Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 73 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Очікувана вартість
3 163 661,00 UAH
UA-2018-12-07-000083-a 6d8d57aedf2b46699e740230e05d1fb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапко Олександр Валерійович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Лапко Олександр Валерійович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 09:46
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 09:46
Початок аукціону: 26 грудня 2018 14:48
Очікувана вартість: 3 163 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 636,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 73 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 09:44
Електронний підпис
07 грудня 2018 09:42
Додатки до ТД.docx
07 грудня 2018 09:42
Проект договору.docx
07 грудня 2018 09:42
ТД прибирання 73 остаточна.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-06-000030 ● ab7eca81c4c24df79e2c118d8e85a636
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 березня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
06.03.2019 № 47
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.03.2019 № 47

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2018-12-07-000083-a 07.12.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник ознайомився з висновком Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2019-03-06-000030) від 15.03.2019, щодо закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 73 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) (ID закупівлі UA-2018-12-07-000083-a). За результатами ознайомлення, а також згідно з ч. 8 ст. 7 (1) ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – ЗУ), Замовник надає аргументовані заперечення до вищезазначеного висновку. По-перше, згідно з ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі», кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. На виконання п. 13 ст. 22 ЗУ, Замовником було зазначено у абз. 6 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. По-друге, згідно з п.1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та тендерної документації. Також згідно з Інструкцією з підготовки тендерної документації, Учасник надає документи (довідки, листи, пояснювальні записки тощо) на фірмовому бланку (за наявності), з зазначенням вихідного номеру, дати складання та власноручного підпису уповноваженої посадової особи учасника, а також відбиток печатки (за наявності). Враховуючи вищезазначене, Замовником не було встановлено вимоги, щодо накладення електронно цифрового підпису на документи та файли, що містяться у складі тендерної пропозиції або на саму тендерну пропозицію. Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 9 до тендерної документації, вимога накладення електронно цифрового підпису була встановлена Замовником лише щодо надання банком гарантії забезпечення тендерної пропозиції. По-третє, згідно з п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної документації, Учасник має подати документи відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, а також копію статуту або іншого установчого документу учасника, або довідки в довільній формі учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" (ЄДРПОУ: 39403645) (надалі – Учасник), завантажив файл «документи що підтверджують кваліфікацію 7.pdf» у складі якого наявна довідка з зазначенням номеру справи та кодом адміністративних послуг (286664452761). Замовником за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, було отримано доступ до результатів надання адміністративних послуг, та перевірено наявність Статуту. По-четверте, на виконання вимог викладених у п.4 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної документації та пунктах затверджених у Додатку № 9 до тендерної документації, Учасник завантажив у складі своєї тендерної пропозиції, файл «9.ЕБГ ЛФ UA-2018-12-07-000083-a.zip» у складі якого наявна банківська гарантія № BG/U/03-2-4997 від 20.12.2018. Згідно з абзацом 2 наданої банківської гарантії, банк-гарант безвідклично та безумовно зобов’язується виплатити Замовнику суму гарантії. Також надана банківська гарантія включає пункт щодо зміни її умов (непередаваність, переуступлення зобов’язання тощо), а саме такі зміни можуть вноситися за письмовим погодженням з Бенефіціаром, Принципалом та Гарантом. Тому, надана гарантія забезпечення тендерної пропозиції відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет обґрунтовано прийняв рішення щодо призначення переможцем торгів учасника ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" (ЄДРПОУ: 39403645).

2019-03-19 17:09:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2019-04-08 09:25:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" 3 132 025,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВАМАСАН" 3 163 661,00
UAH з ПДВ
3 132 024,39
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ"

ТОВ "АКВАМАСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ"
#39403645
Переможець 3 050 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 11:32

Документи

28 грудня 2018 11:32
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ"
#39403645
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 11:32
Електронний підпис
28 грудня 2018 11:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 09:48
Договір укладений
11 січня 2019 09:46
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:58
Додаткова угода укладений
31 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 469 046,77
UAH (в тому числі ПДВ 411 507,79 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати Договір.