Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок ДГ 13-100 (або еквівалент), АМ 13-25 (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 142 000,00 UAH
UA-2018-12-07-000742-a 597f5565f719466ca712bd63bbf7e6e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грудка Анатолій Володимирович

+380513191200 brtvidosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Братський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти" Братської районної ради Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 39039082
Місцезнаходження: 55401, Україна , Миколаївська обл., Братське, Миру 114
Контактна особа: Грудка Анатолій Володимирович
+380513191200
brtvidosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 15:04
Початок аукціону: 26 грудня 2018 13:40
Очікувана вартість: 1 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 т
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55401, Україна, Миколаївська область, с.Братське, Загальноосвітні навчальні заклади(Ганнівська ЗОШ І-ІІІ ст., Кам’януватська ЗОШ І-ІІ ст, Миколаївська ЗОШ І-ІІ ст., Кривопустоська ЗОШ І-ІІ ст, Улянівська ЗОШ І-ІІ ст.,Опорний навчальний заклад«.Новомар’ївська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.» ,Григорівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
50 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55401, Україна, Миколаївська область, с.Братське, Загальноосвітні навчальні заклади(Ганнівська ЗОШ І-ІІІ ст., Кам’януватська ЗОШ І-ІІ ст, Миколаївська ЗОШ І-ІІ ст., Кривопустоська ЗОШ І-ІІ ст, Улянівська ЗОШ І-ІІ ст.,Опорний навчальний заклад«.Новомар’ївська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.» ,Григорівська ЗОШ І-ІІІ ст.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 15:01
Проект_договір.doc
07 грудня 2018 15:01
ТД Вугілля.doc
07 грудня 2018 15:01
протокл 2.pdf
07 грудня 2018 15:01
протокол 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 10 грудня 2018 17:48
Дата відповіді: 11 грудня 2018 09:46
Згідно із Додатком 3 до Тендерної документації учасники повинні надати довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів протягом останніх трьох років. Дана вимога є незаконною та дискримінуючою, оскільки зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід постачання по виконаним аналогічним договорам, починаючи з 2016 року. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійнюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 16 Закону не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Відтак, кваліфікаційна вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками. Таким чином, Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційну вимогу, яка обмежує конкуренцію між учасниками, звужує коло потенційних учасників вказаної процедури закупівлі, оскільки взяти в ній участь зможуть лише ті учасники, які мають досвід постачання по виконаним аналогічним договорам протягом останніх трьох років, тобто у період, починаючи з 2016 року, що унеможливлює участь у даній процедурі учасників, які не мають досвіду виконання аналогічного договору саме за останні три роки, але які мають досвід виконання аналогічного договору за інший період. Просимо привести даний пункт документації у відповідність з чинним законодавством та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні вимоги до Учасників
Перелік кваліфікаційних вимог до Учасників перераховані в статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Майте на увазі, що Ви, як Замовник, можете вимагати документи, що підтверджують відповідність Учасника одному, декільком або ж всім цим критеріям.
Давайте розглянемо кожен з критеріїв:

1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв. Зверніть увагу, що Ви можете вимагати у Учасників в тому числі й один договір в якості аналогічного (раніше цей пункт звучав як “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів” і передбачав наявність не менше двох аналогічних договорів). Саме цей критерій дає Вам змогу зрозуміти, що Учасник вже постачав товари аналогічні Вашому предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний і він виконає взяті на себе зобов’язання. Проте, при застосуванні даного критерію чітко вкажіть такі моменти:
 спосіб підтвердження виконання аналогічного договору – це може бути копія договору, лист-відгук тощо;
 який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним, тобто, можете вказати, що Вас цікавить постачання Учасником такого самого предмету закупівлі за класифікатором, як і Ваш;
 можете вказати за який рік/роки Вас цікавить аналогічний договір/договори. Логічно передбачити, що це договір за попередній рік, аніж, наприклад за 90-ті чи початок 2000-х. Проте, якщо Ви вимагаєте договори за кілька років, наприклад, з 2016 по 2018, то задля недискримінації Учасників, які можуть бути створені в 2016 році, наприклад, зазначте, що такі Учасники подають договори лише за 2016 рік.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 10 грудня 2018 17:48
Дата відповіді: 11 грудня 2018 09:16
В розумінні даної тендерної документації аналогічними договорами є договори з постачання вугілля кам’яного будь-яких марок?
Відповідь: Так, при вказуванні аналогічних договорів можна надати дані щодо договорів з постачання вугілля кам’яного будь-яких марок
Уточнююче питання щодо аналогічних договорів
Дата подання: 11 грудня 2018 10:03
Дата відповіді: 11 грудня 2018 10:19
Яким чином учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів, якщо він створений у 2017 році, а тому не має досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх трьох років, але має такий досвід за інший період (за 2017 та 2018 роки)?
Відповідь: Ми не вимагаємо підтвердження наявності аналогічних договір за всі три роки, лише за аналогічні договори протягом трьох років.. Тому, якщо у вас є виконані такі договори за 2017 -2018 роки ви можете взяти участь у відкритих торгах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 945 200,00
UAH з ПДВ
849 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" 956 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 1 028 100,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" 1 027 000,00
UAH з ПДВ
929 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 1 140 500,00
UAH з ПДВ
1 140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 18:06
Документи переможця
19 грудня 2018 15:32
Електронний підпис
19 грудня 2018 15:24
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 16:02
Електронний підпис
21 грудня 2018 16:01
Трудові працівників.pdf
21 грудня 2018 16:01
Тех.паспорт.pdf
21 грудня 2018 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2018 16:01
Статут.pdf
21 грудня 2018 16:01
Санкції.pdf
21 грудня 2018 16:01
Проект договор.pdf
21 грудня 2018 16:01
Договір навантаження.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довіреність.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідки ст. 17 ЗУ.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідка Субпідрядника.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідка працівників.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідка переможця.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідка ПДВ.pdf
21 грудня 2018 16:01
Довідка МТБ.pdf
21 грудня 2018 16:01
Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2018 16:01
Витяг ЄДР.pdf
21 грудня 2018 16:01
Виписка з протоколу.pdf
21 грудня 2018 16:01
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 15:32
Електронний підпис
20 грудня 2018 10:11
Електронний підпис
20 грудня 2018 10:05
тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2018 10:05
проект договору.pdf
20 грудня 2018 10:05
технічна частина.rar
20 грудня 2018 10:05
СКАН стаття 17.rar
20 грудня 2018 10:05
СКАН ст 16.rar
20 грудня 2018 10:05
право підпису.rar

Публічні документи

22 грудня 2018 09:17
ч2 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
тп.pdf
22 грудня 2018 09:17
тех пасп113М.pdf
22 грудня 2018 09:17
тех пасп Р93Н.pdf
22 грудня 2018 09:17
спецификация.pdf
22 грудня 2018 09:17
п10 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
п9 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
п8 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
п6 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
п5 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
дог склад веси 2.jpg
22 грудня 2018 09:17
п4 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
дог склад веси 1.jpg
22 грудня 2018 09:17
п3 ч1 ст 17.pdf
22 грудня 2018 09:17
п2 ч1 ст17.pdf
22 грудня 2018 09:17
дов уповн особа.pdf
22 грудня 2018 09:17
мат база.pdf
22 грудня 2018 09:17
дов субпідр.pdf
22 грудня 2018 09:17
лист-001.jpg
22 грудня 2018 09:17
Копія статуту.pdf
22 грудня 2018 09:17
дов про санкції.pdf
22 грудня 2018 09:17
дов працівники.pdf
22 грудня 2018 09:17
дов аналог дог.pdf
22 грудня 2018 09:17
згода перс дані.pdf
22 грудня 2018 09:17
згода з істотн умовами.pdf
22 грудня 2018 09:17
відомості.pdf
22 грудня 2018 09:17
Відгук.pdf
22 грудня 2018 09:17
дог транс 2.jpg
22 грудня 2018 09:17
дог транс 1.jpg
22 грудня 2018 09:17
Витяг ПДВ.pdf
22 грудня 2018 09:17
Витяг єдр.rtf
22 грудня 2018 09:17
аналог дог.pdf
22 грудня 2018 09:17
UA38645_3_ПРЕМИУМІНВЕСТ_ДГ.pdf
22 грудня 2018 09:17
UA38645_1_ПРЕМИУМІНВЕСТ_АМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД"

ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 849 999,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 10:29

Документи

28 грудня 2018 10:29
Електронний підпис
28 грудня 2018 10:27
протокол 3

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
849 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 10:29
Електронний підпис
28 грудня 2018 10:27
протокол 3

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:02
додат.угода _ 3 від 30.08.2019р..pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:35
дод.угода 2.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 16:41
Додатк. угода 1 від 07.05.2019р..pdf зміни до договору
07 травня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 10:23
Договір №18 укладений
11 січня 2019 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML