Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для одягу; розхідні матеріали одноразового використання; контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів.
Очікувана вартість
147 081,00 UAH
UA-2018-12-07-000973-c ● 94ac3887ec6645b79562bad70226f24d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37910005 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Форманчук +380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 13:45 |
Очікувана вартість: | 147 081,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 735,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26465 штука
Одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для одягу; розхідні матеріали одноразового використання; контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, м.Українка, Київська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 10:40 |
Конкурсна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 19 грудня 2018 14:15
СКАРГА
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 0760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме,
147 081,00 грн.
Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
147 081,00 грн.
Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Скасована
Дата: 19 грудня 2018 15:31
Причина: Ошибка
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 19 грудня 2018 15:39
СКАРГА
Шановний замовник, прошу звернути увагу на те що учасник №1 ФОП Кіхтенко Н.В. допустив помилку у своїй тендерній документації, а саме, за вимогами ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, була зазначена кількість 100 000 шт лейкопластиру №1 1.9*7.2, в свою ж чергу учасник ФОП Кіхтенко Н.В. запропонувала у своїй тендерній документації зовсім іншу кількість, а саме 10 000 шт, що істотно зменшує загальну вартість пропозиції, що не є коректним. Якщо ДЕТАЛЬНО ПЕРЕРАХУВАТИ ЗАГАЛЬНУ СУМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, то ми маємо загальну вартість: 167 760,00 грн, тим самим ФОП Кіхтенко Н.В. не вкладається у вказаний бюджет ОБУХІВСЬКОГО РАЙОННОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ, а саме, 147 081,00 грн. Також, у ФОП Кіхтенко Н.В. зробила істотну помилку у своїй СПЕЦИФІКАЦІЇ, де відсутні дві останні позиції, а також не співпадає загальна вартість на 1000,00 грн.
Повідомляємо Вам, що ФОП Кіхтенко Н.В. спричиняє тиск на наше підприємство, а саме лист на нашу електронну адресу.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо Вам, що ФОП Кіхтенко Н.В. спричиняє тиск на наше підприємство, а саме лист на нашу електронну адресу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2018 15:36
Шавновний учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " у відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне що у оголошенні про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель зазначена загальна кількість предмета закупівлі – 26465 штук, тобто Учасники повинні нам поставити одноразові малі хірургічні набори та одноразові інструменти для огляду в кількості 10 штук; розхідні матеріали одноразового використання: Лорнабор №1 – 3000 шт., шпателя – 3000 шт., лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 10000 шт., системи – 100 шт., рукавички нестерильні – 10000шт., пипетка медична в футлярі – 50 шт., салфетки марлеві стерильні 16Х14 200шт;
контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів 105 штук. В телефонному режимі ФОП Кіхтенко Н.В. було роз’яснено, що була технічна помилка по лейкопластиру №1 – 1.6Х7.2 замість 10000 шт. було написано 100000 шт. і роз’яснено, що в тендерній пропозиції потрібно рахувати не 100000 шт. а 10000 шт., через що ФОП Кіхтенко Н.В. було пораховано 10000 шт. лейкопластира. Під час уточнення в телефонному режимі працівнику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " було також роз’яснено, що була допущена помилка і потрібно в тендерній пропозиції рахувати не 100000 шт. а 10000 шт. лейкопластира. Також Вашому працівнику було роз’яснено і по іншим питанням допорогової закупівлі. На момент уточнення по допороговій закупівлі Учасниками КНП ОРР «ОРЦПМСД» не мало можливості відмінити закупівлю та провести нову для виправлення помилки, , так як закінчується календарний рік і кошти повернуться до районного бюджету. Що призвело б до не до оснащення КНП ОРР «ОРЦПМСД необхідними медичними матеріалами, що в свою чергу негативно вплинило на роботу нашого підприємства. Населення Обухівського району було б позбавлене якісного медичного обслуговування, була б зірвана реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я.
Що стосується специфікації до Договору то згідно п. 9.4. істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, тобто після погодження і підписання договору специфікація не може змінюватися, а до підписання Договору КНП ОРР «ОРЦПМСД» бере до увагу комерційну пропозицію та ціну переможця аукціону згідно зі ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того вивчивши вашу тендерну документацію було виявлено ряд помилок ціна на лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 за одиницю товару становить 33,66грн. Якщо помножити 100000 лейкопластиру на 33.66 грн. то сума повинна становити 3366000,00 грн. а не 33662,20 грн. як зазначено у Вашій пропозиції. Тобто Вам також було роз’яснено що потрібно рахувати не 100000 шт., а 10000 шт. лейкопластиру. В тендерній КНП ОРР «ОРЦПМСД» вимагалися пластирі бактерицидні, а Ви пропонуєте пластир паперовий в котушці.
Також у Вас відсутні слідкуючі документи:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо).
Якщо, ФОП Кіхтенко Н.В. здійснює тиск на Ваше підприємство раджу звернутися до відповідних органів.
Дякуємо за розуміння та надіємося на подальшу плідну співпрацю.
контейнери для інструменттарію, витратних матеріалів 105 штук. В телефонному режимі ФОП Кіхтенко Н.В. було роз’яснено, що була технічна помилка по лейкопластиру №1 – 1.6Х7.2 замість 10000 шт. було написано 100000 шт. і роз’яснено, що в тендерній пропозиції потрібно рахувати не 100000 шт. а 10000 шт., через що ФОП Кіхтенко Н.В. було пораховано 10000 шт. лейкопластира. Під час уточнення в телефонному режимі працівнику ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " було також роз’яснено, що була допущена помилка і потрібно в тендерній пропозиції рахувати не 100000 шт. а 10000 шт. лейкопластира. Також Вашому працівнику було роз’яснено і по іншим питанням допорогової закупівлі. На момент уточнення по допороговій закупівлі Учасниками КНП ОРР «ОРЦПМСД» не мало можливості відмінити закупівлю та провести нову для виправлення помилки, , так як закінчується календарний рік і кошти повернуться до районного бюджету. Що призвело б до не до оснащення КНП ОРР «ОРЦПМСД необхідними медичними матеріалами, що в свою чергу негативно вплинило на роботу нашого підприємства. Населення Обухівського району було б позбавлене якісного медичного обслуговування, була б зірвана реалізація державної політики у сфері охорони здоров’я.
Що стосується специфікації до Договору то згідно п. 9.4. істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, тобто після погодження і підписання договору специфікація не може змінюватися, а до підписання Договору КНП ОРР «ОРЦПМСД» бере до увагу комерційну пропозицію та ціну переможця аукціону згідно зі ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того вивчивши вашу тендерну документацію було виявлено ряд помилок ціна на лейкопластир №1 – 1.6Х7.2 за одиницю товару становить 33,66грн. Якщо помножити 100000 лейкопластиру на 33.66 грн. то сума повинна становити 3366000,00 грн. а не 33662,20 грн. як зазначено у Вашій пропозиції. Тобто Вам також було роз’яснено що потрібно рахувати не 100000 шт., а 10000 шт. лейкопластиру. В тендерній КНП ОРР «ОРЦПМСД» вимагалися пластирі бактерицидні, а Ви пропонуєте пластир паперовий в котушці.
Також у Вас відсутні слідкуючі документи:
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копію або оригінал документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом тощо).
Якщо, ФОП Кіхтенко Н.В. здійснює тиск на Ваше підприємство раджу звернутися до відповідних органів.
Дякуємо за розуміння та надіємося на подальшу плідну співпрацю.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000973-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 20 грудня 2018 16:34
Уточнення
Шановний замовник, так дійсно, щодо наших установчих документів ми дійсно допустили помилку, і приносимо заце наші вибачення. Вони в нас є, і ми вам їх прикрипляємо.
Також, щодо того, що ми прорахували не за одиницю товару, а за упаковку, також приносимо свої вибачення. Адже при розрухунку ми мали на увазі, що беремо лейкопластирем № 100, тому загальну кількість ми поділили на 100 і отримали ту сумму, яку зазначили у тендерній документації.
Щодо того, що ФОП Кіхтенко Н.В. отримала точну кількість товару по телефону, не є правильним, адже тоді потрібно було виправляти тендерні вимоги і оголошувати їх на загальних умовах прикріпивши на сайт всю інформацію про зміни. Ми також Вам телефонували і уточнювали аналогічну інформацію, але не отримали правильну кількість лейкопластирю.
Розгорнути
Згорнути
Також, щодо того, що ми прорахували не за одиницю товару, а за упаковку, також приносимо свої вибачення. Адже при розрухунку ми мали на увазі, що беремо лейкопластирем № 100, тому загальну кількість ми поділили на 100 і отримали ту сумму, яку зазначили у тендерній документації.
Щодо того, що ФОП Кіхтенко Н.В. отримала точну кількість товару по телефону, не є правильним, адже тоді потрібно було виправляти тендерні вимоги і оголошувати їх на загальних умовах прикріпивши на сайт всю інформацію про зміни. Ми також Вам телефонували і уточнювали аналогічну інформацію, але не отримали правильну кількість лейкопластирю.
Скасована
Дата: 21 грудня 2018 10:58
Причина: ошибка
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА |
127 260,00
UAH з ПДВ
|
127 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
146 619,73
UAH з ПДВ
|
146 619,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА #2937220823 |
Відхилено |
127 260,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 17:15
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Переможець |
146 619,73
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 17:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 09:10
|
Специфікація.jpg | укладений |
27 грудня 2018 09:08
|
Договір3.jpg | укладений |
27 грудня 2018 09:08
|
Договір2.jpg | укладений |
27 грудня 2018 09:08
|
Договір1.jpg | укладений |
27 грудня 2018 09:08
|
Договір.jpg | укладений |
27 грудня 2018 09:08
|