Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для одягу; розхідні матеріали одноразового використання; контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів.
Очікувана вартість
147 081,00 UAH
UA-2018-12-07-000973-c 94ac3887ec6645b79562bad70226f24d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Форманчук

+380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37910005
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1
Контактна особа: Олександр Форманчук
+380500347079
obuhiv_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 14:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 13:45
Очікувана вартість: 147 081,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26465 штука
Одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для одягу; розхідні матеріали одноразового використання; контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, м.Українка, Київська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 10:40
Конкурсна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 19 грудня 2018 14:15
СКАРГА
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 0760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме,
147 081,00 грн.
Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 грудня 2018 15:31
Причина: Ошибка
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 19 грудня 2018 15:39
СКАРГА
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме, 147 081,00 грн. Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Повідомляємо Вам, що ФОП Кіхтенко Н.В. спричиняє тиск на наше підприємство, а саме лист на нашу електронну адресу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2018 15:36
Шавновний учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " у відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне що у оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель зазначена загальна кількість предмета закупівлі – 26465 штук, тобто Учасники повинні нам поставити одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для огляду в кількості 10 штук; розхідні матеріали одноразового використання: Лорнабор №1 – 3000 шт., шпателя – 3000 шт., лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 10000 шт., системи – 100 шт., рукавички нестерильні – 10000шт., пипетка медична в футлярі – 50 шт., салфетки марлеві стерильні 16Х14 200шт;
контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів 105 штук. В телефонному режимі ФОП Кіхтенко Н.В. було роз’яснено, що була технічна помилка по лейкопластиру №1 – 1.6Х7.2 замість 10000 шт. було написано 100000 шт. і роз’яснено, що в тендерній пропозиції потрібно рахувати не 100000 шт. а 10000 шт., через що ФОП Кіхтенко Н.В. було пораховано 10000 шт. лейкопластира. Під час уточнення в телефонному режимі працівнику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " було також роз’яснено, що була допущена помилка і потрібно в тендерній пропозиції рахувати не 100000 шт. а 10000 шт. лейкопластира. Також Вашому працівнику було роз’яснено і по іншим питанням допорогової закупівлі. На момент уточнення по допороговій закупівлі Учасниками КНП ОРР «ОРЦПМСД» не мало можливості відмінити закупівлю та провести нову для виправлення помилки, , так як закінчується календарний рік і кошти повернуться до районного бюджету. Що призвело б до не до оснащення КНП ОРР «ОРЦПМСД необхідними медичними матеріалами, що в свою чергу негативно вплинило на роботу нашого підприємства. Населення Обухівського району було б позбавлене якісного медичного обслуговування, була б зірвана реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я.
Що стосується специфікації до Договору то згідно п. 9.4. істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, тобто після погодження і підписання договору специфікація не може змінюватися, а до підписання Договору КНП ОРР «ОРЦПМСД» бере до увагу комерційну пропозицію та ціну переможця аукціону згідно зі ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того вивчивши вашу тендерну документацію було виявлено ряд помилок ціна на лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 за одиницю товару становить 33,66грн. Якщо помножити 100000 лейкопластиру на 33.66 грн. то сума повинна становити 3366000,00 грн. а не 33662,20 грн. як зазначено у Вашій пропозиції. Тобто Вам також було роз’яснено що потрібно рахувати не 100000 шт., а 10000 шт. лейкопластиру. В тендерній КНП ОРР «ОРЦПМСД» вимагалися пластирі бактерицидні, а Ви пропонуєте пластир паперовий в котушці.
Також у Вас відсутні слідкуючі документи:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо).
Якщо, ФОП Кіхтенко Н.В. здійснює тиск на Ваше підприємство раджу звернутися до відповідних органів.
Дякуємо за розуміння та надіємося на подальшу плідну співпрацю.

Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 20 грудня 2018 16:34
Уточнення
Шановний замовник, так дійсно, щодо наших установчих документів ми дійсно допустили помилку, і приносимо заце наші вибачення. Вони в нас є, і ми вам їх прикрипляємо.
Також, щодо того, що ми прорахували не за одиницю товару, а за упаковку, також приносимо свої вибачення. Адже при розрухунку ми мали на увазі, що беремо лейкопластирем № 100, тому загальну кількість ми поділили на 100 і отримали ту сумму, яку зазначили у тендерній документації.

Щодо того, що ФОП Кіхтенко Н.В. отримала точну кількість товару по телефону, не є правильним, адже тоді потрібно було виправляти тендерні вимоги і оголошувати їх на загальних умовах прикріпивши на сайт всю інформацію про зміни. Ми також Вам телефонували і уточнювали аналогічну інформацію, але не отримали правильну кількість лейкопластирю.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 грудня 2018 10:58
Причина: ошибка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 127 260,00
UAH з ПДВ
127 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 146 619,73
UAH з ПДВ
146 619,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 13:53
07-18.pdf
14 грудня 2018 13:23
шпатель деревяний.zip
14 грудня 2018 13:23
ЛОР набір.rar
14 грудня 2018 13:23
уставні ФОП Кіхтенко.rar
14 грудня 2018 13:23
декларація на систему.pdf
14 грудня 2018 13:23
гінек.набір.rar
14 грудня 2018 13:23
ГАММА контейнер.rar

Публічні документи

12 грудня 2018 14:52
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:51
шпатель апексмед.7z
12 грудня 2018 14:51
серт кач-ва гин наборы.JPG
12 грудня 2018 14:51
серветки 16х14.7z
12 грудня 2018 14:51
Набір гін.№1 Paramed.pdf
12 грудня 2018 14:51
медичні матеріали 2018.pdf
12 грудня 2018 14:51
гінек.набори Екобинт.7z
12 грудня 2018 14:51
Ekobint_gig_visn_Ginekologiua+Odjag.pdf
12 грудня 2018 14:51
2021-06-EW.pdf
12 грудня 2018 14:51
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2937220823
Відхилено 127 260,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 17:15
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 146 619,73
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 17:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

21 грудня 2018 17:15
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:13
Протокол розгляду1.jpg
21 грудня 2018 17:13
Протокол розгляду.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

21 грудня 2018 17:22
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:21
Протокол розгляду3.jpg
21 грудня 2018 17:21
Протокол розгляду2.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
146 619,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 17:22
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:21
Протокол розгляду3.jpg
21 грудня 2018 17:21
Протокол розгляду2.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 10:29
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 09:10
Специфікація.jpg укладений
27 грудня 2018 09:08
Договір3.jpg укладений
27 грудня 2018 09:08
Договір2.jpg укладений
27 грудня 2018 09:08
Договір1.jpg укладений
27 грудня 2018 09:08
Договір.jpg укладений
27 грудня 2018 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 146 619,73
UAH з ПДВ