Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
18 268 393,33 UAH
UA-2018-12-06-004886-c cfda4d6ef3e544acb8c2718084386c1e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Основний договір на закупівлю капітального ремонту вул. Курчатова в м. Дніпрі, укладено на підставі проведення процедури закупівлі згідно із законодавством про закупівлі, та підписано із виконавцем, з яким планується укласти договір на підставі даних переговорів.
Договір № 18/06-1 від 18.06.2018 на виконання робіт з «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі», укладено на підставі проведення тендеру, відповідно до Закону України «Про публічні». Генпідрядник за даним договором ТОВ «ТРАКЦІЯ ІНФРА».
Оголошення про проведення процедури оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (ProZorro.me.gov.ua) ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-17-002511-a.
Експертним звітом не встановлено зауважень щодо проекту «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі». Коригування.
Даним проектом коригування передбачено додаткові роботи не враховані основним проектом.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості первинного договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 17:49
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт вул. Курчатова в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курчатова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

06 грудня 2018 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 17:45
Документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАКЦІЯ ІНФРА"
#40812325
Переможець 18 268 393,33
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 17:49

Документи

06 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:49
Намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 17:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАКЦІЯ ІНФРА"
#40812325
18 268 393,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:49
Намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 17:39
Звіт про виконання договору 17.12-1.pdf укладений
05 червня 2019 17:38
Ду 2 17.12-1.pdf укладений
05 червня 2019 17:38
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 17:46
Ду 1 17.12-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:51
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 11:37
17.12-1.pdf укладений
17 грудня 2018 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 056 103,92
UAH (в тому числі ПДВ 2 676 017,32 UAH)