Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Security services (Security services of LCCE “Lvivvodokanal” facilities)
Security services (Security services of LCCE “Lvivvodokanal” facilities)
Очікувана вартість
15 123 234,00 UAH
UA-2018-12-07-000730-b ● 28d36d9b56714fc5a18525a018dfa1a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03348471 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Контактна особа: |
Пархомик Роман +380322255068 tender_LVK@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Lviv Citi Public Utility "Lvivvodokanal" |
National ID: | 03348471 |
Contact point: |
Parkhomyk Roman +380322255068 tender_LVK@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 15 123 234,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 07 грудня 2018 13:51 |
Enquiries until: | 01 січня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 07 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 січня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 15 123 234 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Послуги з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал»
Security services (Security services of LCCE “Lvivvodokanal” facilities)
Тендерна документація
04 січня 2019 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 16:31 |
Протокол №9-3.pdf | |
20 грудня 2018 14:53 |
Протокол № 9-1.pdf | |
20 грудня 2018 14:53 |
перелік змін.docx | |
20 грудня 2018 14:53 |
Додаток_2.docx | |
07 грудня 2018 13:49 |
Додаток_1 (1).docx | |
07 грудня 2018 13:49 |
Т.Д._охорона (1).docx | |
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_4 (1).docx | |
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_3.docx |
04 січня 2019 16:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 січня 2019 16:31 |
Протокол №9-3.pdf
|
|||||||||
20 грудня 2018 14:53 |
Протокол № 9-1.pdf
|
|||||||||
20 грудня 2018 14:53 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
20 грудня 2018 14:53 |
Додаток_2.docx
|
|||||||||
07 грудня 2018 13:49 |
Додаток_1 (1).docx
|
|||||||||
07 грудня 2018 13:49 |
Т.Д._охорона (1).docx
|
|||||||||
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_4 (1).docx
|
|||||||||
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_3.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1. Охорона об’єктів підприємства у м. Львові |
Опис предмету закупівлі: |
Здійснення охорони та забезпечення цілісності будівель інших об’єктів та матеріальних цінностей насосних станціях «Сихів», «Сокільники», «Кривчиці», «Північна-35», «Довга», «Рясне-2», виробнича база, склад МТЗ та 3 (трьох) водозбірниках по вул. Зеленій (буд. 93, 104, 106), приміщення Сервісного центру по вул. Зелена, 62, а також посилення охорони адмінбудівель та адміністративної території підприємства шляхом обслуговування «тривожної кнопки» (всього 11 цілодобових постів і 1 денний).
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 6 784 530,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Title: Lot 1. Security of enterprise facilities in Lviv city
Description: Protection and maintenance of the integrity of the buildings of other objects and material values at the pumping stations "Sykhiv", "Sokilniki", "Krivchitsy", "North-35", "Long", "Ryasne-2", production base, warehouse of MTZ and 3 ( three) collectors on the street. Green (93, 104, 106), premises of the Service Center on the street. Zelena, 62, as well as strengthening the protection of administrative buildings and administrative territory of the enterprise by servicing the "alarm button" (only 11 round-the-clock posts and 1 day).
Розгорнути
Згорнути
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 6 784 530,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 65 000,00 UAH
including VAT
Позиції
1 посл
Охорона об’єктів підприємства у м. Львові
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Security of enterprise facilities in Lviv city
CPV: 79710000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2019 16:31 |
Протокол №9-3.pdf |
20 грудня 2018 14:53 |
Протокол № 9-1.pdf |
20 грудня 2018 14:53 |
перелік змін.docx |
20 грудня 2018 14:53 |
Додаток_2.docx |
07 грудня 2018 13:49 |
Т.Д._охорона (1).docx |
07 грудня 2018 13:49 |
Додаток_3.docx |
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_4 (1).docx |
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_1 (1).docx |
04 січня 2019 16:31 |
Протокол №9-3.pdf
|
||
20 грудня 2018 14:53 |
Протокол № 9-1.pdf
|
||
20 грудня 2018 14:53 |
перелік змін.docx
|
||
20 грудня 2018 14:53 |
Додаток_2.docx
|
||
07 грудня 2018 13:49 |
Т.Д._охорона (1).docx
|
||
07 грудня 2018 13:49 |
Додаток_3.docx
|
||
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_4 (1).docx
|
||
07 грудня 2018 13:48 |
Додаток_1 (1).docx
|
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 29 грудня 2018 14:56
Дата відповіді: 04 січня 2019 13:06
Вимога про надання докуемнтів на офіс у Львові та області дискримінує учасників з інших регіонів. Адже після визначення переможцем учаснику немає проблем зняти офіс та передислокувати групи. Тому зараз ця вимога дискримінує учасників, просимо її виключити. І лишити дану вимогу тільки для переможця.
Відповідь: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв серед них наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
У п.3. вищевказаної статті Закону зазначається, що «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Крім того, п. 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає виключний перелік документів, які Замовник вимагає у Переможця, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
У п.3. вищевказаної статті Закону зазначається, що «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Крім того, п. 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає виключний перелік документів, які Замовник вимагає у Переможця, а саме: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті».
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
Довідки 14 днів
Дата подання: 29 грудня 2018 15:01
Дата відповіді: 04 січня 2019 13:07
Ви визначаєте, що довідки про несудимість та медичні мають бути видані за 14 днів до подачі. На підставі чого складена дана вимога? Дані довідки дійсні 1 рік. То на підставі чого учаснкии мають повторно отримати дані документи? Тільки для того, щоб прийняти участь в тендері? Також отримання даних документів займає чам. І не знаючи попередньо, що буде така вимога, швидко отримтаи такі документи не можна. Тому вимагаємо виключити дану вимогу, як таку, яка є неправомірна та дискримінаційна!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стаття 11. Закону України «Про охоронну діяльність» визначає умови залучення громадян до охоронної діяльності. Серед них визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів.
З моменту прийняття суб’єктом охоронної діяльності особи на роботу охоронцем і до даного часу (подання тендерних пропозицій) остання могла бути притягнута до відповідальності за скоєння умисних злочинів.
Враховуючи те, що об’єкти ЛМКП «Львівводоканал» є об’єктами критичної інфраструктури життєзабезпечення населення, на них зосереджені значні матеріальні цінності (вартість яких становить десятки мільйонів гривень), пошкодження обладнання чи його викрадення завдасть значної матеріальної шкоди підприємству та може привести до надзвичайних ситуацій як об’єктового так і регіонального рівня, тендерний комітет підприємства вважає, що персонал суб’єкта охоронної діяльності, який буде залучатись до надання послуги з охорони повинен мати (отримати) вищевказані довідки для перевірки замовником відсутності у них непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів з терміном дійсності на час надання послуг (термін дії договору).
Крім того, у відповідності до вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал» та відповідну тендерну документацію оприлюднено через авторизовані електронні майданчики та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Тобто, законодавець надав потенційному учаснику достатньо часу для підготовки документації.
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
З моменту прийняття суб’єктом охоронної діяльності особи на роботу охоронцем і до даного часу (подання тендерних пропозицій) остання могла бути притягнута до відповідальності за скоєння умисних злочинів.
Враховуючи те, що об’єкти ЛМКП «Львівводоканал» є об’єктами критичної інфраструктури життєзабезпечення населення, на них зосереджені значні матеріальні цінності (вартість яких становить десятки мільйонів гривень), пошкодження обладнання чи його викрадення завдасть значної матеріальної шкоди підприємству та може привести до надзвичайних ситуацій як об’єктового так і регіонального рівня, тендерний комітет підприємства вважає, що персонал суб’єкта охоронної діяльності, який буде залучатись до надання послуги з охорони повинен мати (отримати) вищевказані довідки для перевірки замовником відсутності у них непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів з терміном дійсності на час надання послуг (термін дії договору).
Крім того, у відповідності до вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів ЛМКП «Львівводоканал» та відповідну тендерну документацію оприлюднено через авторизовані електронні майданчики та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Тобто, законодавець надав потенційному учаснику достатньо часу для підготовки документації.
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
Вимога
Дата подання: 29 грудня 2018 15:02
Дата відповіді: 04 січня 2019 13:09
Якщо працівники працюють офіційно, то за них сплачується єдиний соціальний внесок, то на підставі чого ми повинні ще мати догвоори тсрахування на кожного працівника? Дана вимога незаконна, тому просимо її вилучити.
Відповідь: У п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
З метою забезпечення виконання суб’єктом охоронної діяльності (учасником торгів) вимог статті 15 Закону України «Про охоронну діяльність», щодо цивільно-правової відповідальності персоналу охорони тендерним комітетом прийнято рішення про включення даної вимоги до технічного завдання.
Довідково: стаття 15. Закону України «Про охоронну діяльність»: Відповідальність персоналу охорони.
«Персонал охорони за невиконання або неналежне виконання покладених на нього обов'язків несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законом».
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
З метою забезпечення виконання суб’єктом охоронної діяльності (учасником торгів) вимог статті 15 Закону України «Про охоронну діяльність», щодо цивільно-правової відповідальності персоналу охорони тендерним комітетом прийнято рішення про включення даної вимоги до технічного завдання.
Довідково: стаття 15. Закону України «Про охоронну діяльність»: Відповідальність персоналу охорони.
«Персонал охорони за невиконання або неналежне виконання покладених на нього обов'язків несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законом».
Таким чином, вважаємо вищевказану вимогу обґрунтованою і законною.
Страхування
Дата подання: 29 грудня 2018 15:10
Дата відповіді: 04 січня 2019 13:10
Стаття 7 ЗУ "Про публічні зкупівлі" не визначає обов'язкового страхування відповідальності, тим паче мінімум на 2 млн. Це право, а не обов'язок суб'єкта. Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: У п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Об’єкти ЛМКП «Львівводоканал» є об’єктами критичної інфраструктури життєзабезпечення населення, які віднесені до «Переліку об’єктів першої і другої груп регіонального та місцевого значення, що підлягають охороні і обороні в умовах надзвичайного стану і особливого періоду», на них зосереджені значні матеріальні цінності (вартість яких становить десятки мільйонів гривень). Пошкодження майна (обладнання) чи його викрадення завдавсь значної матеріальної шкоди підприємству та може привести до надзвичайних ситуацій як об’єктового так і регіонального рівня.
З врахуванням інфляційних процесів в державі, і з метою повної компенсації можливих матеріальних збитків, витрат на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій з боку суб’єктів охоронної діяльності, котрі надають послуги з фізичної охорони найважливіших об’єктів підприємства тендерним комітетом вважається за доцільне встановити суму добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами до 2 000 000 грн. (двох мільйонів гривень).
Дану вимогу не можна вважати дискримінаційною так, як вона не заборонена жодним нормативно-правовим актом України.
Об’єкти ЛМКП «Львівводоканал» є об’єктами критичної інфраструктури життєзабезпечення населення, які віднесені до «Переліку об’єктів першої і другої груп регіонального та місцевого значення, що підлягають охороні і обороні в умовах надзвичайного стану і особливого періоду», на них зосереджені значні матеріальні цінності (вартість яких становить десятки мільйонів гривень). Пошкодження майна (обладнання) чи його викрадення завдавсь значної матеріальної шкоди підприємству та може привести до надзвичайних ситуацій як об’єктового так і регіонального рівня.
З врахуванням інфляційних процесів в державі, і з метою повної компенсації можливих матеріальних збитків, витрат на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій з боку суб’єктів охоронної діяльності, котрі надають послуги з фізичної охорони найважливіших об’єктів підприємства тендерним комітетом вважається за доцільне встановити суму добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами до 2 000 000 грн. (двох мільйонів гривень).
Дану вимогу не можна вважати дискримінаційною так, як вона не заборонена жодним нормативно-правовим актом України.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій