Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Лапко Олександр Валерійович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2018 09:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2018 09:46 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 3 163 661,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 636,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 09:42 |
Додатки до ТД.docx | |
07 грудня 2018 09:42 |
Проект договору.docx | |
07 грудня 2018 09:42 |
ТД прибирання 73 остаточна.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-06-000030 ● ab7eca81c4c24df79e2c118d8e85a636
- Статус: вирішено ● Дата: 08 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 березня 2019 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.03.2019 № 47
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.03.2019 № 47
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2018-12-07-000083-a 07.12.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник ознайомився з висновком Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2019-03-06-000030) від 15.03.2019, щодо закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 73 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) (ID закупівлі UA-2018-12-07-000083-a). За результатами ознайомлення, а також згідно з ч. 8 ст. 7 (1) ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – ЗУ), Замовник надає аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку. По-перше, згідно з ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі», кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. На виконання п. 13 ст. 22 ЗУ, Замовником було зазначено у абз. 6 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. По-друге, згідно з п.1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та тендерної документації. Також згідно з Інструкцією з підготовки тендерної документації, Учасник надає документи (довідки, листи, пояснювальні записки тощо) на фірмовому бланку (за наявності), з зазначенням вихідного номеру, дати складання та власноручного підпису уповноваженої посадової особи учасника, а також відбиток печатки (за наявності). Враховуючи вищезазначене, Замовником не було встановлено вимоги, щодо накладення електронно цифрового підпису на документи та файли, що містяться у складі тендерної пропозиції або на саму тендерну пропозицію. Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації, вимога накладення електронно цифрового підпису була встановлена Замовником лише щодо надання банком гарантії забезпечення тендерної пропозиції. По-третє, згідно з п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної документації, Учасник має подати документи відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, а також копію статуту або іншого установчого документу учасника, або довідки в довільній формі учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" (ЄДРПОУ: 39403645) (надалі – Учасник), завантажив файл «документи що підтверджують кваліфікацію 7.pdf» у складі якого наявна довідка з зазначенням номеру справи та кодом адміністративних послуг (286664452761). Замовником за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, було отримано доступ до результатів надання адміністративних послуг, та перевірено наявність Статуту. По-четверте, на виконання вимог викладених у п.4 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної документації та пунктах затверджених у Додатку № 9 до тендерної документації, Учасник завантажив у складі своєї тендерної пропозиції, файл «9.ЕБГ ЛФ UA-2018-12-07-000083-a.zip» у складі якого наявна банківська гарантія № BG/U/03-2-4997 від 20.12.2018. Згідно з абзацом 2 наданої банківської гарантії, банк-гарант безвідклично та безумовно зобов’язується виплатити Замовнику суму гарантії. Також надана банківська гарантія включає пункт щодо зміни її умов (непередаваність, переуступлення зобов’язання тощо), а саме такі зміни можуть вноситися за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом. Тому, надана гарантія забезпечення тендерної пропозиції відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет обґрунтовано прийняв рішення щодо призначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" (ЄДРПОУ: 39403645).
2019-03-19 17:09:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2019-04-08 09:25:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" #39403645 |
Переможець |
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 14:58
|
Додаткова угода | укладений |
31 жовтня 2019 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 09:48
|
Договір | укладений |
11 січня 2019 09:46
|