Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання: периферійне обладнання (Пристрій автоподачі документів)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-12-06-004932-c 899528b1c5af42dea1ef3f0a40be51f1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ломінська Ольга Ігорівна

380442026081 lominska@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Ломінська Ольга Ігорівна
380442026081
lominska@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно з додатками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Пристрій автоподачі документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 18:05
3. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
06 грудня 2018 18:04
2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
06 грудня 2018 18:04
1. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
06 грудня 2018 18:04
0. ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 грудня 2018 09:27
Дата відповіді: 07 грудня 2018 13:30
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Аналоги та еквіваленти товару допускаємо, але вони повністю і чітко повинні відповідати технічним вимогам (Додаток 1 до закупівлі) в усіх параметрах.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій