Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ"
Очікувана вартість
7 248 000,00 UAH
UA-2018-12-07-000783-a 28d9775680004a649877071c429691bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінова Олена Валентинівна

(056) 793-07-31 e.savinova@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Савінова Олена Валентинівна
(056) 793-07-31
e.savinova@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 13:46
Очікувана вартість: 7 248 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – тягова підстанція П'ятихатки, за адресою: Дніпропетровська область, П'ятихатський район, м. П'ятихатки, вул. Клименка, 108 Б. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 30 календарних днів з дня отримання письмової заявки від Замовника, яка надається, за умови затвердження в установленому порядку річного фінансового плану на 2019 рік. Строки виконання робіт по об’єкту будівництва встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт. Підрядник зобов’язується завершити виконання робіт не пізніше – 06.12.2019 з правом дострокового виконання. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Дніпропетровська обл., П'ятихатки, вул Клименка, 108Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:27
Інформаційний лист змін №2.doc
29 січня 2019 14:03
12281-ПЗ.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-ЕП1.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-ЕП 2.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-АБ.pdf
29 січня 2019 14:03
ТД Пятихатки, зміни №2.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 3 Зміни №2.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 3 , що Змінюється.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 4 Зміни№2 .docx
29 січня 2019 14:02
Додаток 4, що Змінюється.docx
18 січня 2019 16:15
Інформаційний лист.doc
18 січня 2019 16:15
ТД- ЗМІНИ №1.doc
07 грудня 2018 15:14
Додаток 1 пропозиція.doc
29 січня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 16:27
Інформаційний лист змін №2.doc
29 січня 2019 14:03
Інформаційний лист змін №2.doc
29 січня 2019 14:03
12281-ПЗ.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-ЕП1.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-ЕП 2.pdf
29 січня 2019 14:03
12281-АБ.pdf
29 січня 2019 14:03
ТД Пятихатки, зміни №2.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 3 Зміни №2.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 3 , що Змінюється.doc
07 грудня 2018 15:14
Додаток№3 техвимоги.doc
29 січня 2019 14:03
Додаток 4 Зміни№2 .docx
29 січня 2019 14:02
Додаток 4, що Змінюється.docx
07 грудня 2018 15:14
Додаток 4 договір.docx
18 січня 2019 16:15
Інформаційний лист.doc
18 січня 2019 16:15
ТД- ЗМІНИ №1.doc
07 грудня 2018 15:14
ТД РУ-3,3кв.doc
07 грудня 2018 15:14
Додаток 1 пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН", Код ЄДРПОУ:23795568
Дата подання: 14 грудня 2018 11:50
Надання проектної документації
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Розділу IV. Статті 22. П.2. Тендерна документація повинна містити: пп.3 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). В зв’язку з тим що наданої інформації не достатньо, відсутні креслення та плани приміщень та т.і., для підготовки тендерної пропозиції.
За для забезпечення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та забезпечення Замовником вільного доступу учасників до інформації про закупівлю.
Вимагаємо надіслати на нашу електрону адресу: info@pluton.ua проектну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 11:30
Проектна документація в електронному вигляді надіслана 19.12.2018 на зазначену у вимозі електронну адресу.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 14 грудня 2018 14:21
Щодо необххідності винесення закупівлі устаткування у окремий лот
За результатом розгляду вимог Замовника, викладених у тендерній документації на закупівлю робіт згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Код ДК 021-2015 «45310000-3 «Електромонтажні роботи»») «Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ» наше підприємство, як один з потенційних учасників вважає, що дані вимоги порушують принципи здійснення закупівель виходячи з наступного.
Згідно вимог Розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, критеріями оцінки є виключно ціна. Проте, у Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разi здійснення закупівлі, яка має складний (СС2 - у нашому випадку) або спеціалізований характер (технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ носить спеціалізований характер), - критеріями є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строки виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати та інше.
В даному випадку Замовник не дотримується максимальної економії та ефективності закупівлі, оскільки в цілому може використовувати більш гнучкий підхід до оцінки пропозицій та досягти більш вигідних для себе умов та дискримінації інших учасників при закупівлі специфічних робіт.
Крім того, Додаток №3 технічні вимоги містить деталізовані характеристики автоматичних вимикачів, шаф керування та випробувачів коротких замикань, яким відповідає вичерпний перелік товарів та відсутність обґрунтування застосування таких вимог, що є порушенням Статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, якою встановлено, що: технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
При цьому вимогами п. 1 Приміток до Розділу 6. «Перелік документів, що надається Учасником за результатами проведення процедури закупівлі та необхідні для укладання договору» передбачено, що «При придбанні еквівалентного обладнання підрядник зобов’язаний підтвердити (узгодити) його рівноцінність у автора проекту», тобто впроваджуючи процедуру такого погодження Замовником встановлено упереджену вимогу, якій відповідають лише заздалегідь визначені виробники – ТОВ"ДАК-ЕНЕРГЕТИКА" та ООО "НИИЭФА-ЭНЕРГО".
Виходячи з вищенаведеного, з метою створення конкурентного середовища та уникнення корупційної складової у вигляді монополізації участі у вищенаведених торгах окремих учасників, через визначений умовами тендерної документації обмежений тип устаткування, просимо внести зміни та винести у окремий лот закупівлю автоматичних вимикачів, шаф керування та випробувачів коротких замикань, передбачених до придбання Локальним кошторисом на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3 (Додаток №3 технічні вимоги).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 14:13
Відповідь в сканованому файлі.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 14 грудня 2018 14:24
Щодо необхідності надання кошторисів за статтями витрат
Враховуючи, що проектно-кошторисна документація опубліковані у складі Додатку № 3 тендерної документації не містить інформації, щодо розподілу очікуваної вартості закупівлі на обсяги робіт та ресурси до них, що закуповуються Замовником за цією процедурою, вимагаємо внесення відповідних змін до умов тендерної документації та приведення її вимог у відповідність з оголошенням опублікованим на сайті уповноваженого органу, а саме розбивки за статтями витрат загальної очікуваної вартості закупівлі у розмірі 7`248`000.00 грн (з ПДВ), зазначеної Замовником у опублікованому оголошенні UA-2018-12-07-000783-a .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 14:37
В рамках даної закупівлі передбачено фінансування по об’єкту: "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ" в обсязі 7`248`000.00 грн (з ПДВ).
В свою чергу умовами п.2. Додатку №3 Додатку до ТД передбачено: Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі, визначено проектно-кошторисною документацією по об’єкту: «Технічне переоснащення РУ-3,3 кВ на тяговій підстанції П’ятихатки, Дніпропетровська область, П’ятихатський район, м.П’ятихатки, вул.Клименка 108 Б». Склад та обсяги робіт наведені в «Відомості обсягів робіт та відомостей ресурсів до них, що закуповується Замовником».
- Відповідно цінова пропозиція учасника торгів повинна визначатися договірною ціною на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї, яка складаються згідно з вимогами ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 14 грудня 2018 14:27
Щодо необхідності надання проектної документації
Відповідно до Додатку №3 Технічні вимоги, Розділ 2. «Загальні вимоги до складу та обсягів робіт, що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі» п. 6. До складу термінала ІнТер-3,3 (або еквівалент, який задовольняє технічні вимоги на устаткування відповідно до зазначеного проектного рішення) повинні входити:
– блок захисту та автоматики БЗА;
– блок управління БУ;
– блок розв’язки БР-3,3.
Для можливості підготовки пропозиції нашого підприємства вимагаємо включити до складу тендерної документації технічний опис та принципові схеми даних блоків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 14:38
Вимогами Додатку 3 ТД визначено порядок ознайомлення з проектною документацією в якій розміщена вичерпна інформація щодо порушених Вами питань, а також контактні особи.
Зручним для Вас способом проект буде наданий Вам для ознайомлення.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 14 грудня 2018 14:31
Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
В п.1.3. Додатку №3 вказано, що Договірну ціну на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї, складеними згідно з вимогами ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Тобто до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючи розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин i механiзмiв
- розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок витрат на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будiвель i споруд;
- розрахунок коштів на виконання будiвельних робiт у зимовий перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у зимовий перiод);
- розрахунок коштів при виконаннi будiвельних робiт у лiтнiй перiод (на обсяги робiт, що плануються до виконання у лiтнiй перiод);
- розрахунок інших супутнiх витрат;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (виходячи з структури організації) в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту;
- розрахунок коштів на покриття ризику;
- розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами;
- розрахунок витрат на відрядження (форма П-929).
Враховуючи, що Форма "Цінова пропозиція" викладена у Додатку № 1 не передбачає внесення суми пропозиції та те, що договірна ціна та усі розрахунки будуть формуватися за результатом аукціону перед підписанням договору, вважаємо вимогу про надання вищевказаних розрахунків не доцільною до проведення аукціону разом з ціною пропозиції, про що є відповідне роз’яснення МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 .
В звязку з чим вимагаємо вилучити вимогу щодо надання цих розрахунків, у формулюванні: ... Договірну ціну на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї ... замінивши на формулювання: "разом із договірною ціною після проведення аукціону переможець повинен надати...".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 14:39
П. 29 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником закупівлі. Водночас тендерна пропозиція учасників закупівлі подається учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті1 Закону.
Так умовами п.5 додатка №3 тендерної документації передбачено наступне: «Цінова пропозиція» (це розрахована загальна вартість робіт яка подається учасником за формою наведеною у Додатку №1 до тендерної документації) учасника торгів розраховується на підставі проектної документації, відомостей обсягів робіт та відомостей ресурсів до них, що закуповується Замовником, що наведені нижче та підтверджується Договірною ціною на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї.
Таким чином Замовником чітко визначена необхідність подання у складі тендерної пропозиції Учасника торгів: Договірною ціною на об’єкт будівництва з кошторисними розрахунками до неї необхідних для підтвердження «Цінової пропозиції». Крім того роз’яснення МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 носять виключно рекомендаційний та інформативний характер та не можуть бути розцінені як порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 14 грудня 2018 14:48
Щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
За результатом розгляду вимог Замовника, викладених у тендерній документації на закупівлю робіт згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Код ДК 021-2015 «45310000-3 «Електромонтажні роботи»») «Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ» нашим підприємством виявлено її наступні не відповідності.
У п.4 Розділу 2. «Загальні вимоги до складу та обсягів робіт, що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі», Додаток № 3 Технічні вимоги визначено: п. 4. В кожній комірці в високовольтних відсіках встановлюється по одному новому вимикачу. До всіх нових вимикачів проведена заміна ошинування. Номінальний струм лінійного вимикача 4000 А, номінальна напруга 3300 В. Номінальна напруга кола керування 110 В постійного струму. Тип станції управління вимикачами резистивний.
Натомість у Локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3, розміщеному в Додатку № 3 Технічні вимоги, в п/п 1 графи Найменування і характеристика устаткування, меблів та інвентарю, маса одиниці устаткування визначено: Вимикач автоматичний швидкодіючий лінійний на напругу 3,3 кВ ВАБ-206-5000/30-Л-4-2-3 УХЛ 4, ном струм 5000А, напруга кіл керування 110 В постійного струму з резистивною станцією керування, стаціонарного виконання, з двома реле струму.
Виходячи з вище приведеного просимо Замовника визначитись з номінальним струмом лінійних вимикачів 4000А або 5000А та внести відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 14:50
Умовами п.2 додатка №3 тендерної документації передбачено наступне: Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику в рамках даної закупівлі, визначено проектно-кошторисною документацією по об’єкту: «Технічне переоснащення РУ-3,3 кВ на тяговій підстанції П’ятихатки, Дніпропетровська область, П’ятихатський район, м. П’ятихатки, вул. Клименка 108 Б». Склад та обсяги робіт наведені в «Відомості обсягів робіт та відомостей ресурсів до них, що закуповується Замовником».
Таким чином технічні характеристики устаткування, що використовується в рамках даної закупівлі повинні відповідати технічній частині проектно-кошторисною документацією по об’єкту: «Технічне переоснащення РУ-3,3 кВ на тяговій підстанції П’ятихатки, Дніпропетровська область, П’ятихатський район, м. П’ятихатки, вул. Клименка 108 Б».
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОМЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:41549481
Дата подання: 14 грудня 2018 16:07
Щодо надання дозволу на виконання робіт
Постановою №48 Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 року, були внесені зміни в постанову №1107 від 26.10.11 р., якими було змінено перелік робіт та механізмів при виконання та експлуатації яких необхідно було отримання дозволу. Частину робіт залишилась в переліку робіт, але основну частину перевели на отримання декларацій. В звязку з даною постановою, просимо редакцію п.1.2 Додатку №3 тендерної документації, а саме: "право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В." замінити на "Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: - устатковання напругою понад 1000В".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2018 16:04
П.1.2 додатка №3 до тендерної документації, для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які пропонує учасник торгів, у складі тендерної пропозиції Учасник (у разі залучення субпідрядної організації в тому числі) зобов’язаний надати завірені підписом службової (посадової) особи учасника сканкопії наступних документів:
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки виданих Держгірпромнаглядом або Держпраці та/або його територіальним органом відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2 до Порядку), або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (додаток 6 до Порядку), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48), з терміном дії протягом усього строку дії договору та де повинно бути зазначене право на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В з терміном дії протягом усього строку дії договору.
Враховуючи вище викладене редакція п.1.2 Додатку 3 тендерної документації складена з урахуванням не допущення дискримінації учасників які отримали дозвільні документи на право виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки до набрання чинності змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48.
Номер вимоги: UA-2018-12-07-000783-a.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 21 січня 2019 11:39
Вимога щодо виконання вимог АМКУ викладених у Рішенні від 14.01.2019 № 371
Уважно ознайомившись з змінами №1 до умов тендерної документації на закупівлю робіт за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ" наше підприємство, як один з потенційних учасників відмічає, що опубліковані замовником 18.01.2019 р. у файлі ТД- ЗМІНИ №1.doc не відповідають вимогам Рішення АМКУ від 14.01.2019 № 371 в частині внесення наступних змін:
• опублікувати в складі тендерної документації проектно-кошторисну документацію;
• виключити з умов тендерної документації вимогу щодо обов' язкового погодження еквівалентного обладнання у автора проекту;
• винести товар - Вимикачі ВАБ-206-5000/30-Л-4-2-3 УХЛ4 в окремий лот.
В зв’язку з чим наше підприємство вимагає від замовника належним чином виконати вимоги АМКУ викладені у Рішенні від 14.01.2019 № 371;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 13:24
Відповідно до ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
14.01.2019 року відбулось засідання постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) з розгляду скарги від 21.12.2018 № UA-2018-12-07-000783-a.c8 ТОВ «Техноекотрейдінг».
14.01.2019 року Колегією було винесено рішення № 371-р/пк-пз яке було опубліковане в електронній системі закупівель «Прозорро» 17 січня 2019 о 18:58. Враховуючи, що системою були призначений аукціон на 21.01.2019 року з метою якісного виконання вимог викладених у рішенні Колегії від 14.01.2019 № 371-р/пк-пз Замовником було прийнято рішення про внесення змін в тендерну документацію в частині зміни кінцевого терміну подачі документів.
В найближчий час Замовником – регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» будуть внесені зміни до тендерної документації на закупівлю робіт за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» "Технічне переоснащення ПС П'ятихатки в частині розподільчого пристрою 3,3 кВ" які в повній мірі будуть враховувати вимоги викладені у рішенні Колегії від 14.01.2019 № 371-р/пк-пз.

Документи

19 грудня 2018 14:13
Відповідь по 3,3 кВ0003.jpg
19 грудня 2018 14:13
Відповідь по 3,3 кВ0002.jpg
19 грудня 2018 14:13
Відповідь по 3,3 кВ0001.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-07-000783-a.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 21 грудня 2018 15:43
Скарга щодо невідповідності вимог тендерної документації
Закуповуючи товари під виглядом робіт Замовник намагається не допустити до процедури закупівлі продукцію альтернативних виробників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2018 19:01
рішення від 27.12.2018 № 13148 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 грудня 2018 19:01
Рішення від 14.01.2019 № 371.pdf
Дата публікації: 17 січня 2019 18:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги рішення Антимонопольного комітету враховані в змінах до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2019 15:46

Документи подані скаржником

21 грудня 2018 15:43
Cкарга
21 грудня 2018 15:43
Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН" 6 868 415,00
UAH з ПДВ
6 868 415,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Алрус" 7 184 273,58
UAH з ПДВ
7 148 032,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ" 7 239 052,00
UAH з ПДВ
7 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 7 248 000,00
UAH з ПДВ
7 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 14:11
22) Лист з кошторисом.pdf
26 грудня 2018 16:56
22) Лист з кошторисом.pdf
26 грудня 2018 16:56
15) Цінова пропозиція (2).pdf
26 грудня 2018 16:56
9) Довідка банкрутство.pdf

Публічні документи

08 лютого 2019 15:49
iнформацiя_про_досвiд.PDF
08 лютого 2019 15:49
щодо_захисту_довкiлля.PDF
08 лютого 2019 15:49
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2019 15:49
ТУ НКУ Днепр.PDF
08 лютого 2019 15:49
ТУ ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 15:49
Статут ч.3 3 .PDF
08 лютого 2019 15:49
Статут ч.2 .PDF
08 лютого 2019 15:49
Статут ч.1.PDF
08 лютого 2019 15:49
сертифiкат_на_ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 15:49
Руководство НКУ Днепр.pdf
08 лютого 2019 15:48
проект договору.PDF
08 лютого 2019 15:48
паспорт_Интер_3,3.PDF
08 лютого 2019 15:48
паспорт ШУФ.PDF
08 лютого 2019 15:48
паспорт ШЗВ.PDF
08 лютого 2019 15:48
паспорт ИКЗ.PDF
08 лютого 2019 15:48
паспорт ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 15:48
не_визнано_банкрутом.PDF
08 лютого 2019 15:48
Наказ_на_директора.pdf
08 лютого 2019 15:48
лiцензiя.PDF
08 лютого 2019 15:48
лист_роз`яснення.PDF
08 лютого 2019 15:48
змiни_до_ТУ_ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 15:48
зміни НКУ Дніпро.PDF
08 лютого 2019 15:48
дозвiл.PDF

Публічні документи

19 березня 2019 15:57
оригінал довідки з МВС.PDF
19 березня 2019 15:57
Інформація з НАЗК.PDF
08 лютого 2019 14:25
дозвіл на демонтаж.PDF
08 лютого 2019 14:25
дозвіл на монтаж.PDF
08 лютого 2019 14:22
Cертифікат НКУ Дніпро.pdf
08 лютого 2019 14:22
щодо захисту довкілля.PDF
08 лютого 2019 14:22
цінова пропозиція.PDF
08 лютого 2019 14:21
ТУ Дніпро.PDF
08 лютого 2019 14:21
ТУ ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 14:21
Статут.PDF
08 лютого 2019 14:21
Сертифікат ВАБ-206.pdf
08 лютого 2019 14:21
РЭ НКУ Днепр.PDF
08 лютого 2019 14:21
РЭ Интер 3,3(1).PDF
08 лютого 2019 14:21
РЭ ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 14:21
проект договору.PDF
08 лютого 2019 14:21
паспорт ШУФ-3,3.PDF
08 лютого 2019 14:21
паспорт ШЗВ.PDF
08 лютого 2019 14:21
паспорт Интер 3,3.PDF
08 лютого 2019 14:21
паспорт ИКЗ -3,3.PDF
08 лютого 2019 14:21
паспорт ВАБ-206.PDF
08 лютого 2019 14:21
не визнано банкрутом.PDF
08 лютого 2019 14:21
наказ на ген.директора.PDF
08 лютого 2019 14:21
ліцензия.PDF
08 лютого 2019 14:21
зміни Дніпро.PDF
08 лютого 2019 14:20
зміни ВАБ-206.PDF

Публічні документи

21 грудня 2018 15:50
Технічні вимоги.rar
21 грудня 2018 15:50
Кваліфікація.rar
21 грудня 2018 15:50
Статут.rar
21 грудня 2018 15:50
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"

Приватне Підприємство "Алрус"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"

ТОВ Техноекотрейдінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "ПЛУТОН"
#23795568
Відхилено 6 868 415,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 15:50
Приватне Підприємство "Алрус"
#24477540
Рішення скасоване 7 148 032,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:18
Приватне Підприємство "Алрус"
#24477540
Відхилено 7 148 032,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 15:19
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"
#35863273
Переможець 7 180 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 15:59

Документи

04 березня 2019 15:50
Електронний підпис
19 лютого 2019 16:05
Електронний підпис
19 лютого 2019 16:04
подовження.jpg

Документи

04 березня 2019 15:52
Електронний підпис
04 березня 2019 15:52
Протокол розгляду ТП.doc
04 березня 2019 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2019 15:19
Електронний підпис
12 березня 2019 15:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД-МОНТАЖ"
#35863273
7 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:47
1990.JPG укладений
03 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 16:12
Договор дорбуд монтаж.PDF укладений
03 квітня 2019 16:11
Договор дорбуд монтаж 1 лист.PDF укладений
03 квітня 2019 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 910,54
UAH (в тому числі ПДВ 3 318,42 UAH)