Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 15830000-5 - Цукор і супутня продукція (цукор білий кристалічний)
Очікувана вартість
74 850,00 UAH
UA-2018-12-06-005304-c ● 4011f80cedd548f286f2587c686de657
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146142 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Андрій Миколайович Костенко +380575630936,+380575632961 buh@osvita-krk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2018 21:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2018 22:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 11:27 |
Очікувана вартість: | 74 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 374,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5779 кілограм
Цукор білий кристалічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади Краснокутського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 21:17 |
Допорог__цукор_.doc | |
07 грудня 2018 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 21:17 |
Допорог__цукор_.doc
|
||
07 грудня 2018 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 07 грудня 2018 12:42
Дата відповіді: 11 грудня 2018 21:17
Доброго дня, чи можливе постачання ДСТУ еквівалент?
Відповідь: Відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 № 35 ( надалі – Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року . Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на веб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон). Відповідно до Закону замовники проводять допорогові закупівлі від 50 000 грн. з використанням електронної системи ProZorro або оприлюднюють в строки, встановлені Законом, звіт про укладений договір. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, у разі допорогової закупівлі Замовник самостійно, виходячи з власних потреб, визначає предмет закупівлі, вимоги до нього, а також його технічні та якісні характеристики (у тому числі вимоги до якості).
В умовах закупівлі чітко вказано ДСТУ 4623-2006. «Цукор білий. технічні умови»
В умовах закупівлі чітко вказано ДСТУ 4623-2006. «Цукор білий. технічні умови»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-12-06-005304-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ", Код ЄДРПОУ:38385713
Дата подання: 07 грудня 2018 12:41
ТД
Зазначаю, що у Додаток 2 до тендерної документації в проекті договору розділі 6 пункті 6.3.3. зазначається, що Учасник зобов’язаний: «Надати Замовнику копію експлуатаційного дозволу (дозволів) на потужності, задіяні у виробництві, переробці, реалізації харчових продуктів. У разі, якщо під час дії даного договору, Учасником будуть змінені потужності, що задіюються ним у виробництві, переробці, реалізації харчових продуктів, Учасник зобов’язаний протягом 3-х днів надати Замовнику копію експлуатаційного дозволу (дозволів) на такі потужності».
Зазначаю, що статтею 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачається, що: «експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження».
Так, як процедура закупівлі проводиться на продукти які не потребують дотримання температурного режиму та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, прошу Замовника внести зміни до Додатку 2, а саме привести умови ТД у відповідність до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та зазначити, що Учасник зобов’язаний надати Замовнику: «Рішення про державну реєстрацію потужностей» з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не потребують дотримання температурного режиму.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаю, що статтею 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачається, що: «експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження».
Так, як процедура закупівлі проводиться на продукти які не потребують дотримання температурного режиму та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, прошу Замовника внести зміни до Додатку 2, а саме привести умови ТД у відповідність до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та зазначити, що Учасник зобов’язаний надати Замовнику: «Рішення про державну реєстрацію потужностей» з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не потребують дотримання температурного режиму.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2018 18:49
Замовником виключено цю вимогу з документації закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ |
68 192,20
UAH з ПДВ
|
66 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ" |
69 348,00
UAH з ПДВ
|
66 747,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА" |
74 838,05
UAH з ПДВ
|
67 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ #2484916558 |
Відхилено |
66 700,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДСНАБ" #38385713 |
Відхилено |
66 747,45
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 17:31
|
ФОП "ЗУЄНКО ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА" #2051701927 |
Переможець |
67 500,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2018 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2019 12:36
|
1 Зу.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2019 15:25
|
ДУ ЦУКОР.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2019 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2019 10:00
|
1Зу.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2019 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2019 09:16
|
додаткова 1 цукор.pdf | зміни до договору |
15 січня 2019 22:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 19:49
|
цукор.pdf | укладений |
11 січня 2019 19:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 1Зу/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1Зу/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 1Зу/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1Зу/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В додатковій угоді №3 - Змінена ціна за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1Зу/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1Зу/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в додатковій угоді 4 змінено ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1Зу/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1Зу/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |