Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл робочий з вбудованою тумбою
Очікувана вартість
59 400,00 UAH
UA-2018-12-07-001402-b ● 7b2795aa6e694bd9882d16686dfc9e00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108651 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74 |
Контактна особа: |
Мельник Альона Володимирівна +380462619232 zakupivli@cn.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2018 19:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 19:16 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2018 11:50 |
Очікувана вартість: | 59 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Стіл робочий з вбудованою тумбою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Перемоги, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 19:12 |
Проект Договору Допорогові.doc |
07 грудня 2018 19:12 |
Оголошення_Столи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-07-001402-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 19 грудня 2018 15:34
Вимога Замовнику щодо необхідності відхилення пропозиції учасника
ТОВ "ВКФ "ВВ", неможливості обрання означеного учасника переможцем закупівлі, у зв’язку з невідповідністю його пропозиції вимогам Замовника.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника - ТОВ "ВКФ "ВВ" (далі – Учасник), оскільки, вона не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі – Оголошення) Замовника з таких причин:
- всупереч вимогам п/п. 2), п. 12 Оголошення означеним Учасником не надано інформацію про повну відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2). Так, Учасником не ПІДТВЕРЖЕНО, ЩО «…товар БУДЕ виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ…»; «…товар БУДЕ постачається в упаковці (тарі), що забезпечить захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання…» тощо;
- всупереч вимогам п/п. 5), п. 12 Оголошення щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, Учасником не надано документи, які підтверджують його відповідний досвід. У наданих учасником документах підтверджується його досвід у частині виконання договорів з іншим предметом закупівлі (стільці та крісла – це навіть інший код ДК), а ні ж корпусні меблі;
- всупереч вимогам п/п. 9), п. 12 Оголошення учасником не підтверджено повноваження посадової особи на підписання документів цінової пропозиції та договору. Так у складі пропозиції Учасника, наявна завірена не належним чином копія Статуту, затвердженого 26.12.2011, а останні зміни, внесені до нього, датуються 16.02.2015. При цьому, Витяг з протоколу №8 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «ВВ» у якому призначається директор датується 14.07.2005, а витяг з наказу щодо вступу на посаду директора 15.07.2005. Таким чином, не можливо підтвердити повноваження «директора» якого зазначено у пропозиції Учасника, оскільки, документи, які це підтверджують та посилаються на наявний чинний Статут – відсутні.
- всупереч вимогам Додатку 1 до Оголошення, у Ціновій пропозиції Учасника не наведено відомості про № факсу чи телефону.
Розгорнути
Згорнути
- всупереч вимогам п/п. 2), п. 12 Оголошення означеним Учасником не надано інформацію про повну відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 2). Так, Учасником не ПІДТВЕРЖЕНО, ЩО «…товар БУДЕ виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ…»; «…товар БУДЕ постачається в упаковці (тарі), що забезпечить захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання…» тощо;
- всупереч вимогам п/п. 5), п. 12 Оголошення щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, Учасником не надано документи, які підтверджують його відповідний досвід. У наданих учасником документах підтверджується його досвід у частині виконання договорів з іншим предметом закупівлі (стільці та крісла – це навіть інший код ДК), а ні ж корпусні меблі;
- всупереч вимогам п/п. 9), п. 12 Оголошення учасником не підтверджено повноваження посадової особи на підписання документів цінової пропозиції та договору. Так у складі пропозиції Учасника, наявна завірена не належним чином копія Статуту, затвердженого 26.12.2011, а останні зміни, внесені до нього, датуються 16.02.2015. При цьому, Витяг з протоколу №8 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «ВВ» у якому призначається директор датується 14.07.2005, а витяг з наказу щодо вступу на посаду директора 15.07.2005. Таким чином, не можливо підтвердити повноваження «директора» якого зазначено у пропозиції Учасника, оскільки, документи, які це підтверджують та посилаються на наявний чинний Статут – відсутні.
- всупереч вимогам Додатку 1 до Оголошення, у Ціновій пропозиції Учасника не наведено відомості про № факсу чи телефону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2018 16:41
Щодо Вашої вимоги, повідомляємо наступне:
- підписавши Вимоги, викладені в Додатку 2 та відповідно до зазначеної Замовником умови в Оголошенні, а саме: «Приймаючи участь у закупівлі, Учасник погоджується з умовами даного Оголошення, зокрема з Вимогами, зазначеними у Додатку 2 цього Оголошення» Учасник ТОВ «ВКВ «ВВ» підтверджує, що «…товар БУДЕ виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ…»; «…товар БУДЕ постачається в упаковці (тарі), що забезпечить захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання…».
- У вимогах щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору замовником не вимагалось відповідність такого договору ДК зазначеному в оголошенні, разом з тим, предмети закупівлі крісла, стільці відносяться до офісної меблі, як і столи, що закуповуються замовником, тому було прийнято рішення щодо прийняття такого договору до розгляду.
- Учасником ТОВ «ВКВ «ВВ» на підтвердження повноваження посадової особи на підписання документів цінової пропозиції та договору було надано Витяг з протоколу №8 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «ВВ» у якому призначення директора датується 14.07.2005 та витяг з наказу щодо вступу на посаду директора від 15.07.2005. Разом з тим, замовником було перевірено дані Учасника у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним, (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) в якому зазначено, що підписант згідно статуту збігається з особою, яка зазначена у наданих Учасником документах щодо підпису.
- У складі цінової пропозиції до проведення аукціону та у оновленій пропозиції, яку Учасник ТОВ «ВКВ «ВВ» завантажив на електронний майданчик після аукціону наявна інформація щодо номеру телефону Учасника.
- підписавши Вимоги, викладені в Додатку 2 та відповідно до зазначеної Замовником умови в Оголошенні, а саме: «Приймаючи участь у закупівлі, Учасник погоджується з умовами даного Оголошення, зокрема з Вимогами, зазначеними у Додатку 2 цього Оголошення» Учасник ТОВ «ВКВ «ВВ» підтверджує, що «…товар БУДЕ виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ…»; «…товар БУДЕ постачається в упаковці (тарі), що забезпечить захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання…».
- У вимогах щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору замовником не вимагалось відповідність такого договору ДК зазначеному в оголошенні, разом з тим, предмети закупівлі крісла, стільці відносяться до офісної меблі, як і столи, що закуповуються замовником, тому було прийнято рішення щодо прийняття такого договору до розгляду.
- Учасником ТОВ «ВКВ «ВВ» на підтвердження повноваження посадової особи на підписання документів цінової пропозиції та договору було надано Витяг з протоколу №8 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «ВВ» у якому призначення директора датується 14.07.2005 та витяг з наказу щодо вступу на посаду директора від 15.07.2005. Разом з тим, замовником було перевірено дані Учасника у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним, (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) в якому зазначено, що підписант згідно статуту збігається з особою, яка зазначена у наданих Учасником документах щодо підпису.
- У складі цінової пропозиції до проведення аукціону та у оновленій пропозиції, яку Учасник ТОВ «ВКВ «ВВ» завантажив на електронний майданчик після аукціону наявна інформація щодо номеру телефону Учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
59 006,28
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 17:59
|