ціни та зміни обсягу діто-днів ( - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та - узгодженої ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); чи доцільно лише застосувати пункт 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовика). Метою Додаткової угоди є зменшення ціни Договору відповідно до бюджетних призначень, а також зменшення діто-днів харчування, що розраховувались на момент укладення Додаткової угоди. Яку норму закону застосовувати в даному випадку. Будемо вдячні за співпрацю
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-05-13 16:11:42
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) повідомляємо, що пунтком 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету 26.12.2018 р. (Протокол № 13), передбачено, що: - «відповідно до статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують інформацію про його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: - довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (холодильне, морозильне обладнання, плити та інше обладнання, яке необхідне для надання послуг з харчування), малоцінний інвентар (кухонний посуд та інвентар, столовий посуд та інше), автомобілі та спеціалізовані автомобілі, які будуть використовуватись для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування із зазначенням фактичної кількості; - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання та інші об’єкти матеріально-технічної бази або право їх використання (договір оренди або інше), а також документи, що підтверджують відповідність вказаних об’єктів вимогам санітарних норм та правил (якщо обов’язковість таких документів передбачена чинним законодавством);» Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону Україн «Про публічні закупівлі» визначено, що «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках». Управлінням, як замовником, не вимагалось в тендерній документації зазначення фактичної кількості автомобілів та спеціалізованих автомобілів, що не є порушенням пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації. Закон України «Про публічні закупівлі», в тому числі стаття 22, не містить жодних посилань, що в тендерній документації має зазначатись інформація автомобілі та спеціалізовані автомобілі із зазначенням їх фактичної кількісті, які будуть використовуватись для транспортування продуктів харчування. А в свою чергу: - ТОВ «Ресурс-Сервіс КМ» надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.12.2018 року № 12/-/01, в якій міститься інформація про Договір перевезення вантажів автомобільним транспортом № 03/12 від 03.12.2018 (з додатками), що є цивільно-правовим договором відповідно до статті 909 Цивільного кодексу України. Інформація про автомобіль зазначена в договорі № 20/458 від 01.01.2018 року; - ТОВ «Атомсервіс» надано довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.01.2019 № 03/01/2019-4, в якій вказано, що транспортування продуктів харчування здійснюється на підставі договору надання послуг з вантажного перевезення (Договір надання послуг з вантажного перевезення № 02/01-1 від 02.01.2019 року), що є цивільно-правовим договором відповідно до статті 909 Цивільного кодексу України. Інформація про автомобіль зазначена в договорі № 65 від 27.12.2018 року. В цій частині не має місця порушення пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». При чому Закон України «Про публічні закупівлі», в тому числі пункт 1 та 4 частини 1 статті 30 вказаного Закону не дають прямої вказівки, що підставою для відхилення тендерних пропозицій є довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які не містять конкретизованої інформації про автомобілі та спеціалізовані автомобілі, із зазначенням і уточненням їх фактичної кількості, які будуть використовуватись для транспортування продуктів харчування. Пропозиції учасників відповідають умовам тедерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам, установленим статтею 17 Закону. Закон не забороняє замовнику встановлювати вимогу, що право використання матеріально-технічної бази може підтверджуватись відповідними цивільно-правовими договорами. При чому відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Щодо самої відміни торгів, а також відхилення всіх тендерних пропозицій, також повідомляємо наступне. Закупівля кейтерингових послуг управлінням соціального захисту населення Маневицької РДА (Замовником) здійснювалась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою закону є забезпечення ефективного та прозорого здіснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом не передбачено технічної можливісті відхилити всі тендерні пропозиції та відмінити торги після завершення процедури закупівлі коли укладено договір та йде його виконання. Відміна торгів на підставі абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюється в разі, якщо відхилено всі тендерні пропозиції відповідно згідно з цим Законом. Кожна стадія закупівель формалізована і замовник може внести тільки ту інформацію, яка функціонально можлива на електронному майданчику системи «Прозорро», бо інакше інформація не зможе потрапити до Центральної бази даних веб-порталу «Прозорро» prozorro.gov.ua. Питання про допуск чи відхилення пропозицій на автоматизованому електронному майданчику Уповноваженого органу «Е-тендер» здійснюється на етапі Пре-кваліфікація (максимально триває 20 робочих днів). На цьому етапі після завершення періоду подання пропозицій розкриваються всі деталі пропозицій Учасників. Розглядаються всі пропозиції, оцінюється відповідність Учасників усім вимогам тендерної документації та завантажується в систему протокол рішення по кожній з поданих пропозицій і обирається одна із двох опцій по кожному Учаснику: • допустити до аукціону; ЧИ • відхилити пропозицію. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі здійснюється відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 року № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577, а також Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 166. Відміна торгів на підставі абзацу 7 частини 1 статті 31 Закону здійснюється до моменту/етапу прийняття рішення про укласти договір і лише у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. З моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції такого учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому в абзаці 7 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому, оскільки закупівля кейтегингових послуг є завершеною, укладено Договір та завантажено всі необхідні документи, що підтверджують завершення закупівлі, Управління зі своєї сторони станом на момент подання Вами інформації про результати моніторингу закупівлі (10.05.2019) не має технічної можливості на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу «Е-тендер» повернутися на етап Пре-кваліфікації закупівлі для вирішення питання відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом та відмінити торги, відхилення та відміна відбувається натисканням певної кнопки в інтерфейсі е-майданчика. Консультацію з даного питання також отримано від служби підтримки авторизованого електронного майданчика Уповноваженого органу «Е-тендер». Тобто не має можливості усунути виявлені порушення з наведих вище причин в системному зв’язку з ст. 19 Конституції України, згідно якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладення додаткових угод), повідомляємо, що в цій частині порушення усунуто шляхом укладення уточнення до Додаткової угоди № 1 від 18.02.2019 року, документи завантажено на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу.
2019-05-16 10:22:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-06-26-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У
ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
19.06.2019 м. Луцьк № 23-од
НАКАЗ
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 19 червня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-12-07-002119-c, здійсненої Управлінням соціального захисту населення Маневицької районної дкржавної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
2019-06-26 15:32:07
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
.
2019-05-23 15:28:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління соціального захисту Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192098 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна, Волинська область обл., Маневичі, 100-річчя Маневич, 53 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АТОМСЕРВІС #39927581 |
Переможець |
25 569 886,78
UAH
|
01 лютого 2019 08:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 09:48
|
Дод угода 5.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:38
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 15:04
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2019 10:19
|
Додаткова угода №2 уточнення.pdf | зміни до договору |
16 травня 2019 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 11:52
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 11:50
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 12:00
|
Договір 19.pdf | укладений |
15 лютого 2019 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору у зв'язку з доведеними фактичними кошторисними призначеннями |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку про наявність або відсутність порушень законодавства, складеного Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу № UA-M-2019-04-22-000004 в частині внесення зміндо договору про закупівлю, уточнено редакцію Додаткової угоди № 1 від 18 лютого 2019 року до Договору № 1 від 15 лютого 2019 року «Про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", п. 10.3 Договору № 1 від 15 лютого 2019 року про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, за державні кошти, дію Договору слід пролонгувати (продовжити) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в 2019 році. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та у зв'язку з закінченням бюджетного року, Строни домовилися зменшити ціну Договору як таку, на яку фактично було надано послуги |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" укласти додаткову угоду на встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 1 від 15 лютого 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |