код ДК 021:2015 - 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2.5%, молоко незбиране згущене 8,5 %)
Очікувана вартість
167 202,00 UAH
UA-2018-12-06-005331-c 38c801a380fb470f92c6e108529aaf6e
Допорогові закупівлі    Період уточнень    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження замовника: 62002, Україна, Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа замовника: Андрій Миколайович Костенко
+380575630936,+380575632961
buh@osvita-krk.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 16:00
Очікувана вартість: 167 202,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 836,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6148 літр
Молоко пастеризоване 2.5%, молоко незбиране згущене 8,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 грудня 2018 15:32
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2018 22:12
Допорог_ молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-06-005331-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Дата подання: 07 грудня 2018 12:53
Поставка
У Тендерній документації, а саме в розділі: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначається, що: «Графік поставки: Молоко коров’яче - 2 рази на тиждень з 6-00 до 9-00».

Повідомляю, що при здійсненні поставки до закладів які є перелічені в Додатку 2 до проекту договору можуть виникнути обставини які не залежать від Учасника, а саме: складні погодні умови, непередбачені обставини при відвантаженні товару в одному із закладів Замовника, що потягне за собою як наслідок затримку при постачанні.

Тому виходячи з вище викладеного прошу внести зміни до документації в частині розширення часових меж у графіку поставки.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Актуальні тендери

До пошуку