Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (Автомобіль Renault Duster або його еквівалент)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-12-07-000938-c 0e9a0872589e42f3a9496265c2a179f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубечненська Сільська Рада

0673320711 dubechnenska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубечненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332940
Місцезнаходження: 44412, Україна , Волинська обл., ДУБЕЧНЕ, вул. Незалежності, буд.20
Контактна особа: Дубечненська Сільська Рада
0673320711
dubechnenska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 13:26
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Легковий автомобіль Renault Duster або його еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44412, Україна, Волинська область, ДУБЕЧНЕ, вул.Незалежності, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 10:36
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-24-000029 ● 848d99fa6b8d496ea84c988ff692b0c4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.01.2019 № 1-од
Луцьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник А. ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області

від 23.01.2019 №1-од

Перелік
процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу
Держаудитслужби у Волинській області
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. UA-2018-12-07-000938-с, 07.12.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-30 18:28:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі легкового автомобіля Рено дастер (Renault Duster) або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-07-000938-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Яким чином Ви можете обгрунтувати рішення щодо не відхилення учасника, ТОВ « Луцьк - Експо», який був визнаний переможцем торгів (відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 64 від 26.12.18 та укладеного договору від 14.01.2019 № 00052, розміщених на веб - порталі Уповноваженого органу) так, як у тендерній пропозиції учасника технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації «Технічні вимоги») не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: «Витрати палива» в тендерній документації становлять «міський цикл не повинен перевищувати 7,0 (л/100км) тоді як в пропозиції 7,64 – 10,56 (л/100км); змішаний цикл не більше 6,0 (л/100км) в тендерній пропозиції 8,50 (л/100км); приміський цикл не більше 5,0 (л/100км) в пропозиції 7,32 - 9,32 (л/100км). Також, технічні вимоги у складі тендерної пропозиції не містять інформації про об’єм паливного бака (л), який необхідно було вказати згідно вимог тендерної документації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку проведеного моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській оббласті закупівлі № UA-2018-12-07-000938-c повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень: засіданням тенедерного комітетеу Дубечненської сільської ради від 12.02.2019 р. № 10-1 було вирішено - договір поставки від 14.01.2019 р. №000252 з ТОВ "Луцьк-Експо" розірвати - закупівлю за номером UA-2018-12-07-000938-c по предмету закупівлі ДК 021:2015- 34110000-1 (Легкові автомобілі (автомобіль Renault Duster або його еквівалент) завершити та розпочати нову закупівлю відкритих торгів.

2019-02-14 15:04:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцьк-Експо 499 500,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Фаворит Авто 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 17:53
Працівники.pdf
21 грудня 2018 17:34
Наказ на директора.PDF
21 грудня 2018 17:34
техн характер.doc
21 грудня 2018 17:34
відповідність до ст 17.pdf
21 грудня 2018 17:34
кін. дилер. угоди.pdf
21 грудня 2018 17:34
Свідоцтва.pdf
21 грудня 2018 17:34
Статут.pdf
21 грудня 2018 17:34
реквізити.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 09:36
Статут Фаворит Авто.PDF
22 грудня 2018 09:36
Копія паспорта Харуна.pdf
22 грудня 2018 09:36
Дилерська угода.pdf
22 грудня 2018 09:36
Витяг з ЕДР.pdf
22 грудня 2018 09:36
Виписка з ЕДР.pdf
22 грудня 2018 09:36
New_Duster_brochure.pdf
22 грудня 2018 09:36
Фото_2.jpg
22 грудня 2018 09:36
Фото Дастер.jpg
22 грудня 2018 09:36
01. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Луцьк-Експо

ТОВ ТД Фаворит Авто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Луцьк-Експо
#36181018
Переможець 499 500,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 15:53

Документи

26 грудня 2018 15:52
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:51
005.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцьк-Експо
#36181018
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 15:52
Електронний підпис
26 грудня 2018 15:51
005.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 березня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 09:14
Договір 000252.pdf укладений
14 січня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 000252
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 000252
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповід6но до Додаткової угоди №1 від 04 березня 2019 року