Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дубечненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04332940 |
Місцезнаходження: | 44412, Україна , Волинська обл., ДУБЕЧНЕ, вул. Незалежності, буд.20 |
Контактна особа: |
Дубечненська Сільська Рада 0673320711 dubechnenska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2018 13:26 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 10:36 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-24-000029 ● 848d99fa6b8d496ea84c988ff692b0c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2019 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2019 № 1-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А. ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 23.01.2019 №1-од
Перелік
процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Волинській області
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. UA-2018-12-07-000938-с, 07.12.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-30 18:28:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля Рено дастер (Renault Duster) або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-000938-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Яким чином Ви можете обгрунтувати рішення щодо не відхилення учасника, ТОВ « Луцьк - Експо», який був визнаний переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 64 від 26.12.18 та укладеного договору від 14.01.2019 № 00052, розміщених на веб - порталі Уповноваженого органу) так, як у тендерній пропозиції учасника технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації «Технічні вимоги») не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: «Витрати палива» в тендерній документації становлять «міський цикл не повинен перевищувати 7,0 (л/100км) тоді як в пропозиції 7,64 – 10,56 (л/100км); змішаний цикл не більше 6,0 (л/100км) в тендерній пропозиції 8,50 (л/100км); приміський цикл не більше 5,0 (л/100км) в пропозиції 7,32 - 9,32 (л/100км). Також, технічні вимоги у складі тендерної пропозиції не містять інформації про об’єм паливного бака (л), який необхідно було вказати згідно вимог тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку проведеного моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській оббласті закупівлі № UA-2018-12-07-000938-c повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень: засіданням тенедерного комітетеу Дубечненської сільської ради від 12.02.2019 р. № 10-1 було вирішено - договір поставки від 14.01.2019 р. №000252 з ТОВ "Луцьк-Експо" розірвати - закупівлю за номером UA-2018-12-07-000938-c по предмету закупівлі ДК 021:2015- 34110000-1 (Легкові автомобілі (автомобіль Renault Duster або його еквівалент) завершити та розпочати нову закупівлю відкритих торгів.
2019-02-14 15:04:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцьк-Експо #36181018 |
Переможець |
499 500,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2018 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 15:58
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2019 09:14
|
Договір 000252.pdf | укладений |
14 січня 2019 09:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 000252 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 000252 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |