Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6
Services cooking
Очікувана вартість
31 758 728,00 UAH
UA-2018-12-07-000985-a 75808d9a4a70425c96a64125ca71afa4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошмак Вікторія Леонідівна

+380363424241 upszn@volodrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 25797471
Місцезнаходження: 34300, Україна , Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23
Контактна особа: Кошмак Вікторія Леонідівна
+380363424241
upszn@volodrda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Трохимчук Юрій Сергійович
+380686269177
upszn@volodrda.gov.ua
Пацан Світлана Іванівна
+380363424241
upszn@volodrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Social protection of the population Volodymyrets district state administration
National ID: 25797471
Contact point: Koshmak Viktoriya Leonidivna
+380363424241
upszn@volodrda.gov.ua
Additional contacts: Trokhymchuk Yurii Serhiiovych
+380686269177
upszn@volodrda.gov.ua
Patsan Svitlana Ivanivna
+380363424241
upszn@volodrda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2018 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2019 16:45
Початок аукціону: 29 січня 2019 12:59
Очікувана вартість: 31 758 728,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 879,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 952700 UAH
Publication date: 07 грудня 2018 16:40
Enquiries until: 29 грудня 2018 16:45
Complaints submission until: до 04 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 січня 2019 16:45

Information

Estimated total value: 31 758 728 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 15 879 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8166 послуга
Послуги з готування їжі код ДК 021:2015 – 55321000-6 (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, Навчальні заклади, розташовані на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області, Володимирецький район
ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі

Services cooking (Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region)
CPV: 55321000-6
Період постачання: з 01 лютого 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 16:38
Перелік змін 22.12.18.pdf
22 грудня 2018 16:38
Тенд док 221218 до нова ред опр.docx
22 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 16:38
Перелік змін 22.12.18.pdf
19 грудня 2018 17:30
Перелік змін 2.pdf
14 грудня 2018 16:31
Перелік змін.pdf
22 грудня 2018 16:38
Тенд док 221218 до нова ред опр.docx
19 грудня 2018 17:30
Тенд док 181218 нова ред.docx
14 грудня 2018 16:31
Тенд док 141218 до друку нова ред.docx
07 грудня 2018 16:40
Тенд док 071218 до друку.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МЕДИЧНА (ФІЗІОЛОГІЧНА) НОРМА ХАРЧУВАННЯ
Дата подання: 10 грудня 2018 14:02
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:19
Згідно ТД - послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової МЕДИЧНОЇ (ФІЗІОЛОГІЧНОЇ) НОРМИ ХАРЧУВАННЯ відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258, та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 № 116; Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 називається - НОРМИ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНИХ ТА ШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ Додаток № 4 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 називається - ФІЗІОЛОГІЧНІ (МЕДИЧНІ) НОРМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДУКТАМИ ХАРЧУВАННЯ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВНАСЛІДОК ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ Який додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 підлягає застосуванню Додаток № 4 чи Додаток № 3 ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підлягає застосуванню Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 "Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".
Харчування дітей в населених пунктах 4 категорії
Дата подання: 10 грудня 2018 17:45
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:21
Конституційний Суд України своїм рішенням від 17 липня 2018 року № 6-р/2018 у справі № 1-11/2018(3830/15) визнав такими, що не відповідають Конституції ряд норм Закону України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" від28.12.2014 р. № 76-VIII (далі - Закон № 76) та Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991 р. № 796-XII (далі - Закон № 796). Зокрема, неконституційними визнано: • пп. 2; абз.абз.1, 3 пп. 3; пп. 4; абз.абз. 1, 2 пп. 5; абз.абз. 1-4 пп. 6; пп. 7 п. 4 р. І Закону № 76; • ч. 3 ст. 22, ч. 2 ст. 24, ч. 7 ст. 30 Закону № 796; • ст. 53 (крім назви), ст. 60 Закону № 796 у редакції Закону № 76. Зазначені норм було визнано КСУ такими, що обмежують чи скасовують пільги, компенсації і гарантії, та призвели до звуження прав осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, зниження рівня їх соціального забезпечення. З дня ухвалення рішення КСУ від 17.07.2018 р. № 6-р/2018 відповідні норми втратили чинність. Таким чином згідно з указаним рішенням Конституційного Суду, відновлено у праві на компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 4 (в тому числі щодо безоплатного шкільного харчування). У Володимирецькому районі до 4 категорії віднесено села: 1.с.Велихів, 2.смт Володимирець, 3.с.Городець, 4.с.Довговоля 5.смт Нова Рафалівка 6.с.Сварині Згідно ТД харчування дітей в навчальних закладах по вказаним населеним пунктам непередбачене. Чому школи .с.Велихів,.смт Володимирець, с.Городець, с.Довговоля, смт. Нова Рафалівка,.с.Сварині не віднесені в ТД до навчальних закладів, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району, Рівненської області в яких мають надаватись послуги з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до Закону України від 27 лютого 1991 року N 791а-XII «Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи» із змінами та доповненнями, а саме ст.2 визначено три зони радіоактивно забруднених територій, серед яких відсутня зона посиленого радіоекологічного контролю («4 зона»);
- На виконання п. 11. ст.. 30 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28.02.1991р. № 796-XII до Тендерної Документації було внесено всі навчальні заклади району, які розташовані на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області, та зазначені в Додатку № 2 до цієї Документації.
Надмірні вимоги про надання копій паспорта та ідентифікаційного номера
Дата подання: 11 грудня 2018 11:50
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:50
Вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника до учасників про надання копії паспорта та ідентифікаційного номера. Вказані документи не є документами, необхідними для підтвердження ведення господарської діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків (або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Варто також зазначити, що відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Вільний доступ в Інтернеті до повного комплекту документів (паспорта, довідки про присвоєння ІПН, тощо), необхідних для здійснення цивільно-правових, фінансових та інших операцій, може мати негативні наслідки для особи, яка розмістила їх там. Все більше Учасників повідомляють, що стали жертвою шахраїв, які оформили кредит на їх ім'я на сайті Moneyveo.UA. взявши скани документів з персональними даними із системи ProZorro Команда ProZorro занепокоєна неправомірним використанням персональних даних, в тому числі учасників публічних закупівель. ProZorro рекомендує бізнесу відстоювати право на обґрунтований запит персональних даних. Зважаючи на вказане просимо виключити з ТД вимоги про надання Учасниками копій паспорта та ідентифікаційного номера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Щодо довідок із банку
Дата подання: 12 грудня 2018 16:36
Дата відповіді: 14 грудня 2018 16:51
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону Замовник визначив кваліфікаційні критерії до Учасників процедури закупівлі з числа тих, що встановлені ч. 2 ст. 16 Закону: - Кваліфікаційний критерій №1. „Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” – укомплектованість матеріально-технічної бази Учасника для надання послуг; - Кваліфікаційний критерій №2. „Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” – укомплектованість Учасника працівниками, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг; - Кваліфікаційний критерій №3. „Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” - досвід виконання аналогічних договорів; І разом з тим п. 2.5. ТД зобов’язав Учасників надати довідки з обслуговуючого банку(ів) із зазначенням реквізитів рахунку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видана не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій (оригінал). У разі наявності інших платежів, які сплачуються з рахунку(ів) Учасника, та/або обтяжень на рахунку(ах) зазначена інформація відображається у довідці з обслуговуючого банку(ів). Довідки з обслуговуючих банків не є документальним підтвердженням жодного з встановлених критеріїв, а тому мають бути виключені з переліку документів, що подаються Учасниками. Також слід зауважити, що згідно статті 60 Закону України «Про банки та банківську діяльність» банківською таємницею, зокрема, є відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України; Тому вимога тендерної документації щодо надання довідок з банку є порушенням банківської таємниці, а тому повинна бути скасована Замовником. Просимо внести зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Оформлення листа-згоди від суб’єктів персональних даних на їх обробку
Дата подання: 14 грудня 2018 14:24
Дата відповіді: 19 грудня 2018 17:15
Тендерна документація вимагає від учасника надати листи-згоди від суб’єктів персональних даних на їх обробку з дотриманням Закону України «Про захист персональних даних». Просимо надати роз’яснення по слідуючих питаннях: 1. Яка має бути форма листа-згоди суб’єктів персональних даних? 2. Лист-згода на обробку персональних даних має бути підписаний кожним працівником окремо, чи один лист-згода підписаний всіма працівниками? 3. Чи підійдуть Замовнику листи-згоди надані працівниками роботодавцю (учаснику) під час оформлення на роботу, чи потрібно окремо в даній закупівлі оформити листи-згоди від працівників на адресу тендерного комітету?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до Додатку №5 тендерної документації (дозволяється один лист-згода підписаний всіма працівниками)
Документ про отримання кваліфікації кухаря
Дата подання: 14 грудня 2018 15:32
Дата відповіді: 19 грудня 2018 17:16
Тендерна документація вимагає від учасника надати копії посвідчення, сертифікату, свідоцтва тощо про отримання кваліфікації кухаря. 1. Як діяти учаснику коли працівником було змінено прізвище, а в документі про освіту про отримання кваліфікації кухаря зазначено попереднє прізвище? 2. Як діяти учаснику коли працівник відмовляється та/або не може надати документ, що підтверджує зміну прізвища?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання роз’яснень щодо відносин між працівником та працедавцем не належать до компетенції тендерного комітету.
Термін надання довідки з банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами
Дата подання: 17 грудня 2018 09:14
Дата відповіді: 19 грудня 2018 17:22
Згідно тендерної документації Учаснику необхідно надати довідку з обслуговуючого банку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Відкриті торги з публікацією англійською мовою передбачають предкваліфікацію і посткваліфікацію. Як в даному випадку розуміти термін "десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій" -дата розкриття є датою проведення електронного аукціону? чи - датою розкриття є дата розкриття частини тендерної пропозиції на етапі попередньої кваліфікації учасників, (дата кінцевого строку подання пропозицій)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: : Відповідно до розділу ІV Тендерної Документації.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 18 грудня 2018 16:28
Дата відповіді: 19 грудня 2018 17:24
З метою уникнення непорозумінь під час розгляду тендерних пропозицій Учасників, прохання до Замовника відкоригувати "Тендерну пропозицію" додаток №4. Перший стовпчик таблиці містить речення "вивчивши умови тендерної...". Можливо там повина бути назва "Область"?
Відповідь: Внесення змін до Тендерної Документації
Внесіть зміни до проекту договору
Дата подання: 19 грудня 2018 17:34
Дата відповіді: 22 грудня 2018 16:39
пп. 2.1. Проекту договору - учасник повинен надати Замовнику послуги одноразового щоденного гарячого харчування дітей у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, в межах виконання 30 % (тридцяти п’яти) добових фізіологічних (медичних) норм харчування, що встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 №258. Змініть (тридцяти п’яти) на тридцяти. XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКІВЗИТИ СТОРІН Реківзити змініть на реквізити
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Дата розкриття
Дата подання: 20 грудня 2018 11:20
Дата відповіді: 22 грудня 2018 16:40
Просимо Замовника надати роз'яснення стосовно визначення поняття "дата розкриття". У розділі ІV Тендерної Документації Замовник зазначає: "Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів". По-перше в оголошенні станом на сьогодні відсутня дата розкриття. По-друге, автоматично дата розкриття в електронній системі з'явиться тільки після аукціону. Крім того, в ЗУ "Про публічні закупівлі" існує поняття "автоматично розкривається частина тендерної пропозиції" (кінцевий строк подання тендерних пропозицій). Не визначивши поняття "дата розкриття" Замовник наперед створює прецедент для оскарження рішення Замовника в разі відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Пропозиції щодо змін до ТД
Дата подання: 21 грудня 2018 10:22
Дата відповіді: 22 грудня 2018 16:41
В пункті Тендерної Документації щодо надання довідки з обслуговуючого банку(ів) про відсутність/наявність заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій просимо змінити текст "десять календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій " на текст "десять календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій" Адже невизначеність (нечіткість) таких умов тендерної документації унеможливлює їх неухильне виконання, створює умови для зловживань, різночитань і перекручувань інформації, а отже призводить до порушення конкурентних засад торгів. З урахуванням викладеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо вас, шановний замовник, усунути порушення чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної Документації
Підтвердження кваліфікації кухаря відповідно до ТД
Дата подання: 21 грудня 2018 12:31
Дата відповіді: 22 грудня 2018 16:43
Дошлюбне прізвище в посвідченні, сертифікаті, свідоцтві про отримання кваліфікації кухаря буде відповідати умовам ТД? Додаткових документів ТД не вимагає. Додатково потрібно подавати документи про зміну прізвища чи ні?
Відповідь: Документи подаються відповідно чинного законодавства та вимог Тендерної Документації.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 січня 2019
UA-2018-12-07-000985-a75808d9a4a70425c96a64125ca71afa4
Найменування: Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 25797471
Місцезнаходження: 34300, Україна, Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23
Учасник Документи Рішення
ТОВ АТОМСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 січня 2019 16:50
протокол
23 січня 2019 17:03
Електронний підпис

Публічні документи

04 січня 2019 19:46
працівники.pdf
04 січня 2019 19:46
обладнання.pdf
04 січня 2019 19:46
технічна частина.pdf
04 січня 2019 19:46
калькуляція.pdf
04 січня 2019 19:46
тендерна пропозиція.pdf
04 січня 2019 19:46
Лицензия.rar
04 січня 2019 19:46
Доверенность.rar
04 січня 2019 19:46
Гарантия 016-001-89-2019 (1).rar

Документи

23 січня 2019 16:55
протокол
23 січня 2019 17:06
Електронний підпис

Документи

23 січня 2019 16:57
протокол
23 січня 2019 17:05
Електронний підпис

Публічні документи

08 січня 2019 12:59
Електронний підпис
08 січня 2019 12:59
Електронний підпис
08 січня 2019 12:37
35. Проект договору.PDF
08 січня 2019 12:36
1. Титульна сторінка.PDF

Документи

23 січня 2019 16:58
протокол
23 січня 2019 17:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

КП Володимирецький комбінат громадського харчування

ТОВ "РЕСУРС-СЕРВІС КМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування 31 680 698,00
UAH
31 644 451,25
UAH
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 31 645 502,15
UAH
31 645 502,15
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2019 12:59
Електронний підпис
08 січня 2019 12:59
Електронний підпис
08 січня 2019 12:37
35. Проект договору.PDF
08 січня 2019 12:36
1. Титульна сторінка.PDF

Публічні документи

04 січня 2019 19:46
працівники.pdf
04 січня 2019 19:46
обладнання.pdf
04 січня 2019 19:46
технічна частина.pdf
04 січня 2019 19:46
калькуляція.pdf
04 січня 2019 19:46
тендерна пропозиція.pdf
04 січня 2019 19:46
Лицензия.rar
04 січня 2019 19:46
Доверенность.rar
04 січня 2019 19:46
Гарантия 016-001-89-2019 (1).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Володимирецький комбінат громадського харчування

ТОВ АТОМСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
Переможець 31 644 451,25
UAH
29 січня 2019 17:36

Документи

29 січня 2019 17:36
Електронний підпис
29 січня 2019 17:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Володимирецький комбінат громадського харчування
#01764610
31 644 451,25
UAH
Документи

Документи

29 січня 2019 17:36
Електронний підпис
29 січня 2019 17:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:06
ДОД.УГ _5.pdf зміни до договору
31 березня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:42
Дод.угода _4.pdf зміни до договору
17 січня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:03
Дод угод _3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:31
Дод уг 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 17:11
дод.угода1.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 17:06
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 16:34
підписаний договір укладений
11 лютого 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Замовник та Учасник, у зв’язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, погодилися зменшити ціну Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти від 11 лютого 2019 р. № 14 (далі Договір) на суму 1224946,50 грн., відповідно внести зміни до Додатку 1 до Договору та викласти пункт 3.1 розділу III Договору в наступній редакції: 3.1. Розрахункова ціна цього Договору становить 30419504,75 грн. (Тридцять мільйонів чотириста дев'ятнадцять тисяч п’ятсот чотири гривні 75 копійок) без ПДВ. Розрахунок ціни Договору наведено у Додатку 1 до цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зменшенням обсягу закупівель
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору пролонгована на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі укладеного у 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 31 267 459,10
UAH