Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні стільці та крісла
Очікувана вартість
33 500,00 UAH
UA-2018-12-06-002831-c 02b33cbc391841cba6b2a1c80aec8e32
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Могилецька Юлія Гургенівна

300444978095 gavrkmkbh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж ім.П.І.Гаврося"
Код ЄДРПОУ: 02010764
Вебсайт: http://gavrosya.esy.es
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Білецького. 16
Контактна особа: Могилецька Юлія Гургенівна
300444978095
gavrkmkbh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 15:00
Очікувана вартість: 33 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Офісні стільці та крісла
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 лот
Офісні стільці та крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, місто Київ, Київ, академіка Білецького, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2018  —  17 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 14:41
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 грудня 2018 10:04
Дата відповіді: 07 грудня 2018 11:13
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: так ми приймаємо аналоги, але технічне завдання не гірше ніж в оголошенні

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій