Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Очікувана вартість
24 500 000,00 UAH
UA-2018-12-06-004908-c f6ca4fe607e94603acc321cb8a8028fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Причина Олена Григорівна

281-71-82 o.prychyna@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Причина Олена Григорівна
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Prychyna Olena
281-71-82
o.prychyna@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2019 14:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 13:19
Очікувана вартість: 24 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 735000 UAH
Publication date: 06 грудня 2018 17:51
Enquiries until: 15 січня 2019 14:00
Complaints submission until: до 21 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 січня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 24 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Детально наведено в Додатку 1 тендерної документації Площа прибирання 105 431,23 м².
Listed in Annex 1 of the Tender Documentation
Square Cleaning 105 431,23 m².
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105432 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-06-004908-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ТЕРСІ, Код ЄДРПОУ:34979326
Дата подання: 12 лютого 2019 14:35
скарга
СКАРГА На дії Замовника 06.12.2018 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" (надалі - Замовник) було оприлюднене оголошення № UA-2018-12-06-001039-a про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: Послуги з прибирання (Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, Б, F та інших об’єктів аеропорту). Посилання на процедуру закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-06-004908-c. ПП «ТЕРСІ» є Учасником вказаної публічної закупівлі, чиї права та охоронювальні законом інтереси були грубо порушені прийнятим Замовником незаконним протокольним рішенням від 06.02.2019р. № 15-02-38 зважаючи на нижче наведене: У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь 4 (чотири) учасника: ПП «ТЕРСІ», ТОВ «ШЕН-СЕРВІС»,ТОВ «БІОКЛІНІНГ», ТОВ «ІНВАЙТ». Пропозиція ПП «ТЕРСІ» та ТОВ «БІОКЛІНІНГ» на думку тендерного комітету не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником. У свою чергу ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» були допущені до аукціону. ПП «ТЕРСІ» не може погодитись з вказаним рішенням та вважаємо його незаконним та вимагаємо Замовника відновити наші порушені права шляхом скасування незаконного протокольного рішення Замовника та не допущення до аукціону ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» оскільки подані тендерні пропозиції вказаних учасників не відповідають кваліфікаційним критеріям, що ставляться Замовником. Вважаємо, що подана пропозиція Учасника ТОВ «ШЕН - СЕРВІС» складена з порушенням вимог тендерної документації в частині Вимога ТД Додаток №2 Паспорт робочого місця* по кожній групі приміщень (внутрішні приміщення: площі загального використання, виробничі приміщення, сантехнічні приміщення), які потребують прибирання, надається окремо, де передбачити: 1. графік** роботи та кількість персоналу по кожній групі прибирання приміщень окремо. (**не допускається робоча зміна більше 12 годин) Кількість персоналу повинна бути у відповідності вимог Замовника, а саме: Площі загального використання – не більше 2073,60 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання площ загального використання; Виробничі приміщення - не більше 970,70 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання виробничих приміщень; Сантехнічні приміщення – не більше 216,00 м2 на одну людину в зміну, при наданих об’ємах прибирання сантехнічних приміщень. 2. найменування, модель та кількість інвентарю (для інвентарю модель зазначається у разі наявності), техніки для прибирання***; *** На підтвердження інформації стосовно техніки для прибирання обов’язково надається оборотно-сальдова відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що перелічене в паспортах техніка для прибирання приміщень наявна у Учасника та знаходиться на балансі. Оборотно-сальдова відомість повинна у повному обсязі підтверджувати інформацію стосовно найменування, моделі та кількості техніки для прибирання. У порушення вказаної вимоги, ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» в кожному паспорті робочого місця надає інформацію про «ПЛОЩІ ЗАГАЛЬНИХ ПРИМІЩЕНЬ»,на яких будуть надаватись послуги, а не про площі по кожній групі приміщень як вимагалось Замовником. За вимогою Технології прибирання внутрішніх приміщень будівель аеровокзалу терміналів «А», «Б», «F», інших об’єктів аеропорту та миття фасадів будівель від 24.09.2018 № 01-35-49. –Учасник зобов’язаний забезпечити наявність техніки для прибирання (…спеціальна машина для прибирання ескалаторів та траволаторів)… Та за вимогою до додатку №2 до технології рекомендації з прибирання підйомно – транспортного обладнання (ліфти, ескалатори, траволатори) – прибирання сходів ескалаторів та полет траволаторів виконувати в ручну та спеціальною машиною з точним дотриманням «Інструкції по експлуатації» даного виробу. У порушення вказаної вимоги ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не надає у оборотно-сальдовій відомості інформацію про наявність у нього на балансі вказаної спеціальної машини. Також учасник жодним іншим документом (зазначенням в паспортах робочих місць, договором оренди т.і.) в складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив наявність та можливість надання послуг з дотриманням технології за допомогою спеціальної машини для миття траволаторів, ескалаторів, ліфтів. За вимогою Технології прибирання внутрішніх приміщень будівель аеровокзалу терміналів «А», «Б», «F», інших об’єктів аеропорту та миття фасадів будівель від 24.09.2018 № 01-35-49 Учасник зобов’язаний забезпечити розміщення в сантехнічних приміщеннях карманів з графіками для внесення відміток про здійснення прибирання. У порушення вказаної вимоги Тендерної документації ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не надає у оборотно-сальдовій відомості інформацію про наявність у нього на балансі карманів та не вказує про їх наявність в паспортах робочих місць. Також Учасник жодним іншим завантаженим документом в складі своєї тендерної пропозиції не підтверджує можливість забезпечення Замовника вказаним інвентарем. ДОДАТОК 2 ПЕРЕЛІК* ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Містить вимогу підтвердження виконання аналогічного договору за наступними критеріями: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору, аналогічного предмету закупівлі (за одним договором): Договір повинен підтверджувати: 1) досвід прибирання приміщень з цілодобовим режимом роботи; 2) площу, що прибиралася (прибирається): - внутрішніх приміщень - не менше, ніж 35 000 м2; - миття конструкцій фасаду будівлі - не менше, ніж 15 000 м2 Відомості про такий договір надається за наступною формою: Назва контрагенту, якому Учасник надавав (є) послуги з прибирання № та дата договору Режим прибирання Площа, що прибиралась (прибирається) (м2) Площа внутрішніх приміщень Площа конструкцій фасаду зазначається площа(м2 ) зазначається площа(м2) На підтвердження наданої інформації Учасник надає: - договір або витяг з договору**; - акт наданих послуг (за будь-який один місяць). Тобто, Учасник мав надати договір в якому виконується весь спектр послуг за одним договором. У порушення вказаної вимоги Тендерної пропозиції ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» надав копію двох окремих договорів укладених з ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», що не відповідають вимогам, що ставились Замовником. Відповідно до Довідки відомості про досвід виконання аналогічних договорів режим прибирання по договору У-17-107 від 01.09.2017р – Щоденно, за договором № 01/04-2018р від 01.04.2018р. – згідно заявок. Тобто, Учасник підтверджує порушення вимог тендерної документації, адже за її вимогою для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагалось надання послуг з цілодобовим режимом. 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1) організаційна структура компанії; 2) чисельність технічного (обслуговуючого) персоналу; 3) інформація про наявність працівників, які виконують верхолазні роботи/роботи на висоті (обов’язково зазначити перелік працівників (прізвище, ініціали)) На підтвердження пункту 3) надаються: 1) відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП та/або назву курсу та/або таке інше) або таке інше); 2) копії окремих сторінок трудової книжки (1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) або іншого документу, який засвідчує відносини працівників з Учасником в тому числі субпідрядної організації у разі її залучення). Iнструкцiї про порядок ведення трудових книжок працiвникiв, затвердженої наказом Мiнпрацi, Мiн’юсту, Мiнсоцзахисту України вiд 29.07.93 р. № 58 (далi – Iнструкцiя), передбачено, що пiд час влаштування на роботу працiвники зобов’язанi подавати трудову книжку, оформлену в установленому порядку. На першiй сторiнцi трудової книжки працiвника, який уперше став до роботи, зазначаються такi основнi вiдомостi: – прiзвище, iм’я, по батьковi, якi записуються на пiдставi паспорта або свiдоцтва про народження. Такi вiдомостi зазначаються повнiстю, iм’я та по батьковi iнiцiалами не скорочуються; – дата народження, яка записується на пiдставi паспорта або свiдоцтва про народження; – дата заповнення трудової книжки. Пiсля того, як зазначенi вiдомостi внесенi, працiвник своїм пiдписом завiряє правильнiсть унесених до його трудової книжки вiдомостей. У порушення вказаної норми законодавства, ТОВ «ШЕН - СЕРВІС» подає копії трудових книжок Назаренко Л.Л., Лендяк Т.В., Гаврильчик О.В., що не містять підпису власника трудової книжки. Оскільки трудова книжка оформлена з порушеннями норм чинного законодавства, вона не може вважатися належним підтвердженням наявності працівників у ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» на вимогу умов тендерної документації. Також звертаємо увагу на той факт, що учасником завантажено в складі своєї тендерної пропозиції два рази копію Назаренко Л.Л. (одного і того ж працівника), проте візуально копії трудових книжок різняться, адже в одній скан копії учасником здійснені виправлення. В обох скан копіях відсутній підпис власника трудової книжки, що порушує порядок оформлення вказаного документу. У відповідності до Розділу №2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції на наступних умовах: «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 735 000,00 (сімсот тридцять п‘ять тисяч) гривень. строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:. застереження, щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику: відповідно частини 3 статті 24 Закону та у пункті 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї Документації.» У відповідності до Розділу №2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Тендерної документації вказано, що «Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Недотримання учасниками вимоги цього абзацу вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою у випадку, якщо на вимогу Замовника буде завантажені відповідні документи після кінцевого строку подання тендерної пропозиції». У порушення вказаних вимог Тендерної документації ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" надало електрону банківську гарантію, яка видана ПАТ «БАНК ВОСТОК». Від імені ПАТ «БАНК ВОСТОК» електронну банківську гарантію підписав Заступник Голови Правління ПАТ «БАНК ВОСТОК» Свобода Ганна Олегівна та на підведення її повноважень додана нотаріальна довіреність від 22 травня 2017 року, посвідчена приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Брандіс А.Б., зареєстровано в реєстрі за №883 (надалі- Довіреність). Детально ознайомившись з вищевказаною довіреністю, вважаємо її такою, що не підтверджує повноваження Свободи Г.О. на підписання поданої банківської гарантії . Відповідно до п.2 (пп. 2.1 та пп. 2.1.1) Довіреності закріплене наступне: «2. Від імені ПАТ «БАНК ВОСТОК» укладати, ставити печатку, а також змінювати та розривати наступні договору з юридичними особами (у т.ч. з банками), фізичними особами та фізичними особами-підприємцями»: 2.1. На умовах, зазначених у рішенні колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління ПАТ «БАНК ВОСТОК» відповідно до їх повноважень: 2.1.1. Кредитні договори, договори про надання овердрафту, договорів про надання гарантій, контр гарантій, акридитива, генеральні договори про надання гарантії , контргараній, акредитивів та будь-яких змін, додаткові договори та додаткові угоди до них (у тому числі підписання текстів гарантії, контргарантій, акредитивів та змін до них), договорів про факторингове обслуговування (у якості фактору); Таким чином, Свобода Г.О. має право підпису текстів банківських гарантій лише при умові попереднього погодження даних дій відповідним рішенням колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління ПАТ «БАНК ВОСТОК» відповідно до їх повноважень. Самостійного права у Свобода Г.О. видавати та підписувати банківські гарантії у відповідності до Довіреності немає, а копій документів на погодження дій Свободи Г.О. відповідним рішенням колегіальних органів (комітетів) та/або органів управління не надавалися. Зауважимо, що завантажені тендерні пропозиції і ТОВ «ІНВАЙТ», і ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника та підлягають відхиленню у зв’язку з порушенням порядку надання тендерної пропозиції, оскільки останні завантажені в систему електронних публічних закупівель без дотримання вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Учасники не завізували подані тендерні пропозиції шляхом накладання Електронного цифрового підпису/Кваліфікованого електронного підпису. Враховуючи вище викладене та допущення учасниками значної кількості помилок при оформленні Тендерної пропозиції, що не можуть розцінюватись, як формальні помилки, вважаємо, що пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника, порушують чинне законодавство та підлягають негайному відхиленню. Згідно з ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» «за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника, повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.» Керуючись ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі ”, Конституцією України та чинним законодавством у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення Замовником порушень процедури закупівлі. 3. Перевірити на відповідність кваліфікаційним критеріям подані документи ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН – СЕРВІС. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 15-02-38 від 06.02.2019р. в частині допущення до аукціону ТОВ «ІНВАЙТ» та ТОВ «ШЕН – СЕРВІС.» Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Скан – копії завантажених ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» паспортів робочого місця. 3. Скан – копії завантажених ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» копій трудових книжок. 4. Скан – копії завантаженої ТОВ «ШЕН-СЕРВІС» банківської гарантії та документів на підтвердження повноважень підписанта. Директор ПП «ТЕРСІ» Сірий А.В. / ________________ «12» лютого 2019 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 лютого 2019 17:23
Рішення від 15.02.2019 № 1624.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 17:23
Рішення від 04.03.2019 № 2330.pdf
Дата публікації: 07 березня 2019 20:45

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 14:34
Скарга
12 лютого 2019 14:35
доказ про оплату
12 лютого 2019 14:35
Додатки

Документи подані замовником

26 лютого 2019 13:49
Додатки.pdf

Документи Органу Оскарження

15 лютого 2019 17:23
Рішення від 15.02.2019 № 1624.pdf
07 березня 2019 20:45
Рішення від 04.03.2019 № 2330.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2019
UA-2018-12-06-004908-cf6ca4fe607e94603acc321cb8a8028fb
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ПП ТЕРСІ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІОКЛІНІНГ" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

24 січня 2019 18:56
статут ПП 2015.doc
24 січня 2019 18:56
стат2.jpeg
24 січня 2019 18:56
стат1.jpeg
24 січня 2019 18:56
свидетельство Терсі.doc
24 січня 2019 18:56
витяг_ПДВ.pdf
24 січня 2019 18:56
витяг Терсі.rtf

Публічні документи

24 січня 2019 21:03
17. Оборотно сальдова..pdf
24 січня 2019 21:03
8. Дозвіл висотників.pdf
24 січня 2019 21:03
14. Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 21:03
5. Копія Акту.pdf
24 січня 2019 21:03
4. Копія договору 2.pdf
24 січня 2019 21:03
3. Копія договору 1.pdf

Публічні документи

13 березня 2019 15:46
калькуляція_зміни.pdf
25 січня 2019 13:24
Висотник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТЕРСІ

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ "БІОКЛІНІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" 24 499 000,00
UAH з ПДВ
23 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 23 275 000,00
UAH з ПДВ
23 275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 15:46
калькуляція_зміни.pdf
25 січня 2019 13:24
Висотник.pdf

Публічні документи

24 січня 2019 21:03
17. Оборотно сальдова..pdf
24 січня 2019 21:03
8. Дозвіл висотників.pdf
24 січня 2019 21:03
14. Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2019 21:03
5. Копія Акту.pdf
24 січня 2019 21:03
4. Копія договору 2.pdf
24 січня 2019 21:03
3. Копія договору 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
Переможець 23 225 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
23 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 08:54
35.1-14_8-25,2.pdf укладений
26 лютого 2020 08:54
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 15:51
35.1-14_8-25_4ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:50
35.1-14_8-25_3ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:50
35.1-14_8-25_2ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:50
35.1-14_8-25_1ч.pdf укладений
04 квітня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до договору відповідно до ч.5 ст.36 та п.8 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/8-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 21 081 000,43
UAH (в тому числі ПДВ 3 513 500,07 UAH)