Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Новокодацького району.
Очікувана вартість
4 260 000,00 UAH
UA-2018-12-06-001276-b 2a54fdb1f53341169209a1ed157d3bfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салін Сергій Вікторович

+380509339313 salinsv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41803086
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр-кт. Д. Яворницького, 75
Контактна особа: Салін Сергій Вікторович
+380509339313
salinsv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 19:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 19:40
Початок аукціону: 26 грудня 2018 15:36
Очікувана вартість: 4 260 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Новокодацького району.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2019
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 15:13
Електронний цифровий підпис
14 грудня 2018 14:57
новокадацький район
14 грудня 2018 14:49
perelik zmin.pdf
14 грудня 2018 14:49
novokad .doc
14 грудня 2018 15:13
Електронний цифровий підпис
06 грудня 2018 19:49
Електронний цифровий підпис
14 грудня 2018 14:57
новокадацький район
06 грудня 2018 19:36
Novokodak.doc
14 грудня 2018 14:49
perelik zmin.pdf
14 грудня 2018 14:49
novokad .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-29-000013 ● afca5daaaef146d08891ae045ca19db2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2018 14:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


Н А К А З


28.12.2018 № 172

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О.ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 172

Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-26-002375-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-11-26-002307-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-11-26-002238-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-19-001746-а 19.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-06-001104-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2018-12-06-001275-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-06-001273-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2018-12-06-001096-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2018-12-06-001271-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2018-12-06-005170-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-06-001276-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2018-12-06-001105-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2018-11-28-002047-b 28.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2018-12-04-000791-c 04.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-29 15:18:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-06-001276-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Комунальним підприємством "IНФОРМАЦIЙНI СИСТЕМИ" Дніпровської міської ради (далі – Замовник) при проведені процедури закупівлі UA-2018-12-06-001276-b очікуваною вартістю 4 260 000,00 грн. на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель PROZORRO було оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» без обов’язкового додаткового оприлюднення англійською мовою, чим порушено вимоги ч.4 ст.10 Закону, наслідком чого є порушення терміну проведення процедури закупівлі (менше ніж 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій) так як очікувана вартість закупівлі на 06.12.2018 перевищує суму еквівалентну – 133 тис.євро? (курс валюти НБУ 31,76356000 х 133000 = 4 224 553,48)
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-03 20:08:40

Пояснення

Відповідно до вашого запиту надаємо наступну інформацію
Протоколом тендерного комітету з організації та проведення процедур закупівель кп «інформаційні системи» ДМР від 05 грудня 2018 року № 90/05-12 (у разі необхідності Замовник надасть копію протоколу відповідно до чинного законодавства) було затверджено річний план на закупівлі:
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 - Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Амур-Нижньодніпровського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Індустріального району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Новокодацького району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Самарського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Соборного району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Центрального району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Чечелівського району,
- Код ДК 021:2015 - 31730000-2 Придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів Шевченківського району
5 грудня 2018 року, відповідно до курсу НБУ зазначені закупівлі було вирішено проводити шляхом відкритих торгів (без публікації англійською мовою).
Відповідно до п.1 ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” річний план, додаток до нього та зміни оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначені терміни було дотримано.
Керуючись планом закупівель було затверджено рішення про процедуру відкритих торгів (без публікації англійською мовою) та більше к питанню оцінювання вартості та кількості предмета закупівель комітет з організації та проведення процедур закупівель кп «інформаційні системи» ДМР не повертався.
6 грудня 2018 року відповідно до Наказу МЕРТ № 680 від 13.04.2016 та необхідних технічних характеристик продукції була затверджена тендерна документація без показників вартості.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст.253 Цивільного Кодексу України надаємо вам наступну інформацію. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Відповідно до ст. 10 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. Згідно із Положенням про тендерний комітет КП «Інформаційні системи» ДМР тендерний комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій: - планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; - здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення. Відповідно до методики обрахунку та оприлюднення курсу Національним банком України Оновлений офіційний курс гривні до долара США публікується до 16:00, а до 18:00 з’являється офіційний курс гривні до євро та до інших іноземних валют та банківських металів. Національний банк публікує офіційний курс гривні як на поточний день, так і на наступний. Щоденно оновлюється саме значення офіційного курсу на наступний день. Для поточного дня залишається актуальним курс, оприлюднений напередодні. Так, на підставі вищезазначеного головою тендерного комітету КП «Інформаційні системи» ДМР 05 грудня 2018 року скликано засідання тендерного комітету, де винесено на порядок денний затвердження річних планів та вибору процедур закупівель на придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро. У зв’язку із тим, Національний банк публікує офіційний курс гривні до євро на наступний день до 18:00, головою тендерного комітету на засіданні зазначено курс НБУ станом на 05.12.2018 (повідомлення Національного банку України додається). Відповідно до інформації наданої головою, тендерним комітетом вирішено: затвердити річні плани щодо закупівель придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро. Вибір процедур закупівлі, як відкриті торги (без публікації англійською мовою). К питанню оцінювання вартості та кількості предмета закупівель тендерний комітет КП «Інформаційні системи» ДМР більше не повертався Відповідно до п.1 ст.4 Закону річний план, додаток до нього та зміни оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, терміни щодо публікації річних планів дотримано. Згідно із ст. 10 Закону Замовник оприлюднює оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. 06 грудня 2018 року відповідно до Наказу МЕРТ № 680 від 13.04.2016 та необхідних технічних характеристик продукції була затверджена тендерна документація без показників вартості. Разом з цим, Законом не визначено термін протягом якого повинна здійснюватися публікація оголошення про проведення процедури закупівлі з дня його затвердження. Так, в даній частині Замовником не порушено умови Закону. Відповідно до Закону відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника. Згідно із внутрішнім розпорядком КП «Інформаційні системи» ДМР, оприлюднення документів на веб-порталі Уповноваженого органу, які стосуються виконання законодавства про закупівлі, безпосередньо здійснював секретар тендерного комітету, а за достовірність інформації відповідав голова тендерного комітету Відповідно до вищенаведеного, з урахуванням вимог ст. 253 Цивільного Кодексу України, КП «Інформаційні системи» ДМР повідомляє Східний офіс Держаудитслужби про здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: 1. Наказом Замовника звільнено голову тендерного комітету. 2. Відповідно до пункту 6 і пункту 11 частини першої статті 8 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель (далі – система). Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в системі в інтерактивному режимі реального часу (пункт 10 Порядку). При цьому Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи зазначене та виходячи зі змісту статті 11 Закону, після оприлюднення відповідної інформації тендерний комітет може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. Зазначена інформація міститься на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA. На підставі вищезазначеного, Замовником може підготувати протоколи щодо виправлення механічної технічної помилки в оголошеннях про закупівлю на придбання модулів автоматизованого керування об’єктами систем диспетчеризації ліфтів в районах міста Дніпро.

2019-01-22 17:46:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "І.М.-БЕСТ" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕЛІНЕС 4 098 000,00
UAH з ПДВ
4 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРАНСРЕСУРС КОМПАНІ 4 200 000,00
UAH з ПДВ
4 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛІГА РЕСУРС 4 260 000,00
UAH з ПДВ
4 260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 15:53
укртрансбезпека.pdf
21 грудня 2018 15:53
наказ директор.pdf
21 грудня 2018 15:53
укртрансбезпека.pdf
21 грудня 2018 15:53
наказ директор.pdf
21 грудня 2018 15:53
наказ директор.jpg
21 грудня 2018 15:53
Укртрансбезпека.jpg
21 грудня 2018 15:53
транспорт..pdf
21 грудня 2018 15:53
Склад дог..pdf
21 грудня 2018 15:53
довідки.pdf
21 грудня 2018 15:53
Д.МВД1.pdf
21 грудня 2018 15:53
ВИТЯГ ПДФ.pdf
21 грудня 2018 15:53
Банк.pdf
21 грудня 2018 15:53
Відгук.pdf
21 грудня 2018 15:53
АКТ2.pdf
21 грудня 2018 15:53
АКТ1.pdf
21 грудня 2018 15:53
Ан.д.1.pdf
21 грудня 2018 15:53
відгук МЛ.pdf
21 грудня 2018 15:53
АКТ МЛ.pdf
21 грудня 2018 15:53
аналог2МЛ.pdf
21 грудня 2018 15:53
ДС листи.pdf
21 грудня 2018 15:53
Угода Новокод.р..pdf
21 грудня 2018 15:53
НОВОКОД ТП.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 13:09
Довідки.pdf
19 грудня 2018 13:09
приказ дир.pdf
19 грудня 2018 13:09
витяг ПДВ.pdf
19 грудня 2018 13:09
новокод.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 13:46
Справки.pdf
19 грудня 2018 13:46
Наказ на керівника.pdf
19 грудня 2018 13:46
НОВОКОД ТП.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 14:14
ДОВ..pdf
19 грудня 2018 14:14
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "І.М.-БЕСТ"

ТОВ МЕЛІНЕС

ТОВ ТРАНСРЕСУРС КОМПАНІ

ТОВ ЛІГА РЕСУРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "І.М.-БЕСТ"
#37974630
Переможець 4 000 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 14:55

Документи

27 грудня 2018 14:54
sign.p7s
27 грудня 2018 14:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І.М.-БЕСТ"
#37974630
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 14:54
sign.p7s
27 грудня 2018 14:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 січня 2019 15:17
догов укладений
08 січня 2019 10:56
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 18:32
sign.p7s зміни до договору
04 жовтня 2019 15:48
допугода 3 до договору 8.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 15:38
sign.p7s зміни до договору
04 жовтня 2019 15:22
sign.p7s зміни до договору
03 квітня 2019 11:41
Доп.угода 2 до договору _ 8.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 22:12
доп.jpg зміни до договору
21 березня 2019 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строків поставки в межах терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 8
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни юридичних та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 969 000,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку