Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир сичужний (жирн. 40%-50%), сир кисломолочний (жирн. 9%-15%)
Очікувана вартість
1 168 500,00 UAH
UA-2018-12-07-000932-a d47d1d8e5d0d454cb76d78c519cdab1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цуркан Анастасія Сергіївна

+380484172436 nastacurkan9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізмаїльскої міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145406
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, Проспект Суворова, 62
Контактна особа: Цуркан Анастасія Сергіївна
+380484172436
nastacurkan9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2018 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2018 11:30
Початок аукціону: 26 грудня 2018 14:20
Очікувана вартість: 1 168 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кг
Сир сичужний (жирн. 40%-50%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Дошкільні навчальні заклади відділу освіти Ізмаїльської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
14000 кг
Сир кисломолочний (жирн. 9%-15%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, Дошкільні навчальні заклади відділу освіти Ізмаїльської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 12:48
Протокол 141.pdf
17 грудня 2018 12:48
Перелік змін від 17.12.2018.pdf
17 грудня 2018 12:48
Додаток 2 зі змінами від 17.12.2018.doc
17 грудня 2018 12:48
Тендерна документація зі змінами від 17.12.2018.doc
07 грудня 2018 16:10
Протокол 129.pdf
07 грудня 2018 16:10
Тендерна документація (з додатками).pdf
07 грудня 2018 16:10
Додаток 6.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 5.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 4.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 3.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 1.doc
17 грудня 2018 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 12:48
Протокол 141.pdf
17 грудня 2018 12:48
Перелік змін від 17.12.2018.pdf
17 грудня 2018 12:48
Додаток 2 зі змінами від 17.12.2018.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 2.doc
17 грудня 2018 12:48
Тендерна документація зі змінами від 17.12.2018.doc
07 грудня 2018 16:10
Тендерна документація.doc
07 грудня 2018 16:10
Протокол 129.pdf
07 грудня 2018 16:10
Тендерна документація (з додатками).pdf
07 грудня 2018 16:10
Додаток 6.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 5.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 4.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 3.doc
07 грудня 2018 16:10
Додаток 1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-07-000932-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПРОД-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41198662
Дата подання: 11 січня 2019 19:14
порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД-ЮГ» 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, провулок Комарова, 2 Код ЄДРПОУ 41198662, витяг ПДВ №1715094500054, р/р 26002654112200 в ПАТ «УкрСиббанк», МФО 351005, іпн 411986615092, E-mail: prodsouth@ukr.net, т. +380639526873 Вих.№ 8/1від «11» січня 2019 року ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОД- ЮГ» Код ЄДРПОУ: 41198662 Місцезнаходження: 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, пров. Комарова, 2 E-mail: prodsouth@ukr.net тел.+38 (063) 952 68 73 ЗАМОВНИК: ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ: 02145406 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, пр. Суворова, 62 E-mail: tend.goroo@gmail.com тел. +380484172436, факс. +380484172389 ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2018-12-07-000932-a СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації 07 грудня 2018 року замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 02145406, місцезнаходження 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, пр. Суворова, 62) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015: 15540000-5 — Сирні продукти «Сир сичужний (жирн. 40%-50%), сир кисломолочний (жирн. 9%-15%)» (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 1 168 500,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2018-12-07-000932-a. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ ТИТАН #25415133, чия цінова пропозиція складала 1 022 000,00 гривень з ПДВ. Наступною тендерною пропозицією за результатами електронного аукціону була визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ ПРОД-ЮГ (ідентифікаційний код 41198662) (далі – Суб’єкт оскарження), яка складала 1 168 460,00 гривень з ПДВ. Рішенням Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету № 04 від 02 січня 2019 року, оприлюдненим 02 січня 2019 року переможцем Процедури закупівлі було визнано ТОВ «ТИТАН»; прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТИТАН» та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір протягом одного дня на веб-порталі Уповноваженого органу та надіслати його переможцю. Відповідно до зазначеного вище протоколу, «тендерну пропозицію Учасника - ТОВ ТИТАН було розглянуто на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ ТИТАН відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації. Підстав для відхилення згідно статті 30 Закону не має». Вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТИТАН» умовам тендерної документації, а відтак вважаємо безпідставним та протиправним рішення Замовника про визнання ТОВ «ТИТАН» переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТИТАН», оформлене протоколом № 04 від 02 січня 2019 року (далі – Оскаржуване рішення). Тендерна пропозиція ТОВ «ТИТАН» не відповідає умовам Тендерної документації Процедури закупівлі, виходячи з наступного. 1. Учасником ТОВ «Титан» не підтверджено факт виконання зобов’язань за аналогічним договором. Замовником у пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації було встановлено вимогу: «2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену за нижченаведеною формою (на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) Учасника з проставленням печатки (за наявності)) Довідка про виконання аналогічного договору № п/п Повна назва замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, контактний телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість договору, грн. Контактна особа замовника Також Учасник надає сканкопію виконаного аналогічного договору, який зазначено в довідці, з додаванням належним чином завіреної копії відповідного документу, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (копії актів наданих послуг, копії видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше). Аналогічним договором, в розумінні цієї документації, є договір на постачання товару аналогічного до предмету закупівлі». Ознайомившись із документами тендерної пропозиції ТОВ «Титан», Суб’єктом оскарження було виявлено наступне. Учасником ТОВ «Титан» у складі документів своєї тендерної пропозиції не надано копії документу, який підтверджує факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі за аналогічним договором. Так, учасником ТОВ «Титан» у складі документів своєї тендерної пропозиції надано скановану копію договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти № 63 від 27.02.2017 року (далі - Договір). Відповідно до пункту 1.1 Договору, учасник (постачальник) зобов’язується у 2017 році поставити Замовникові товари, зазначені в Договорі, а Замовник - прийняти та оплатити такі товари. При цьому згідно з пунктом 3.1 Договору, ціна цього Договору становила 304508,00 гривень, а строк (термін) поставки (передачі) товарів згідно з пунктом 5.1 Договору було визначено як лютий-грудень 2017 року. Окрім сканованої копії Договору, учасником ТОВ «Титан» у складі документів своєї тендерної пропозиції було надано два акти звірки: • Акт звірки взаємних розрахунків від 30 червня 2018 року, що охоплює період з 01.06.2018 року по 25.06.2018 року та містить відомості про сальдо в обсязі 65721,55 гривень; • Акт звірки взаємних розрахунків від 31 грудня 2017 року, який охоплює період часу з 01.12.2017 по 28.12.17 та містить відомості про сальдо в обсязі 41 628,51 гривень. Зазначені вище акти звірки взаємних розрахунків не містять будь-якої інформації про факт виконання договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти № 63 від 27.02.2017 року. Не охоплюють період виконання цього договору. Грошові суми, що містяться в актах звірки, не відповідають грошовим сумам, визначеним у Договорі. Отже, зазначені акти не можуть вважатися документами про факт виконання Договору та мають ознаки таких, що складені щодо виконання інших договорів із іншими цінами та іншим періодом виконання. Звертаємо увагу, що станом на день укладення аналогічного договору був чинним Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV у редакції від 02 листопада 2016 року, який містив наступні положення. Згідно зі статтею 664 Цивільного кодексу України, обов'язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент: 1) вручення товару покупцеві, якщо договором встановлений обов'язок продавця доставити товар; 2) надання товару в розпорядження покупця, якщо товар має бути переданий покупцеві за місцезнаходженням товару. Акти звірки не містять відомостей про вручення товару покупцеві або надання товару в розпорядження покупця, а отже – не містять відомостей про факт виконання договору учасником. Відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», відомості про господарську операцію містять первинні документи. Згідно зі статтею 9 Закону, первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов'язкові реквізити: • назву документа (форми); • дату складання; • назву підприємства, від імені якого складено документ; • зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; • особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Надані учасником ТОВ «Титан» акти звірки взаємних розрахунків не містять реквізиту «зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції», а отже – вони не є первинними або зведеними обліковими документами та не містять відомостей про господарські операції за аналогічним договором. Інших документів на підтвердження факту виконання аналогічного договору учасником ТОВ «Титан» надано не було. Таким чином, учасником ТОВ «Титан» не було виконано вимогу Тендерної документації щодо надання документу на підтвердження факту виконання аналогічного договору. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. Окрім того, усупереч умовам Тендерної документації, ТОВ «Титан» у складі тендерної пропозиції надало довідку, що не відповідає встановленій Замовником формі та не містить повного обсягу відомостей, що вимагалися Замовником. А саме: у стовпчику 2 довідки з інформацією про замовника, з яким було укладено аналогічний договір, відсутня інформація щодо коду ЄДРПОУ замовника, його місцезнаходження та контактного телефону, що не відповідає умовам Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. 2. Учасником ТОВ «Титан» не надано в повному обсязі скановані копії оригіналів протоколу лабораторних досліджень на наявність або відсутність ГМО у продукції, яку планує постачати Учасник. Замовником у пункті 8.9 Додатку № 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу: «8. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника: 8.9. Скан-копії оригіналів протоколу лабораторних досліджень на наявність або відсутність ГМО у продукції, яку планує постачати Учасник, видані відповідною акредитованою лабораторією, датоване не раніше 2018 року». Усупереч вимогам Тендерної документації, ТОВ «Титан» у складі тендерної пропозиції надало документи, які не мають повного обсягу сторінок: протокол № 635/786-18х від 17.12.2018 року та протокол № 634/785-18-х від 17.12.18 року. На сторінці 2 кожного з протоколів міститься пункт 1 примітки, згідно з який цей протокол є цілісним документом і може передруковуватись тільки в повному обсязі. У кожному з зазначених вище протоколів вказано, що повний його обсяг складає 3 сторінки. Натомість учасником ТОВ «Титан» надано по 2 сторінки кожного протоколу. Третя сторінка кожного протоколу відсутня. Таким чином, учасником ТОВ «Титан» надано не в повному обсязі документи, що вимагалися пунктом 8.9 Додатку № 2 до Тендерної документації, що суперечить її умовам. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. 3. Учасником надано договір про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення, строк дії якого не відповідає умовам Тендерної документації та невід’ємна частина якого відсутня. Замовником у пункті 8.1 Додатку № 2 до Тендерної документації було встановлено такі вимоги: «8. Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника: 8.1. Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2019 року». Ознайомившись із документами тендерної пропозиції ТОВ «Титан», Суб’єктом оскарження було виявлено наступне. Учасник ТОВ «Титан» у складі тендерної пропозиції надав скановані копії договорів №89-а від 01 листопада 2018 року та 90-а від 03 грудня 2018 року, предметом яких визначено дезінсекцію або дератизацію приміщення. Надані документи не відповідають умовам Тендерної документації, виходячи з наступного. По-перше, згідно п.5.1 договору №89-а від 01 листопада 2018 року, строк дії не визначений, зазначено: «Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до "___" травня 2019 року». Отже, договір №89-а від 01 листопада 2018 року діє по травень 2019 року, що не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. Пролонгації договору не передбачено, доказів пролонгації договору учасником не надано. Згідно п 5.1 договору №90-а встановлено: «Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами і діє до 03 лютого 2019 року». Отже, договір діє до 03 лютого 2019 року, що не відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією. Пролонгації договору не передбачено, доказів пролонгації договору учасником не надано. По-друге, згідно п 1.2 наданих договорів, період, площа, адреса, вартість робіт обговорюються Сторонами у Додатковій угоді, яка є невід’ємною частиною даного Договору. Дана Додаткова угода відсутня. Отже, учасником ТОВ «Титан» надано договори про надання послуг з санітарної обробки приміщень не в повному обсязі. По-третє, учасником не надано сканованої копії договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту. Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасником ТОВ «Титан» не було оскаржено вимогу щодо надання сканованої копії договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту. Таким чином, зазначена вимога залишається обов’язковою для виконання Учасником; самостійне виконання обов’язків із санітарної обробки автотранспорту не звільняє Учасника від обов’язку надати скановану копію зазначеного договору, оскільки такої підстави для її ненадання не передбачено умовами Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. 4. Учасником надано скановану копію Статуту у застарілій редакції всупереч вимогам Замовника. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації було встановлено вимогу: «Учасник повинен розмістити (завантажити) на веб-порталі Уповноваженого органу усі документи, що передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі pdf, rar або jpg. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зі сканованими копіями документів, а саме подається: … 9) Інші документи, що подає Учасник у складі тендерної пропозиції на вимогу замовника … 9.3. Копію Статуту в останній редакції або іншого установчого документу – для юридичних осіб». Ознайомившись із документами тендерної пропозиції ТОВ «Титан», Суб’єктом оскарження було виявлено наступне. Учасник ТОВ «Титан» у складі тендерної пропозиції надало копію статуту у застарілій редакції. Так, пункт 2 Статуту (сторінка 2) від 25 жовтня 2012 року містить наступні положення: «Засновниками ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТИТАН» (дaлі «ТОВАРИСТВО») є громадяни України: Ніков Степан Іванович, паспорт серія КЕ № 481176, ідент. номер 1967208211, що мешкае за адресою: вул. Буджакська, буд. 5, м. Арциз, 68400; Капітан Ігор Борисович, 24.08.1968 р.н., паспорт серії КК № 537701, ідент.номер 2507306033, що мешкає за адресою: вул. Дунайська, буд. 163, м. Кілія, Одеська обл. 68302; Резидент Республіки Кіпр, юридична особа у формі ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЙ - ФЕКТ КОНСАЛТЕНТС ЛІМІТЕД» вул. Авлонос 1, Марія Хаус, 1075, Нікосія, Кіпр. Найменування англійською мовою: «A-FACT CONSULTANTS LIMITED» 1Avlonos street, Maria House, Р.С.1075, Nicosia, Cyprus. Резидент Об'еднаних Арабських Еміратів. Юридична особа у формі ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБЕЛА ХОЛДІНГЗ ЛІМІТЕД», офіс 712, поверх 7, Феірмонт Готель, Бізнес Центр. Дубаї, Об'єднані Арабські Емірати, А\я 112344. Найменування англійською мовою «ABELA HOLDINGS LIMITED» 712. Fairmont Hotel Level 7, Business Center, Dubai, United Arab Emirates, Р.О. Вох 112344». Зі змісту пункту 2 Статуту можна дійти висновку, що цей документ не є статутом в останній редакції, оскільки відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, засновниками ТОВ «ТИТАН» станом на дату подання тендерної пропозиції є: • КАПІТАН ІГОР БОРИСОВИЧ Адреса засновника: 68300, Одеська обл., Кілійський район, місто Кілія, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 163 Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 8972097.00 • АБЕЛА ХОЛДІНГС ЛІМІТЕД Адреса засновника: ДУБАЇ, БІЗНЕС ЦЕНТР ФЕІРМОНТ ГОТЕЛЬ, 712, ОБ'ЄДНАНІ АРАБСЬКІ ЕМІРАТИ Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 28773000.00 КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК - КРІСТІНО ГУЕВАРА САЛАЗАР, ПАНАМА, 1717045, ПАНАМА, МІСТО ЛАС КАМБРЕЗ, РАЙОН МІСТА Е/567 - 99144, ВУЛИЦЯ ГОЛОВНА, БУДИНОК 167 А. Таким чином, відомості про склад засновників, які містяться у Єдиному державному реєстрі, та відомості про склад засновників, які містяться у наданому учасником ТОВ «ТИТАН» Статуті – відрізняються. Отже, до редакції Статуту від 25 жовтня 2012 року, наданої учасником, до сьогодні мали вноситися зміни. Згідно з частиною 4 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п’ятою цієї статті, подається, зокрема, установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі. У відповідності до частини 1 статті 27 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», підставами для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, є, зокрема, подання документів або відомостей, визначених цим Законом, не в повному обсязі; невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», підставами для відмови у державній реєстрації є, зокрема, не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку. Таким чином, внесення змін до відомостей про склад засновників юридичної особи ТОВ «ТИТАН» без внесення відповідних змін до статуту юридичної особи є неможливим відповідно до закону. Оскільки у Єдиному державному реєстрі містяться оновлені відомості про склад засновників юридичної особи ТОВ «ТИТАН», то відповідно редакція Статуту з іншим складом засновників не є останньою, що суперечить умовам Тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. 5. Учасником надано скановану копію копії довідки про ціну на товар, що є предметом закупівлі, замість сканованої копії оригіналу такої довідки. Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації було встановлено вимогу: «Учасник повинен розмістити (завантажити) на веб-порталі Уповноваженого органу усі документи, що передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у форматі pdf, rar або jpg. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, зі сканованими копіями документів, а саме подається: … 9) Інші документи, що подає Учасник у складі тендерної пропозиції на вимогу замовника … 9.6. Копію оригіналу довідки про ціну на товар, що є предметом закупівлі, видану відповідним органом, який уповноважений здійснювати моніторинг цін на певні товари та визначати зміни ціни цього товару на ринку, а також має право надавати іншим органам, підприємствам, установам, організаціям відповідну інформацію на їх запит». Таким чином, тендерна документація містила вимогу про надання Учасником у складі тендерної пропозиції сканованої копії оригіналу довідки про ціну на товар, що є предметом закупівлі, видану відповідним органом, який уповноважений здійснювати моніторинг цін на певні товари та визначати зміни ціни цього товару на ринку, а також має право надавати іншим органам, підприємствам, установам, організаціям відповідну інформацію на їх запит. Ознайомившись із документами тендерної пропозиції ТОВ «Титан», Суб’єктом оскарження було виявлено наступне. Усупереч вимогам, встановлених Замовником, ТОВ «Титан» у складі тендерної пропозиції надало скановану копію ксерокопії даної довідки (без дати, без номеру, файл «довидка со статистики») замість оригіналу, що не відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Титан» не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині. Слід зазначити, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. У даному випадку, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТИТАН» не відповідала умовам Тендерної документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що прийнявши рішення про визнання ТОВ «ТИТАН» переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Таким чином, вважаємо, що оскаржуване рішення є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Оскаржуване рішення порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку молочної продукції та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів поставки продукції, яку виробляє, з метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження визначена наступною найбільш економічно вигідною після тендерної пропозиції ТОВ «ТИТАН». Тому, у разі відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТИТАН», Замовник матиме обов’язок на підставі частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження та, у разі її відповідності умовам Тендерної документації, визначити Суб’єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. З огляду на викладене вище, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення замовником ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 02145406, місцезнаходження 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, пр. Суворова, 62) порядку проведення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 15540000-5 — Сирні продукти «Сир сичужний (жирн. 40%-50%), сир кисломолочний (жирн. 9%-15%)» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-07-000932-a) у частині прийняття рішення про визнання ТОВ «ТИТАН» #25415133 переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТИТАН» #25415133, оформлене протоколом № № 04 від 02 січня 2019 року. 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 02145406, місцезнаходження 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, пр. Суворова, 62) скасувати рішення про визнання ТОВ «ТИТАН» #25415133 переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТИТАН» #25415133, оформлене протоколом № № 04 від 02 січня 2019 року, у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 15540000-5 — Сирні продукти «Сир сичужний (жирн. 40%-50%), сир кисломолочний (жирн. 9%-15%)» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-07-000932-a). Додатки: платіжне доручення про сплату збору за розгляд скарги. Директор ________________ Г. А. Калачова М.П.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 січня 2019 10:55
рішення від 15.01.2019 № 421 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 січня 2019 10:55
Рішення від 31.01.2019 № 1075.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення № 1075-р/пк-пз від 31.01.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято до уваги та виконано.
Дата виконання рішення замовником: 06 лютого 2019 14:11
Номер скарги: UA-2018-12-07-000932-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТИТАН, Код ЄДРПОУ:25415133
Дата подання: 14 лютого 2019 17:32
Скарга
Порушення вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2019 19:55
Рішення від 19.02.2019 № 1761+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 19:55
Рішення від 06.03.2019 № 2507.pdf
Дата публікації: 12 березня 2019 21:24

Документи подані скаржником

11 січня 2019 19:14
скарга
11 січня 2019 19:14
платіжне доручення

Документи подані замовником

06 лютого 2019 14:04
Протокол

Документи подані скаржником

14 лютого 2019 17:32
Скарга
14 лютого 2019 17:32
Платіжне доручення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТИТАН 1 022 000,00
UAH з ПДВ
1 022 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ 1 168 460,00
UAH з ПДВ
1 168 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙРІН-НІКА" 1 168 489,00
UAH з ПДВ
1 168 489,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 16:36
Електронний підпис
04 січня 2019 16:32
Довідка з податкової
04 січня 2019 16:03
Електронний підпис
04 січня 2019 16:02
Пропозиція
04 січня 2019 16:02
Довідка з податкової
04 січня 2019 16:02
Довідка з мвс
04 січня 2019 16:02
Довідка згідно ст.17
24 грудня 2018 10:51
Електронний підпис
24 грудня 2018 10:44
Пропозиция.pdf
24 грудня 2018 10:44
ISO 22000-2005.jpg
24 грудня 2018 10:44
ISO 14001-2005.pdf
24 грудня 2018 10:44
ISO 9001-2015.pdf
24 грудня 2018 10:44
ДОКУМЕНТЫ.rar
24 грудня 2018 10:44
Акт Держспоживслужби.rar

Публічні документи

08 лютого 2019 18:08
документи переможця
07 лютого 2019 19:53
документи переможця
22 грудня 2018 10:01
Електронний підпис
22 грудня 2018 09:44
сан обробка.pdf
21 грудня 2018 18:39
сертифікати.pdf
21 грудня 2018 18:39
МТБ.pdf
21 грудня 2018 18:39
медичні довідки.pdf
21 грудня 2018 18:39
документи держустанов.pdf
21 грудня 2018 18:39
договір оренди.pdf
21 грудня 2018 18:39
довідки Ізмаїл.pdf
21 грудня 2018 18:39
гарантійне виробника.pdf
21 грудня 2018 18:39
довідка статистика.pdf
21 грудня 2018 18:39
холодильник проект.pdf
21 грудня 2018 18:39
уставні.pdf

Публічні документи

24 грудня 2018 19:59
ТП_(сыр).PDF
24 грудня 2018 19:59
Статут ТОВ 'Айрін-Ніка'.PDF
24 грудня 2018 19:59
ст._17.PDF
24 грудня 2018 19:59
Приказ на директора.pdf
24 грудня 2018 19:59
Гарант._лист.PDF
24 грудня 2018 19:59
Витяг з ЄДРЮОФОПГФ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТИТАН

ТОВ ПРОД-ЮГ

ТОВ "АЙРІН-НІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТИТАН
#25415133
Рішення скасоване 1 022 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ТИТАН
#25415133
Відхилено 1 022 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 14:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ПРОД-ЮГ
#41198662
Переможець 1 168 460,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:29

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ТИТАН #25415133

№ рішення у справі

65/22-р/к

Дата рішення у справі

26.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 січня 2019 16:28
Електронний підпис
02 січня 2019 16:26
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ТИТАН #25415133

№ рішення у справі

65/22-р/к

Дата рішення у справі

26.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

06 лютого 2019 14:41
Електронний підпис
06 лютого 2019 14:39
Протокол

Документи

06 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОД-ЮГ
#41198662
1 168 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 лютого 2019 16:28
Електронний підпис
06 лютого 2019 16:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 09:50
Додаткова угода 8 до Д 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
06 березня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:04
Додаткова угода 6 до 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
21 січня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:04
Додаткова угода 5 до 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:00
Додаткова угода 4 до 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 11:26
Додаткова угода 3 до 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:28
Додаткова угода 2 до 37 (2019)-Т.pdf зміни до договору
23 травня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 19:41
Договір укладений
13 березня 2019 19:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 37 (2019)-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору за рахунок пролонгованої дії Договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, у тому числі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 37 (2019)-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 249 398,50
UAH (в тому числі ПДВ 208 233,08 UAH)