Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи та борошно
Очікувана вартість
467 364,00 UAH
UA-2018-12-06-002442-c a0770959890d4874a02c9091b2ce21f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Митрофанова

+380563671048 zakupivli_ternosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23068809
Місцезнаходження: 51500, Україна , Дніпропетровська обл., ТЕРНОВКА, вулиця Сергія Маркова, 7,
Контактна особа: Тетяна Митрофанова
+380563671048
zakupivli_ternosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 14:35
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 14:35
Початок аукціону: 26 грудня 2018 12:37
Очікувана вартість: 467 364,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 336,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30765 кілограм
Крупи та борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51502, Україна, Дніпропетровська область, Тернівка, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 10:05
Договор ПРОЕКТ.docx
06 грудня 2018 14:00
додатки.rtf
06 грудня 2018 14:00
специфікація к договору.doc
06 грудня 2018 14:00
ТД.doc
11 грудня 2018 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 10:05
Договор ПРОЕКТ.docx
06 грудня 2018 14:00
Договор ПРОЕКТ.docx
06 грудня 2018 14:00
додатки.rtf
06 грудня 2018 14:00
специфікація к договору.doc
06 грудня 2018 14:00
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-06-002442-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Аврахова Катерина Григорівна, Код ЄДРПОУ:3149416743
Дата подання: 28 грудня 2018 17:12
невідповідність пропозиції
Переможець не підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації та ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: -відповідно до Додатку 3 тендерної документації 2.1 Довідка про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу обладнаного холодильною камерою (для забезпечення нормального температурного режиму) . Тобто транспорт має бути власний або орендований. Переможець в довідці про транспорт вказує, що залучає транспорт за договором перевезення. В такому разі у Переможця відсутній власний або орендований траснпорт. Отже, пропозиція має бути відхилена. Зауважуємо, що в практиці Колегії Антимонопольного комітету України є рішення в яких вказано, що оренда транспорту і залучення транспорту за договорами перевезення є різними речами. Наприклад, надаємо посилання на закупівлю в якій Колегія АМКУ підтверджує нашу позицію, за наявності вимоги наявності власного або орендованого транспорту надання відомостей про перевезення за договором є суттяєвим порушенням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-13-000500-c). Враховуючи викладене, звертаємо до Замовника з вимогою про відхилення переможця, адже пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. У випадку відсутності будь-якого реагування від ЗАмовника будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2018 10:07
Комітетом було розглянуто вимогу та встановлено, що в тендерній документації не встановлено вимоги, що учасник має бути перевізником. Транспорт у перевізника повинен бути власним або орендованим. Тобто, в будь-якому випадку у перевізника повинні бути документи, які підтверджують право власності або право користування транспортним засобом. Вимоги щодо довідки стосуються про можливість перевезення особливих вантажів, тобто вантажів, що швидко псуються. Відповідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (включаючи ПДВ) та відповідно п.2 даного розділу «До загальної вартості цінової пропозиції включаються всі витрати учасника. В тому числі прямі витрати, накладні витрати на прибуток, який учасник планує одержати при виконанні контракту, витрати страхування, транспортування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів». Отже якщо Учасник залучає перевізника, з яким укладено угоду на перевезення та це не впливає на ціну пропозиції, замовник не приймає рішення щодо відхилення.

Документи подані скаржником

28 грудня 2018 17:11
Рішення від 15.01.2018 № 290.pdf

Документи

29 грудня 2018 10:07
442 001.jpg
29 грудня 2018 10:07
442 002.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 395 328,00
UAH з ПДВ
387 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 465 291,90
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 440 522,40
UAH з ПДВ
440 522,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 16:31
якісні мазаратій (27).jpg
20 грудня 2018 16:31
якісні мазаратій (26).jpg
20 грудня 2018 16:31
якісні мазаратій (21).jpg
20 грудня 2018 16:31
якісні мазаратій (20).jpg
20 грудня 2018 16:31
якісні мазаратій (19).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (18).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (17).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (16).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (15).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (14).jpg
20 грудня 2018 16:30
якісні мазаратій (13).jpg
20 грудня 2018 16:30
ДУ 19 Т.PDF
20 грудня 2018 16:30
документи про якість.pdf
20 грудня 2018 16:30
договір_19Т_завірений.pdf
20 грудня 2018 16:30
договір 19 Т.PDF
20 грудня 2018 16:30
відгук прилукт црл.jpg
20 грудня 2018 16:30
1 - 0002.tif
20 грудня 2018 16:30
1 - 0001.tif
20 грудня 2018 16:30
до всіх торгів.rar

Публічні документи

20 грудня 2018 16:22
завірений договір.pdf
20 грудня 2018 16:22
договір 19 (2).jpg
20 грудня 2018 16:22
договір 19 (1).jpg
20 грудня 2018 16:22
договір 19 (3).jpg
20 грудня 2018 16:22
договір 19 (4).jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0021.jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0027.jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0025.jpg
20 грудня 2018 16:22
ВО Зіньків крупи.pdf
20 грудня 2018 16:22
IMG_0026.jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0024.jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0020.jpg
20 грудня 2018 16:22
IMG_0023.jpg
20 грудня 2018 16:22
Відгук (3).pdf
20 грудня 2018 16:22
IMG_0022.jpg
20 грудня 2018 16:22
відгук під договір 19.jpg
20 грудня 2018 16:22
довідки.pdf
20 грудня 2018 16:22
ціна вимоги.pdf
20 грудня 2018 16:22
паспорт завірений.pdf
20 грудня 2018 16:22
паспорт.pdf
20 грудня 2018 16:22
витяг.pdf
20 грудня 2018 16:22
виписка.pdf
20 грудня 2018 16:22
персональні санкції.pdf
20 грудня 2018 16:22
по закону.pdf
20 грудня 2018 16:22
погодження з проектом.pdf
20 грудня 2018 16:22
ідент код.pdf
20 грудня 2018 16:22
працівники.pdf
20 грудня 2018 16:22
гарантійний лист.pdf
20 грудня 2018 16:22
про підпис.pdf
20 грудня 2018 16:22
трнаспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 387 990,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 11:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 388 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 13:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 грудня 2018 11:44
Електронний підпис
27 грудня 2018 11:29
борош відх 001.jpg

Документи

27 грудня 2018 13:24
Електронний підпис
27 грудня 2018 13:23
борошно 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 13:24
Електронний підпис
27 грудня 2018 13:23
борошно 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:33
12 001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 13:54
круп_0001.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 09:49
рах23068809_0001.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 09:49
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 09:00
IMG_0001.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 08:58
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 10:16
12 001.jpg зміни до договору
24 травня 2019 10:16
12 002.jpg зміни до договору
24 травня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 16:35
крупа 002.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 16:34
крупа 001.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2019 09:23
12 001.jpg зміни до договору
14 березня 2019 09:22
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 13:50
12 005.jpg укладений
11 січня 2019 13:49
12 003.jpg укладений
11 січня 2019 13:49
12 002.jpg укладений
11 січня 2019 13:48
12 004.jpg укладений
11 січня 2019 13:48
12 001.jpg укладений
11 січня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 385 289,75
UAH (в тому числі ПДВ 64 214,96 UAH)