Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги із забезпечення санітарної очистки території міста Суми (послуги зі збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (прибирання урн від сміття по місту))
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2018-12-06-002235-c 0f6070ac779646819ee37ec6d992f285
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Григорій Іванович

380542700657 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Яременко Григорій Іванович
380542700657
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 12:22
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги із забезпечення санітарної очистки території міста Суми (послуги зі збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (прибирання урн від сміття по місту))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із забезпечення санітарної очистки території міста Суми (послуги зі збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (прибирання урн від сміття по місту))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 13:38
Додаток 6.docx
06 грудня 2018 13:38
Додаток 5.docx
06 грудня 2018 13:38
Додаток 4 Проект договору.docx
06 грудня 2018 13:37
Додаток 3.docx
06 грудня 2018 13:37
Додаток 2.docx
06 грудня 2018 13:37
Додаток 1.docx
06 грудня 2018 13:37
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 1 127 468,40
UAH
1 127 468,40
UAH
Документи
ТОВ "КОМПЛЮС" 1 135 509,96
UAH
1 135 509,96
UAH
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 11:12
тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2019 11:12
довідка податкова.pdf
02 січня 2019 11:12
довідка з ЄДР.pdf
21 грудня 2018 12:00
Установчі документи.pdf
21 грудня 2018 12:00
Додаток 6.pdf
21 грудня 2018 12:00
Додаток 2.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 17:19
Електронний підпис
22 грудня 2018 17:15
СТАТУТ.PDF
22 грудня 2018 17:15
наказ про вступ.PDF
22 грудня 2018 17:15
загальні збори.PDF
22 грудня 2018 17:15
договор оренда гаража.PDF
22 грудня 2018 17:15
газель тех.паспорт.PDF
22 грудня 2018 17:15
водій Анісімов.PDF
22 грудня 2018 17:15
водій Руденко.PDF
22 грудня 2018 17:15
Субпідряд.PDF
22 грудня 2018 17:15
суборенда.PDF
22 грудня 2018 17:15
Строк дії пропозиції.PDF
22 грудня 2018 17:15
Повноваження.PDF
22 грудня 2018 17:15
Не платник ПДВ.PDF
22 грудня 2018 17:15
Захист довкілля.PDF
22 грудня 2018 17:15
договірна.PDF
22 грудня 2018 17:15
Довідка (Ст. 17).PDF
22 грудня 2018 17:15
Довідка (2.2.Д1).PDF
22 грудня 2018 17:15
Довідка (2.1.Д1).PDF
22 грудня 2018 17:15
Довідка (1.2.Д1).PDF
22 грудня 2018 17:15
Довідка (1.1.Д1).PDF
22 грудня 2018 17:15
відклик.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ТОВ "КОМПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#38523128
Переможець 1 127 468,40
UAH
29 грудня 2018 10:45

Документи

29 грудня 2018 10:45
Електронний підпис
26 грудня 2018 12:43
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКІНГ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#38523128
1 127 468,40
UAH
Документи

Документи

29 грудня 2018 10:45
Електронний підпис
26 грудня 2018 12:43
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 15:37
протокол №34 від 30.01.2019.pdf укладений
30 січня 2019 15:36
Дод угода 1 до договору №5-б.pdf укладений
30 січня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 11:19
додаток 4 до договору №5-б.pdf укладений
15 січня 2019 11:18
додаток 3 до договору №5-б.pdf укладений
15 січня 2019 11:18
Додаток 2 до договору №5-б.pdf укладений
15 січня 2019 11:18
Додаток 1 до договору №5-б.pdf укладений
15 січня 2019 11:18
договір №5-б.pdf укладений
15 січня 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: перед початком здійснення закупівлі, згідно з положеннями статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник оприлюднює на веб-сайті електронної системи закупівель річний план, в якому обов’язково повинно бути визначено найменування предмета закупівлі та відповідний для цієї закупівлі КЕКВ. Контроль за ефективним та цільовим використанням бюджетних коштів, яке передбачає, що бюджетні кошти використовують тільки на те, що визначено бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями, здійснюють, зокрема, органи Державної казначейської служби. Замовник для здійснення платежів за товари, роботи і послуги подають до органів Державної казначейської служби України підтвердні документи, на підставі яких ті реєструють бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі з рахунків замовника. Органи Казначейства здійснюють контроль за правильністю взятих зобов’язань певним асигнуванням та перевіряють, щоб економічна сутність майбутнього платежу, визначена в підтвердних документах замовника, відповідала КЕКВ, який зазначають відповідно до вимог Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333. Таким чином, обрання КЕКВ 2240: Оплата послуг (крім комунальних) на закупівлю ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація сміття та поводження зі сміттям (послуги із забезпечення санітарної очистки території міста Суми (послуги зі збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (прибирання урн від сміття по місту)) відповідно до листа ДКСУ за № 04-3/31-203 від 28.01.2019 помилкове, а тому для цільового використання бюджетних коштів, яке передбачає, що бюджетні кошти використовують тільки на те, що визначено бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями, виникла необхідність розірвання договору та відміни закупівлі. Питання щодо коригування річного плану в Законі не врегульовано, але не рекомендовано вносити до річного плану закупівель будь-які корективи після оголошення процедури закупівлі. Про це зокрема зазначено у листі МЕРТУ (листом МЕРТУ № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року, отже зміни замовнику необхідно вносити до річного плану тільки до початку проведення процедури закупівлі, а тому виникла необхідність розірвання договору та відміну закупівлі, відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі».